دانستنی

لینک سازی PBN و شبکه ای از ۰ تا ۱۰۰ : آموزش جامع

لینک سازی pbn یا شبکه ای یکی از روش های بسیار قدرتمند لینک سازی خارجی در سئو می باشد . این نوع روش لینک سازی pbn یکی از خطرناک ترین روش های لینک سازی خارجی است که در این مطلب به طور کامل شما را با این روش لینک سازی آشنا خواهیم کرد .

 

 

مطالبی که در این آموزش یاد خواهید گرفت :

  • لینک سازی PBN و شبکه ای چیست .
  • روش های لینک سازی PBN و شبکه ای (توضیح کامل روش کلاه سیاه و کلاه خاکستری)
  • معایب و مزایای روش های لینک سازی PBN 
  • چگونه در لینک سازی PBN و شبکه ای پنالتی نشویم .
  • آموزش جامع و کامل لینک سازی شبکه ای و PBN .
  • نتیجه گیری .

 

 

لینک سازی pbn و شبکه ای چیست ؟

همانطور  که میدانید یکی از فاکتورهای مهم برای رسیدن به صفحه اول گوگل لینک  سازی خارجی می باشد .

 

 لینک سازی خارجی  روشهای  گوناگونی دارد از جمله لینک سازی در انجمن ها و فروم ها  و  لینک سازی در وبلاگ ها ,  اما  یکی از قدرتمندترین  روش  لینک سازی  همان لینک سازی شبکه ای  یا pbn  می باشد.

 

PBN یا private blog network به معنی شبکه از وبسایت ها میباشد در واقع  در این روش لینک سازی PBN  تعدادی از این وبسایت های با ارزش و با کیفیت را به صورت شبکه ای و زنجیره ای به هم متصل میکنیم  ,  هر چه وب سایت های اعتبار بالا تری داشته باشند این روش لینک سازی با کیفیت تر می شود و تاثیر به شدت  مثبتی بر روی وب سایتتان خواهد گذاشت .

 

در واقع در این روش لینک سازی شبکه ای یا تکنیک PBN  تعدادی وب سایت با ارزش را که دارای کیفیت و اعتبار بالایی از دید گوگل می باشد  را در اختیار خود قرار   می‌دهیم  و از این وب سایت ها در جهت افزایش رتبه سایت خود استفاده می کنیم .
 اگر میخواهید لینک سازی PBN  رایگان برای خود انجام بدهید توصیه می کنم در هر سیستم وبلاگ دهی یک وبلاگ برای خودتان ایجاد کنید .

 

 

 در روش لینک سازی PBN  و شبکه ای شما باید تعداد زیادی وب سایت و یا وبلاگ بسازید و یا جمع آوری کنید .

 

 

 برای تاثیر بهترین روش لینک سازی بهتر است اعتبار و کیفیت وب سایت هایی را که ایجاد کرده اید بالا ببرید .

 

 

 پس از اینکه اعتبار این وب سایتها را بالا بردید  می‌توانید هر مقدار  می‌خواهید به طور نامحدود برای وب سایت خود بک لینک با کیفیت ایجاد کنید .

 

 

 این نوع روش لینک سازی یک نوع روش کاملا خطرناک و کلاه سیاه از دید گوگل می باشد .

 

اگر این روش لینک سازی را  درست و با دقت انجام ندهید موجب پنالتی شدن وب سایت شما توسط گوگل  می‌شود .

 

 بنابراین در لینک سازی PBN  خیلی باید دقت و توجه داشته باشید و این تکنیک را پیاده سازی کنید وگرنه باعث جریمه شدن سایتتان از طرف گوگل   می‌شود و جبران این جریمه‌ها کار به شدت سخت و دشواری است پس در هنگام ساخت بک لینک از طریق این روش بسیار دقت کنید .

 

روش های لینک سازی شبکه ای و PBN :

 

لینک سازی PBN  به دو نوع  کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم  می شود که در این بخش قصد داریم روش  کلاه خاکستری را به شما آموزش بدهیم  تا بتوانید بک لینک های با کیفیتی برای  وب سایتتان ایجاد کنید . در روش کلاه خاکستری شما خطر پنالتی شدن سایتتان را کاهش خواهید داد .

 

 همانطور که گفتیم در روش لینک سازی PBN  و شبکه ای باید برای وب سایت خود یکسری  وبلاگها و وب سایت ها را ایجاد و ‏ یا  جمع آوری کنید .

 

 که برای ایجاد  این نوع روش لینک سازی دو راه وجود دارد :

 

 ۱_ اجرای لینک سازی شبکه ای و PBN  در وبلاگ و وبسایت های خودتان ( ساخت یک امپراطوری شخصی برای لینک سازی)

 

 ۲_ اجرای لینک سازی PBN شبکه ای در وبلاگ  وب سایت های دیگران ( ساخت امپراتوری شخصی در قلمرو دیگران )

 

 ما در این قسمت شما را با دو روش لینک سازی شبکه ای آشنا  کردیم  که هر کدام از این روش ها یکسری معایب و مزایای خودشان را دارد .

 

 ما باید به گونه ای لینک سازی کنیم که گوگل متوجه آن نشود و بتوانیم خطر پنالتی شدن را کاهش دهیم .  در ادامه شما را به صورت کامل با این دو روش زیر سازی PBN  آشنا خواهیم کرد .

 

معایب و مزایای روش های لینک سازی شبکه ای :

 

از مزایای لینک سازی روش اول این است که کل وبسایت ها و وبلاگ هایی را که ایجاد کرده ایم متعلق به خودمان است و هیچ محدودیتی در لینک سازی در آن ها وجود ندارد . اما این روش یک عیب به شدت بزرگی دارد و آن این است که این روش جزء لینک سازی کلاه سیاه می باشد که اگر نکات و اصول را رعایت نکنید باعث پنالتی شدن وب سایت شما می‌شود .

 

از مزایای روش دوم این است که نیازی نیست تعدادی زیاد وب سایت و وبلاگ ایجاد کنید , بلکه کافی است در وبسایت های دیگران لینک سازی کنید و فقط آن را مدیریت کنید .

در واقع در روش دوم در وبسایت های دیگران امپراطوری خودتان را می سازید که هم بسیار ساده تر از روش اول است و هم به زمان و انرژی بالایی اصلاً نیاز ندارد و این روش جز روشهای کلاه خاکستری حساب می شود .

اما از معایب این روش می‌توانیم به محدودیت آن اشاره کنیم , یعنی نمی توانید در وب سایت های دیگران به طور نامحدود برای وب سایت تان لینک بسازید .

 

چگونه در لینک سازی PBN پنالتی نشویم ؟

 

با توجه به اینکه خیلی از افراد با رعایت نکردن اصول لینک سازی PBN وب سایت خود را پنالتی می کنند ما روش کلاه خاکستری ( روش دوم) را به شما توصیه می‌کنیم . که در ادامه به صورت جامع آن را توضیح داده ایم .

 

اگر بخواهید خودتان یک شبکه PBN بسازید خیلی ممکن است طول بکشد , و برای اینکه این روش تاثیر بالایی داشته باشد باید اعتبار و آتوریتی تمام وب سایت ها را بالا ببرید .

 

به عنوان مثال خیلی مشکل است که بتوانید ۵۰ تا وب سایت را بالا بیاورید و برای افزایش آنها شروع به تولید محتوا و لینک سازی کنید . پس بهتر است در این روش از وب سایت های دیگران به دلیل اینکه اعتبار بالایی دارند استفاده کنید .

 

آموزش جامع لینک سازی PBN و شبکه ای :

 

آموزش لینک سازی PBN از 0 تا 100

 

 

 

برای لینک سازی pbn شما باید لیست جامعی از وبلاگ ها و وبسایت هایی که اجازه درج لینک در آن ها می‌دهد را جمع آوری و لیست کنید و آنها را به صورت شبکه ای مانند تصویر بالا به هم لینک بدهید . منظور از شبکه ای این است که از تمام وب سایت ها به یکدیگر لینک بدهید .

 

بگذارید این بحث را کامل تر باز کنم :

به عنوان مثال برای لینک سازی PBN و شبکه ای ما چهار وب سایت A , B , C و D داریم . که وب سایت A وب سایت اصلی ما می باشد .

بقیه وب سایت ها را به صورت شبکه ای و PBN به هم لینک می دهیم , از وب سایت C به D , از C به E و … – در انتها از این ۳ وب سایت B , C و D به وب سایت اصلی یا A لینک می دهیم.( طبق عکس بالا) .

خب این روش یک روش PBN و شبکه ای برای ساخت بک لینک می باشد . که در آینده یک مطلب کامل در مورد اصول لینک سازی شبکه ای و PBN قرار خواهم داد .

نتیجه گیری :

  1. لینک سازی شبکه ای و PBN یکی از روش های لینک سازی کلاه خاکستری و کلاه سیاه حساب میشود .
  2. PBN یعنی شبکه ای از وبسایت های با ارزش در جهت لینک سازی   .
  3. در این روش لینک سازی شما چندین وبسایت پیدا میکنید و بهم لینک میدهید .
  4. در روش کلاه خاکستری ,  شما PBN خود را بر روی سایت های دیگران میسازید که مزیت این روش این است که برای ایجاد به زمان و تایم بالایی نیاز نیست .
  5. لینک سازی PBN قدرتمند ترین روش لینک سازی میباشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *