دانستنی

کسب درآمد با بیت کوین

دنیای دیجیتال و اینترنتی یک روش درآمدزایی را به کسب و کار ها اضافه کرده است که آن، کسب درآمد از ارز های دیجیتال یا همان رمز ارزها می باشد.

بیت کوین یک روش سرمایه گذاری می باشد که در طول چند سال اخیر شاهد رشد بی نظیر آن بوده ایم.

کسب درآمد با بیت کوین باید ها و نبایدهای خاص خود و روش های متنوعی دارد که برای کار در این زمینه، باید به طور کامل با آن آشنا بود تا به سود و درآمد رسید.

در این مقاله قصد داریم بهترین روش های کسب درآمد با بیت کوین را برای شما عزیزان شرح دهیم، پس لطفا ما را تا پایان همراهی کنید.

آشنایی با بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که روانه بازار شد و در سال ۲۰۰۹ معاملات با آن آغاز گردید.

بیت کوین به هیچ چیزی وابسته نیست و همین آن را از نوسانات قیمت طلا و … جدا می سازد.

به عبارت دیگر بیت کوین یک ارز مجازی می باشد که در اثر محاسبات پیچیده ریاضی تولید می شود و خطوطی از رمزهای کامپیوتری می باشند که به واسطه کامپیوترها تولید می گردند.

 

بهترین روش های کسب درآمد با بیت کوین

برای کسب درآمد با بیت کوین روش های زیادی وجود دارد که در این بخش بهرین های این روش ها ذکرشده است.

  • خرید و فروش بیت کوین

بیشتر افراد توسط این روش درآمد زایی می کنند و این روش را سرمایه گذاری بر روی خود بیت کوین می  دانند.

برای کسب درآمد توسط خرید و فروش بیت کوین، باید زمانی که قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند، آن را خریداری کرد و در زمان هایی که ارزش و قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافت،  برای فروش آن اقدام کرد.

به زبان ساده تر باید با توجه به قیمت ها، نوسان گیری انجام داد.

این روش نیازمند اطلاعات زیادی است و باید آموزش های لازم و کافی را گذرانده  باشید زیرا یک کار پر ریسک است و در صورت اشتباه کردن سرمایه تان از بین خواهد رفت.

خرید و فروش بیت کوین یا ترید کردن نیازمند آن است که ابتدا  در  یک صرافی اطلاعات خود را ثبت کنید و سپس با توجه به سرمایه ای که به این کار اختصاص داده اید، نوسان گیری را آغاز کنید.

توصیه می شود به صرافی هایی که احتمال بلوکه شدن سرمایه شما را به دنبال ندارد، مراجعه کنید.

اگر دارای صبر هستید، می توانید این روش را یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی کنید و به آن دست نزنید زیرا رفته رفته در گذر زمان، ارزش رمز ارز خود به خود افزایش پیدا خواهد کرد و هیچ ضرری شما را تهدید نمی کند.

این روش بیشتر برای کسانی توصیه می شود که به طور کامل با نوسان گیری آشنایی ندارند.

  • استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین یک روش دیگر درآمد زایی است که نیاز به سرمایه زیادی دارد زیرا باید دستگاه ها و سیستم های استخراج بیت کوین را تهیه کنید که قیمت بسیار بالایی دارند، علاوه براین مصرف برق این دستگاه ها بسیار زیاد است و هزینه ی پرداختی برق را  بالا می برد.

با این اوصاف این روش چندان به صرفه نیست و ریسک بالایی نیز دارد.

  • درآمد به کمک باینری آپشن

کسب درآمد به این روش بسیار پر ریسک خواهد بود زیرا یک درآمد با شرط بندی می باشد.

نحوه کار به این صورت است که در یک مدت زمان معین،  میزان بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت بیت کوین را حدس می زنید که اگر حدس یا پیشنهاد شما درست باشد، به ازای آن بیت کوین دریافت خواهید کرد و در صورت اشتباه بودن پیش بینی، بیت کوین از دست خواهید داد.

  • تولید محتوا ها در زمینه بیت کوین

با اوج گیری قیمت بیت کوین، افراد زیادی شروع به سرمایه گذاری و خرید بیت کوین کردند که نیازمند اطلاعات و آموزش های مربوط به این زمینه می باشند بنابراین شما می توانید با طراحی یک سایت که در بردارنده ی اطلاعات و آموزش های لازم درباره ارزهای دیجیتال می باشد، مخاطب و بازدیدکننده جذب خواهید کرد.

حال که تعداد بازدید سایت شما افزایش یافت، می توانید از طریق فروش دستگاه های استخراج بیت کوین، خرید و فروش رمز ارز و … درآمد زایی کنید.

البته می توانید برای سایت های دیگر کار کنید و محتوا برای آن سایت تولید کنید. این روش درامد متوسطی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما ریسک آن کم می باشد.

  • قرض دادن بیت کوین

این روش چندان توصیه نمی شود زیرا در مقابل درآمد زیاد، ریسک بسیار بالایی دارد.

کسب درامد  از قرض دادن یا همان وام دادن بیت کوین به این صورت است که شما می توانید مقداری از بیت کوین خود را، از طریق برنامه یا پلتفرم بیت کوین به  صورت وام به دیگران بدهید و سود وام خود را دریافت کنید.

ریسک این کار این است که تضمین و ضمانتی برای بازگشت بیت کوین های شما توسط وام گیرنده وجود ندارد و این یعنی امکان از دست رفتن سرمایه شما وجود دارد.

در میان دارندگان بیت کوین، افراد زیادی هستند که از این طریق درآمدهای میلیونی دارند.

  • درآمدزایی از بیت کوین به روش هایپ

روش هایپ برای کسب درآمد با بیت کوین  وجود دارد، اما به دلیل ریسک بالا و درآمد کم زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است.

در روش هایپ، برخی از سایت ها از شما می خواهند که بیت کوین خود را در اختیار آن ها قرار دهید تا در مقابل به شما سود قابل توجهی بدهند.

ریسک این روش این می باشد که ممکن است بیت کوین ها را از شما دریافت کنند اما نه سود و نه سرمایه را به شما بازنگردانند و این یعنی از بین رفتن تلاش و سرمایه شما.

  • کسب درامد با لینک های بازاریابی

همان طور که از نام این روش پیداست، درآمد حاصل از طریق بازاریابی می باشد و این بازاریابی در بستر فضای مجازی و اینترنت انجام می شود.

نحوه کسب درآمد از طریق بازاریابی این است که با رفتن به صرافی ها و دریافت یک لینک برای محصولی مشخص، به بازاریابی می پردازید و هر خرید یا ثبت نامی که از طریق لینک شما صورت بگیرد، برای شما مقداری بیت کوین را به همراه خواهد داشت.

این روش برخلاف  روش های دیگر، ریسکی به همراه ندارد و درآمد شما به تلاش و پشتکار در کار بستگی دارد.

روش های دیگری نیز وجود دارد که چندان بازدهی ندارند و برخی از آن ها نیز در همین مقاله ذکر شد.

جمع بندی

پیشرفت و رشد کردن همراه با دنیای دیجیتال و اینترنت، باعث درآمدزایی خواهد شد که یکی از روش های درآمدزایی فعالیت در زمینه رمز ارز بیت کوین می باشد.

روش های زیادی برای کسب درآمد با بیت کوین وجود دارد که روش های کارآمد را در این مقاله ذکر کردیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما به کار آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *