دانستنی

معرفی ۵ سایت فریلنسری ایرانی برای دریافت پروژه های دورکاری

در این مقاله قصد دارم شما را با ۵ تا از بهترین سایت های دورکاری یا فریلنسری آشنا نمایم که با عضویت در آن ها می توانید به راحتی پروژه های مربوط به طراحی سایت ، سئو ، تولید محتوا ، تایپ ، طراحی  گرافیکی  ، افتر افکت و دیگر پروژه های مناسب با زمینه کاری و مهارت های خود را انجام بدهید.
۱. freelancepars.com
۲. doorkar.com
۳. karishe.com
۴. paescoders.com
۵. ponisha.ir

۱. درآمد از طریق سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

 

۲. doorkar.com

سایت دورکار

سایت دورکار یکی دیگه از سایت های خوب برای گرفتن پروژه تو موضوعات مختلف هست. گرچه فعلا رتبه خوبی نداره ، ولی خب پروژه های زیادی برای انجام دادن روی سایت قرار گرفتند.

 

طراحی گرافیک، ساخت برنامه موبایل، طراحی وبسایت ، نگارش و ترجمه متن ، تبلیغات، بازاریابی و سئو و… از جمله خدماتی هستند که می تونید داخل این سایت بگیرید و انجام بدید.

 

۳. karishe.com

سایت کاریشه

یکی دیگه از سرویس های فریلنسری سایت کاریشه هست. دسته بندی پروژه ها در این سایت متنوع هستش و می تونید پروژه های برنامه نویسی وب سایت ، برنامه نویسی موبایل ، ترجمه و تولید محتوا ، طراحی UI و X ، طراحی تیزر و ساخت انمیشن ، طراحی لوگو و بنر ، تایپ و ویرایش و انواع طراحی رو بصورت دورکاری قبلو کنید و کسب درآمد کنید.

 

۴. parscoders.com

سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز یکی از بهترین سایت های خفن برای کسب درآمد از طریق مهارت ها هست. این سایت با داشتن رتبه ۲۶۷ الکسا ایران می توانید مکان خوبی برای دریافت پروژه های دورکاری در موضوعات تایپ ، ترجمه و ویرایش ، طراحی وب ، برنامه نویسی ، گرافیک ، سئو و آموزشی باشد.

 

همچنین یکی از قابلیت های سایت پارس کدرز، انجام پروژه آنلاین به صورت مناقصه ای می باشد که باعث می شود بهترین نتیجه برای پروژه دهنده از نظر قیمت حاصل شود.

 

۵.ponisha.ir

ponisha

یکی از مبحبوب ترین وب سایت ها در زمینه پروژه های فریلنسری سایت پونیشا هست ، به راحتی می توانید با عضویت تو این سایت شروع به گرفتن پروژه در مهارت هایی که بلد هستید ، کنید.

 

پونیشا دارای دسته بندی های مختلفی می باشد و با داشتن رتبه ۱۱۰ در میان وب سایت های ایرانی ، یکی از اولین گزینه ها برای کسب درآمد بصورت دورکاری می باشد. کافیست به بخش پروژه های این سایت نگاهی بیاندازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *