دانستنی

مزایای کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار فیزیکی

در این مقاله سعی دارم شما را به صورت کامل با مزایای کسب و کار اینترنتی آشنا کنم . اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی در منزل برای خود راه اندازی کنید توصیه میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .

مزایای کسب و کار اینترنتی چیست ؟

مزایای کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار فیزیکی  بسیار بیشتر میباشد که در ادامه به صورت کامل به آن پرداخته ایم . وجود کسب و کار اینترنتی به عنوان شغل دوم بسیار مهم و موثرتر از داشتن یک شغل فیزیکی است .

 

به دلیل گرانی زیاد داشتن تنها یک شغل آنچنان موثر نیست شما نمیتوانید با داشتن تنها یک شغل از پس خرج و مخارج زندگی بربیاید . همان طور که اکثر مردم کارمند هستند و یا خیلی از افراد یک شغل درست و حسابی ندارند میتوانند در کنار شغل اصلی خود یک کسب و کار اینترنتی پولساز داشته باشند .

 

چرا کسب و کار های اینترنتی در آینده جزء کسب و کار های موفق هستند ؟

کسب و کار های اینترنتی جزء کسب و کار های موفق در ایران خواهد بود , تمام کسب و کار های فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده میشوند به عنوان مثال اکثر فروشگاه ها به فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده اند و فعالیت خودشان را درون اینترنت انجام میدهند که این میتواند جزء یکی از مزایای کسب و کار های اینترنتی باشد .

 

شما با راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی به مکان , مجوز و سرمایه بالایی نیاز دارید ولی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا به هیچ سرمایه ی بالایی نیاز ندارید به همین دلیل شما میتوانید یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه برای خود راه اندازی کنید .

 

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 

۱_شروع کار در کمترین زمان ممکن

یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که برای راه اندازی کسب و کار های اینترنتی بر خلاف کسب و کار های فیزیکی به زمان بسیار زیادی نیاز ندارد یعنی شما در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید یک کسب و کار آنلاین برای خود راه اندازی کنید .

شما برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی به زمان بسیار زیادی نیاز دارید ولی شما در کمتر از یک روز میتوانید کسب و کار آنلاین با تمام امکانات برای خود راه اندازی کنید که این مزیت باعث صرفه جویی در زمان شما میشود .

 

۲_هزینه راه اندازی بسیار پایین

دومین مزیت راه اندازی کسب و کار آنلاین به سرمایه ی بالایی نیاز ندارد و شما میتوانید با کمترین سرمایه ممکن (۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان) یک کسب و کار اینترنتی پولساز برای خود راه اندازی کنید . اگر شما بخواهید یک کسب و کار فیزیکی راه اندازی کنید به سرمایه چندین میلیونی و یا حتی چندصد میلیونی نیاز دارید . اگر خودتان دست بکار شوید با مبلغی کمتر از ۳۰۰ هزارتومان میتوانید یک سیستم کسب درامد اینترنتی واقعی داشته باشید .

۳_بازاریابی اینترنتی و عدم نیاز به تبلیغات

همان طور که میدانید برای بهبود کسب و کار فیزیکیباید هزینه ی تبلیغات سنگینی را بپردازید که در کسب و کار های اینترنتی اصلا به این جور تبلیغات نیازی نیست در کل اصلا نیاز نیست شما هزینه ی تبلیغات بدهید .

شما خیلی راحت بدون نیاز به ۰ تومان هزینه میتوانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید .با تکنیک هایی که ما به شما یاد میدهیم میتوانید فروش خود را چندین و چند برابر کنید . پس اصلا نگران هزینه ی تبلیغات نباشید شما با بازاریابی اینترنتی نظیر تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود خیلی ساده بدون ۰ تومان هزینه کسب و کار خود را تبلیغ خواهید کرد .

 

۴_شغلی که تعطیل نمیشود

یکی دیگر از مهم ترین مزایای کسب و کار اینترنتی این است که هرگز تعطیل نمیشود . به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه فیزیکی فروش لباس داشته باشید اگر یک روز به سرکار نروید کسب و کار شما تعطیل میشود اما کسب و کار های اینترنتی اصلا چنین نیست و همیشه باز است . هیچگاه در هنگام خواب , مسافرت رفتن و… کسب و کار شما تعطیل نمیشود .

 

۵_همه چیز اتوماتیک

یکی دیگر از مزیت های کسب و کار اینترنتی این است که همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک میباشد یعنی قرار نیست شما به صورت ۲۴ ساعته پای سیستم خود باشید تا افراد از شما خرید کنند .

۶_درآمد دائم و پیدار

میزان درآمد اینترنتی از کسب و کار اینترنتی کاملا اتوماتیک و دائمی میباشد . شما در کسب و کار اینترنتی قرار نیست برای کسی کار کنید بلکه شما رئیس و صاحب کار خودتان هستید .

اگر شما یک کارمند باشید از ساعت ۸ صبح باید به سر کار بروید . هر روزتان مانند روز قبل باید به سر کار بروید و تنها تعطیلی که دارید اخر هفته ها میباشد و میزان درآمد شما ناز ۲ میلیون تومان تا نهایتا ۳ میلیون تومان در ماه میباشد میزان درآمد شما اصلا افزایش پیدا نمیکند .

اما فردی که صاحب کسب و کار اینترنتی میباشد هر موقع دلش بخواهد به سرکار میرود و کار خود را شروع میکند و هیچ محدودیتی در انجام دادن کار خود ندارد . شما اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید خیلی راحت میتوانید درآمد خود را چندین و چند برابر کنید .

 

۷_توسعه کسب و کار

دیگر مزیت کسب و کار اینترنتی این است که شما خیلی ساده میتوانید کسب و کار خود را توسعه بدهید . با توسعه کسب و کار خود خیلی راحت میتوانید درآمد اینترنتی خود را چندین و چند برابر کنید به همین دلیل است که میزان درآمدزایی از کسب و کار های اینترنتی محدودیتی ندارد . شما خیلی راحت با تولید محتوای هدفمند میتوانید درآمد خود را چندین و چند برابر کنید .

سخن پایانی

همان طور که مشاهده کردید در این مقاله سعی کردم مزایای کسب و کار های اینترنتی را به زبان ساده به شما آموزش بدهم و فهمیدید که کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار فیزیکی چه مزایایی دارد .  پس توصیه من به شما این است که اگر کارمند هستید و یا یک کسب و کار فیزیکی دارید حتما به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتان باشید . اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید توصیه میکنم از دوره ی آموزش کسب و کار اینترنتی آکادمی سبز دیدن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *