دانستنی

ساده ترین راه کسب درآمد

ساده ترین راه کسب درآمد

بدون هیچ شک و تردیدی ساده ترین راه کسب درآمد استفاده از بستر و فضای مجازی می باشد. در تقسیم بندی مشاغل و کسب و کارها ، از مشاغل آنلاین با عنوان راحت ترین ، ساده ترین و پردرآمدترین شیوه های کسب درآمد نام برده می شود. البته باید توجه کرد که کسب و کار اینترنتی مسائل و مشکلات خاص خود را دارد، ولی در عین حال مزایای کسب درآمد اینترنتی بسیار زیاد می باشد.

کسب درآمد اینترنتی اگرچه ساده و راحت است ولی به نظر می رسد که برای بسیاری از افراد، تحقق کسب درآمد آنلاین یک رویای دست نیافتنی است. اگر این افراد بتوانند راهی برای کسب درآمد از طریق وب سایت و یا برخی دیگر از شیوه های کسب درآمد آنلاین پیدا کنند، می توانند حتی از شغل اصلی خود کنار بروند تا روی کارآفرینی اینترنتی متمرکز شوند. اما یافتن این راه حل هم یک مسئله و شاید یک معضل بزرگ محسوب می شود.

در این مقاله سایت پول یابی ضمن معرفی ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی ، به برخی ابهامات و سوالات درباره کسب درآمد از اینترنت هم پاسخ داده می شود.

ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی

واقعیت این است که شعار ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی یک رویای واقعی و دست یافتنی است و هزاران نفر در اینترنت وجود دارند که به درآمد های فوق العاده از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی رسیده اند. در دنیای مجازی افراد بسیاری هستند که با راه اندازی پیج کسب و کارشان با دوره ها یا استراتژی های منحصر به فرد به درآمد آنلاین نامحدودی رسیده اند.

البته توجه کنید که اکثر استراتژی های کسب درآمد اینترنتی چندان پیچیده نبوده و حتی بسیار ساده می باشد. فقط برای تحقق رویا و رشد کسب و کار اینترنتی نیاز به : ۱- زمان ، ۲- انرژی لازم ۳- تحمل سختی و ۴- صبر در کار می باشد.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید در این مقاله سایت پول یابی به چند شیوه و راهکار از ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت اشاره می شود. هر کسی می تواند با توجه به توان ، سرمایه و ایده خود یکی از اینها را انتخاب کند . البته مشاغل ساده و پولساز اینترنتی بسیار بیشتر از اینها موارد معرفی شده می باشند.

۱-  ساخت صفحه در اینستاگرام

اگر برای اولین بار وقت خود را برای مدت کوتاهی در اینستاگرام سپری کنید، متوجه خیل عظیم پیج های تجاری و کسب و کارهای متنوع در اینستاگرام می شوید. از هر حوزه ای کسب و کارها به اینستاگرام آمده اند و به درآمد بالایی رسیده اند. بعضی از اینها در اینستاگرام شاید به درآمد صد برابر فروش سنتی خود نائل شده اند.

البته به راحتی نمی توانید در اینستاگرام به درآمد برسید و باید آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید ضمن اینکه، هیچ موفقیتی به آسانی و بدون تلاش به دست نمی آید. شما مخاطبان هدف بسیاری را در اینستاگرام پیدا خواهید کرد اما در همین حال رقبای بسیار سرسختی نیز در مسیر خود پیش رو دارید. تنها راه پیروزی شما در این راه تولید محتوای تخصصی ، ناب ، جذاب، مداوم و سختکوشی فراوان است.

مطمئن باشید اگر تولید محتوا را به صورت اصولی در اینستاگرام رعایت کنید و استراتژی بازاریابی منحصر به فرد خود را داشته باشید، حتما می توانید فروش نامحدودی را از طریق پلتفرم اینستاگرام تجربه کنید. برای موفقیت در اینستاگرام،  از تجربیات کسانی که این مسیر را طی کرده اند، استفاده کنید و از آزمون و خطا پرهیز کنید.

۲- بازاریابی وابسته

با یک وب سایت پربازدید و حتی وبلاگ، می توانید به بازاریابی وابسته چشم داشته باشید. بازاریابی اینترنتی ، ایفیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش از آسان ترین راه های کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود. با بازاریابی وابسته، با برند ها در محتوای وب سایت خود شریک می شوید.

بازاریابی وابسته بدین صورت است که محصولی از یک شرکت را معرفی می کنید و در ازای این معرفی یا به ازای فروش هر محصول آن شرکت، پورسانتی به عنوان پاداش و دستمزد دریافت می کنید.

در سیستم همکاری در فروش ، هر وبسایت یا شرکتی برنامه وابسته متفاوتی دارد. یک لینک منحصر به فرد معرفی به شما می دهند و از طریق این لینک یکتا ، پی می برند که کاربر از کجا وارد سایت شده است.

برای فعالیت و مشارکت در فروش در وبسایت های خارجی محدودیت هایی وجود دارد. اکثر آنها به اکانت پی پال خارجی احتیاج دارند که از مواردی است که تحریم شامل حال ما شده است. اما اگر شما فامیل یا آشنایی در خارج از کشور داشته باشید، می توانید به واسطه آن ها یک حساب پی پال فراهم کنید و شروع به درآمدزایی از طریق بازاریابی وابسته کنید.

مشارکت در فروش در ایران جزو کسب درآمدهای اینترنتی قدیمی محسوب می شود و اگر با برنامه فروشی در وبسایت های ایرانی برخورد کردید، می توانید این کار را در پیش بگیرید و کسب درآمد کنید.

۳- مشاوره اینترنتی

یکی از ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی  ، مشاوره دادن اینترنتی است. اگر در زمینه ای متخصص هستید، می توانید افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره در مورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند. وبسایت های خارجی زیادی وجود دارند که از طریق مشاوره آنلاین به درخواست کنندگان مشاوره ، دستمزد پرداخت می کنند.

وبسایت های ایرانی متعددی نیز در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند که شما می توانید با ثبت نام در آن ها و ارسال مدارک، خود را به عنوان مشاور در وبسایت آن ها معرفی کنید و منتظر متقاضیان مشاوره بمانید. از جمله این وبسایت ها می توان به وبسایت تیوترلند اشاره کرد که برای اندروید و iOS نیز اپلیکیشن خود را طراحی کرده اند.

۴- آموزش دوره های آنلاین

یکی از شیوه های پولساز کسب درآمد اینترنتی با آموزش آنلاین است. می توانید یک دوره آنلاین را تهیه کنید و اگر از قبل برندسازی های لازم را انجام داده باشید، می توانید بصورت آنلاین بازاریابی کنید و دوره های خود را به فروش برسانید. اگر در اینستاگرام گردش کنید با متخصصان زیادی روبرو می شوید که در زمینه اختصاصی خود دوره های آموزشی و کارآمد با قیمتی مطلوب تهیه کرده اند و آن ها را به فروش می رسانند.

اگر در اینستاگرام اینفلوئنسر هستید و یا وبسایت شما پربازدید است، کار آسانی برای فروش دوره های آنلاین خود در پیش دارید. فقط کافی است که به اندازه کافی تبلیغات انجام دهید و منتظر فروش فراوان خود از دوره های آموزشی آنلاین باشید.

احتمال دیگری نیز وجود دارد که وبسایت و یا صفحه اینستاگرام مناسب جهت  فروش آموزش هایتان در اختیار نداشته باشید، در این حالت چاره کار، تهیه دوره و فروش آن ها در وبسایت های واسطه است.

۵- تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و وبسایت

اگر وب سایت پربازدید یا صفحات اجتماعی با دنبال کننده های فراوان دارید، به راحتی می توانید با تبلیغات برند ها و محصولات مختلف به درآمد خوبی برسید. اما چگونه این کار انجام می شود؟ اصولاً شرکت ها مایل هستند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، به بلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی پول بپردازند.

در اینستاگرام مذاکرات مربوط به تبلیغات معمولا در دایرکت انجام می شود و نیاز به پل ارتباطی خاصی نیست. اما برای وبسایت خود فراموش نکنید که پل های ارتباطی لازم ( شماره تماس ، ایمیل ، چت آنلاین و…) را برای افراد خواهان تبلیغات در وبسایت در دسترس قرار دهید. برای تعیین تعرفه تبلیغات ثابت خود از صفحات دیگر کمک بگیرید و قیمت تبلیغات در صفحات آن ها را جویا شوید.

اینفلوئنسر های محبوب در اینستاگرام رقم های نجومی به ازای هر تبلیغ در پیج خود دریافت می کنند. اینفلوئنسر هایی که فالوور های میلیونی دارند، برای هر تبلیغ چیزی در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان از افراد دریافت می کنند. میزان تبلیغات در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از افراد از این استراتژی موثر برای پیشرفت خود استفاده می کنند.

۶- بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در سالهای اخیر بسیار فراگیر و داغ شده اند. با توجه به ناامیدی اخیر برخی از بازار بورس ایران، بسیاری به سمت بازار ارز های دیجیتال متمایل شده اند. می توانید به صورت سرمایه گذاری بلندمدت یا ترید روزانه از بازار ارز های دیجیتال به درآمد عالی و دلاری برسید.

نکته مهم و کلیدی اینکه، فعالیت در بازار ارز دیجیتال یا هر بازار دیگری شبیه آن، نیازمند تجربه و دانش است. پس ابتدا دانش لازمه را کسب کنید و سپس وارد این بازار ها شوید. ریسک در این بازار ها وجود دارد و هرگز نباید سرمایه ای که توان جبران آن را ندارید، وارد این بازارهای پر سود و پرخظر کنید.

۷- فعالیت فریلنسری یا آزادکاری

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

فریلنسر به شخصی گفته می شود که مهارت و تخصص خاصی دارد و بواسطه مهارتش به صورت آزاد پروژه تحویل می گیرد و به ازای آن و طبق تعرفه تعیین شده، پول خود را دریافت می کند. از جمله مشاغل محبوب در فریلنسینگ می توان به مترجمی، طراحی، نویسندگی، توسعه دهندگی وب، نرم افزار و دستیار مجازی اشاره کرد.

از معایب فریلنسری در ایران می توان به تحریم های موجود در وبسایت های فریلنسینگ خارجی اشاره کرد. اما اگر به حساب پی پال دسترسی داشته باشید، می توانید در وبسایت هایی مانند Fiverr ثبت نام کنید و درآمدزایی دلاری خود را آغاز کنید.

البته وبسایت های ایرانی این حوزه دست کمی از ورژن های خارجی ندارند و روزانه پروژه های بسیاری در این وبسایت ها قرار می گیرد. برای نمونه می توان به وبسایت پونیشا با بیش از ۶۰ هزار پروژه موفق اشاره کرد.

بنابراین اگر در حوزه ای تخصص دارید و به دنبال پروژه برای انجام آن می گردید، کسب درآمد از فری لنسینگ یا آزادکاری ساده ترین راه شروع کسب درآمد برای شما خواهد بود.

۸- کسب درآمد با ترجمه

دو زبانه یا چند زبانه بودن یک مهارت فوق العاده و فرصت عالی برای درآمدزایی است. برای درآمدزایی از ترجمه، باید بر روی زبان هدف تسلط کامل داشته باشید. ترجمه نیز مانند هر مهارت دیگری به تمرین، تجربه و آموزش نیاز دارد.

وبسایت های ایرانی و خارجی متعددی به صورت اختصاصی پروژه های ترجمه را دریافت و به مترجمان می سپارند. از جمله این وبسایت ها می توان به وبسایت ترنسنت (ایرانی) و Translate.com (پی پال) اشاره کرد.

۹- طراحی و گرافیک

در حال حاضر بازار طراحی و گرافیک یکی از داغ ترین بازار ها در دنیای اینترنت است. از راه های مختلف می توانید با مهارت گرافیک و طراحی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. می توانید پیج کاری خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی ایجاد کنید و با تولید محتوا خود را بالا بکشید و سپس سفارش کار بگیرید. راه سریعتر برای شما فعالیت در سایت های فریلنسری مانند پونیشا، پارسکدرز و فایوور (پی پال) است.

۱۰- ادیت ویدیو

با روی کار آمدن سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب، آپارات و حتی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیاز به ادیت ویدیو بیش از پیش احساس شد. افراد زیادی برای تولید محتوای صفحات خودشان به سمت ادیتور های ویدیو آمدند و محتوای ویدیویی خود را به این افراد سپردند.

اگر در ادیت ویدیو و فیلم متخصص و هنرمند دارای سبک هستید، می توانید به صورت فریلنس فعالیت کنید و پروژه های مختلف بگیرید و یا اینکه مدیریت محتوای یک صفحه  اجتماعی را به عهده بگیرید و از ادیت ویدیو درآمدزایی کنید.

سوال و جواب درباره کسب درآمد اینترنتی

در بالا از بین صدها شغل و کسب و کار اینترنتی ، تنها ده تا از ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت فهرست شده و شرح کوتاهی از آنها ارائه شد. توجه کنید که مشاغل اینترنتی پردرآمد ، پولساز و راحت خیلی بیشتر از این موارد می باشد و افراد جویای کار می توانند با کمی جستجو ، تحقیق و مطالعه شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

در ادامه بیان ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی ، به مجموعه ای از سوالات و ابهامات متداول درباره کسب درآمد از اینترنت که از طرف مخاطبان سایت پول یابی مطرح می شود ، پاسخ داده می شود. برخی از مهم ترین سوالات درباره درآمد اینترنتی عبارتند از:

۱- شرایط کسب درآمد

آیا برای کسب درآمد اینترنتی شرایط خاص و ویژه ای نیاز است؟

به طور عادی ، شرایط خاص و ویژه ای نیاز نیست . هر کسی می تواند در هر سنی، با هر جنسیتی و در هر شرایطی برای کسب درآمد از اینترنت فعالیت کند. هیچ محدودیت و ممنوعیتی از این نظر وجود ندارد . به همین دلیل کسب درامد از اینترنت را عادل ترین نوع کسب درآمد می دانند ، چون برای همه به طور یکسان و عادلانه امکان شروع و ادامه کسب درآمد از اینترنت وجود دارد.

 

۲- هزینه شروع کسب درآمد اینترنتی

برای شروع کسب درآمد اینترنتی واقعی چقدر باید هزینه کنم؟

به طور معمول برای شروع کسب و کار اینترنتی نیاز به هیچ سرمایه ای ندارید. برای این که در این مسیر موفق شوید، کافی است اطلاعات خود را بالا ببرید و هوشمندانه تر در فضای اینترنت فعالیت کنید. با راه اندازی وبلاگ ، فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانید به رایگان کسب درامد اینترنتی داشته باشید. اما اگر بخواهید وب سایت راه اندازی کنید کمی بابت ثبت دامنه و هاست باید هزینه کنید.

۳- میزان دانش برای کسب درآمد

آیا برای کسب درآمد از اینترنت باید متخصص باشم و اطلاعات برنامه نویسی بالایی داشته باشم؟

تمام افراد، چه افرادی که دانش زیادی دارند و چه افرادی که تصور می کنند دانش بالایی ندارند، می توانند به درآمد اینترنتی برسند. مهم این است که مسیر درست ارائه ایده هایشان را پیدا کنند. البته انسانی که آگاهی و تخصص بیشتری داشته باشد و با مطالعه وارد کسب و کار اینترنتی شود هم احتمال موفقیتش بیشتر است و هم درآمد اینترنتی بیشتر کسب خواهد کرد. اگر برنامه نویسی بدانید عالی است ولی در صورت نداشتن دانش برنامه نویسی ، هیچ ایرادی و اشکالی هم ندارد

۴- ضرورت توجه به کسب وکار اینترنتی

چرا باید به فکر کسب و کار اینترنتی باشیم و به کار در فضای مجازی توجه کنیم؟

آنچه مسلم است کسب درآمد اینترنتی دارای محدودیت نبوده و در هر شرایط و با هر نوع امکانی می توان آن را راه اندازی کرد. برای نمونه شیوع کرونا به جهانیان نشان داد، یک کسب و کار اینترنتی بدون وابستگی به شرایط جهانی کاملا پایدار بوده و به بقای خود ادامه می دهد، در حالی که کسب و کارهای فیزیکی این ویژگی را ندارند. این استمرار و بقا در هر شرایط یک امتیاز منحصر به فرد برای کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود.

۴- ضرورت توجه به کسب وکار اینترنتی

مزایای کسب درآمد از اینترنت چیست؟

با اقدام به راه اندازی کسب درآمد از اینترنت، کسب و کار خودتان را دارید که می توانید برای آن برنامه ریزی کنید. برای شروع این کار به سرمایه زیادی نیاز ندارید. محدودیت های زمانی ، مکانی و جغرافیایی در آن معنا ندارد و مشتریان شما نامحدود هستند. جدید و پردرآمد بودن ، تنوع راه اندازی و راحتی شروع کسب درآمد حتی با یک موبایل ، عدم نیاز به مکان و فضای فیزیکی ، رشد سریع در زمان اندک و در دسترس بودن ۲۴ ساعته ، از دیگر مزایای کسب درآمد از اینترنت می باشد.

۶- میزان فعالیت برای کسب درآمد

آیا درآمد اینترنتی وابسته به میزان فعالیت بالایی است؟

در ابتدای مسیر کسب و کار اینترنتی لازم است که فعالیت داشته باشید تا شناخته شوید، اما بعد از گذشت چند سال، درآمد اینترنتی تبدیل به یک درآمد غیرفعال برای شما می شود که حتی بدون نیاز به فعالیت می توانید از آن بهره ببرید. البته کاملا طبیعی است که هر چه فعالیت برای درآمد اینترنتی بیشتر باشد به همان نسبت میزان درآمد هم افزایش می یابد.

۷-بهترین راه کسب درآمد اینترنتی

بهترین راه کسب درآمد از اینترنت چیست؟

بهترین و سریع ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت، فروش محصولات است. محصولات می تواند فیزیکی و یا دیجیتالی باشد. با این حال با فروش محصول خیلی سریع به درآمد اینترنتی می رسید.

۸- کسب درآمد اینترنتی با آموزش

آیا می توان از طریق آموزش به کسب درآمد اینترنتی رسید؟

هر کسی که دارای تخصص ، مهارت و دانش باشد می تواند مجموعه آموزش های تخصصی خود را در قالب فایل های قابل دانلود به دیگران بفروشد. علاوه بر این ، می توان با برگزاری وبینار یا کارگاه های آموزشی پولی ، اقدام به کسب درآمد کرد تا افراد بعد از ثبت نام به آن دسترسی داشته باشند. به اعتقاد بعضی ، آموزش یکی از پولساز ترین و ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود. دلیل پولساز بودن بخش آموزش ، وجود رقابت شدید و فعالیت زیاد برندها و موسسات مختلف در موضوع آموزش است. اگر درآمدی به همراه ندارد چرا این همه رقابت در این حوزه وجود دارد؟

۹- بهترین پلتفرم های مناسب کسب درآمد اینترنتی

برای کسب درآمد اینترنتی در چه پلتفرمی فعالیت کنم؟

پلتفرم های مختلفی برای فعالیت و کسب درآمد اینترنتی وجود دارند که شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان تلگرام دو نمونه از بهترین انتخاب ها برای فعالیت های اینترنتی در ایران هستند. این دو پلتفرم طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد ضمن اینکه بستر راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر روی آنها به سادگی فراهم است.

سخن نهایی ساده ترین راه کسب درآمد

فراگیری گسترده اینترنت ، دسترسی آسان، هزینه کم و اطلاعات نامحدود موجب شده تا افراد، شرکت ها، سازمان و…توجه خاصی به این حوزه کنند و این موضوع امکان درآمدزایی از اینترنت را تا حدود زیادی افزایش داده است. به طور قطع نمی توان ادعا کرد که راحت ترین و ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت کدام روش است چون هر کسی بر اساس تخصص ، ایده و تلاش خود می تواند بهره لازم را از این بستر پولساز ببرد.

با این حال در این مقاله ، تعدادی از گزینه های متنوع دارای قابلیت اجرا و در عین حال ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی معرفی شد تا مخاطبان سایت پول یابی بتوانند با ایده گرفتن از آن ها، برای کسب درآمد از اینترنت به صورت اصولی اقدام کنند و درآمد داشته باشند.

اگر به دنبال راه‌ های قانونی و راحت برای کسب درآمد بیشتر در اینترنت هستید تا بتوانید از این طریق ، ایده‌ های خود را در جهت درستی پرورش دهید و همچنین دید مناسبی نسبت به کسب درآمد از اینترنت پیدا کنید می توانید از پیشنهادات ارائه شده در این مقاله بهره ببرید.

نکته آخر ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی اینکه ، رسیدن به هر هدفی امکان پذیر است به شرط آن که صاحب آن هدف بداند که دقیقا چه چیزی می خواهد. یاد بگیریم که چگونه می توانیم از حرف عموم مردم جدا شویم و راه خودمان را برای پول درآودن انتخاب کنیم و همین طور متوجه شویم که چگونه میتوانیم از اینترنت به درآمدزایی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *