دانستنی

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی است که هر روز بالغ بر ۵۰۰ میلیون حساب تجاری فعال دارد. اگر تجارت شما در این شبکه قدرتمند اجتماعی نیست ، همین الان به فکر افتتاح حساب خود باشید!

و اگر تجارت شما در اینستاگرام است ، باید آن را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. در این مطلب قصد داریم که بدانیم چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

حساب های اینستاگرام به صورت پیش فرض شخصی هستند ، بنابراین در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب شخصی خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید ، باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

داشتن یک حساب تجاری برای مخصوصا افرادی که کسب و کاری در اینستاگرام دارند فواید زایدی دارد ، از جمله آمار های ارزشمند و دیگر آشپن ها در پروفایل شما. ما فقط در مورد مزایای داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام فقط کمی صحبت خواهیم کرد.

ابتدا ، اجازه دهید به چند سؤال رایج درباره داشتن حساب کاربری در اینستاگرام پاسخ دهیم:

هزینه یک حساب کاربری اینستاگرام چقدر می باشد؟

به معنای واقعی ، هیچی .

هیچ مبلغی برای تبدیل حساب شما به یک حساب تجاری وجود ندارد ، مگر اینکه تبلیغات اینستاگرامی را مد نظر قرار دهید .

مزایای حساب کاربری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام ، هنگام کوچ کردن از یک حساب کاربری به یک حساب تجاری ، به صاحبان مشاغل ابزار های زیادی می دهد ، از جمله:

  • امکان اجرای تبلیغات و تبلیغ پست های شما در فضای اینستاگرام
  • آنالیز و مشاهده آمار پست ها و پروفایل خود
  • امکان اضافه کردن راه های ارتباطی مانند تماس های تلفنی و ایمیل به پروفایل
  • یک آدرس قابل کلیک در نمایه جهت آسان کردن مکان یابی برای مشتریان شما

 

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

همه این امکانات در حساب های تجاری به شما امکان می دهد تا میزان دسترسی خود را افزایش داده ، نمایه و محتوا را برای دنبال کنندگان خود بهینه سازی کنید.

قبل از اینکه به نحوه تغییر نمایه شما به یک حساب تجاری بپردازیم ، باید ابتدا یک حساب کاربری جهت شروع داشته باشیم .

چگونه می توانم بگویم آیا اینستاگرام من در حال حاضر یک حساب تجاری است؟

برای دیدن اینکه آیا در اینستاگرام یک حساب کاربری دارید ، وارد حساب خود شوید ، روی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید ، و سپس روی “تنظیمات” در پایین صفحه ضربه بزنید.

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟
چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

در اینجا ، روی «حساب» ضربه زده و گزینه آخر را جستجو کنید. اگر حساب کاربری دارید ، می گوید: “به حساب شخصی تغییر دهید.” اگر حساب کاربری ندارید ، آخرین گزینه “دریافت ابزارهای بیشتر” خواهد بود.

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

 

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

اگر تنظیمات حساب شما می گوید ، “بازگشت به حساب شخصی” ، شما دارای یک حساب کاربری هستید و تنظیم شده! اگر می گوید: “ابزارهای بیشتری کسب کنید” ، پس یک حساب شخصی دارید. با این حال ، هیچ نگرانی نداریم . با آموزش قدم به قدم چگونگی تبدیل حساب شخصی به تجاری با ما همراه باشید .

نحوه تغییر اینستاگرام به یک حساب تجاری

قبل از انجام این کار ، باید بدانید که حساب شما عمومی خواهد بود. حساب شما نمی تواند یک حساب خصوصی و در آن واحد حساب تجاری باشد (و واقعاً ، چرا می خواهید یک حساب تجاری خصوصی داشته باشید؟)

وقتی به یک حساب تجاری تغییر وضعیت می دهید ، حساب شما دقیقاً یکسان سازی خواهد شد، با این تفاوت که به آنالیز و ابزارهایی که در حساب های شخصی در دسترس نیستند ، حالا دسترسی خواهید داشت.

برای تغییر حساب خود به یک حساب تجاری اینستاگرام ، مراحلی را که برای تغییر حساب شخصی خود به تجاری نیاز خواهد بود :

۱. به حساب کاربری خود بروید و در گوشه سمت راست بالا سه خط ضربه بزنید.

۲. روی “تنظیمات” در پایین صفحه ضربه بزنید.

۳. “حساب” و سپس “دریافت ابزارهای بیشتر” را انتخاب کنید.

۴- شما به صفحه ای منتقل می شوید که گزینه “ایجاد” و “تجارت” را به شما می دهد. “تجارت” را انتخاب کنید .(حساب “سازنده” برای افراد تأثیرگذار در اینستاگرام و چهره های عمومی است ، بنابراین تمام ابزارهایی را که یک حساب کاربری در اختیار می گذارد را ارائه نمی دهد.)

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟
چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

بر روی “ادامه” کلیک نموده و اسلایدها را در مورد مزایای حساب تجاری مطالعه فرمائید .

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

۵. در مرحله بعد ، طبقه بندی کسب و کار خود را انتخاب می کنید. شروع به تایپ کنید تا به جستجوی دسته ای برسید که متناسب با مشاغل شما باشد. وقتی آن را پیدا کردید ، روی “بعدی” کلیک کنید.

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

۶. حالا می توانیم برای حساب تجاری ایجاد شده خود اطلاعات تماس وارد نمائیم. آدرس ایمیل نیز با دکمه “ایمیل” در نمایه شما قابل اضافه شدن است ، بنابراین مطمئن شوید که با یکی از روش ها همیشه اکانت خود را بررسی می کنید .

می توانید شماره و آدرس تلفن خود را با فشار دادن روی “تغییر گزینه های تماس” در زیر دکمه “بعدی” اضافه کنید. اگر نمی خواهید مکالمه دریافت کنید یا مکان فیزیکی ندارید که مشتریان یا مراجعه کننده ها از آن بازدید کنند ، لازم نیست این اطلاعات را اضافه کنید. (اگرچه لازم است حداقل آدرس ایمیل اضافه کنید.)

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

۷. آخرین مرحله تنظیم یا متصل کردن صفحه فیس بوک شما با صفحه تجاری تان است. این کار را با نامگذاری صفحه خود در اینستاگرام انجام می دهید اما تنظیم صفحه را در Facebook به پایان می رسانید. (اگر در حال حاضر یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود دارید ، می توانید آنها را با این دستورالعمل ها پیوند دهید.)

اتصال صفحه اینستاگرامی شما با صفحه فیسبوک ، یک الزام است . زیرا فیس بوک صاحب اینستاگرام است. اگر تجارت شما در هر دو سیستم عامل است ، از آنجا که فیس بوک فید اینستاگرام خود را در صفحه Facebook خود نمایش می دهد ، می تواند واقعاً مفید باشد. همچنین می توانید پست های اینستاگرام خود را به صورت خودکار در فیس بوک منتشر کنید که باعث صرفه جویی در وقت می شود!

وقتی صفحه فیس بوک خود را نامگذاری کردید ،

چگونه اکانت خود را به حساب تجاری تبدیل نمائیم ؟

تمام شد! حساب اینستاگرام شما اکنون یک حساب تجاری است. برای تحقق امتیازات اینستاگرام خود به سطح بعدی از تجزیه و تحلیل ها ، تبلیغات و پست های پشتیبانی شده می توانید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *