دانستنی

مشاغل خانگی با ۱۰ ایده پولساز بدون نیاز به سرمایه

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد داشته باشید یک شغل خانگی با درآمد عالی راه اندازی کنید. خیلی از دوستان از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و یا این که قصد دارند یک کار در منزل داشته باشند و در منزل شان درآمدزایی کنند. اگر شما هم قصد دارید که یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید و در منزل درآمدزایی کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله ما شما را با مشاغل خانگی آشنا خواهیم کرد. به شما ایده هایی را معرفی می کنیم که می‌توانید کسب و کارتان را در منزل با کمترین سرمایه ممکن و یا حتی بدون نیاز به سرمایه راه اندازی کنید. اگر قصد دارید در منزل کسب و کاری را راه اندازی کنید و شروع کنید پیشنهاد می کنم این مقاله مشاغل خانگی را تا انتها مطالعه کنید.

 

با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت در دنیا زمینه راه اندازی مشاغل خانگی فراهم شده است و بسیاری از افراد میتوانند با راه اندازی کسب و کار خانگی شان به درآمدهای زیادی در ماه برسند. مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی از جهات مختلفی برای افراد جامعه بسیار جذاب است. بسیاری از افرادی که با من مشاوره خصوصی می گیرند از من این سوال را می پرسند که چطور می توانند در منزل کسب و کار پردرآمد را راه اندازی کنند؟ یا اینکه چطور می توانند به جای کار کردن برای دیگران خودشان برای خودشان کار کنند.

اگر به فکر این هستید که در منزل درآمدزایی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله شما را با پولسازترین ایده های مشاغل خانگی و کسب و کار خانگی آشنا میکنیم. البته قبل از اینکه بریم و ایده های مشاغل خانگی را به شما معرفی کنم قصد دارم در ابتدا شما را با مزایا و معایب مشاغل خانگی آشنا کنم. پس دیگر وقتتان را نمی گیرم و شما را با مزایا و معایب مشاغل خانگی آشنا می کنم.

 

برای این که بتوانید در خانه کسب درآمد داشته باشید باید حتما یک کامپیوتر به همراه اینترنت داشته باشید. یعنی برای راه اندازی یک شغل خانگی به کامپیوتر و اینترنت نیاز دارید. چون ایده هایی که به شما معرفی میکنیم نیاز به کامپیوتر و اینترنت دارند. البته این روزها کمتر کسی پیدا می شود که از کامپیوتر و اینترنت محروم باشد. پس به جای بهانه گیری همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار خانگی تان باشید.

اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از افراد دارند این است که نمی داند چطور در منزل درآمدزایی کنند و چطور یک شغل خانگی را استارت بزند.

 

اگر از مهارت و تخصص خاصی برخوردار هستید می توانید از همین مهارت و تخصصتان درآمدزایی کنید. به عنوان مثال اگر برنامه نویس هستید و کدنویسی را بلدید همین یک مهارت خوب حساب می شود و میتوانید کسب و کارتان را راه اندازی کنید. اگر مهارت سخنرانی و فن بیان بلدید یک مهارت خوب برای راه اندازی یک شغل خانگی حساب می شود. اگر کتاب های زیادی در زمینه موفقیت و قانون جذب مطالعه کردید این یک مهارت و تخصص خوبی حساب می شود.

بهترین کاری که باید انجام بدهید این است که هر مهارت و تخصصی را که دارید یادداشت کنید. چون با همین مهارت و تخصص تان هم می توانید در منزل درآمدزایی کنید و کسب درآمد بالایی را تجربه کنید.

 

اما خیلی از افراد هم از من سوال می پرسند هیچ مهارت و تخصصی نداریم چطور یک شغل خانگی راه اندازی کنید.اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصص خاصی ندارید اصلا نگران نباشید. در ادامه ایده هایی را برای مشاغل خانگی به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ایده ها می توانید کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کنید و درآمدزایی داشته باشید.

همانطور که متوجه شدید در این مقال قصد دارم راه و روش هایی را به شما معرفی کنم که می توانید در منزل هم درآمدزایی داشته باشید. همانطور که گفتم برای راه‌اندازی این ایده ها باید کامپیوتر و خط اینترنت داشته باشید.

 

مزایای مشاغل خانگی

 

۱- یکی از مزایای مشاغل خانگی این است که شما بدون نیاز به سرمایه اضافی و یا با کمترین سرمایه ممکن می توانید یک شغل خانگی پردرآمد را راه اندازی کنید. برخلاف اینکه اگر بخواهید یک کسب و کاری را در بیرون راه اندازی کنید نیاز به چند ده میلیون تا چند صد میلیون تومان سرمایه است در مشاغل خانگی شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید کسب و کارتان را شروع کنید. و این یک مزیت بزرگ حساب میشود.

 

۲- خودتان رئیس خودتان هستید، در مشاغل خانگی اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید، اصلا قرار نیست که حقوق ثابت داشته باشید. هرچقدر برای کسب و کارتان بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه می گیرید. بزرگترین مزیت راه اندازی مشاغل خانگی این است که خودتان رئیس خودتان هستید و اصلا قرار نیست ایده هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها برای دیگران کار کنید و درآمدزایی داشته باشید. پس به این نکته توجه کنید که هدف اصلی ما این است که خودتان یک کسب و کاری را شروع کنید.

 

۳- درآمدی که از مشاغل خانگی کسب می کنید بسیار زیاد و پایدار است. یعنی اگر اصولی کسب و کارتان را راه اندازی کنید به درآمد خواهید رسید که چندین و چند برابر درآمد یک ماه یک کارمند است. پس اصلا به این دید نگاه نکنید که چون شغلی را در خانه راه اندازی کرده اید درآمدی نخواهید داشت.

 

۴- یکی دیگر از مزیت های راه اندازی مشاغل خانگی این است که به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید، و بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید در منزل درآمدزایی کنید.

 

۵- پتانسیل درآمدزایی در مشاغل خانگی بسیار زیاد است. یعنی در یک سری از ایده ها شما خیلی ساده و راحت می توانید درآمد تان را چندین و چند برابر کنید.

و…

مزایای مشاغل خانگی بسیار زیاد است و من سعی کردم مهمترین و اصلی ترین آن ها را برای شما بگویم. در ادامه به بزرگترین معایب مشاغل خانگی می‌پردازیم.

 

معایب مشاغل خانگی

۱- برای راه اندازی ایده هایی که در ادامه به شما معرفی کردیم نیاز به کامپیوتر و اینترنت دارید. چون هدف اصلی ما راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل است. و قصد داریم که شما در خانه با این ایده هایی که معرفی میکنیم درآمدزایی کنید.

 

۲- بعد از این که شغل خانگی تان را راه اندازی کردید البته برای یک سری از ایده ها برای اینکه به درآمد برسید ممکن است زمانبر باشد. یعنی ممکن است چندین روز تا چندین ماه زمانبر باشد تا به درآمد بالای برسید. اگر کسب و کار اینترنتی آموزش محور راه اندازی کنید ممکن است بعد از دو یا سه ماه درآمد تان شروع شود. البته تمام ایده ها این عیب را ندارند. اما چون هدف اصلی ما راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور است و به شما پیشنهاد میکنیم این مدل شغل خانگی را انتخاب کنید، درآمد که در آینده کسب خواهید کرد بسیار نسبت از ایده هایی است که به شما معرفی می‌کنیم بیشتر است. البته این ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش محور را به صورت کامل و جامع به شما آموزش دادیم.

 

۱۰ ایده پولساز مشاغل خانگی بدون نیاز به سرمایه بالا

 

خوب رسیدیم به یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش های این مقاله. و در این قسمت قصد دارم شما را با پولسازترین مشاغل خانگی آشنا کنم. تمام این ایده هایی که به شما معرفی خواهم کرد قابلیت درآمدزایی بالایی را دارند و شما با توجه به علاقه ای که دارید می توانید هر کدام از این ایده ها را راه اندازی کنید و به درآمد بالایی در ماه برسانید. حتما فرد عملگرا باشید و بعد از اینکه این مقاله را خواندید و سراغ راه اندازی کسب و کار خانگی تان بروید.

خوب بریم سراغ ایده های پولساز مشاغل خانگی بهترین مشاغل اینترنتی که می‌توانید در منزل راه اندازی کنید.

۱– از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنید

 

اولین ایده برای راه اندازی شغل خانگی تولید محتوا است. همان طور که میدانید اغلب کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی کشیده شدند. تولید محتوا برای کسب و کارهای اینترنتی یک موقعیت عالی و یک فرصت است تا بتوانند محصول و خدماتشان را به مخاطبان و کاربرانشان عرضه کنند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افرادی که کسب و کار اینترنتی راه اندازی میکنند توانایی و مهارت لازم برای تولید محتوا را ندارند و این یک موقعیت عالی و یک فرصت برای کسانی است که قصد دارند در منزل کسب درآمد کنند.

اگر شما اصول تولید محتوا را یاد بگیرید خیلی ساده و راحت می توانید به ازای هر محتوایی که برای این کسب و کارها و شرکت ها تولید می کنید مبلغی را دریافت کنید. البته کسب درآمد از طریق محتوا اصلاً کار سخت و دشواری نیست و اگر مهارت و تخصص خاصی ندارید می توانید از این ایده مشاغل خانگی را انتخاب کنید.

 

برای این که به یک کارشناس تولید محتوا تبدیل شوید باید اصول و قوانین تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. اصلا سخت نگیرید چون کار تولید محتوا اصلاً سخت و دشوار نیست و شما با کمی تمرین کردن می‌توانید خدمات تولید محتوا راه اندازی کنید و در منزل برای افرادی که برای کسب و کارشان نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای دارند محتوای حرفه‌ای تولید کنید.

یکی از دوستانی که در دوره نخبگان تولید محتوا سایت ما شرکت کرد توانست بعد از ۶ ماه به درآمدی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان در ماه برسد. این فرد با یادگیری اصول تولید محتوای حرفه ای کسب و کار اینترنتی اش را در منزل راه اندازی کرد و همزمان برای چندین شرکت در حال تولید محتوا و به ازای هر محتوای اختصاصی و حرفه ای که تولید می کند مبلغی را دریافت می کند.

۲– کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش

دومین ایده برای راه اندازی مشاغل خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing است.در سیستم همکاری در فروش شما کالا و محصولات دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

شاید باورتان نشود ولی یکی از پردرآمدترین روش های مشاغل خانگی راه اندازی سیستم همکاری در فروش است. بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان که آمازون نام دارد و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که دیجی کالا ست با استفاده از راه اندازی سیستم همکاری در فروش که هم محصولات دیگران و هم محصولات خودش را می فروشد توانستند به درآمدهای میلیارد دلاری و میلیارد تومانی در روز برسند.

 

شاید فکر کنید که حتما باید برای کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش باید یک وب سایت مثل دیجی کالا و آمازون راه اندازی کنید ولی اصلا اینطور نیست. در ابتدا برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش به هیچ سرمایه نیاز ندارید. شاید فکر کنید که برای اینکه این مدل کسب و کار را راه اندازی کنید حتما باید سرمایه زیادی برای تهیه محصولات دیگران داشته باشید. ولی اصلا اینطور نیست و اصلاً نیازی نیست محصولات و کالای دیگران را بخرید.

شما در دو صورت می توانید در سیستم همکاری در فروش درآمدزایی کنید.اول این که از طریق سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند اقدام کنید که در این صورت لینک همکاری در فروش تعلق می گیرد و هر زمانی که فردی با استفاده از این لینک اختصاصی سفارشی را ثبت کرد سفارش به نام شما ثبت می شود و مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

 

در روش دوم شما می توانید به سراغ فروشنده های عمده محصولات بروید و با آنها در مورد فروش محصولاتشان به صورت آنلاین صحبت کنید. و محصولاتشان را به صورت واسطه بفروشید. یعنی بدون اینکه محصول آنها را تهیه کنید و بخرید به محض اینکه سفارش ای توسط مشتری داخل سایتتان ثبت شد، سفارش را به فروشنده اصلی ارجاع دهید و فروشنده موظف از محصول را برای مشتری ارسال کند.

در این مدل شما به یک وب سایت نیاز دارید. شاید تصور کنید که برای طراحی و ساخت سایت باید حتماً برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. اما شما بدون هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید یک وب سایت حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید و محصولات و کالای دیگران را در وب سایتتان بفروشید.

 

۳– کسب درآمد از مهارت و تخصص

سومین ایده از مشاغل خانگی که حاشیه سود بسیار بالایی دارد کسب درآمد از طریق تخصص و مهارت آن است. شما از طریق مهارت و تخصصی که دارید می توانید درآمد زایی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانم از طریق مهارت و تخصص درآمدزایی کنم؟

در این مدل شما هر مهارت و دوست دارید را در قالب دوره های آموزشی مثل فیلم و ویدیو، صوت، کتاب های الکترونیکی تبدیل می کنید و به صورت محصولات آموزشی داخل سایتتان قرار می دهید و میفروشید. دقیقا مثل ایده سایت آکادمی سبز. ما با توجه به مهارت و تخصصی که در زمینه بازاریابی اینترنتی داریم محصولاتی را در این زمینه برای افرادی که قصد دارند اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرند و کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند طراحی کردیم.

 

شما هم باید ببینید در چه زمینه مهارت و تخصص دارید. شاید فکر کنید که اصلاً مهارت و تخصص چیه؟

ممکن است شما کتاب های زیادی در زمینه روانشناسی و موفقیت خوانده باشید، همین یک مهارت عالی برای شما حساب میشود و می توانید کسب و کار اینترنتی تان را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما اصول و مهارت فن بیان و سخنرانی را بلد باشید همین یک مهارت عالی حساب می شود می‌توان کسب و کارتان را در این زمینه راه اندازی کنید. ممکن است شما کار با کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی را بلد باشید می توانید از این راه هم کسب درآمد کنید.

 

اصلا نباید مهارت و تخصصتان را دست کم بگیرید. اگر کسب و کار اینترنتی تان را در این زمینه راه اندازی کنید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز خواهید رسید. شاید فکر کنید که آیا کسی از محصولات ما استفاده می‌کنند؟

افراد زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی که الان شما قرار دارید قرار بگیرند به همین دلیل حاضر هستند بابت محصولتان پول بدهند. اما برای اینکه بتوانید درآمدتان را افزایش بدهید باید اصول کسب و کار اینترنتی را بلد باشید. اگر به این ایده علاقه دارید و می خواهید بیشتر با کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید.

 

۴– راه اندازی خدمات اینستاگرام

چهارمین ایده از مشاغل خانگی که بسیار ساده و راحت است و در زمان بسیار کمی می توانید به درآمد برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است. همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است که بیش از ۴۰ میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و این یک موقعیت و یک فرصت پولساز برای افرادی است که می خواهند از این ایده درآمدزایی کسب کنند.

شاید با خودتان فکر کنید که راه اندازی خدمات اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری است. اما اصلاً اینطور نیست و شما در کمتر از یک روز میتوانید یک وب سایت فروش خدمات اینستاگرام مثل فروش لایک، فروش فالوور و فروش ویو راه اندازی کنید و درآمدزایی تان را شروع کنید.

 

برای راه اندازی خدمات اینستاگرام اصلا به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید و اصلا نیاز نیست برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید. شما در کمتر چند دقیقه می توانید سایتتان را بدون برنامه نویسی راه اندازی کنید و کسب و کارتان را شروع کنید.

بسیاری از افرادی که میخواهند از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمدزایی کسب کنند فکر می‌کنند برای این که بتوانند فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشند باید از اپلیکیشن های جمع آوری سکه استفاده کنند ولی اصلا اینطوری نیست و شما از سرور های اینستاگرام استفاده می کنید. کار با سرور های اینستاگرام بسیار ساده و راحت است و شما در کمتر از چند دقیقه می توانید هزاران فالوور، لایک و ویو دریافت کنید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساده و راحتی از دید ایده کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.

 

اگر می خواهید از این روش در منزل درآمدزایی داشته باشید پیشنهاد می کنم بر روی بنر زیر کلیک کنید. ما به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای به شما یاد می دهیم که چطور می توانید بدون هیچ مهارت خاصی یک سایت خدمات اینستاگرام حرفه ای راه اندازی کنید و از این طریق درآمدزایی کسب کنید.

 

۵– مدیریت سایت در منزل از راه دور

 

یکی دیگر از مشاغل خانگی که می توانید راه اندازی کنید مدیریت سایت دیگران در منزل است. شرکت های زیادی وجود دارند که به دنبال افرادی می گردند تا سایتشان را در منزل مدیریت کنند. شاید فکر کنید که منظور از مدیریت سایت یعنی چی؟ منظور از مدیریت سایت به مجموعه کارهایی که یک مدیر و ادمین سایت انجام می دهد مثل انتشار مقالات، بررسی ترافیک سایت، ارسال ایمیل به مخاطبان و… است.

مدیریت سایت اصلا کار سخت و دشواری نیست فقط کافیست کار با سایت سازهای مثل جوملا و وردپرس را کامل یاد بگیرید. مقالات و مطالب زیادی در این زمینه به صورت کاملاً رایگان در اینترنت وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای این که بتوانید وب سایت دیگران را مدیریت کنید باید به یک وبمستر حرفه‌ای تبدیل شوید. تبدیل شدن به یک وبمستر حرفه ای اصلاً کار سختی نیست چون خیلی از افراد وبمستری را با برنامه نویس اشتباه می گیرند.

شما برای اینکه به مصرفی تبدیل شوید اصلا نیازی نیست برنامه نویسی را یاد بگیرید. فقط کافیست کار با سایت سازها مثل وردپرس و جوملا را کامل یاد بگیرید و بتوانید با استفاده از ابزارهای تحلیل مثل گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمسترتولز کار کنید. اگر شما کار با این ابزارها و سایت سازها را یاد بگیرید می توانید به وبمستر حرفه ای تبدیل شوید و از طریق مدیریت سایت دیگران در خانه تان کسب درآمد کنید.

 

۶– ساخت محصولات دست ساز

یکی دیگر از مشاغل خانگی پولساز و پردرآمد ساخت محصولات دست ساز مثل شمع سازی، ساخت جاسوئیچی، ساخت طرح های دستی، تابلو نقاشی، کیف های دستی و… است. به این نکته توجه داشته باشید که ساخت محصولات دست ساز کار سخت و دشواری نیست. شما به صورت کاملاً رایگان می توانید در اینترنت یاد بگیرید که چطور محصولات دست ساز تولید کنید.

اگر می خواهید این ایده را انتخاب کنید پیشنهاد می کنم برای یادگیری و ساخت محصولات دست ساز وب سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا و… مراجعه کنید. البته بهترین و بزرگترین مرجع برای یادگیری سایت یوتیوب است که با یک سرچ ساده میتوانید نتایج بسیار زیادی را مشاهده کنید.

 

بعد از اینکه محصولات دست ساز ساختید می‌توانید محصولاتتان را به صورت اینترنتی و یا حتی فیزیکی بفروشید. برای فروش محصولات آن به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید خودتان یک سایت را اندازه کنید و محصولاتتان را داخل سایتتان بگذارید و بفروشید و یا می توانید از سایت های تبلیغات رایگان مثل دیوار و شیپور استفاده کنید.

اگر نخواستید که محصولات تان را به صورت اینترنتی بفروشید می توانید به سراغ مغازه هایی بروید که محصولات مرتبط با محصولات شما را می فروشند. اگر بتوانید آن‌ها را متقاعد کنید مطمئن باشید می توانید با آن ها همکاری کنید و درآمد دائمی داشته باشید.

 

۷– ادمین شبکه های اجتماعی دیگران شوید

یکی دیگر از ایده های مشاغل خانگی که بسیار ساده و راحت است تبدیل شدن به ادمین شبکه های اجتماعی می باشد. همانطور که میدانید اینستاگرام و تلگرام یکی از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند و روزانه مخاطبان و کاربران زیادی در این شبکه های اجتماعی عضو میشوند.

کانال ها و پیج های زیادی در تلگرام و اینستاگرام به درآمد های بسیار بالایی در ماه رسیدند. شما به عنوان نویسنده میتوانید در این پیچ ها و کانال های تلگرامی و اینستاگرامی عضو شوید و درآمد زایی کنید. اگر اصول تولید محتوا را بدانید مطمئن باشید مدیران زیادی هستند که داخل شبکه های اجتماعیشان به افرادی مثل شما نیاز دارند .

 

۸– تبلیغ نویس حرفه ای شویم

یکی دیگر از ایده هایی که اگر راه اندازی کنید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه می توانید برسید تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی یک مهارت و تخصصی است که اگر در آن حرفه ای شوید به یک تبلیغ نویس حرفه‌ای تبدیل شوید مطمئن باشید افراد زیادی با شما تماس خواهند گرفت و حاضرم بابت متن تبلیغاتی که برای آنها طراحی میکنید مبالغ زیادی از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان بپردازند.

خیلی از افراد تبلیغ نویسی را با کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، تدوین فیلم و… اشتباه می گیرند. کسی که کارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، کار با نرم افزارهای گرافیکی را انجام می‌دهد یک تبلیغ نویس نیست. تبلیغ نویس کسی است که با استفاده از نوشتن متن های حرفه ای فروش یک محصول را زیاد میکند.

اگر شما بتوانید به تبلیغ نویس حرفه ای تبدیل شوید مطمئن باشید افراد زیادی با شما بابت انجام تبلیغات صفحه محصولشان تماس می گیرند. برای اینکه به تبلیغ نویس حرفه ای تبدیل شوید می توانید کتاب هایی در این زمینه را تهیه کنید و مطالعه کنید. مطمئن باشید با این ایده می توانید ثروت زیادی را به دست بیاورید.

 

۹– فروش محصولات مجدد دیگران

 

یکی از بهترین مشاغل خانگی که میتوانید از طریق آن یک کسب و کار خانگی پولساز راه‌اندازی کنید خرید محصولات دست دوم دیگران و فروش مجدد آن است. در این مدل کسب و کار در منزل شما محصولات دست دوم دیگران را پیدا می کنید و با قیمت بسیار اندکی میخرید و بعد از بازسازی و تعمیر آن ها دوباره آنها را می فروشید. این شغل یکی از پردرآمدترین و پولسازترین مشاغل خانگی در کشورهای خارجی است و مطمئن باشید اگر این ایده را در ایران هم راه اندازی کنید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه خواهد رسید.

 

بعد از اینکه محصولات دست دوم دیگران را پیدا کردید و تهیه کردید بعد از تعمیرات و بازسازی می توانید آنها را اینترنت بفروشید. شما می توانید یک سایت راه اندازی کنید و محصولات دست دوم را در آن بفروشید. یا اگر فکر می کنید نیاز به سایت ندارید می توانید در سایت های آگهی رایگان مثل دیوار و شیپور این محصولات را برای فروش در داخل این سایت قرار بدهید.

 

۱۰– تایپ کنید و پول در بیاورید

و آخرین ایده از مشاغل خانگی که هر کس با هر شرایطی می‌تواند در منزل راه اندازی کند و به هیچ مهارت و تخصصی نیاز ندارد تایپ کردن است. شما با استفاده از تایپ کردن هم می توانید در خانه درآمدزایی کسب کنید.

هنوز شرکت ها و افراد زیادی هستند که به یک تایپیست نیاز دارند. ممکن است در ابتدای کار این کار برای شما کمی سخت و دشوار باشد برای درآمدزایی در منزل این کار بهترین گزینه است. برای اینکه بتوانید از طریق تایپ کردن برای دیگران درآمدزایی کنید شما به یک کامپیوتر و یک اینترنت نیاز دارید.

اگر میخواهید از این مدل کسب و کار درآمد زایی کنید برای دریافت سفارش می توانید در سایت های آگهی رایگان مثل شیپور و دیوار اقدام کنید. مطمئن باشید افراد زیادی هستند که به تایپیست نیاز دارند و شما بهترین گزینه برای این افراد هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *