دانستنی

بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن شغل در سال ۲۰۲۱

وب سایت های فریلنسری به افرادی که در خانه کار می‌کنند یا اصطلاحا دورکار هستند کمک می‌کند تا با کارفرماهای مختلف آشنا شده و کار پیدا کنند. اگر فریلنسری هستید که به دنبال کار می‌گردد، حتما می‌دانید که این کار تا چه حد فرسایشی است. اما با کمک وب‌سایت‌های فریلنسری که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، کار شما تا حد زیادی آسان خواهد شد. اما در این مطلب از کسب و کارهای آنلاین در وبلاگ کافه ارز ، ابتدا باید بدانیم وب سایت های فریلنسری چه هستند و چگونه کار می‌کنند و سپس ۱۸ سایت فریلنسری برای یافتن شغل در سال ۲۰۲۱ را معرفی خواهیم کرد.

وب سایت فریلنسری چیست؟

وب سایت های فریلنسری در واقع پلتفرم‌هایی هستند که در آن‌ها هم کارجویان و هم کارفرماها می‌توانند نیازها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و با یکدیگر ارتباط پیدا کنند. با فریلنسر بودن به بهترین شکل می‌توانید از استعداد خود برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. در این روش شما آزاد هستید تا پروژه‌هایی را انتخاب کنید که به آن‌ها علاقه دارید یا در آن‌ها بهتر هستید.

نیازی به گفتن نیست که استفاده از این وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کند شروع قدرتمندی برای شغل فریلنسری خود داشته باشید. در وب سایت های فریلنسری می‌توانید به راحتی اولین مشتریان خود را به دست آورده و به مرور اعتماد کارفرماها را به دست آورید. همچنین با قبول کردن پروژه‌های مختلف از کارفرماهای مختلف، دائما مهارت‌های خود را تقویت می‌کنید. در نهایت رزومه شما رشد کرده و پیشنهادات کاری شما بسیار افزایش خواهد یافت.

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

در ادامه ۱۸ وب سایت فریلنسری معرفی خواهند شد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید:

۱. وب سایت Fiverr

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

فریلنسرها در این وب‌سایت می‌توانند پروژه‌های به پایان رسیده خود را به عموم نمایش دهند تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی کسی را انتخاب کنند که توجه آنها را به خود جلب می‌کند. با این روش نیاز به تماس فرد به فرد با فریلنسرها از بین می‌رود. علاوه بر این، Fiverr دوره‌های آموزشی رایگان برگزار می‌کند تا بتوانید مهارت‌های خود را ارتقا ببخشید و به شما یاد می‌دهد چطور مشتریان را به کار با خود مجاب کنید.

۲. وب سایت Upwork

یکی دیگر از بهترین وب سایت های فریلنسری سایت Upwork است که ابزارهایی برای شروع قدرتمند سفر شغلی فریلنسری شما در اختیارتان قرار می‌دهد. این ابزارها شامل فضای تعاملی، صدور فاکتور از طریق وب‌سایت و فرآیند استخدام شفاف است. در این وب‌سایت می‌توانید برای مشتریان مشهوری مثل مایکروسافت، Airbnb، دراپ باکس و غیره کار کنید. افرادی که به دنبال انعطاف‌پذیری در شغل خود هستند، حتما باید به این وب‌سایت سر بزنند.

۳. وب سایت Toptal

Toptal یک وب‌سایت فریلنسری است که به کمپانی‌ها تضمین می‌دهد که می‌توانند نیروهای خود را از میان ۳ درصد فریلنسر بین‌المللی برتر انتخاب کنند. قطعا شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید، اگر به قدرت کافی در بهبود مهارت‌های خود تلاش می‌کنید.

۴. وب سایت Simply Hired

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

یکی از بهترین ویژگی‌های وب‌سایت Simply Hired این است که می‌توانید مشاغل فریلنسری در نزدیکی مکان زندگی خود را بیابید. علاوه بر این، فهرستی از بالاترین حقوق‌ها و ابزاری برای تخمین دستمزد شما هم در این وب‌سایت قرار دارد. این فهرست برای تعیین معیار برای کار مشخصی که می‌خواهید انجام دهید، مفید است. همچنین می‌توانید با استفاده از این وب‌سایت یک رزومه برای خود ایجاد کنید و اطلاعات مفیدی هم از وبلاگ آن‌ها به دست آورید.

۵. وب سایت PeoplePerHour

بیش از یک و نیم میلیون نفر عضو سایت PeoplePerHour هستند و از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اند. در این سایت هر یک از فریلنسرها یک رتبه دارند که تبلیغی عالی برای فرد محسوب می‌شود. این سایت برای فریلنسرها رایگان است اما رقابت بین آن‌ها می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. شما همیشه باید در حال پیشرفت باشید و دستمزدی منطقی تعیین کنید تا احتمال استخدام شدن خود توسط کارفرما را بالا ببرید.

۶. وب سایت Aquent

Aquent به عنوان یک موسسه فریلنسینگ برنده جوایز زیادی شده است. این وب‌سایت بسیار معتبر بوده و به دارا بودن فریلنسرهای قوی برای اهداف خلاقانه، دیجیتال و بازاریابی شناخته می‌شود. گرچه Aquent عنوان می‌کند که آن‌ها عمدتا کسی را در سایت خود می‌پذیرند که بیش از ۲ سال سابقه شغلی داشته باشد اما افرادی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند به دنبال مشاغل منطبق با مهارت‌های خود باشند. اگر تردید دارید که مهارت شما چقدر می‌ارزد، می‌توانید از راهنمای دستمزد سایت برای تعیین حق‌الزحمه خود استفاده کنید.

۷. وب سایت Crowded

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

Crowded یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری محسوب می‌شود که مدعی یافتن مناسب‌ترین متقاضیان برای کمپانی‌ها است. این وب‌سایت برای هر فرد بر اساس نرخ دستمزد، تجربه و مهارت‌ها یک رتبه تعیین می‌کند. این ویژگی برای فریلنسرها بسیار کارآمد است، چون دیگر مجبور نیستند برای هر پروژه به صورت جداگانه درخواست دهند. فقط اجازه دهید الگوریتم تعریف شده توسط سایت کار خودش را بکند؛ سپس منتظر تماس از سوی کارفرما باشید.

۸. وب سایت The Creative Group

این وب‌سایت فریلنسری به افراد کمک می‌کند تا به راحتی شغلی که می‌خواهد را پیدا کنند. این سایت که به اختصار TCG نامیده می‌شود به شما این امکان را می‌دهد که رزومه یا پروفایل لینکدین خود را آپلود کرده و شروع به جستجوی شغل کنید. به محض این‌که فرصتی مطابق با علایق خود یافتید، می‌توانید شانس خود را امتحان کرده و برای آن شغل درخواست دهید.

۹. وب سایت ۹۹Design

وب‌سایت ۹۹Design یکی از وب سایت های فریلنسری با هدف تمرکز بر مشاغل مربوط به طراحان است و همه چیز از لوگو تا طراحی جلد، در آن وجود دارد. این سایت به مشتریان اجازه می‌دهد تا برای یافتن طراح دلخواه خود یک مسابقه برگزار کنند که همه اعضای ۹۹design می‌توانند در آن شرکت کنند. شما بدون صرف هیچ هزینه‌ای به پلتفرمی برای نمایش کار خود دست یافته و با استفاده از مقالات به روز آن، دانش خلاق خود را ارتقا ببخشید.

۱۰. وب سایت Nexxt

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

در وب‌سایت Nexxt جستجوی شغل بر طبق ۴ معیار تمرکز شغلی، تمرکز بر موقعیت مکانی، تمرکز بر تنوع و تمرکز بر بین‌المللی بودن مشاغل، دسته‌بندی می‌شود. معیار سوم برای ایجاد یک محیط شغلی جامع برای هر فرد، کارامد است. این وب‌سایت با استفاده از این دسته‌بندی‌ها به شما امکان امتحان کردن مشاغل مختلفی که با مسیر شغلی شما هم‌راستا هستند را می‌دهد.

۱۱. وب سایت Writer Access

اگر می‌خواهید یک نویسنده فریلنسر باشید، وب‌سایت Writer Access بهترین پلتفرم برای شما است. این سایت تمام انواع مشاغل نویسندگی شامل مقالات آنلاین، مطالعه موردی، مقالات مربوط به فناوری و غیره را پوشش می‌دهد. در این سایت ابزارهای زیادی مانند تحلیل محتوا، بهینه‌سازی کلمه کلیدی و برنامه‌ریز محتوا برای انجام بهتر کار وجود دارد.

۱۲. وب سایت TaskRabbit

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

همه مشاغل فریلنسری هم دیجیتال نیستند. TaskRabbit یک وب‌سایت فریلنسری است که روی کار خانگی تمرکز دارد. این کارها می‌توانند شامل نصب و سرهم‌ کردن سرویس چوب، جا‌به‌جایی و بسته‌بندی، لوله‌کشی و هر چیز دیگری است. اگر یکی از این مهارت‌ها را دارید، می‌توانید به راحتی کار مورد نظر خود را در این سایت پیدا کنید.

۱۳. وب سایت Skyword

در این سایت می‌توانید به راحتی تعداد زیادی موقعیت شغلی برای بازاریابی محتوایی پیدا کنید. می‌توانید به عنوان استراتژیست محتوا، مدیر ویراستاری و مشاغل مرتبط، در Skyword ثبت نام کنید. علاوه بر این، این سایت فقط به کمپانی‌های آمریکایی یا انگلیسی‌زبان خدمات نمی‌دهد؛ چون مشتریانی از ۲۷ کشور و با ۱۳ زبان مختلف به Skyword اعتماد کرده‌اند.

۱۴. وب سایت Designhill

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

از میان انواع وب سایت های فریلنسری ، Designhill یکی از سایت‌هایی است که از قبل نرخ دستمزدهای شفاف را در سایت ارائه کرده است؛ بنابراین مشتریان می‌توانند پیش‌بینی کنند که طراحی تکمیل‌ شده چقدر برای آن‌ها هزینه در پی خواهد داشت. این یک ویژگی بی‌نظیر است، چرا که طراحی‌های بسیار با قیمت‌های مختلف وجود دارد.

۱۵. وب سایت Freelancer

این وب‌سایت فریلنسری بزرگ‌ترین بازار برون‌سپاری انبوه است و ۳۲ میلیون کاربر ثبت شده دارد. می‌توانید به عنوان فریلنسر، هزاران شغلی که با علایق شما همخوانی دارند را در سایت Freelancer بیابید. ثبت‌نام در این سایت رایگان است و هر روز صدها فرصت شغلی در آن پست می‌شود.

۱۶. وب سایت Guru

پس از ثبت نام در وب سایت Guru، شما هم بخشی از جامعه ۳ میلیون نفری از فریلنسرهای سراسر جهان خواهید شد که به دنبال مشاغل مختلف مانند توسعه وب‌سایت، نویسندگی، معماری و غیره هستند.

۱۷. وب سایت Hireable

سایت Hireable فرصت یافتن شغل فریلنسری در خارج از آمریکا یا اروپا را با فرصت‌های برابر در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت دارای رابط کاربری ساده بوده و دقیقا همان چیزی که از یک وب‌سایت فریلنسری انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد: شما آگهی شغلی و توصیه و پیشنهاد دریافت می‌کنید و می‌توانید مشاغل ذخیره شده و مشاغلی که برای آن‌ها درخواست داده‌اید را ببیند.

۱۸. وب سایت FlexJobs

بهترین وب سایت های فریلنسری ۲۰۲۱

FlexJobs نه تنها پلتفرمی برای کارهای فریلنسری ارائه می‌دهد بلکه همه را تشویق به امتحان کردن این مسیر شغلی می‌کند. علاوه بر این، این وب‌سایت فریلنسری شامل مشاغل مختلف از سراسر جهان است. شما با پرداخت ماهانه چهارده دلار و نود و پنج سنت می‌توانید دسترسی کامل به شبکه گسترده کارفرمایان، تست‌‌های مختلف مهارت و توصیف کامل از هر کمپانی را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *