دانستنی

ترجمه متون برای افراد خانه دار (فریلنسینگ)

ترجمه متون برای افراد خانه دار (فریلنسینگ)

کار در خانه به دلیل مزایای مختلف آن مانند ساعات کاری دلخواه، کار از راه دور و غیره به یکی از محبوب ترین شغل ها تبدیل شده است. افزایش قیمت بنزین، نیاز به جلوگیری از رفت و آمد به محل کار را به صورت روزانه بیشتر کرده است. امروزه انجام کار ترجمه در خانه (فریلنسینگ) به یکی از بی عیب و نقص ترین شغل ها تبدیل شده است. این کار به خصوص برای مادرانی که به مراقبت از بچه ها می پردازند، بسیار مناسب است. در واقع ترجمه آنلاین در سایت پونیشا برای این منظور در نظر گرفته شده است و به افراد کمک می کند تا به انجام کارهای ترجمه در خانه بپردازند.

به غیر از راحتی کار کردن در خانه، کارهای ترجمه به طور کلی سودآور است. بر اساس تحقیقی که توسط انجمن مترجمین آمریکایی (ATA) صورت گرفته است، درآمد متوسط یک مترجم آزاد (فریلنسر) به صورت تمام وقت، بیش از ۱٫۵ میلیون تومان در ماه است. در واقع، بسته به تجربه و ظرفیت افراد، می توان در کمتر از ۱۵ روز در ماه بیش از ۲ میلیون تومان از راه ترجمه درآمد کسب کرد. کارهای ترجمه می تواند شامل ترجمه متون بازرگانی، ترجمه متون فنی، ترجمه متون پزشکی و غیره باشد که بستگی به دامنه دانش و تجربه مترجمان دارد.

بسیاری از مادران خانه داری که مسئولیت تربیت یک خانواده را دارا می باشند، اقدام به پیدا کردن کارهای پاره وقت می کنند و کارهای ترجمه نیاز آنها را کاملا برآورده می کند. اخیرا در یک مطالعه در ایالات متحده، ۶۰ درصد از تمام مادران شاغل شغل پاره وقت را به تمام وقت ارجحیت می دهند و این رقم نسبت به مطالعه قبلی در ۱۰ سال گذشته افزایش یافته است. کار پاره وقت در منزل کاملا تعادل یک زندگی را حفظ می کند و این چیزی است که بسیاری از مدیران شرکت ها در آرزوی آن هستند.

با این حال مادران خانه داری که قصد انجام کارهای ترجمه در منزل را دارند، باید به هر دو زبان مبدا و زبان مقصد مسلط باشند و باید بتوانند حداقل ۱۰ تا ۱۵ صفحه را در روز به منظور کسب درآمد مناسب و معقول، ترجمه کنند. مبتدی ها ممکن است با نرخ پایین تری یعنی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به ازای هر یک صفحه راضی شوند، در حالی که مترجمان با تجربه می توانند انتظار به دست آوردن دو برابر یا حتی سه برابر این مقدار را داشته باشند. افرادی که مایل به انجام کار ترجمه در منزل می باشند، می توانند با ثبت نام در سایت پونیشا و انتخاب مهارت های خود، تمامی پروژه های مربوط به ترجمه را که در سایت ثبت می شود از طریق ایمیل خود دریافت کنند.

خلاصه مطلب اینکه در نظر گرفتن کار ترجمه به عنوان یک حرفه، گزینه ای بسیار عالی برای مادران خانه دار و همچنین سایر افراد است. این افراد در حالی که از وقت آزادی که برای مراقبت از خانواده و عزیزانشان دارند لذت می برند، می توانند انتظار درآمد مناسب و معقولی را در پایان ماه داشته باشند.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *