دانستنی

بهترین سایت های فریلنسری خارجی و ایرانی

امروزه فریلنسری یکی از بهترین و پر درآمد ترین مشاغلی که هر روز در حال پیشرفت هست و میشه گفت در کشور هایی مثل آمریکا فریلنسری جز مشاغلی که خیلی پیگیری می کنند و حدودا درسال ۲۰۲۷ پیش بینی شده ۶۷ میلیون ، ۷۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا از روش فریلنسری کار کنند.

اما این فریلنسری باعث شده تا شما دیگر هر روز صبح از خواب بیدار نشوید و با حضور به شکل تمام وقت کار کنید و پایان هر ماه هم با یک حقوق ثابت دریافت کنید. در اصل فریلنسری یه روش برای درآمد های بی نظیر هست و یکی از بهترین مزایا فریلنسری هم این هستش که شما صاحب کار خودتان هستید و هر وقت خواستید می توانید کار کنید و حتی هر جا خواستید می توانید کار های خود را انجام بدهید.

این روز ها در ایران هم فریلنسری توانسته است به درآمد های خوبی برسد و ما در مقاله ای جدا به صورت کامل درمورد معرفی و آموزش فریلنسری در مقاله دیگر توضیح دادیم و حتی به درآمد های فریلنسر کار های ایرانی هم اشاره کردیم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.

اما در این مقاله قصد داریم تا به شما در ارزکردیت  چند تا از محبوب ترین و بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی رو معرفی کنیم تا شما با خیال راحت بتوانید این سایت ها را برسی کنید و استفاده کنید.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

با توجه به مشکلات پرداخت های بانکی که در خارج برای ایرانیان وجود دارد شاید یکم سایت های فریلنسری خارجی برای کار کردن یکم دشوار باشد ولی از واسطه هایی امکان نقد کردن کردن درامد فریلنسر ها از این سایت وجود دارد. سایت ارزکردیت هم در این زمینه توانسته است کمک خیلی خوبی به کسانی که می خواهند با سایت های فریلنسری خارجی کار کنند انجام می دهد و این امکان را ایجاد می کند که به عنوان یک واسطه درآمد های دلاری شما را به ریال تبدیل کند.

پیشنهاد میکنم برای اطلاعات با ما در تماس باشید.

همچنین این هم ذکر کنم که برای کار با سایت های فریلنسری خارجی ، شما نیاز دارید که به صورت کامل با زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید با این سایت ها کار کنید. در کنار یه سری معایبی که شاید این سایت های خارجی داشته باشند در کنارش یک سری مزایا خیلی خوبی هم دارند که از مهم ترین آنها می توان به درآمد های دلاری از سایت های فریلنسری خارجی اشاره کرد که نسبت به درآمد سایت های فریلنسر ایرانی خیلی بیشتر هستش.

اما در ادامه قرار هستش که به شما چند تا از بهترین سایت های خارجی فریلنسری رو به شما معرفی کنیم

۱- سایت freelance

سایت فریلنسر یکی از پر بازدید ترین سایت های کشور استرالیا است که به کارفرمایان امکان قرار دادن شغل حرفه ای که نیاز دارند می دهد که فریلنسرها بتوانند داوطلب شوند. این سایت حدودا ۴۰ میلیون کارفرما دارد و حدود ۲۴۷ کشور جهان فریلنسر کار دارد.

از طریق این سایت کارفرمایان در موضوعاتی مانند : برنامه نویسی ، نوسیندگی ، حسابداری ، طراحی وب سایت ، خدمات حقوقی و… فریلنسر استخدام می کنند. سایت (Freelancer.com) طوری است که در آن کارفرمایان و فریلنسر ها با ارائه پیشنهادات و گرفتن و سفارش کار یا پروژه میتوانند در این سایت ارتقا پیدا کنند و درآمد های خیلی خوبی کسب کنند.

سایت فریلنسر (Freelancer.com)، ده درصد هزینه یا کارمزد دریافت می‌کند، که می‌توان با عضویت ماهانه در سایت، این مبلغ را با حداقل هزینه ۵ دلار کاهش داد. این شرکت به تازگی حرکت جدید خود را در زمینه خدمات و سرویس‌های خانگی و محلی اعلام کرده است و در بازار خانگی استرالیا در جایگاه اول باقی مانده است.

کار کردن۲- سایت Upwork

سایت Upwork یکی از بهترین سایت های فریلنسری در سال ۲۰۲۱ هستش که این امکان رو به کارفرمایان و فریلنسر ها برای ایجاد پروژه و همچنین پیدا کردن پروژه ایجاد می کند.

سایت اپ ورک صد ها شغل برای انتخاب دارد که از کار های گرافیکی گرفته تا کار های نرم افزاری و پیچیده که فریلنسر کار میتوانند از این سایت با توجه به استعداد و توانایی که دارند پروژه مورد نظر خود را انتخاب کنند .

یکی از بهترین و حتی جالب ترین مزایا سایت Upwork.com این هستش که ، مشتریان سایت اپ ورک متنوع هستند و در سراسر جهان گشترش دارند این فرصت خیلی خوبی هستش که شما خارج از منطقه جغرافیایی خود به دنبال کار باشید تا شانس استخدام خود را گسترش دهید اما کار با مشتری از راه دور این فرصت رو برای ما فراهم می کند تا برای کار کردن با مشتری های خود گاهی سفر های خارج از کشور کنید

هزینه استفاده از Upwork چقدر است ؟

عضویت در سایت اپ ورک برای فریلنسر ها رایگان است برای استفاده از خدمات این سایت ماهیانه ملبغ ۱۰ دلار اکانت خود را شارژ کنید و از خدمات بیشتر سایت Upwork استفاده کنید.

البته این نکته توجه کنید که فقط پیوستن در اپ ورک رایگان است و Upwork از هر فریلنسر هزینه خدمات دریافت می‌کند.

شما می توانید از سایت ارزکردیت به صورت آنلاین برای ساخت اکانت های سایت فریلنسری اقدام کنید و اکانت سایت فریلنسری  مورد نظر خود را انتخاب کرده و به مبلغ دلخواه میتوانید اکانت حساب کاربری سایت فریلنسری خود را از طریق سایت ارزکردیت انجام بدید.

 

سایت سایت PeoplePerHour جز بهترین وب سایت های فریلنسری

۳- سایت PeoplePerHour

سایت PeoplePerHour درواقع یک رابط بسیار دقیق و کاربردی میان فریلنسر ها (طراحان) و کارفرمایان است. در ابتدای پروژه، کارفرما جزئیات دقیق کار را وارد می‌کند و سپس این داده‌ها به یک برنامه هوش مصنوعی ارسال می‌شود تا آن را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ سپس مشتری را با طراحان مورد نیاز پروژه منطبق خواهد کرد.

در واقع PeoplePerHour.com یک روند بسیار ساده برای جمع آوری فریلنسر ها و کارفرمایان است که در بستری مستقل سعی در ارتقاء سیستم انطباق مشتری و فریلنسرها را دارد که تا کنون در این امر موفق بوده است.

۴- سایت iWriter

یکی دیگر از سایت های فریلنسری که در واقع جز بهترین سایت های فریلنسری خارجی در سال ۲۰۲۱ هست ، سایت iWriter است.

در این وب سایت از هزاران پروژه ای که در آن تعریف شده است میتوانید بر اساس تجربه و کاری که بلد هستید در این سایت پروژه بگیرید و به درآمد برسید

اما نکته که در این وب سایت وجود دارد این هستش که سایت iWriter بیشتر برای کسانی که در زمینه تولید محتوا یا نویسنده هستن بیشتر کاربرد دارد. پیشنهاد می کنیم اگه در زمینه نویسندگی یا تولید محتوا تخصص دارید این سایت به شما این امکان رو میده که بتونید از این راه به درآمد برسید

۵-سایت TopTal

سایت TopTal یک روش کاملا متفاوت و جدید برای بازار فریلنسر کار ها ایجاد کرده و شما میتونید از این سایت به راحتی و بدون نیاز به هزینه ثبت نام در این سایت عضو شوید و پروژه بگیرید

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

تا اینجا به شما معرفی بهترین سایت های فریلنسری خارجی رو انجام دادیم حالا نوبت به این هستش که ۳ تا از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی رو به شما معرفی کنیم.

از مزایا استفاده از سایت فریلنسری ایرانی این هستش که تمامی درآمد های فریلنسر کار ها به تومان هستش و دیگر احتیاج نیست که به صرافی خاصی مراجعه کنید ، همچنین این سایت ها برای کسانی که زیاد به زبان انگلیسی مسلط نیستند یه فرصت خیلی خوبه که دیگه بتونند با خیال راحت و آسوده از سایت های فریلنسری ایرانی استفاده کنند. در به سه مورد از بهترین سایت های ایرانی فریلنسری می پردازیم

پونیشا ، بهترین سایت های فریلنسری۱. سایت پونیشا

پونیشا خودش را اینگونه معرفی می نماید: پونیشا بازار کار برای کارهای فریلنسینگ است. به کارهایی که می‌توانید در خانه و به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید, فریلنسینگ گفته می‌شود. همچنین به فردی که یک حرفه و تخصص مثل عکاسی, نویسندگی, طراحی, برنامه نویسی, گرافیک, ترجمه دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند فریلنسر گفته می‌شود.

اگر شما پروژه‌ای دارید که فردی می‌تواند آن را بصورت آنلاین انجام و تحویل دهد، می‌توانید روی پونیشا حساب کنید. همچنین اگر مهارتی دارید که می‌توانید از طریق آن، پروژه‌ها را سریع و با قیمت مناسب انجام دهید، ما برای شما پروژه‌های زیادی داریم.

۲. سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

پارسکدرز ، بهترین سایت هتی فریلنسری۳.سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز جز اولین سایت های فریلنسری در ایران بود که در حال حاضر هم امکانات خیلی خوبی برای کارفرمایان و فریلنسر ها هستش که از مزایا این وب سایت :

  • کارمزد اندک
  • بررسی پروژه‌های کارفرما
  • امکان کسب درآمد از طریق معرفی کارفرما یا فریلنسر

بهترین سایت های فریلنسری ، سایت تایپایران۴. سایت تایپایران

سایت تایپایران یکی ار متفاوت ترین سایت های فریلنسری که در زمینه تایپ هستش. کسانی که اگر در زمینه خاصی تخصص ندارند ولی سرعت خوبی در تایپ کردن دارند سایت تایپایران یه فرصت خیلی خوبه برای کسانی که میخواهند از طریق تایپ کردن به درآمد برسند. این وب سایت به صورت تخصصی پروژه‌های تایپ را در سرتاسر ایران جذب می‌کند. تایپیست‌های محترم می‌توانند با اعتبارسنجی مهارتشان، پروژه‌های تایپ را در حوزه تخصصی خود دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *