دانستنی

مهمترین مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل

در این بخش قصد داریم شما را با مهمترین مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل  آشنا کنیم . مهمترین مرحله اندازی کسب و کار اینترنتی بخش بازاریابی اینترنتی و توسعه وب سایت است .

 

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی و آنلاین راه اندازی کنید و اصول بازاریابی اینترنتی را رعایت نکنید و وب سایت تان را توسعه دهید قطعاً شکست خواهید خورد .

 

مهمترین مرحله راه اندازی کسب و کار اینترنتی:

 

بعد از آنکه کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کردید باید اصول بازاریابی اینترنتی را رعایت کنید . بازاریابی اینترنتی مهمترین اقداماتی است که صاحب کسب و کار انجام میدهد فروش وب سایتش افزایش پیدا کند .

خیلی از افرادی که به من مراجعه می کنند می‌گویند که ما کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده ایم اما چرا به درآمد نمی رسیم ؟

دلیل اینکه این افراد در کسب و کار اینترنتی خود موفق نمی شوند این است که اصول بازاریابی اینترنتی را رعایت نمیکند و رعایت نکردن این اصول باعث می شود که نتیجه مطلوب را نگیرند .

در ادامه شما را با مهم ترین اصول مرحله ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد .

اصول و نکات بازاریابی اینترنتی شامل موارد زیر می شود :

  • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر
  • رعایت کردن اصول بازاریابی محتوا و کانتنت مارکتینگ
  • اصول تبلیغات نویسی صفحه محصول
  • توسعه کسب و کار اینترنتی خود

 

نکته اول) بهینه سازی سایت و سئو :

اولین موردی که باید در کسب و کار اینترنتی خود رعایت کنید , بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر میباشد . شما باید وب سایتتان را برای گوگل و بقیه موتورهای جستجو بهینه سازی کنید .

در قسمت مقالات آموزش سئو به طور کامل به این مباحث پرداخته‌ایم , اما اگر بخواهم یک اشاره به سئو و بهینه سازی وب سایت داشته باشم , سئو یعنی کاری کنید که وب سایتتان در کلمات کلیدی و عبارات خاص در نتایج اول گوگل دیده شود .سئو به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود .

 

که سئو داخلی به مجموعه اقدامات فعالیت‌های که باید داخل سایت انجام دهید تابع سایتتان برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهینه شود .

سئو خارجی به مجموعه فعالیت های خارج سایت که باید انجام دهید تا وبسایتتان رتبه بگیرد مثل بهبود سرعت سایت , بهینه سازی خارجی سایت , لینک بیلدینگ , فعالیت در شبکه های اجتماعی و…

 

نکته دوم ) رعایت اصول بازاریابی محتوا :

یکی دیگر از مراحل مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی رعایت کردن اصول بازاریابی محتوا و کانتنت مارکتینگ است . هدف از بازاریابی محتوا این است که شما افرادی که وارد وبسایتتان میشوند را به خریدار و مشتری دائم تبدیل کنید .

به عنوان مثال اگر شما در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت می کنید و به سایتی را راه اندازی کرده اید , یک محتوای جامع و حرفه ای در مورد سئو می نویسید و انتهای آن دوره آموزشی سئو و یا خدمات خودتان را معرفی میکنید .

رعایت کردن اصول بازاریابی محتوا تاثیر به شدت زیادی در فروش سایت تان میگذرد .

 

نکته سوم ) اصول تبلیغ نویسی صفحه مخصوص :

یکی از مهمترین نکات و مراحل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که اصول تبلیغ نویسی صفحه محصولات تان را به طور کامل رعایت کنید .

تبلیغ نویسی صفحه محصول تاثیر به شدت زیادی در روی فروش سایت تان می گذرد . اگر این اصول را رعایت نکنید افرادی که وارد صفحه محصولاتان می‌شوند از وب سایت تان خرید نمی کند .

برای رعایت تبلیغ نویسی صفحه محصول باید یک سری اصول مثل استفاده از تصاویر زیبا و جذاب , مقایسه محصولات , ایجاد حس خوب در کاربر , رضایت مشتری , نظرات مثبت در مورد محصولات آن و… را درون وب سایت تان رعایت کنید .

بهترین راه این است که شما صفحه محصول رقیبانتان را بررسی کنید و ببینید که چه نکاتی را رعایت کرده‌اند .

نکته چهارم) توسعه کسب و کار اینترنتی خود :

 

چهارمین مرحله و نکته مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که وب سایت تان را توسعه دهید . وقتی وب سایتی را راه اندازی کردید و تمام اصول سئو , بازاریابی محتوا و…. را رعایت کنید اما وب سایت تان را توسعه دهید باعث افت شدید و شکست در کسب و کار اینترنتی خود میشوید .

 

منظور از توسعه وب سایت و کسب و کار اینترنتی یعنی تولید محتوا به صورت منظم در یک تایم و زمان مشخص , تولید محصولات و خدمات و…

بعد از آنکه شما وبسایت و کسب و کارتان را راه اندازی کردید باید یک برنامه منظم در زمینه تولید محتوا داشته باشید . یعنی بیاید و برای وب سایتتان در زمینه که فعالیت می کنید تولید محتوا کنید .

شما باید یک برنامه منظم برای تولید محتوای وب سایت تان در نظر بگیرید و مطابق آن جلو بروید .داشتن یک برنامه منظم برای افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند الزامی است .

برای تولید محتوای وب سایتتان حتما یک برنامه ریزی روزانه , هفتگی و یا ماهانه داشته باشید .

 

جمع بندی :

  • یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی بازاریابی اینترنتی و توسعه کسب و کارتان است .
  • بازاریابی اینترنتی یعنی به مجموعه فعالیت هایی که باید انجام دهید تا فروش سایت تان را افزایش دهید .
  • بازاریابی اینترنتی شامل سئو , بازاریابی محتوا , تبلیغ نویسی و توسعه کسب و کار می باشد .
  • اگر اصول بازاریابی آنلاین و اینترنتی را رعایت نکنید منجر به شکست در کسب و کار اینترنتی تا نمی شود .
  • این چهار اصول مهم ترین نکات در بازاریابی آنلاین می باشد , که اگر این مطلب را مطالعه نکرده اید توصیه می کنم حتما یک بار به صورت کامل آن را مطالعه کنید .
  • اگر تا به الان کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی نکرده اید توصیه می کنم از مقاله آموزش کسب درآمد از اینترنت دیدن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *