اخبار اقتصادی

درآمد نجومی سایت‌های فروشگاهی در ایران!

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سایت های فروشگاهی در دنیا و ایران، بسیاری از افراد در کشور عزیزمان ایران به درآمدهای نجومی از طریق وب سایت پرداخته اند. شاید برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که درآمد نجومی سایت های فروشگاهی چقدر است؟ آیا می توان برای خود سایتی طراحی کرد و آن را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل کنیم و به کسب درآمد بپردازیم؟ در این بخش از گزارش قصد داریم به درآمد نجومی سایت های فروشگاهی بپردازیم.

آیا می توان از طریق سایت به درآمد رسید؟

شاید با خواندن عنوان این بخش به این فکر افتاده باشید که آیا می شود از طریق وب سایت به درآمد رسید؟ جواب این سؤال بله است و شما خیلی راحت با استفاده از آموزش وردپرس در کافه وردپرس، همیار وردپرس و میهن وردپرس می توانید به طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بپردازید. اما تنها طراحی سایت به شما نمی تواند کمک کند و باید یاد بگیرید که چگونه سایتی که ساختید را به درآمد برسانید.

سایت های فروشگاهی ایرانی

سایت های ایرانی زیادی وجود دارند که به صورت فروشگاهی کار می کنند که یکی از معروف ترین سایت ها دیجی کالا است. البته تنها این سایت نیست که به این شکل کار می کند و درآمد نجومی سایت های ایرانی تنها دسته این سایت نیست. اما خوب دیگر کسی نیست که این سایت را نشناسد. درآمد نجومی سایت های ایرانی یکی از جذاب ترین بخش ها برای کاربران سایت بوده است. بسیاری از سایت ها در ایران هستند که در دقیقه درآمدهای بسیار زیادی را کسب می کنند. بسیاری از درآمد نجومی سایت های فروشگاهی در سال ۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا بوده است و تابه الان که در سال ۲۰۲۲ هستیم این روند درآمدی برای سایت های فروشگاهی ادامه دارد.

درآمد از چند بخش سایت

طبق گزارش های انجام شده برخی از سایت ها تنها با فروش محصولات خود نیست که درآمد زیادی را کسب می کنم بلکه از چندین بخش از طریق وب سایت خود به درآمدهای نجومی می رسند. فروش محصولات به صورت اینترنتی یکی از روش های کسب درآمد نسبت به بقیه روش ها است اما درآمد نجومی سایت های فروشگاهی در ایران تنها فروش محصولات نیست بلکه از روش های دیگر هم استفاده می کنند. برای مثال برخی از آنها در صفحات بلاگ خود از رپورتاژ آگهی برای سایت های دیگر استفاده می کنند تا بتوانند از طریق بلاگ خود به درآمدهای زیاد برسند. خیلی از افراد هستند که این کار را به عنوان شغل دوم برای خود در نظر می گیرند اما بعد از مدتی شغل دوم آنها به درآمد اول تبدیل می شود. یکی از راه های کسب درآمد در منزل و درآمد نجومی سایت های فروشگاهی داشتن وب سایت است.

درآمد نجومی سایت های فروشگاهی در ایران!

سایت های فروشگاهی ایرانی زیادی هستند که به طور دقیق نمی توان درآمد نجومی سایت های فروشگاهی را حساب کرد. در ایران سایت های فروشگاهی موفق زیادی مانند دیجی کالا، ترب، ایمالز و… درآمدهای بسیار زیادی از طریق وب سایت فروشگاهی خود کسب کرده اند. برای مثال نمودار منتشر شده سایت دیجی کالا نشان می دهد که این سایت در سال جدید به درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ در روز رسیده است. حال شما تصور کنید که وب سایت خود را به جایگاهی برسانید که درآمدهای زیادی را برای شما بیاورد و اسم شما هم جزو این سایت ها باشد. اما بعد از آموزش طراحی سایت با وردپرس شما نیاز به ساختن سایت فروشگاهی در وردپرس دارید که این کار با استفاده از ووکامرس صورت می گیرد. به اصطلاح شما باید بعد از وردپرس به آموزش ووکامرس در کافه وردپرس، میهن وردپرس، همیار وردپرس و… بپردازید.

از کجا باید شروع کرد؟

سؤال بسیاری از افرادی که می خواهند برای خود یک سایت فروشگاهی طراحی کنند این است که از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟ همان طور که در قسمت های بالا گفته شد شما باید به طراحی سایت برای خود بپردازید و آن را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید. این فرایند کمتر از یک ماه برای شما زمان می برد و هزینه بسیار کمی را به همراه دارد. اما بر اساس گزارش های تهیه شده بهتر است که به صورت نیچ برای کسب وکار مدنظر شروع کنید. یعنی اینکه شما باید از قسمت خیلی کوچک شروع کنید و به صورت تخصصی روی آن کار کنید و آن را توسعه دهید. این کار باعث می شود تا شما به کسب درآمد سریع و زیاد برسید و رشد چند برابری را برای کسب وکار خود داشته باشید. اما لازم است که برای سایت خود یکسری عملیاتی انجام دهید تا سایت شما به فروش برسد. یکی از عملیاتی که باعث می شود سایت شما خیلی سریع و راحت به کسب درآمد به پردازد سئو و بهینه سازی سایت است. البته داشتن محتوای باکیفیت هم بسیار می تواند شما را به کسب درآمد سری برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *