دانستنی

برترین سایت های فریلنسری خارجی

جیب پر دلار با سایت های فریلنسری خارجی

با افزایش قیمت دلار در ایران و بازار داغ این روزهایش افراد زیرک و آینده‌نگر به این فکر افتادند که به جای درآمدهای ریالی درآمدهای دلاری داشته باشند. تا بتوانند به راحتی پول خود را چند برابر کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید که به درآمد دلاری فکر می‌کنید پس با ما همراه باشید تا بهترین سایت های فریلنسری خارجی که می‌توانید از آن کسب درآمد داشته باشید را به شما معرفی کنیم. سایت های فریلنسری چه ایرانی و چه خارجی به عنوان تسهیل‌گری عمل می‌کند که ارتباط بین کارفرما و فریلنسر را فراهم می‌کند .

در بیشتراین سایت ها کارفرما پروژه پیشنهادی خود را مطرح می‌کند و فریلنسرها با توجه به مهارت خود و برای گرفتن پروژه، با پیشنهاد قیمت، تجربه و عملکرد، با هم به رقابت می‌پردازند.

با برترین سایت های فریلنسری ۲۰۲۱ خارجی آشنا شوید

⚫سایت فایور《fiverr》

بعید است که یک فریلنسر محقق باشید و نام سایت فایور به گوش‌تان نخورده باشد. این سایت به قدری معروف و شناخته شده است که فکر می کنم نیازی به معرفی بیشتر نداشته باشد و شما از تمام مزایای آن مانند پرداخت امن، تنوع در مشاغل فریلنسری، پشتیبان قوی و غیره به خوبی آگاه باشید.

عضویت در این سایت برای ما از دیگر سایت ها خارجی راحت تر است. دیگر نیاز نیست کشور مبدا و کد پستی از کشور خارجی انتخاب کنیم فقط نیاز به یک شماره بین المللی و خارجی داریم که آن را وارد کرده و از آن کد دریافت کنیم. شما برای این کار می توانید از شرکت های فروش سیم کارت بین المللی استفاده کنید یا اینکه از شماره دوستان و آشنایان مقیم خارج‌تان بهره ببرید.

این سایت درگاه پرداخت پی پال، مسترکارت و ویزا کارت را پشتیبانی می‌کند. اما به دلیل محدودیت هایی که برای کشورمان وجود دارد شما به راحتی نمی توانید پول خود را دریافت کنید و با مشکلاتی روبه رو می‌شوید اما می توانید از طریق شرکت‌های واسطه این مشکلات را رفع کرده و درآمد خود را به دلار دریافت کنید.

⚫سایت آپ ورک《upwork》

آپ ورک برند مشترک odesk و elace است که به عنوان اولین سکوهای فریلنسری شناخته می شدند، و پس از سال‌ها رقابت بالاخره تصمیم به صلح گرفتند و این برند مشترک را راه اندازی کردند که در حال حاضر ۱۲ملیون کاربر فعال دارد. این رقم، رقمی به شدت بالاست و هرسایتی که کاربران بیشتری داشته باشد مطمئناً در آن بازار کار فعال تری هم وجود دارد. این یک مزیت مهم برای این سایت تلقی می‌شود.

از دیگر مزایای این سایت می توان به افزایش سود بیشتر پس از فعالیت بیشتر، گرفتن آزمون های مرتبط با مهارت شما برای تعیین سطح تان و آموزش مهارت های متفاوت اشاره کرد. یکی از معایب اصلی این سایت کارمزد ۲۰ درصدی آن است که از انجام هر پروژه دریافت می‌کند که به نسبت دیگر سایت ها رقم بالایی است. هرچند که این سود ۲۰ درصدی تنها وقتی که برای اولین بار با کارفرما کار می‌کنید گرفته می‌شود و در دفعات بعدی که با همان کارفرما کار کنید، کمیسیون دریافتی سایت به ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر دسترسی به این سایت با آی پی ایران امکان پذیر نیست. اما شما برای ثبت نام در این سایت می‌توانید مشخصات خود و اطلاعات شخصی خود را بدهید با این تفاوت که محل زندگی‌تان را یک کشور خارجی معرفی کرده و کد پستی آن را به عنوان کد پستی خود ثبت کنید تا بتوانید به عنوان یک ایرانی مقیم خارج در این سایت کار کنید.

⚫سایت فکلس جابز 《flexjobes》

این سایت پر است از مشاغل فریلنسری و دور کاری با تنوع بسیار بالا و مزایای بسیار خوبی مانند:

  1. نظارت بسیار بالا

این سایت به داشتن نظارت دقیق و بالا معروف است. به طوری که ادعا می‌کند بهترین فریلنسرها را به شما ارائه می‌دهد. چون در مورد مشاغل و افراد تازه کار کاملاً تحقیق کرده و پس از طی این مراحل آن‌ها را وارد بازار کار خود می‌کند.

  1. دوره های آموزشی و وبینارهای مرتبط

این سایت دوره های آموزشی خوبی می گذارد و به شما در ارتقای سطح‌تان کمک می‌کند.

  1. پشتیان عالی

این سایت دارای پشتیبان های هوشمند، با عملکردی دوستانه است که می توانید به راحتی با آنها صحبت کنید و در مواقعی که نیاز به راهنمایی و کمک دارید از تجربیات آنها استفاده کنی.

از معایب این سایت نیز می‌توان به رایگان نبودن عضویت در آن اشاره کرد.

⚫سایت فریلنسر《freelancer》

سایت فریلنسر یکی دیگر از سایت های معتبر خارجی شناخته شده با بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال است. که در زمینه برنامه نویسی، تولید محتوا، طراحی لوگو، تبلیغات، طراحی سایت و دیگر مشاغل فریلنسری فعالیت می‌کند. در مورد مزایای این سایت فوق العاده باید به بزرگترین مزیت آن یعنی سود نسبتاً پایین تر از همه سایت های فریلنسری نام برد که بین ۵ الی ۱۵ درصد است. به علت وجود کاربران زیاد در آن به ۸۰ درصد پروژه هایتان در عرض یک دقیقه پیشنهاد داده می‌شود و به سرعت می‌توانید کار خود را شروع کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این سایت می‌توان به آموزش ها و دوره های فریلنسری خوب آنها و تحویل کار با کیفیت راضی کننده اشاره کرد.

از معایب این سایت باید گفت که شرایط برای ایرانی ها به شدت سخت است و اگر بفهمند که شما از کشور ایران هستید بدون درنگ حساب کاربری شما را مسدود می کند. اما باز هم با این شرایط سخت ایرانیان زیادی هستنند که موفق به ثبت‌نام شده‌اند و درآمد دلاری دارند.

⚫سایت《contena》

این سایت نیز جزو بهترین سایت‌های مشاغل فریلنسری خارج از کشور است به این دلیل که موقعیت های شغلی بسیار خوبی را برای نویسندگان، تولیدکنندگان محتوای نوشتاری، مقاله نویسان و شاعران فراهم می‌کند. این سایت به غیر از مشاغل فریلنسری مشاغل دورکاری را نیز پشتیانی میکند که درآمد خیلی خوبی نیز دارند، چیزی حدود ۱۰ هزار دلار در ماه.

⚫سایت های دیگری هم هستند که به طور تخصصی بر روی یک تخصص و مهارت کار می‌کنند و دارای تنوع نیستند. مانند Art wanted که بر روی هنر، و طراحی‌های گرافیکی تمرکز دارد. یا سایت crowdspring که بر روی طراحی لوگو و طراحی گرافیک مانور میدهند. عضویت آنها نیز رایگان است و برای علاقمندان با مهارت های مربوطه سایت های بسیار خوبی به شمار می روند.

سخن پایانی

انسان های موفق انسان هایی هستنند که مرز برایشان محدودیت ایجاد نمی‌کند‌. برای پیشرفت در کار خود و موفقیت در عرصه های مختلف از مرزها عبور کرده و پله‌های موفقیت را طی می‌کنند. امروزه که تکنولوژی به شدت در حال پیشرفته و ارتباط با کشورهای دیگر خیلی آسان شده بهترین موقعیت برای آن موفقیتی است که از آن صحبت کردیم.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *