دانستنی

نحوه کسب درآمد از طریق فریلنسینگ و دورکاری

نحوه کسب درآمد از طریق فریلنسینگ و دورکاری

کسب درآمد با کارلنسر

فریلنسینگ یا دورکاری یکی از جدیدترین شیوه های کسب درآمد است. به طور خلاصه اگر شما توانایی یا مهارت انجام کاری که از طریق یک کامپیوتر قابل انجام است را دارید می توانید بدون حضور در محل کار از منزل، کافی شاپ و …. اقدام به کسب درآمد کنید. مهارت های دورکاری طیف وسیعی از مهارت ها از تولید محتوا ، ترجمه ، طراحی لوگو ، ساخت انیمیشن، عکاسی ، تایپ و … را شامل می شود. ما در کارلنسر امکان کسب درآمد از طریق فریلنسری را برای تمامی افراد فارغ از محل سکونت، وضعیت جسمانی یا جنسیتی فراهم کرده ایم. برای شروع کار قدم اول اینست که به عنوان فریلنسر ثبت نام نمایید.

چطور به عنوان فریلنسر کسب درآمد کنم؟

فریلنسرها می توانند از ۲ روش کسب درآمد داشته باشند:

  1. ثبت پیشنهاد بر روی پروژه های دورکاری
  2. ثبت آگهی و ارایه خدمات حرفه ای

در ادامه به معرفی و ارایه توضیحات بیشتر درباره هر کدام از این روش ها می پردازیم. برای کسب درآمد و نتیجه گرفتن بهتر لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و ادامه مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

                       ۱.کسب درآمد از طریق ثبت پیشنهاد بر روی پروژه ها

  • در این روش شما پس از ثبت نام باید اقدام به تکمیل پروفایل فریلنسری خود کنید (  داشتن عکس پروفایل حرفه ای و نمونه کار در پروفایل شما و استفاده از توصیه نامه شانس استخدام فریلنسرها را تا ۳ برابر افزایش میدهد)
  • به صفحه پروژه ها بروید و مطابق شکل زیر شروع به جستجوی پروژه ها کنید.جستجوی پروژه ها

 

  • برای جستجوی پروژه های مرتبط با مهارت های خود می توانید از قسمت جستجو و یا فیلترهای جستجو مشابه عکس بالا استفاده کنید. برای مثال اگر شما مهارت طراحی سایت دارید می توانید با جستجوی عبارت طراحی سایت می توانید لیست پروژه های مرتبط را مشاهده کنید.

***برای افزایش شانس قبول شدن پیشنهاد خود ، امکان متمایز و ویژه کردن پیشنهادات و گرفتن تخفیف روی کمیسیون پرداختی می توانید اقدام به تهیه طرح های عضویت حرفه ای کارلنسر نمایید.

طرح عضویت حرفه ای

همانطور که مشاهده میکنید با جستجوی عبارت طراحی سایت لیستی از پروژه های فعال در زمینه های طراحی سایت برای شما نمایش داده می شود. تمامی این پروژه ها پروژه های فعالی هستند که کارفرما هنوز فریلنسری را روی آنها انتخاب نکرده است. در این مرحله شما باید اقدام به بررسی پروژه ها و اقدام به ارسال پیشنهاد بر روی پروژه های مورد نظر خود کنید. کیفیت، متقاعد کننده بودن و حرفه ای بودن پیشنهاد ارسالی تاثیر زیادی در موافقت کارفرما و استخدام شما دارد. برای راهنمایی درباره نحوه ارسال پیشنهاد روی پروژه ها می توایند مطلب نحوه ارسال پیشنهاد خوب  را مطالعه فرمایید.

*** شما هر ماه ۱۰ پیشنهاد رایگان دریافت میکنید . با این پیشنهادها می توانید روی ۱۰ پروژه پیشنهاد ارسال کنید. حتما ۱۰ پیشنهاد خود را ارسال کنید که مجددا در سررسید ماهیانه خود ۱۰ پیشنهاد جدید دیگر دریافت کنید. شما هیچ هزینه ای بایت این پیشنهادهای رایگان نمی پردازید. 

  • بعد از ارسال پیشنهاد اقدام به ارسال پیشنهاد روی پروژه های دیگر نمایید. در صورتی که کارفرما از شما سوالی داشت یا شما را استخدام کرد از طریق اعلان های سایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد و می توانید اقدام به مذاکره با کارفرما و دریافت پروژه نمایید.

                                           ۲.کسب درآمد از طریق ثبت خدمت

روش دیگری که می توانید از طریق آن کسب درآمد فریلنسری کنید ثبت خدمت است. خدمات پکیج های حرفه ای مهارت هاست که از سمت فریلنسرها ارایه می شود. این امکان به تازگی به سایت کارلنسر اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب نحوه ثبت خدمت جدید در کارلنسر را مطالعه فرمایید.

 

خدمات حرفه ای کارلنسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *