دانستنی

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

زمانی بخش نیازمندی روزنامه و مجلات مملو از آگهی تبلیغاتی بود و شیوه کسب درآمد جراید همین آگهی های تبلیغاتی بود با ورود اینترنت شیوه تبلیغات آگهی وارد مرحله جدیدی شد و سایتهای رایگان و پولی آگهی به اندازه ای زیاد بود که برای جذب مخاطب دست به ترفندهای مختلف می زدند. شیوه موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی سیاست راهبردی سایتهای زیادی از جمله سایت معروف ایستگاه در آن زمان بود خیلی از سایتها شیوه سایت ایستگاه را تقلید کردند ولی دوران آن نوع آگهی هم سپری شده بود و سایت ایستگاه هم کم کم استقبالش را از دست داد.

دانستن راه موفقیت در کسب درآمد اینترنتی از آگهی می تواند ما را در طرح ریزی و اینده نگری کمک کند . ثبت آگهی و نیازمندی مثل انواع و اقسام مشاور املاک رشد زیادی داشت و هر جای شهر را می دیدید پر بود از این نوع تبلیغات و مغازه ها. اما اینترنت تحول بزرگی ایجاد کرد و سایتها با رقابت با همدیگر سعی در ایجاد تحول داشتند و به کاربرانشان امتیازات خاص می دادند. در این میدان رقابت دو سایت بزرگ دیوار و شیپور به موازات هم رشد کردند و تقریبا سایر سایتهای ثبت آگهی و نیازمندی را از رده خارج کردند و یا آن رونق سابق را ندارند. در اینجا قصد داریم تا دلایل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی توسط سایت دیوار را شرح دهیم.

رونق موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

قبل از پرداختن به دلایل موفقیت سایت دیوار ذکر این نکته را ضروری می دانم که از بین دو سایت نیازمندی و آگهی بزرگ امروز در ایران ، سایت دیوار پیشروتر و موفق تر از سایت شیپور بوده است و تقریبا فاصله زیادی بین ایندو وجود دارد لذا در بررسی دلایل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی از آگهی سایت دیوار را ملاک قرار دادیم ضمن اینکه سایت شیپور هم به نوعی همین امکانات و شرایط را با رتبه پایین تر دارد.

رشد و امکانات سایت دیوار به اندازه ای است که الان کمتر کسی رغبت دارد تا آگهی خود را در سایتهای دیگر اینترنتی ثبت کند ضمن اینکه به دلیل راحتی و در دسترس بودن و کم هزینه بودن آگهی اینترنتی، کمتر به آگهی دادن در روزنامه ها که مشکلات خاص خود را دارد تمایل دارند .

دلایل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

۱- ثبت ساده و راحت آگهی

یکی از دلایل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی در سایت دیوار، ثبت آگهی بدون انجام ثبت نام و به سادگی می باشد. برخی از سایتها برای ثبت نام مراحل مختلف دارند که باید کاربر این مراحل را پشت سر هم پر کند و یا ممکن است در برخی از مراحل آن به مشکل هم بخورد و پیغام خطا بدهد. تا حالا شده این مشکل چندین بار به دلایل بی اهمیتی که وجود دارد برای شما تکرار شود؟ یک سری از سایت ها هستند که متاسفانه این مشکل را دارند. به عنوان مثال تا رمز طولانی و امن انتخاب نکنید نمی گذارند تا در سایت ثبت نام کنید. من نمی فهمم دلیل این همه پا فشاری چه هست؟

به عنوان مثال رمز اکانت من در یک سایت نیازمندی ها به درد چه کسی می خورد؟ چرا باید یک رمز طولانی و امن برای اکانتم در یک سایت نیازمندی ها که اصلا هم برایم مهم نیست انتخاب کنم؟ یا به عنوان مثال چرا باید سوال امنیتی انتخاب کنم و به آن پاسخ دهم؟ متاسفانه خیلی از سایت ها هستند که با این محدودیت ها باعث عصبانیت افرادی که قصد عضویت در سایتشان را دارند می شوند. و افراد بدون اینکه وقت خود را روی پر کردن فیلدهای ثبت نام بگذارد سریعا از آن سایت خارج می شوند.

اکثر سایتها این مشکل را دارند ولی سایت دیوار این گونه نیست. یعنی هر کسی که دوست داشته باشد می تواند بدون ثبت نام در سایت، آگهی مورد نظر خود را ثبت کند. البته این قابلیت جدیدا در دیگر سایت های نیازمندی ها و آگهی به چشم می خورد. ولی همین دلیل را نیز می توان یکی از بهترین دلایل برای موفقیت سایت دیوار اعلام کرد.

 ۲-درج  آگهی رایگان هوشمندانه

قبلا در ثبت آگهی در سایت نیازمندی، آگهی ویژه با آگهی رایگان به کلی فرق می کرد. منظورم این است که کسی که پول بیشتری برای ثبت آگهی ویژه مثلا ۵ ستاره می کرد آگهی او بالاتر از همه به بازدیدکنندگان نمایش داده می شد و آگهی های رایگان هیچ شانسی برای دیده شدن نداشتند. اما سایت دیوار این سیاست را در پیش نگرفت یعنی هیچ فرقی بین آگهی رایگان و آگهی پولی وجود ندارد. البته کسی که برای آگهی خود پول پرداخت می کند مسلما آگهی او بیشتر نمایش داده می شود. و این یکی از دلایل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی توسط سایت دیوار است.

شیوه کار و فعالیت سایت دیوار متفاوت از سایرین بود. افرادی که آگهی خود را در این سایت درج می کنند از همان ابتدا آگهی آن ها در بالای لیست نمایش داده می شود و به مرور زمان به پایین لیست هدایت می شوند. افرادی هم که قصد بیشتر دیده شدن آگهی خود را دارند برای آگهی خود نردبان می گیرند تا آگهیشان به بالای لیست برود و این طوری بیشتر دیده شود. البته هیچ کس نمی تواند فرق بین آگهی کاملا رایگان را با آگهی نردبان شده تشخیص دهد. این دقیقا کاری است که سایت های نیازمندی های کشورهای آمریکای شمالی انجام می دهند. پس میشه گفت دیوار هم به نوعی کپی برداری از سایت های خارجی است. اما کپی برداری خوب و بومی سازی شده برای ایرانیان.

 ۳- ارائه اپلیکیشن موبایلی

موبایل های هوشمند در چند سال اخیر بسیار زیاد شده است لذا بعضی از سایت ها به فکر کاربران موبایلی هستند و بعضی ها هم نسبت به کاربران موبایلی بی اهمیت هستند. فرض کنید مردی ۵۰ ساله کار با کامپیوتر یا لپ تاپ را بلد نباشد ولی مطمئن باشید در گوشی خود تلگرام و اینستاگرام دارد. این نشان می دهد که اپلیکیشن های موبایلی کار کردن باهاشون آنقدر ساده است که این افراد به راحتی می توانند از آن ها استفاده کنند.

دیوار هم دقیقا به این مورد توجه ویژه ای کرد و اپلیکیشن موبایلی خود را برای استفاده راحت تر افراد از دیوار ارائه کرد. افرادی که به هر دلیل توانایی استفاده از دیگر دستگاه ها مثل PC را ندارند به راحتی می توانند با موبایل خود از طریق اپلیکیشن دیوار آگهی خود را ثبت کنند. برند های معروف دنیا هم از این روش برای محبوبیت خود استفاده می کنند.

راههای کسب درآمد ثبت آگهی و نیازمندی

حالا که از موفقیت در کسب درآمد اینترنتی از آگهی توسط سایت دیوار گفتیم سوال این که پس شیوه کسب درآمد از اینترنتی و یا راههای کسب درآمد اینترنتی دیوار چیست ؟ سایت دیوار از چند راه هوشمندانه و کاملا اقتصادی دست به کسب درآمد می زند که برخی از آنها عبارتند از:

۱- کسب درآمد نردبانی

یکی از درآمد های سایت دیوار از نردبان حاصل می شود. افرادی که قصد دارند تا آگهی آن ها به بالای لیست هدایت شود آگهی خود را نردبان می کنند و مبلغی را هم بابت آن به سایت دیوار پرداخت می کنند. شاید این سوال پیش بیاید که این چه کاری هست وقتی می شود آگهی رو پاک کرد و دوباره در دیوار درج کرد تا با این کار آگهی ما دوباره در بالای لیست قرار بگیرد. ولی باید خدمتتان عرض کنم که زمانی آگهی شما پاک می شود در واقع از دید کاربران و شما پنهان می شود در صورتی که در سرورهای دیوار است و زمانی که شما قصد دوباره قرار دادن همان آگهی را با همان مشخصات را دارید دیوار از روی اطلاعات تماس شما این قضیه را می فهمد و اجازه دوباره درج آگهی را به شما نمی دهد.

۲- کسب درآمد از آگهی فوری

را دوم کسب درآمد سایت دیوار استفاده از آگهی فوری است. با فوری کردن آگهی به مدت ۳ روز آگهی مورد نظر با درج برچست فوری روی آن در قسمت ویژه ای قرار می گیرد و این جوری شانس بیشتر دیده شدن را نیز خواهد داشت. در واقع آگهی فوری بیشتر در دید قرار گرفته و کاربران بیشتر آن را می بینند.

۳- کسب درآمد با تمدید آگهی

راه سوم کسب درآمد ،  تمدید آگهی است. از این طریق هم سایت دیوار درآمد زایی دارد. در حالت عادی آگهی ها بعد از یک ماه از سایت دیوار برداشته می شوند که کاربران می توانند با تمدید آگهی خود مانع از این کار شوند. تمدید آگهی باعث می شود صفحه آگهی مورد نظر در گوگل ایندکس شود و شانس ورودی از گوگل را نیز داشته باشد. عده ای برای تاثیر گذاری و دیده شدن بیشتر این کار را می کنند.

۴- کسب درآمد از طریق ثبت لینک

راه چهارم کسب درآمد از اینترنت پرداخت پول در ازای ثبت لینک سایت است. برای درج لینک وب سایت خود در آگهی های خود در سایت دیوار باید هزینه ای را به صورت یک مرتبه پرداخت کنید. همانطور که می دانید در حالت عادی سایت دیوار اجازه درج لینک وب سایتتان را در آگهی ها نمی دهد. برای برداشتن این محدودیت باید هزینه آن را به سایت دیوار پرداخت کنید.

سایر شیوه های کسب درآمد از آگهی

راههای دیگری برای اطلاع از شیوه کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که برای اطلاع از روش های جدید درآمد زائی سایت دیوار می توانید آگهی رایگان خود را ثبت کنید و سپس به ایمیلی که بعد از تایید آن برای شما ارسال می شود مراجعه کنید. با کلیک روی ارتقا آگهی می توانید روش های جدیدی که سایت دیوار از طریق آن ها در آمد زائی می کند را پیدا کنید.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

 جمع بندی موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی

در اینجا سعی کردم تا موفقیت در کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات آگهی توسط سایت دیوار را شرح دهیم هدف ما شناخت راههای کسب درآمد از اینترنت با الگو قرار دادن سایتهای موفق و دارای برنامه می باشد . آگاهی از راههای موفقیت و کسب درآمد این نوع سایتهای می تواند علاوه بر ایجاد انگیزه ، موجب باز شدن پنجره های جدیدی در ایره های اینترنتی ما شود . ملاحظه کردید که سایت دیوار هم در برخی از برنامه هایش از سایت خارجی الگو برداری کرد و سعی کرد آن را بومی سازی کند و مطابق با سلایق ایرانیان ارائه دهد.

کپی برداری و تقلید کاری خوبی نیست ولی می توان با مطالعه راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی از آگهی ، به ابداع و یا تکمیل شیوه های قدیمی دست زد و کسب و کار اینترنتی جدیدی راه اندازی کرد. با مطالعه مجموعه سایتهای خارجی و داخلی موفق در کسب درآمد از اینترنتی می توانید یک نقشه راه خوب و نوین برای کسب و کار اینترنتی ببرای خودتان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *