دانستنی

راههای کسب درآمد از اینترنت

راههای کسب درآمد از اینترنت

راههای کسب درآمد از اینترنت بر پایه دانش و تجربه استوار است . در اینجا فهرست راههای کسب درآمد از اینترنت شامل ۹ مورد می باشد در حالی که شیوه های کسب درآمد بسیار بیشتر از اینهاست.
این شیوه های کسب درآمد در حقیقت ساده ترین و در عین حال تجربه شده می باشد و امکان انجام هر کدام از آنها برای همه کاربران میسر است

فهرست راههای کسب درآمد از اینترنت

۱-نظرسنجی آنلاین

نظرسنجی آنلاین یکی از ساده ترین و در عین حال ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود. سایت هایی هستند که در عوض پر کردن نظرسنجی ها پولی را به کاربران خود پرداخت میکنند این سایت ها برای جذب اطلاعات برای شرکت های بزرگ کار میکنند که اکثرا با بیشتر با اطلاعات اجتماعی افراد کار داشته و نظرسنجی هایی از قبیل شغل و تعداد فرزندانتان را از شما می پرسند.


۲-ایجاد یک سایت/وبلاگ

ساخت و راه اندازی وبسایت به نظر اکثر کارشناسان یکی مهمترین راههای کسب درآمد از اینترنت می باشد. ایجاد یک سایت می تواند بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت برای شما باشد که بوسیله ان میتوانید جایگاه های تبلیغاتی خودتان را به سایر سایت ها یا شرکت ها بفروشید یا در سایت خود محصولاتی را برای فروش بزارید.
هم اکنون افرادی از این راه درآمد میلیون حتی میلیاردی دارند نمونه ایرانی آن سایت دیجی کالا می باشد که درآمد روزانه آن بیش از ۱ میلیارد تومان و نمونه خارجی آن گوگل می باشد که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد دارند.


۳-ارائه یا انتشار یک مقاله/کتاب

دانشجویان و دانش آموزان بسیاری در همه نقاط جهان وجود دارند که هر ساله به تعدادی مقاله برای ارائه در کلاس و یا تحویل به استادشان نیز دارند این افراد گاها حاضرند هر مبلغی را برای خرید یک مقاله خوب پرداخت کنند. یکی از ایده هایی که میتوان در این روش داشت ارائه مقاله یا کتاب نسخه به نسخه می باشد طوری که با ارئه نسخل اول کتاب/مقاله پس از مدتی نسخه دوم آن را هم ارائه کنید.

۴-خرید سهام سایت های معتبر و پرسود

اگر شما مبلغی را دارید که میخواهید آن را چند برابر کنید میتوانید سهام یک سایت معتبر و پرسود را بخرید و یا هزینه های آن را قبول کنید تا صاحب سایت هم درصدی از سود را در اختیاز شما قرار دهد. در این روش ممکن است سود و یا حتی زیان زیادی بکنید.

راههای کسب درآمد از اینترنت

۵-خرید و فروش دامنه

برخی از شرکت های ایرانی حاضرند برای یک دامنه که مرتبط با موضوع آنها و البته رند باشد مبالغی هنگفتی از ۱۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان را پرداخت کنن شما میتوانید با ثبت دامنه های مناسب برای فروش یا خرید دامنه ها به قیمت کمتر و فروش به قیمت بالا کسب درآمد کنید.
البته شما می توانید پسوندهای دامنه یعنی .net – .com – .ir – .org و غیره را به صورت عمده از سایت نیک خریداره کرده و به صورت تکی و قیمت دو برابر به فروش برسانید که برای این روش باید مشتریان زیادی داشته باشید.

۶-فروش بازی ها , سی دی ها و فیلم های قدیمی

احتمالا شما هم وسایل قدیمی مانند سی دی های بازی یا فیلم را در خانه خود دارید که ممکن است مال چند سال قبل بوده و دیگر مورد استفاده شما قرار نگیرد شما میتوانیند با فروش این وسایل در بسته بندی های جدید کسب درآمد کنید.
شما حتی اگر سی دی هایی که مال دهه های قبل یعنی ۲۰ یا ۱۵ سال پیش هستند رو میتوانیند به عنوان یادگاری های دوران قدیم به قیمت های بسیار بالایی بفروشید حتما افرادی هستند که هنوز هم آن دوران را به یاد داشته و بازآوری آن را دوست داشته باشند.

۷-فروش عکس های شما

اگر فکر می کنید عکاس خوبی هستید و میتوانید تصاویر خلاقانه ای را بگیرید میتونید این تصاویر را در سایت های فروش عکس آپلود کرده و به مبالغ خوبی به فروش برسانید.

۸-فعالیت در سیستم های بازاریابی

فروشگاه هایی هستند که برای فروش بیشتر محصولاتشان افرادی را به عنوان بازار یاب قبول می کنند به طوری که شما با فروش محصولات آنها در سراسر اینترنت می توانید پورسانت دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

۹-عضویت در سایت های کسب درآمد آنلاین

سایت هایی هستند که میتوانید از اونها به طور آنلاین کسب درآمد کنید که در زیر به برخی از موضوعات این سایت ها اشاره ای میکنیم:

سایت های پاپ آپ : این سایت ها در عوض گذاشتن کد هایشان در سایت/وبلاگ شما به ازای هر بازدیدکننده به شما مبلغی را پرداخت میکنند.

سایت های کلیکی/باکس : این سایت های به ازای بازدید تعدادی از سایت های دیگر مبلغ نه چندان زیاد را به شما پرداخت می کنند.

سایت های آپلود:  برخی سایت های هستند که به ازای هر دانلود فایل آپلود شده مبلغی را پرداخت می کنند.

سایت های کوتاه کننده لینک : در این سایت ها شما با کوتاه کردن لینک های خود و انتشار لینک های کوتاه شده در هرجای اینترنت به ازای هر مشاهده این لینک های کوتاه شده مبلغی را دریافت میکنید.

سایت های بازی آنلاین : این سایت های یک سری بازی های آنلاینی دارند که شما میتونید با بازی کردن اون بازی ها کسب درآمد کنید.

راههای کسب درآمد از اینترنت بسیار بیشتر از اینهاست ولی تلاش شده تا ساده ترین و کاربردی ترین آنها فهرست شود در میان این فهرستها ایجاد سایت و یا وبلاگ از همه مهمتر و بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *