دانستنی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری خارجی و ایرانی | سایت های Freelance

فریلنسینگ ( FreeLancing ) به معنی آزاد کاری است و تقریبا شما دارای هر مهارت و تخصصی که باشید می توانید به صورت فریلنسینگ فعالیت کنید.

فریلنسر ( FreeLancer ) نیز به کسی اطلاق می شود که به صورت پروژه ای و برای خود کار می کند. او در حقیقت به عنوان رئیس خود کار می کند. یک فریلنسر منوی خدمات، قیمت ها و بازار هدفش را خودش تنظیم می کند.

 

نکات مهم برای موفقیت به عنوان یک فریلنسر / دورکاری

  • پروژه هایی را پیشنهاد دهید و بپذیرید که مهارت و تخصص لازم برای انجام آن را دارید.
  • سعی کنید پیش از شروع کاملا خواسته های کارفرما مطلع و آن را درک نمایید و تمامی همت خود را به کار بندید تا بتوانید پروژه را با رضایت به اتمام برسانید. این کار موجب حفظ مشتریان شما، افزایش تعداد آن ها و و درآمد بیشتر شما خواهد شد.
  • خوش قول، متعهد، به روز و خوش برخورد باشید و به توافقات خود کاملا پایبند بمانید.
  • از نام خود استفاده کنید یا برای خود برندی ایجاد کنید و هر روز اعتبار بیشتری برای آن کسب کنید. عکس مناسب و ترجیحا عکس خودتان در پروفایل می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش مشتریان شما داشته باشد.
  • رزومه کاری مناسب برای خود تهیه کنید و مهارت ها، تخصص ها و نمونه کارهای خود را در آن عرضه نمایید.
  • سعی کنید در چند سایت های فریلنسری معتبر ایران عضو شوید.

معتبرترین سیستم های فریلنسینگ ایران

در زیر بهترین و معتبرترین پلت فرم های فریلنسینگ ایران را به تدریج لیست خواهیم کرد که با کلیک بر روی نام هر یک از آن ها به سایت مورد نظر هدایت خواهید شد.

 

معتبرترین سیستم های فریلنسینگ خارجی

در زیر بهترین و معتبرترین پلت فرم های فریلنسینگ خارجی را به تدریج لیست خواهیم کرد که با کلیک بر روی نام هر یک از آن ها به سایت مورد نظر هدایت خواهید شد. در نظر داشته باشید بعضی از این سایت ها به دلیل تحریم IP کاربران ایرانی را بلاک کرده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *