دانستنی

بدست آوردن درآمد بیشتر با تغییر نگرش در کسب و کار

بدست آوردن درآمد بیشتر با تغییر نگرش در کسب و کار

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

همه برای کسب درآمد تلاش میکنند چه خانم ها چه آقایان همه در حال تلاش برای درآمد زایی هستیم البته افراد به نسبت شغل و کاری که دارند درآمدشان متفاوت است.شاید در طول روز به رویا های کاری و سرمایه گذاری فقط فکر کنیم و اصلا برای انجام آن حتی قدم کوچکی هم برنداریم بنابراین همیشه سعی کنید برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید.

درآمد بیشتر

اگر کسی به شما بگوید درآمد فعلی شما دقیقاً به همان میزانی است که خودتان انتخاب کرده اید و جایگاه فعلی تان از لحاظ مالی نیز به انتخاب خودتان بوده است نظر شما چه خواهد بود؟ اغلب افراد مصرانه با این گفته مخالفت می کنند. اما حقیقت این است که شما تا امروز برای کسب این میزان درآمد، اقداماتی انجام داده اید. پس با این دید می توان گفت به عنوان نتیجه ی کارهایی که انجام داده یا نداده اید، درآمدتان را خودتان انتخاب کرده اید. میزان درآمد اشخاص هر چقدر هم که باشد، اگر از آنها بپرسید که آیا دوست دارند درآمد بیشتری داشته باشند یا نه، نه نفر از هر ده نفر پاسخ مثبت خواهند داد.\

تاثیر تفکر در رسیدن به درآمد بیشتر

اینجاست که معنای «کارهایی که انجام نداده اید» خودش را نشان می دهد. از آنجایی که اغلب افراد پاسخ مثبت می دهند، باید اقداماتی وجود داشته باشد که عدم انجامشان منجر به پایین تر بودن درآمد فعلی شان نسبت به خواسته های واقعی شان شده است. به این ترتیب احتمالاً سؤالی که برای شما پیش می آید این است که «برای آنکه بتوانم درآمد بیشتری کسب کنم چه کار باید انجام دهم؟». خوشبختانه همین امروز می توانید تصمیم به تغییر اوضاع بگیرید. سه قدم ساده ای که در ادامه می آیند به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.

۱- مراقب افکار خود باشید

تاثیر تفکر در رسیدن به درآمد بیشتر

«افکار خود را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند». به طور خلاصه، افکار ما انسان ها به احساس منجر می شوند. احساس به عمل، و عمل به نتیجه. هیچ فکری مجانی میهمان ذهن شما نیست.

تک تک افکار شما را می توان یا دارایی محسوب کرد و یا بدهی. این افکار، هم می توانند شما را به سمت موفقیت سوق دهند و هم می توانند شما را از آن دور کنند. آنها هم می توانند به شما قدرت ببخشند و هم شما را تضعیف کنند. به همین دلیل است که انتخاب آگاهانه ی این افکار در زندگی شخصی و شغلی بسیار اهمیت دارد.
رفتار و زندگی ما نشان می دهد انسان ها همانی می شوند که بیشتر مواقع به آن می اندیشند. افکار شما در سخنان، نحوه ی بیان و رفتارتان نقش تعیین کننده ای دارند. نتایجی که در زندگی و به ویژه در زندگی شغی خود به دست می آورید، محصول مستقیم همین افکار هستند.

اگر فکر می کنید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید، پس قطعاً می توانید و در نهایت خواهید توانست. اما اگر ذهنیت شما این باشد که هیچگاه موفق به کسب درآمد بیشتر نخواهید شد، واقعاً هم درآمد بیشتری کسب نخواهید کرد. پس در طول روز مراقب گفتگوی درونی خود باشید. آیا نحوه ی صحبت کردن شما با خودتان ملایم و محبت آمیز است یا هر بار که مرتکب اشتباهی می شوید خود را شدیداً سرزنش می کنید؟

اگر واقعاً می خواهید درآمدی که استحقاقش را دارید داشته باشید، به گونه ای با خودتان حرف بزنید که نشان دهد شما انسانی منحصر به فرد با استعداد ها و توانایی های خاص هستید. مجموع تحصیلات، تجربه، دانش، مشکلات، موفقیت ها و چالش هایی که دارید، از شما انسانی قابل توجه و استثنایی می سازد. باید به این باور برسید که هیچ کسی مثل شما نیست.

چه باور محدود کننده ای در ذهن شما وجود دارد که همین امروز می توانید آن را کنار بگذارید؟


۲- کمک کنید دیگران نیز به خواسته هایشان برسند

زیگ زیگلار، سخنران انگیزشی می گوید «تنها در صورتی می توانید به هرچه می خواهید برسید که به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند». اغلب اوقات کسب یک موقعیت شغلی عالی و یا پیدا کردن یک معرف با نفوذ، به ایجاد روابطی نیاز دارد.

این روابط در دنیای امروز حکم طلا را دارند. اما باید در روابط خود صداقت داشته باشید. باید از ته دل قصد کنید به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند؛ به این ترتیب خودتان نیز موفق خواهید شد به خواسته هایتان برسید.

بنابراین همین امروز ببینید چه کاری برای دیگران می توانید انجام دهید. به شبکه سازی بپردازید تا ببینید چقدر سریع موفق خواهید شد فرصت شغلی مناسبی برای خود دست و پا کنید. کیث فراتزی در کتاب ارزشمند خود می گوید توانایی او در ارتباط با دیگران و شکل دهی روابط پایدار با آنها بر اساس سخاوت و کمک به دوستانش برای آشنایی با دیگران بوده است.
امروز به چه کسی می توانید کمک کنید؟

۳- از شر محدوده ی آسایش خود خلاص شوید

تاثیر تفکر در رسیدن به درآمد بیشتر

رابرت الن می نویسد «تمام خواسته های شما خارج از محدوده ی آسایشتان هستند». محدوده ی آسایش خود را یک زندان خودساخته در نظر بگیرید که خود را در آن محبوس کرده اید. این محدوده حاوی افکار و ایده های محدود کننده ای درباره ی شخصیت و توانایی های شماست که ممکن است در سنین پایین تر در ذهن شما شکل گرفته باشند و شما نیز به اشتباه هنوز به آنها اعتبار می بخشید.

برای اینکه درآمدتان را خودتان انتخاب کنید، باید باور داشته باشید که حق شما بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر به دست می آورید. همه چیز با خلاص شدن از شر محدوده ی آسایش و تمام باورهای محدود کننده اش شروع می شود؛ وقت آن فرا رسیده است که از این زندان رهایی پیدا کنید.

شما می توانید با جایگزین کردن افکار درونی منفی با افکار مثبت و انجام کارهایی که هر روز شما را از محدوده ی آسایشتان خارج کنند، این دگرسویی را در خود به وجود بیاورید. النور روزولت در این باره گفته است :«هر روز باید کاری انجام دهید که شما را به وحشت بیاندازد». وقت آن فرا رسیده است که اولین قدم هراس انگیز خود در جهت تبدیل شدن به آن کسی که همیشه می خواسته اید باشید را بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *