دانستنی

مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

در جستجوی گنج و دفینه خیلی افراد هستند که ماهها و سالها در مناطق مختلف به حفاری و کاوش می پردازند و دنبال زیرخاکی و عتیقه هستند تا زندگی خود را متحول کنند . از قدیم انسانها دنبال گنج و دفینه بود و ثروت بادآورده آرزوی همه بوده و هست . کی از ثروت و مال فراوان که به راحتی به دست بیاید بدش می آید؟ ولی عده ای معتقدند گنج یابی و دفینه یابی کار عبث و بیهوده است و مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی می باشد به اعتقاد این افراد دنبال گنج و زیرخاکی و حتی با ارزش ترو قیمتی تر از آن را می توان در کسب درآمد از اینترنت جستجو کرد . جایی که بسیار بیشتر از مکان های تاریخی در کشور عزیزمان ایران می توان گنج و عتیقه های ارزشمند به دست آورد .

اگر برای گنج یابی و حفاری دفینه نیاز به نقشه گنج یا همان گنج نامه است برای کسب درآمد از اینترنت هم نیاز به نقشه گنج اینترنتی می باشد تا بر اساس آن به درآمد بالا برسید. نقشه گنج اینترنتی داشتن برنامه و هدف کاری با اراده است کسی که دارای برنامه کاری اینترنتی باشد به راحتی می تواند از دریای بیکران کسب و کار اینترنتی ، میلیاردها تومان پول درآورده و کسب ثروت کند . در سایت پول یابی قصد داریم در ادامه آموزش کسب درآمد از اینترنت این بار با نگاهی متفاوت مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم مکانی که هیچ نوع خطری نداشته و می توانید به راحتی اقدام به کسب مال و ثروت مجاز و کاملا قانونی کنید.

معرفی مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

اولین مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی داستن وبسایت و یا راه اندازی یک سایت اینترنتی می باشد شما با طراحی سایت ساده که اتفاقا بسیار راحت هم می باشد می توانید کسب درآمد دائمی از اینترنت داشته باشید کافیست تا تولید محتوا کنید تولید محتوای اختصاصی مانند یک فلزیاب و گنج یاب عمل می کند و موتورهای جستجو را به طرف شما می کشاند ورود و علاقه موتورهای جستجو ، به دنبالش ورود کاربران اینترنتی را دارد و افزایش بازدید به دنبالش کسب درآمد اینترنتی خواهد داشت . از راه اندازی سایت نترسید بسیار ساده و راحت می باشد ساده ترین روش آن هم سایت وردپرس است که آموزش قدم به قدم آن در اینترنت وجود دارد و می توانید راه اندازی کنید هزینه راه اندازی سایت بسیار کم و با صد هزار تومان و حتی کمتر می توانید اقدام کنید.

اگر از راه اندازی سایت و نگهداری آن هراس دارید (که به نظرم اصلا ترس هم ندارد و بسیار ساده می باشد) می توانید یک وبلاگ تخصصی و پرمحتوا که فوق العاده ساده است راه اندازی کنید . البته توصیه می شود دو سه وبلاگ همزمان در میزبان های مختلف ایجاد کنید تا کسب درآمد متنوعی داشته باشید. در وبلاگ خود باید محتوای اختصاصی ، جذاب و کاملا جدید ارسال کنید و از کپی کردن پرهیز کنید. می توان از این راه کسب درآمد خوب داشت خودم از یکی از وبلاگهایم ماهی بین سه تا سه و نیم میلیون تومان از فروش محصولات کسب درآمد اینترنتی داشته و دارم در حالی که فقط چند ماه تولید محتوا کردم و با افزایش بازدید کسب درآمد اینترنتی من شروع شده و روزبه روز افزایش یافت.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید.

محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

شبکه های اجتماعی مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

یکی از مکان مهم برای کسب درآمد اینترنتی شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی هستند . به راحتی می توانید از شبکه های اجتماعی مثل توئیتر ، فیسبوک و گوگل پلاس کسب درآمد کنید و با معرفی محصولات و خدمات خود شناخته شوید در این میان شبکه اجتماعی لینکدین فوق العاده است و مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی واقعی می باشد در لینکدین به راحتی می توانید کسب و کار خودتان را معرفی کنید و با مدیران اقتصادی در سراسر کشور و جهان به تبادل نظر پرداخته و از آموزش های مختلف بهره ببرید.

علاوه بر اینها پیام رسان هایی مثل لاین، وایبر و به خصوص تلگرام بهترین مکان برای کسب درآمد از اینترنت می باشد . تلگرام بیش از چهل و پنج میلیون کاربر در ایران دارد و تقریبا نصف پهنای باند اینترنت کشور را مصرف می کند و بهترین مکان برای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت و عالی ترین مکان گنج و دفینه اینترنتی می باشد . بسیاری از افراد هستند که ماهیانه بیش از بیست میلیون تومان از کانال های تلگرامی کسب درآمد می کنند و چه گنج و دفینه ای بهتر و بالاتر از این وجود دارد؟ کاملا قانونی و بدون هیچ نوع خطری اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند در حای که گنج یابی و دفینه یابی خطرات جانی ، مشکلات و موانع قانونی فراوانی دارد و جرم محسوب می شود.

سخن پایانی مکان گنج و دفینه در کسب درآمد اینترنتی

درباره کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی حرف بسیار است و در اینجا تلاش کردیم تا مزایا و شیوه های کسب پول در اینترنت را آموزش دهیم. این شیوه با کمی تلاش و داشتن برنامه مثل یک گنج و دفینه قیمتی دارای بازدهی بالا می باشد. وقتی با کمی تلاش و ایجاد یک سایت اینترنتی یا وبلاگ و حتی کانال تلگرامی می توان کسب درآمد میلیونی کرد چه دلیلی وجود دارد به هوای گنج یابی و یافتن دفینه ماهها به بیابان زد و عمر و سرمایه خود را تلف کرد و در آخر بدون هیچ نتیجه برگشت؟ گنج و دفینه واقعی در کار و تلاش است و امروز به نظرم بهترین گنج و زیرخاکی در کسب و کار اینترنتی هست.

فریب سوداگران و فروشندگان گنج یاب و فلزیاب را نخورید و به جای پرداخت میلیون ها تومان پول بابت فلزیاب و گنج یابی که بیشتر مثل ردیاب ساده و فاقد کارایی عمل می کنند سرمایه و پول خود را در اینترنت و با برنامه راهبردی خرج کنید و مطمئن باشید که کسب درآمد از اینترنت بیشتر از گنج یابی و دفینه یابی سود دهی دارد و پول فراوانی را نصیب شما خواهد کرد . با دست خود پول و عمر خود را تلف نکنید و جان خود را هم در این راه به خطر نیندازید که بهترین کار امروزه سرمایه گذاری در اینترنت و کسب و کار آنلاین است که هم بازدهی بالا دارد و هم بسیار ساده و زودبازده هست

گنج و دفینه واقعی در کسب و کار اینترنتی است و نه در کاوش و حفاری در مناطق باستانی و تخریب آثار تاریخی که هویت ملی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *