دانستنی

معرفی چند وب سایت خارجی برای طراحان فریلنسر

کار های گرفیکی معمولا پروژه ای هستند، البته هستند افرادی که به عنوان نیروی ثابت در شرکت ها فعالیت می کنند اما اگر طراحان بدانند که بیرون از آن محیط می توان چه درآمد های زیادی کسب کرد، قطعا به کار فریلنسری روی خواهند آورد. مهم نیست که شما در کدام حوزه ی گرافیکی کار می کنید. طراحی لوگو، طراحی تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری و یا طراحی سایت. همه ی این کارها را می توان از راه دور مدیریت کرد و انجام داد. وب سایت های فرلینسری زیادی در ایران و سراسر جهان وجود دارند که طراحان فریلنسر می توانند از آنها استفاده کنند. اما درآمد های دلاری شاید بتواند نظر تعداد بیشتری از افراد را به خود جلب کند. در این مقاله چند وب سایت فریلنسری خارجی مناسب برای پروژه های دورکاری را به شما معرفی می کنیم.

لزوم کار به عنوان فریلنسر

وقتی شغل شما هیچ وابستگی به زمان و مکان خاصی ندارد چرا از پتانسیل های فریلنسری استفاده نکنید؟ برای شروع کار تنها کافی است که وب سایت های تخصصی این حوزه را به خوبی بشناسید. به طور کلی دو روش مرسوم برای درآمد زایی از طریق سایت های خارجی وجود دارد. مورد اول این است که شما نمونه کار های خود را در سایت هایی مانند freepik و یا گرافیک ریور  به فروش برسانید و در دسترس عموم قرار دهید. نحوه ی دیگر همکاری این است که شما در سایت های تخصصی فریلنسر ها، پروژه های طراحی قبول کنید و درآمد دلاری کسب کنید. نگران تحریم ها نباشید، شیوه های زیادی برای نقد کردن آن برای شما وجود دارد. در ادامه برخی از این سایت های مشهور در زمینه ی طراحی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت upwork

وب سایت Upwork

Upwork  یکی از بهترین و مناسب ترین وب سایت ها برای طراحان فریلنسر است. جامعه ی گسترده ای در سطح جهان این وب سایت را می شناسند و از آن استفاده می کنند اما کمتر کسی در ایران با آن کار می کند. Upwork به طراحان این امکان را می دهد که مشتریان بیشتری از سراسر دنیا جذب کنند. سیستم امتیاز دهی به کارمندان باعث می شود که فرصت های کاری مناسب با درآمد های بالا برای افراد فراهم شود. این فرآیند در اصل باعث می شود که کارهای شما روتین نشود و شما همیشه برای پیشرفت در این حوزه تلاش خواهید کرد. اگر می خواهید به بزرگ ترین پروژه های جهان دسترسی داشته باشید حتما در این سایت ثبت نام کنید.

معرفی سایت freelancer

وب سایت Freelancer

Freelancer یکی از بزرگ ترین سایت های مناسب برای طراحان فریلنسر در کل دنیا است. تا کنون بیش از ۲۱ ملیون کارفرما و فریلنسر در این سایت فعالیت کرده اند و پروژه های خود را در میان ۲۴۰ کشور دنیا رد و بدل کرده اند. بازار برون سپاری در این سایت بسیار گرم است و سیستم به صورت مناقصه ای در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال یک کارفرما پروژه ای تعریف می کند و فریلنسرها پیشنهاد قیمت خود را قرار می دهند. در نهایت کارفرما بر اساس سطح کاری فرد و قیمت پیشنهادی طراح خود را انتخاب می کند.

معرفی سایت behance

وب سایت Behance

 Behance یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ Adobe  است. یک پلتفرم فوق العاده و تخصصی برای فعالان در حوزه ی طراحی. این سایت به کمپانی های بزرگ و فریلنسر برای پیدا کردن فرصت ها و موقعیت های کاری خوب کمک می کند. در این سایت می توان پروژه تعریف کرد و یا برای فرصت های شغلی جدید شغلی رزومه فرستاد. ثبت نام در سایت رایگان است. برای موفقیت بهتر در این زمینه بهتر است پورتفولیوفی حرفه ای در سایت برای خود بسازید. این پورتفولیو مانند یک رزومه ی آنلاین برای شما عمل خواهد کرد.

معرفی سایت toptal

وب سایت Toptal

روند کاری سایت Toptal کمی متفاوت با سایت هایی که در بالا معرفی کردیم است. این سایت برای یافتن طراحان بسیار حرفه ای برای کار در بزرگ ترین پروژه های دنیا طراحی شده است. درآمد حاصل از این سایت با دیگر سایت های فریلنسری قابل مقایسه نیست، پس کار در این سایت را در نظر بگیرید. یکی از مزیت های کار در این سایت این است که در صورتی که کارفرما از کار شما بسیار راضی باشد ممکن است که شما را برای کار حضوری در دیگرکشور ها دعوت شوید، از این طریق به راحتی می توانید ویزای کاری تهیه کنید.

معرفی سایت dribbble

 

وب سایت dribbble

بدیهی است که هر کسب و کاری باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد. شما به عنوان یک فریلنسر آیا شبکه های مخصوص به طراحان را می شناسید؟ سایت دریبل مانند behance یک شبکه اجتماعی مخصوص به طراحان است. در این سایت می توان در تمامی حوزه های گرافیکی مانند طراحی لوگو، انیمیشن و یا بنر های تبلیغاتی کار کرد. برای شروع فعالیت بهتر است که شما یک پوتفولیوی قوی در این سایت های بسازید و سپس کانکشن های خود را در این سایت قوی کنید. همچنین این سایت شما را در یافتن پروژه های دورکاری راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *