دانستنی

کسب درآمد اینترنتی با نصب اسکریپت

کسب درآمد اینترنتی با نصب اسکریپت

یکی از روش های پولساز و پرطرفدار در اینترنت، کسب درآمد اینترنتی با نصب اسکریپت و سی ام اس CMS ها می باشد. افرادی زیادی هستند که از این روش ساده و کاملا موثر در اینترنت کسب درآمد می کنند و اتفاقا در کارشان هم موفق هستند. کلا یادگیری این شیوه آسان است و در واقع این افراد ساده ترین روش کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند.

وقتی اسم اسکریپت یا سی ام اس می اید اصلا نباید بترسید اینها چیز خاصی نیست با چند بار آزمایش و خطا می توان به راحتی یاد گرفت و حتی آموزش های گام به گام و کاملا ساده آنها در اینترنت وجود دارد ولی خوب عده ای هستند که علاقه ندارند و یا نمی توانند یاد بگیرند برای همین افرادی با نام نصب کننده اسکریپت و CMS در اینترنت به این خدمات مشغول هستند و درامد خوبی هم دارند.

شیوه کسب درآمد اینترنتی با نصب اسکریپت

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

افرادی هستند که دوست دارند سایت راه اندازی کنند و یا یک فروشگاه اینترنتی دایر کنند ولی از مسائل فنی و ریزه کاری های آن اطلاع ندارند و یا فرصت این کار را ندارند لذا به دنبال افرادی هستند که این کار را برایشان انجام بدهند. این افراد ریزه کاری های نصب اسکریپت‌ها و CMS ‌هایی مثل وردپرس، جوملا، انجمن‌سازها و فروشگاه سازهایی مانند پرستاشاپ و اوپن‌کارت و… را می دانند.

البته قبول دارم که نصب این اسکریپت‌ها گاهی اوقات دردسرساز بوده و همه افراد نمی توانند این کار را انجام دهند. این نیاز و همچنین عدم آگاهی از این دانش، موجب پیدایش مشتری برای اسکریپت کاران می شود.  این افراد با گرفتن مبلغی تمام کار از صفر تا صد نصب اسکریپت را انجام می دهند.

راههای افزایش کسب درآمد با اسکریپت

کسانی که آشنا به بازار کار باشند می توانند کار و درآمد خود را از اینی که هست بیشتر توسعه دهند از جمله با شیوه های زیر می توان کسب درآمد اینترنتی را بیشتر و گستره فعالیت را توسعه داد:

۱- تهیه پکیج نصب :

می توانید یک بسته و پکیج کامل تهیه کنید و به مشتری تحویل دهید این بسته می تواند شامل هاست ، دامنه ، نصب اسکریپت با نظر مشتری و… باشد . این کار چند حسن دارد اول اینکه درآمد شما را بیشتر می کند و دوم برای مشتریانی که وقت ندارند، این نوع پکیج ها با استقبال کامل روبرو می شود.

 مورد مهم اینکه پکیج ها باید کامل و بی نقص تهیه و به مشتری ارائه شود. قیمت این پکیج ها با توجه به ارائه نوع خدمات شما و همچنین هاست ، دامنه و… می تواند متغیر باشد.

۲- ارائه خدمات پشتیبانی

می توانید با مشتری پس از نصب و راه اندازی سایت و یا فروشگاه، قرارداد ببندید و پشتیبانی فنی آن را با دریافت مبلغی ، به عهده بگیرید.

۳- ارائه پیشنهادهای رایگان

در نگاه اول شاید درباره ارائه برخی پیشنهادهای رایگان، این طور تصور شود که درآمد شما را کم می کند در حالی که در عمل اینگونه نیست . این کار موجب می شود مشتری ها برای سفارش کار به شما رغبت بیشتری پیدا کنند ضمن اینکه شما را به سایرین هم معرفی خواهند . در واقع این کار ضمن بالا بردن تعداد سفارش ها، مشتری های جدیدی تری را به سوی شما می کشاند.

۴- تعیین قیمت منصفانه

سعی کنید برای نصب اسکریپت و سی ام اس ها قیمت منصفانه دهید و تا می توانید تخفیف های لازم را اعمال کنید تا مشتری بیشتری جلب کنید. همراهی با مشتری و جلب رضایتش در درازمدت درآمد زیادی را به سوی شما می آورد. تنوع قیمت ها را در مورد خدمات متنوع رعایت کنید همه را یک قیمت ثابت و بالا ندهید.

۵- راه اندازی سایت مناسب

می توانید یک سایت خوب با محتوای مرتبط راه اندازی کنید و از طریق موتورهای جستجو کاربر بیشتری جلب کنید در ضمن داشتن سایت موجب اطمینان بیشتر کاربران و مشتریان برای دادن سفارش می شود. وبلاگ مناسب نیست چون سطح کاری شما را پایین می آورد.

سعی کنید در سایت ، محتواهای تخصصی و مفید ارائه دهید تا اعتبار کاری شما در نگاه مشتری افزایش یابد . افزایش اعتبار یعنی اعتماد و دادن سفارش کار بیشتر.

شیوه یادگیری و نصب اسکریپت ها

اگر به نصب اسکریپت ها آشنایی ندارید و یا مسلط نیستید کار زیاد سختی نیست .آموزش کامل و گام به گام  نصب کلیه اسکریپت‌ها در اینترنت به صورت فایل نوشتاری ، تصویری و ویدئویی به وفور یافت می شود .کافیست چند تا از این منابع اطلاعاتی را مطالعه و یا ببنید.

پس از مطالعه، خودتان دست به کار شوید، با چندبار نصب و سعی و خطا می‌توانید هر اسکریپتی را روی هاست نصب کنید CMS های پرطرفدار و مشهور در حال حاضر وردپرس و جوملا هستند و برای شروع کار می توانید از این دو شروع کنید و به مرور کارتان را توسعه دهید. این کار یکی از مشاغل پرسود در اینترنت می باشد و همیشه مشتری برایش وجود داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *