دانستنی

چرا این ۱۰ سایت بهترین سایت های فریلنسری ایران و خارج هستند؟

بهترین سایت های فریلنسری ایران و جهان

خوشبختانه به علت رشد فرهنگ فریلنسری و بالا رفتن تعداد فریلنسران در ایران و خارج از کشور سایت های زیادی در زمینه فریلنسری تاسیس شده اند و شما می توانید به عنوان فریلنسر یا کارفرما برای برون سپاری یا دریافت پروژه به این سایت ها مراجعه کنید.

 

۵  سایت فریلنسری برتر در ایران

تعداد سایت های فریلنسری داخل کشور خیلی زیاد است، اما اطیمنان به آن ها و وقت گذاشتن برایشان خیلی سخت است، اگر شما به عنوان یک فریلنسر به دنبال بهترین سایت های فریلنسری ایران هستید تا با خیالی راحت کارهایتان را پیش ببرید، وب سایت های فریلنسری ایرانی زیر را فراموش نکنید.

درآمد از طریق سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

 

پونیشا

بی شک اگر به عنوان یک فریلنسر در ایران مشغول به کار هستید، سایت پونیشا برای شما نام آشنا خواهد بود، این سایت پل ارتباطی خوبی بین کارفرمایان و فریلنسران ایجاد کرده است و به آن ها برای رونق کسب و کارشان کمک می کند.

انجام میدم

در سایت انجام میدم فریلنسران زیادی با داشتن تخصص های متنوع و گسترده مشغول فعالیت هستند، شما می توانید با خیالی آسوده و راحت در این سایت فریلنسری به عنوان کارفرما یا فریلنسر ثبت نام کنید و از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید.

کارلنسر

کارلنسر نیز یکی از بهترین سایت های فریلنسری در ایران می باشد که با داشتن امکانتان متنوع و جذاب برای مقایسه پروژه های مختلف بستری عالی و بی نقص برای فعالیت تمامی فریلنسران در سراسر کشور ایجاد کرده است.

کارپیشه

کارپیشه جزو مشهور ترین سایت های فریلنسری در ایران می باشد که سرشناس ترین فریلنسران در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ  امروزه در آن مشغول کسب درآمد هستند؛ اگر به دنبال یک سایت فریلنسری خوب و بی نقص برای کار کردن هستید کارپیشه را فراموش نکنید.

بهترین سایت فریلنسری در ایران کدام است ؟

با یک بررسی اجمالی بین بهترین سایت های فریلنسری در ایران به آسانی می توان فهمید که دوری جاب به علت داشتن رضایت ۹۹ درصدی از سوی کارفرمایان و فریلنسران ممتاز ترین سایت در میان بهترین سایت های فریلنسری ایران می باشد.

سطح کیفیت بالا و امنیت چشمگیر این سایت همراه قیمت های مناسب و سودمند برای کارفرمایان و فریلنسران، دوری جاب را در میان بهترین سایت های فریلنسری در ایران متمایز نموده است.

 

۵ سایت برتر فریلنسری در خارج از کشور

همچنین در خارج از کشور نیز سایت های فریلنسری زیادی وجود دارند که شما می توانید به عنوان یک فریلنسر در آن ها به کسب در آمد دلاری بپردازید، در ادامه با بهترین سایت های فریلنسری خارج از کشور آشنا شوید.

 

Freelancer.com

بی شک این سایت جزو قدیمی ترین سایت های فریلنسری در جهان می باشد که نمی توان از قرار دادن آن در بین بهترین سایت های فریلنسری دنیا چشم پوشی کرد، سال های زیادی است که سایت فریلنسر دات کام به تمامی فریلنسر ها از گوشه و کنار جهان خدمت رسانی می کند و بستری امن و مطئمن برای فعالیت همه فریلنسران ایجاد کرده است.

 

Boxer

بوکسر نیز یکی از بهترین سایت های فریلنسری در دنیا می باشد که با عدم دریافت کمیسیون از فریلنسر ها به سایت فریلنسری محبوب در سطح دنیا تبدیل شده است، شما می توانید در این وب سایت بدون نگرانی برای پرداخت درصد از کارتان پروزه قبول کنید و روز به روز در آمد بیشتری به دست آورید.

 

DesignHill

اگر به دنبال یک دنیای رنگی و با نشاط برای قبول پروژه های فریلنسری در حوزه گرافیک و کسب درآمد رویایی تان هستید، نباید سایت DesignHill را فراموش کنید، قیمت پروژه در این وب سایت بسیار بالا و خوب است و امروزه حدود ۱۰۰ هزار نفر فریلنسر فعال از سراسر دنیا در آن مشغول  به کار و کسب درآمد می باشند.

 

iWriter

اگر مدت هاست که در میان بهترین سایت های فریلنسری خارجی دنبال ممتاز ترین آن ها برای کسب در آمد دلاری در محیطی امن و بدون داشتن نگرانی هستید،  وب سایت جذاب iWriter می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

در این سایت هر روزه هزاران پروژه فریلنسری ناب و پولساز ارائه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده در آن مشغول به کار شوید و از حضورتان در یک سایت فریلنسری جذاب جهانی لذت ببرید.

Fiverr

در میان بهترین سایت های فریلنسری دنیا، این وب سایت طرز کارکرد متفاوت و جذاب تری دارد که می تواند برای فریلنسران فرصت های بهتر شغلی را ایجاد کند، شما می توانید در سایت Fiverr به عنوان یک فریلنسر اعلام کنید که حاضرید با ۱ دلار چه پروژه هایی را قبول کنید از این طریق کارفرمایان را سوی خودتان جذب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *