دانستنی

ایده کسب و کار اینترنتی برای ۱۴۰۱ با حقوق روزانه!

 

رؤیایی که در ذهن افراد امروزی است، راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت در منزل است. ایده های پولساز اینترنتی معرفی‌شده در این بخش از گاسی وب شما را به طرز شگفت‌آوری به رؤیاهایتان نزدیک‌تر می‌کند. پول درآوردن از طریق کسب و کار اینترنتی نیاز به آموزش کامل و گام‌به‌گام دارد تا موفقیت در کسب و کار شکل بگیرد. تمامی مشاغل درآمدزا در سال ۱۴۰۰ که در ایران توانایی کسب درآمد دارند را می‌توانید طبق تحلیل‌ها و آنالیزهایی که کرده‌ایم در ادامه مشاهده کنید تا برای خود و مجموعه شخصی، یک کسب و کار اینترنتی موفق به‌صورت رایگان را اندازی کنید.

کسب درآمد از اینترنت بهترین روش های پولسازی در این روزها برای ما ایرانی ها می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به شما همراهان عزیزی که تصمیم به ایجاد یک کسب و کار اینترنتی با درآمد بالا را گرفته‌اید، نکاتی کلیدی و تاثیر گذار که می تواند شما را به هدفتان برساند، آموزش رایگان دهیم. پس تا پایان این مقاله را با دقت بخوانید تا در راه رسیدن به درآمد بالا با سرعت بیشتری حرکت و برنامه ریزی داشته باشید.

قدم اول که برای کسب درآمد اینترنتی برای شما حائز اهمیت می باشد، انتخاب حوزه فعالیتی شماست. پس سعی کنید ابتدا ایده خود را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که شما حوزه فعالیت تان را طوری انتخاب کرده باشید که تخصص و مهارت آن در آن زمینه باشد. اگر مثلاً طراح سایت هستید، حوزه فعالیت آن ساخت سایت باشد. اگر این کار را کردید، مخاطبان زیادی به شما اعتماد می کنند و این باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

در ابتدا می خواهیم بگوییم که کسب و کار اینترنتی در ابعاد کلی به ارائه خدمات و عرضه محصولات در فضای اینترنت گفته می شود. یعنی اگر شما قبلاً بابت عرضه محصولاتتان نیاز به حضور فیزیکی مشتری داشتید با کسب و کارهای اینترنتی دیگر نیازی به حضور فیزیکی مشتری نیست و شما در این دنیای مجازی می توانید مشتری های به مراتب بیشتری به صورت آنلاین جذب کنید و میزان فروش تان را بسیار بالا ببرید.

بهترین دوره آموزش ساخت کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای آنلاین انواع مختلفی دارد که هر کسی با استفاده از مهارت‌ها و خلاقیت‌هایی که دارد می‌تواند نوعی از آن را بسازد و راه اندازی کند و کسب درآمد قابل قبولی هم داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به فروش کالا یا خدمات، آموزش، فروش تولید محتوا و غیره را نام برد.

مثلاً وقتی شما می‌خواهید شروع به ساخت یک کسب و کار آنلاین کنید، باید در نظر داشته باشید که کسب و کاری که می‌خواهید در آن فعالیت کنید، آیا بازار فروش یا بازار تقاضا برای آن وجود دارد یا نه؟ همچنین سعی کنید قدم در راه ساخت یک کسب و کار آنلاین بردارید که با مهارت‌ها و استعدادهایتان مطابقت داشته باشد؛ زیرا علت بسیاری از شکست‌ها و یا عدم سوددهی زیاد در عرصه کسب و کار اینترنتی عدم انتخاب درست کسب و کارها بر اساس مهارت‌های ذاتی فرد است.

اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که از طریق و روش کسب و کار آنلاین را نمی‌دانید ولی علاقه‌مند به کسب و کار اینترنتی هستید، جای نگرانی وجود ندارد؛ بلکه امروزه با تشکیل شدن دوره‌های از کلاس‌های آموزش ساخت کسب و کار اینترنتی فعالیت در عرصه اینترنت بسیار ساده شده است.

به طوری که افراد با شرکت در این کلاس‌ها و پرداخت مبلغی، راه و چاه کسب و کار آنلاین را می‌آموزند. در پایان هم وقتی وارد عرصه کسب و کار اینترنتی شدند و حتی در موقعیت ارائه محصولات یا خدمات با سؤالاتی مواجه شدند، می‌توانند با مدرسه‌های آموزش دیده از این کلاس‌ها به صورت تماس تلفنی یا ایمیل و غیره در ارتباط باشند و در اسرع وقت پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند

از جمله می‌توان به دوره‌های آموزشی وب‌سایت گاسی وب اشاره کرد.

از جمله مزیت‌های دوره‌های آموزشی در راه اندازی کسب و کار اینترنتی را می‌توان:

  • تدریس از ۰ تا ۱۰۰ مطالب و مباحث
  •  پروژه محور بودن دوره‌ها
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب

کدام آموزش کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه بهتر است؟

امروزه به علت افزایش خرج و مخارج‌ها بسیاری از افراد به دنبال یافتن کسب و کارهای اینترنتی می‌باشند که بدون سرمایه بتوان راه اندازی کنند. شاید ایده راه اندازی کسب و کار آنلاین بدون سرمایه در گذشته بسیار سخت و شاید از محالات بود؛ اما امروزه بسیاری از افراد توانسته‌اند با برنامه‌ریزی و به‌کارگیری ایده‌های خود انواع کسب و کارهای اینترنتی را بدون سرمایه راه اندازی کنند که از جمله آنها می‌توان:

فریلنسینگ: به افرادی می‌گویند که در زمینه‌هایی مثل عکاسی، نویسندگی، ترجمه و غیره مهارت دارند و در خانه می‌توانند به صورت پروژه‌ای برای خود کار کنند که از جمله مزیت این شغل را می‌توان:

  •  رئیس بودن خود افراد
  • مرز برای درآمدها وجود ندارد
  • هر پروژه‌ای که دوست دارند می‌توانند انتخاب کنند.

آموزش خیاطی: وقتی یک خیاط در زمینه خیاطی مهارت داشته باشد، می‌تواند با آموزش‌های کاربردی کسب درآمد آنلاین داشته باشد.

مثلاً تصور کنید یک خیاط وقتی یک سفارش دوخت لباس عروس را دارد می‌تواند با طراحی صفحه در فضای مجازی مثل اینستاگرام قسمتی از مراحل دوخت لباس عروس را در صفحه خود برای جذب کاربران قرار دهد. او می‌تواند با گذاشتن پک‌های آموزشی کامل دوخت لباس به کاربران علاقه‌مند در مقابل مبلغ مشخص آموزش خیاطی دهند.

تبلیغ کردن: در اینستاگرام بسیاری از پیچ‌ها وجود دارند که افراد با استفاده از گذاشتن ویدیوهایی از روزمرگی‌های خود و یا آموزش‌های انواع غذا و کیک و غیره، توانسته‌اند جذب فالوور زیادی را داشته باشند. همین عامل سبب شده تا بسیاری از برندها کار تبلیغات محصولات خود را به این افراد واگذار کنند و در مقابل به آن‌ها پورسانتی پرداخت کنند.

کتاب‌های صوتی: بسیاری از افراد با مطالعه کتاب‌های پرفروش و ضبط کردن آنها به صورت کتاب‌های صوتی این امکان را برای بسیاری از افراد که فرصت کافی برای مطالعه ندارند فراهم کردند.

و بسیاری از مشاغل دیگر که فرد برای موفقیت در هر عرصه از کسب و کارهای اینترنتی باید نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بگیرد و همچنین کسب و کارهایی را انتخاب کند که با توانایی‌ها و مهارت‌های ذاتی خود مطابقت داشته باشد تا بتواند درآمدهای میلیاردی کسب کند.

“دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه از سایت گاسی وب بدون شک بهترین دوره برای یادگیری با این روش درآمدزایی است.”

انواع کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

خیلی‌ها میپرسند که از چه روش‌هایی میتوان کسب درآمد از اینترنت داشت؟ اگر این سؤال هم برای شما پیش‌آمده، ما ۵ روش متداول که معمولاً اکثر کسب و کارها از این طریق کسب درآمد اینترنتی دارند را برای شما موردبررسی قرار میدهیم تا بتوانید با توجه به حوزه کاری خودتان، یکی از روش‌ها را انتخاب کنید و از طریق کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیاردی داشته باشید. روش‌های قدرتمندی که معرفی میکنیم، مورداستفاده کسب و کارهای بزرگ و افراد موفق بوده است که در حال درآمدزایی از همین روش‌های کاربردی هستند.

این مدل‌های درآمدزایی در همه کسب و کارها میتواند متفاوت باشد و ممکن است برخی از کسب و کارهای آنلاین فقط با ۱ یا ۲ روش از این راه‌هایی که برای شما بیان میکنیم توان کسب درآمد از اینترنت داشته باشند. موضوع کسب و کار اینترنتی شما اهمیت ویژه‌ای دارد و میتوانید از راه‌هایی که بزرگان حوزه خودتان به موفقیت رسیده‌اند، الگوبرداری کنید. ( زمانی که شما بهترین روش‌هایی که آن‌ها اجرا کرده‌اند و به اهداف خود رسیدند را شناسایی کنید، بهتر میتوانید با استراتژی دقیق‌تری شروع به کار کنید )

۱) فروش محصولات فیزیکی

در مدل اول انواع کسب و کار اینترنتی میتوان به فروش محصولات به‌صورت فیزیکی اشاره کرد که از این طریق میتوان محصولاتی که در اختیار دارید را بتوانید به‌صورت اینترنتی به فروش برسانید. راه‌های مختلف برای فروش محصولات فیزیکی وجود دارد که یکی از آن‌ها راه اندازی وب‌سایت فروشگاهی است و یا اینکه بتوانید یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام راه اندازی کنید. در هر دو روش، باید از پیج­های بزرگ و یا وب‌سایت‌های موفق ایده بگیرید و روش‌های متفاوت درآمدزایی را که برای این مدل ارائه میدهند استفاده کنید تا شما نیز بتوانید مانند آن‌ها شغل اینترنتی خود را به مسیری صحیح هدایت کنید.

با توجه به ورود مردم ایران به شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام، فرصت بسیار خوبی پیش آمده است تا با راه اندازی کسب و کار اینترنتی با موبایل در این فضا به درآمد خوبی برسیم. یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرام راه اندازی فروشگاه و فروش محصولات در آن پیج می‌باشد. همانطور که در ابتدای مقاله در مورد مهارت موردنیاز صحبت کردیم، باید توجه داشته باشید تا با بلاگری در حوزه تخصصی خودتان می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید. شما می‌بایست هر روز در اینستاگرام فعالیت کنید. ممکن است در این راه دیر به نتیجه برسید که این قانون موفقیت در کسب و کار است. با هدف‌گذاری مشخص هر روز پست و استوری قرار دهید و تعامل کاربران را با کسب و کار خود بیشتر کنید تا مخاطبان مشتاق به خرید از محصول شما شوند.

۲) فروش محصولات دانلودی یا دیجیتالی

در این مدل از انواع کسب و کار اینترنتی خانگی، شما باید تخصص و مهارت کافی در یک حوزه خاصی را داشته باشید تا بتوانید محصولات آموزشی را به‌صورت دانلودی در اختیار کاربران خود قرار دهید تا آن‌ها نیز با خرید محصولات شما باعث درآمدزایی شما شوند. کسانی که خوب آموزش ببینند و در یک زمینه خاص متخصص شوند، بهتر میتوانند کسب و کار خود را رشد دهند.

راهکارها و ترفندهای خاصی ازنظر بازاریابی وجود دارد تا بتوانید راحت‌تر محصولات دانلودی و دیجیتالی خود را به فروش برسانید. زمانی که شما یادگیری حرفه‌ای را در ابتدای کار موردتوجه قرار دهید و بتوانید دوره‌های آموزشی را به‌خوبی پشت سر بگذرانید، باتجربه‌ای که به دست آورده‌اید، میتوانید محصولات آموزشی را تولید کنید و با استفاده از راهکارهای مختلف بازاریابی آنلاین، این محصول را در وب‌سایت یا پیج اینستاگرام خود به فروش برسانید.

۳) فروش محصولات دیگران

این مدل از روش درآمدزایی آنلاین مخصوص افرادی است که محصولی را برای فروش ندارند. به همین جهت، به سراغ سیستم‌های همکاری در فروش میروند تا بتوانند محصولات دیگر فروشگاه‌ها را در وب‌سایت یا فروشگاه اینستاگرامی خود در کنار تولید محتوا هدفمند به فروش برساند. خیلی از افراد می‌گویند که ما در ابتدای کار سرمایه‌ای نداریم و هیچ محصولی را نمیتوانیم تهیه کنیم تا بتوانیم آن‌ها را به فروش برسانیم.

شما در این مدل که بازاریابی واسطه‌ای نامیده میشود، میتوانید درآمدزایی اینترنتی داشته باشید. این روش در سال ۱۴۰۰ فروش داشته و سیستم‌های همکاری در فروش روزبه‌روز در حال افزایش پیدا کردن هستند و به‌عنوان نمونه میتوان وب‌سایت دیجی کالا را نام برد که سیستم همکاری در فروش حرفه‌ای خود را راه اندازی کرده و بسیاری از افراد از همین طریق در حال کسب درآمد از اینترنت هستند.

۴) خدمات و مشاوره

هرکسی یا هر شرکتی با هر موضوع کار اینترنتی که دارد، میتواند خدمات مشاوره ارائه دهد و از این طریق بتواند با استفاده از مشاوره دادن به دیگران و ارائه خدمات به‌صورت پولی، به درآمد خوبی برسد. کسانی که تخصص و تجربه کافی در کسب و کاری را دارند که امکان مشاوره دادن و خدمات دادن را دارد، به‌راحتی میتوانند با افزایش بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام خود و یا ارتقا رتبه وب‌سایت در گوگل برای افزایش بازدیدکنندگان و جذب مشتری، در کنار تولید محتوای حرفه‌ای و پولساز، خدمات خود را به فروش برسانند.

( جالب است بدانید که مشاوره با افراد بزرگ که در حوزه کسب و کار آنلاین و جذب ثروت کار میکنند، از ساعتی ۵۰۰ هزار تومان شروع میشود تا ساعتی ۵ میلیون تومان که مبالغی را بابت مشاوره دریافت میکنند ). برای این‌که به یک مشاور حرفه‌ای تبدیل شوید، ابتدا باید کمی معروف شوید و در حوزه خود به‌خوبی شناخته شوید. سپس باید در بین کاربران خود محبوبیت داشته باشید و کاربران شما را به‌عنوان یک فرد متخصص و حرفه‌ای قبول داشته باشند. مشتریانی که به سمت شما برای مشاوره می‌آیند، با توجه به موضوع کسب و کار اینترنتی قدرت مالی متفاوتی دارند.

۵) کسب درآمد اینترنتی از فریلنسری

فریلنسر (Freelancer) به کسی میگویند که پروژه‌هایی که کارفرما ارائه میدهد را به‌خوبی بررسی میکند و با توجه به تخصصی که دارد، زمان تحویل کار و قیمت نهایی را با کارفرما به توافق میرسد. سایت‌های فریلنسری در ایران بسیار معروف هستند و چند نمونه وجود دارد که شما میتوانید با مراجعه به این سایت‌ها پروژه‌هایی را که کارفرماهای مختلف برای کسب و کار آنلاین خود قرار داده‌اند را مشاهده کنید و پیشنهاد خود را برای انجام کار به آن‌ها بدهید.

این مدل هم یکی از انواع کسب و کار اینترنتی است که زمینه‌های مختلفی اعم از برنامه نویسی – طراحی گرافیک – طراحی سایت – ترجمه و بسیاری از مشاغل دیگر را شامل میشود. در صورت قبول پروژه بزرگ، میتوانید درآمد بسیار بالایی از این طریق به دست بیاورید.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

هر نوع فروش محصول و یا خدمات در بستر اینترنت را نوعی شغل اینترنتی می گویند. پس با خود این تفکر را داشته باشید که شروع کسب و کار اینترنتی آن قدر هم سخت نیست و حتی با دست خالی هم می توان شروع کرد.

کسب و کار اینترنتی چیست؟ نامی آشنا که امروزه بسیاری افکار و ایده ها را به خود جلب کرده و به زودی شاهد فوج عظیمی از خلاقیت در این عرصه خواهیم بود و بازار کار جدید و کاربردی را به خود اختصاص می‌دهد. شاید در آینده نزدیک بسیاری از هزینه هایی که بابت اجاره مکان برای فروش کالا می‌شد حذف شود و با میدانی که در فضای مجازی ایجاد شده در این حوزه و بسیاری از از جهات دیگر صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.

ما در این مطلب قصد داریم ابعاد مختلفی از مشاغل اینترنتی و نحوه شروع به کار صحیح و درست را آموزش دهیم و هدف از این کار ایجاد یک منبع درآمد بالا برای همه کسانی است که مشتاق به ایجاد یک کسب و کار در اینترنتی با درآمد بالا هستند.

مزایای کسب و کار اینترنتی

با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران ثبات سرمایه و پول وجود ندارد. استفاده از کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند تا حد بسیار زیادی برای افراد کاربردی و مفید باشد. به‌هرحال با هر دیدی هم به این کسب و کارها نگاه کنیم، برای در این شرایط اقتصادی بی‌ثبات برای ما سودمند خواهند بود. اگر در این کسب و کارها به موفقیت‌های مالی و درآمد نرسیدید، با توجه به اینکه سرمایه بسیار کمی برای آن هزینه شده است. هدر رفت سرمایه و یا ضرر خاصی گریبان گیر شما نخواهد بود. اگر با این کسب و کارهای کوچک اینترنتی به درآمد و سوددهی رسیدید که زمینه‌ساز ایجاد کسب و کارهای بزرگ‌تری برای شما خواهد بود. اگر بخواهیم مزیت‌های استفاده از این کسب و کارها را بیان می‌کنیم به چند مورد می‌توان اشاره کرد.

در این قسمت می خواهیم به مزایای کسب و کار اینترنتی که یکی از بهترین و امید بخش ترین قسمت های این کار است بپردازیم. وقتی شما این امتیازات را با کسب و کارهای سنتی مقایسه کنید، می‌بینید که در خیلی از کارها بی نظیر و در بعضی از شغل ها دارای برتری است. یعنی کمتر شغلی را سراغ داریم که دارای این فواید باشد.

  • راه اندازی و مدیریت کار در منزل

اولین و مهم ترین مزیت کسب و کارهای اینترنتی این است که شما لازم نیست که یک مکان خاصی را اختصاص بدهید و از همین ابتدا جایی را رهن یا اجاره کنید تا یک مشاغل اینترنتی راه اندازی کنید، بلکه از همان منزل خودتان یا حتی اگر محل کاری دارید و ساعتی آزاد هستید، می توانید از آنجا نیز کسب و کار خودتان را مدیریت کنید.

از مزیت های ویژه کار در منزل می توان به نداشتن هزینه رفت و آمد و نداشتن هزینه ترافیک اشاره کرد از سوی دیگر هر موقع که خواستید می توانید بنشینید و در هر ساعتی که فرصت آزاد داشته باشید، می توانید کسب و کارتان را از طریق اینترنت بررسی کنید.

  • استفاده از کسب کار اینترنتی برای کسب تجربیات

زمانی که به زندگی کاری و شخصی افراد موفق در زمینه اقتصادی نگاه می‌کنیم به‌وضوح قابل‌مشاهده است که این افراد چه در زندگی کاری و چ در زندگی شخصی دارای تجربیات فراوانی در زمینه های مختلف هستند. شاید هیچ فاکتور دیگری در زندگی ما به‌اندازه‌ی تجربه اثرگذار نباشد. زمانی شما می‌توانید در زمینه‌ای تجربه کسب کنید که دست‌به‌کار شده و کاری را انجام دهید.

اگر همواره در زندگی بترسید و هیچ کاری را شروع و انجام ندهید. در زندگی هیچ نوع موفقیتی را نمی‌توانید کسب کنید. با توجه به مطالب گفته‌شده راه اندازی کسب و کارهای کوچک  این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا یا خیالی آسوده به کسب تجربه  در زمینه آن کسب و کار بپردازید. نکات مهم فعالیت در زمینه اقتصادی را دریابید و تلاش کنید که کسب و کارتان را هرروز بزرگ‌تر از دیروز کنید.

  • کارمندان بسیار کم

یکی دیگر از منافع کسب و کارهای اینترنتی استفاده نکردن افراد زیادی برای انجام امورات است. شما حتی به تنهایی و با افراد کمی که به صورت دورکاری استخدام می کنید، می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. در ابتدای کار به تنهایی شروع به کار کنید و سپس با رسیدن به حداقل درآمد می توانید در صورت نیاز بعد از رشد کسب و کار، حداکثر دو کارمند را به کار بگیرید.

  • سود حداقل ۵ تا ۱۰ برابری

کمتر کسب و کاری را پیدا خواهید کرد بدین صورت در مدت زمان کوتاه همچنین سودی را به شما برساند. تاکید می کنم که حداقل این سود را به ازای تولید محصول به دست می آورید که قطعاً بیشتر خواهد بود. گاهی اوقات تا ۲۰ برابر همین زود افزایش پیدا می کند.

  • امتیاز مواد اولیه ارزان و در دسترس

مواد اولیه ای که برای این کار نیاز دارید بسیار ارزان خواهد بود، نسبت به حاشیه سودی که به دست می آورید. بعضی از محصولات نیز به صورت دیجیتالی ساخته می شوند که یک مزیت خیلی خوب به حساب می آید.

برای مثال وقتی شما بخواهید یک “دوره کسب درآمد از اینستاگرام” آموزش دهید، تنها با ساخت و طراحی پاورپوینت و صحبت کردن روی آن امکان پذیر است. برای حرفه ای نشان دادن کسب و کار خود می توانید از دوربین میکروفون یقه ای و صحبت کردن در مقابل دوربین نیز بهره ببرید.

  • تاثیر کم تورم بر این نوع کسب و کارها

بنابراین زمانی که مواد اولیه شما ارزان باشد و حاشیه سود بالایی در اختیار شما باشد، هر چقدر تورم زیاد شود، تاثیر آن چنانی روی یک کسب و کار اینترنتی شما نخواهد داشت

  • اخد مجوز آسان

شما می توانید برای شروع کار هیچ مجوزی از هیچ جا نگیرید. تنها چیزی که لازم است، گرفتن مجوز “نماد اعتماد الکترونیکی” از سایت Enamad.ir است که به راحتی با ارائه مدارک شخصی می توان این مجوز را برای کسب و کار خود بگیرید و اعتماد مخاطبان خود را برای خرید بهتر محصولات جذب کنید.

اخذ مجوز فرآیند بسیار آسانی دارد و به صورت سیستمی و بدون مراجعه حضوری امکان پذیر است. از آن پس به راحتی می توانید فعالیت خود را شروع کنید. پس برخلاف شغل های دیگر که باید پروانه کسب و مجوز های آن چنانی بگیرند، اصلاً در این کار این دوندگی ها را نداریم.

  • کسب درآمد خودکار

از مزایای مهم کسب و کار اینترنتی امکان کسب درآمد به صورت خودکار است. امکانی که وجود دارد شما بدون اینکه هر روز پشت سیستم بشینید و حواستان به کار باشد، شب ها نیز درآمد کسب می کنید. یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارمان است.

چقدر راحت می توان سایت را به درگاه آنلاین مجهز کرد تا به صورت اتوماتیک مشتری با پرداخت، سفارش خود را ثبت کند و پول به حسابمان منتقل شود.

  • بزرگترین بازار ایران

از مزیت فوق العاده موثر برای رونق کسب و کار، بازاری است که در حال فعالیت در آن هستید. مثل کسب و کارهای سنتی نیست که فقط مشتریان شهر یا منطقه خودتان مشتری شما باشند، بلکه به سراسر ایران می توانید محصول بفروشید و درآمد بالایی داشته باشید.

این امر باعث می شود با ایده های ساده به کسب درآمد از اینترنت برسید.

  • امکان فروش پستی

چیزی که باعث می شود تا به کل ایران بتوانید محصول خود را بفروشید، امکان فروش به صورت پستی است.

  • درآمدی به عنوان شغل دوم

شاید مهم‌ترین مزیت استفاده از کسب و کارهای اینترنتی، تسهیل کسب درآمد از آن‌ها باشد. زمانی که کسب و کار شما به‌صورت اینترنتی باشد، الزامی برای حضور شما در مکان خاصی نیست. میتوانید زمانی که در محل کارتان هستید، کسب و کار اینترنتی خود را هم دنبال کنید. به‌عنوان شغل دوم از این کسب و کار درآمدزایی داشته باشید. بدون هیچ استرسی برای حضور در زمان و مکان خاص پاسخ گوی مشتریان خود باشید. شاید همین ویژگی مفید این کسب و کارها سبب شده تا به‌سرعت در دنیای امروز گسترش پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *