دانستنی

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

یکی از متداول ترین سوالات کاربران ایرانی شیوه و راههای واقعی کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی در ایران است . اینکه سایت های پولساز خارجی کدامند و چگونه می توان اقدام به کسب درآمد میلیونی از سایت های خارجی کرد ؟ شیوه درآمد دلاری آسان و یا درآمد دلاری واقعی بر پایه سایت کسب درآمد دلاری چگونه است؟ شاید بتوان اساسی ترین سوال کاربران اینترنتی را امکان کسب درآمد از سایت های خارجی دانست.

قبل از هر چیز برای کسب درآمد دلاری در داخل ایران باید دو مسئله مهم : ۱- یادگیری و شناخت فرصت ها و روش ها برای کسب و کار اینترنتی خارجی ، ۲- تامین خدمات و آموزش های مورد نیاز برای دریافت درآمد ارزی از داخل ایران ، را در نظر داشت . نمی توان بدون یادگیری این دو فاکتور مهم ، امید کسب درآمد اینترنتی دلاری از وب سایت های خارجی را داشت.

در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به اهمیت و جایگاه درآمد دلاری از سایت های خارجی ، به راهها و روش های عملی تحقق آن هم اشاره خواهد شد.

با افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی ، صحبت درباره امکان کسب درآمد از سایت های خارجی بسیار زیاد شده است. متاسفانه بیشتر سوالات معطوف به کسب درآمد کلیکی از وب سایت های خارجی پرداخت در ازای کلیک است . شاید راحتی کسب درآمد از سایت های کلیکی ، قوانین به ظاهر ساده این سایت ها و یا گران شدن دلار موجب طرح بیشتر این سوالات شده است.

آنچه مسلم است در سال های اخیر تب کسب درآمد دلاری از اینترنت بالا گرفته و افراد خواهان این نوع درآمد اینترنتی کم نیستند. اما امکان راه اندازی کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی یک سوال است و اینکه آیا کسب درآمد از سایت های خارجی از نوع کلیکی ارزشش را دارد ؟ سوال و بحث دیگری است .

جواب به این سوالات بستگی به نوع دیدگاه و نگاه کاربران فعال در این زمینه دارد . اگر به دنبال درآمد دلاری از سایت های خارجی هستید در صورت داشتن شرایط ، دانش و رعایت اصول حرفه ای ، برایتان امکان پذیر است ، در آن صورت است که می توانید انتظار درآمد پایدار و ثابتی را داشته باشید . ولی ورود بدون دانش و برنامه ریزی ، امکان کسب درآمد دلاری را نباید داشته باشید .

کسب درآمد از سایت های کلیکی خارجی

همان طور که در بالا اشاره شد ، به دست آوردن درآمد دلاری از سایت های خارجی یک واقعیت مسلم است . اما بسیاری از کاربران ایرانی در انتخاب روش کسب درآمد با پرداختن به سایت های کلیکی خارجی راه را اشتباه رفته و عمر خودشان را تلف می کنند.

در سالیان قبل معرفی سایت های کلیکی خارجی و زیرمجموعه گیری از آنها بین کاربران ایرانی رواج زیادی داشت و افراد زیادی با ثبت نام در سایتهای خارجی کسب درآمد کلیکی وقت و هزینه فراوانی را در راه این سایت های کلیکی خارجی هدر دادند. مبلغان این شیوه کسب درآمد کلیکی از سایت های خارجی با آب و تاب فراوان و گذاشتن برخی عکس ها از میزان درآمد دلاری خود ، سایرین را تشویق به عضویت و فعالیت در این سایت های کلاهبردار می کردند.

به دلیل کلاهبرداری های این نوع سایت ها ، امروزه از میزان فعالیت آنها کاسته شده است. سایت های کلیکی و زیرمجموعه گیری خارجی اصلا ارزش کار کردن را نداشته و ندارند. اگر وقتتان را به کار دیگری اختصاص دهید بسیار بهتر و به صرفه تر است.

درآمدها بسیار ناچیز ، انتقال سخت پول به حساب داخل ایران ، بستن اکانت کاربران ایرانی به بهانه های واهی ، ارزشش را ندارد. بیشتر این سایت ها از افراد برای معروف شدن خودشان بهره می برند. معمولا بیشترشان سیستم زیر مجموعه گیری دارند وکاربران مجبورند برای کسب درآمد بیشتر به گرفتن زیر مجموعه روی آورند. به دلیل سختی زیرمجموعه گیری ، خیلی ها از ادامه کار منصرف می شوند و دیگر نیازی نیست به آن ها پول پرداخت کنند و اینگونه سود بیشتری می کنند .

شیوه جدید کلاهبرداری سایت های خارجی

با گران شدن دلار سوء استفاده از کاربران روز به روز بیشتر می شود . متاسفانه برخی از ایرانیان خارج نشین سایت هایی برای سرمایه گذاری راه اندازی کرده اند و به بهانه سرمایه گذاری ، پول های زیادی را از ایرانی های داخل کشور می گیرند. نکته جالب اینکه ، این سایت ها کاملا به زبان انگلیسی بوده ولی صاحبان شان ایرانی هستند .

این افراد با تبلیغات زیاد ، مدعی هستند اگر کاربران ایرانی در سایت شان سرمایه گذاری کنند ارزش پول شان بسیار زیاد خواهد شد . وب سایتی را به عنوان بستر و محلی برای سرمایه گذاری راه اندازی می کنند و مدعی هستند هر چه میزان سرمایه بیشتر باشد سود کاربران  ایرانی از سرمایه گذاری شرکت بیشتر می شود . این افراد با پیش بینی قیمت دلار که رو به افزایش است قصد دارند جیب خودشان را پر پول کنند.

واقعیت این است که تمام این سایت ها کلاه بردار بوده و هیچ سرمایه گذاری در کار نیست. این سایت ها بعد از مدتی ، به بهانه کم شدن ارزش سهام پول کاربران را می خورند و به کسی هم پاسخگو نیستند و دست کاربران ایرانی هم برای شکایت بسته است .

خلاصه اینکه وقت گذاشتن روی این نوع سایت ها اعم از سرمایه گذاری خارجی و کلیکی هیچ ارزشی ندارد و یک جورایی افراد را سرکار می گذارند . کلاهبرداری در این نوع سایت ها زیاد بوده و امکان اینکه پول را اصلا ندهند ، بسیار زیاد است.

شیوه انتقال درآمد از سایت های خارجی

نکته مهم این است که بیشتر سایت های خارجی به دلیل تحریم ، اجازه کسب درآمد ، فروش محصولات و خدمات را به کاربران ایرانی نمی دهند. ضمن اینکه اکثر سایت های خارجی با حساب پی پال با کاربران تسویه می کنند . یعنی باید حتما حساب پی پال داشته باشید و حتما می دانید پی پال ایرانی ها را تحریم کرده است.

البته با دردسر فراوان می توان در پی پال حساب داشت ولی ارزش ریسک کردن را ندارد ، چون هر لحظه ممکن است کاربران ایرانی را شناسایی کند و حساب برای همیشه بسته شود . حساب ایرانی های زیادی با وجود مبالغ فراوان مسدود شده است. علاوه بر اینها ، همیشه به یک وی پی اس دائمی که برای کشور دیگری جز ایران است ، برای ورود به سایت پی پال نیاز است تا احتمال شناسایی کاربران ایرانی کم شود.

نکته مهم دیگر اینکه در سال های اخیر ، پی پال  روی آدرس واقعی کاربران ثبت نامی ، خیلی حساس شده و سخت گیری زیادی می کند . یعنی پی پال باید بداند که کاربران دقیقا کجا هستید تا از این طریق احراز هویت کند. این موضوع کار را برای کاربران ایرانی مشکل تر کرده است.

راههای افتتاح حساب ارزی

شاید با توجه به تحریم ها و سختی انتقال پول به ایران ، کسب درآمد دلاری در ایران غیر ممکن به نظر برسد ، ولی اصلاً اینگونه نیست. روش های زیادی برای افتتاح حساب ارزی وجود دارد مثلا می توانید از وب مانی، پرفکت مانی و… استفاده کنید که این روش ها در ایران هم جواب می دهند ، یعنی مثل پی‌پال نیست . می توانید از وب مانی و پرفکت مانی برای ساخت حساب ارزی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

اگر از اقوام و نزدیکان کسی در خارج از کشور به ویژه کشورهای اروپایی سکونت دارند ، می توانید حساب بانکی و مشخصات تماس اقامت آنها را برای عضویت و تسویه حساب از سایت های خارجی مثل پی پال ارائه دهید . البته سایت هایی مثل وب مانی چنین محدودیتی ندارد و می توانید در ایران هم در کمتر از چند دقیقه حساب ارزی ایجاد کنید .

شاید کمی شرایط کار با سایت های خارجی سخت و حساس باشد ، از یک طرف خود سایت مورد نظر ممکن است شما را به عنوان یک ایرانی شناسایی کند و از طرفی باید حواستان به پی پال باشد که حساب تان را بلاک نکند . با لحاظ کردن این شرایط و سختی های موجود ، اقدام به فعالیت مالی کنید و جنبه احتیاط را همیشه رعایت کنید.

شیوه انتقال پول به داخل ایران

برای تبدیل دلار به تومان در ایران می توانید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. سایت های معتبر زیادی هستند که این خدمات را ارائه می دهند و می توانید  با جستجوی عبارت کلیدی « صرافی آنلاین » در گوگل به فهرست بلندبالایی از این سایت ها می رسید .

شیوه کار به این صورت است که ابتدا از یکی از سایت های کسب درآمد دلاری ، میزان مبلغ را فرضا به حساب وبمانی که قبلاً ساخته اید ، انتقال می دهد. هر چقدر درآمد دلاری داشته اید را به صرافی های آنلاین با کارمزد بسیار کمی می فروشید . صرافی های آنلاین دلارها را به تومان تبدیل می کنند و به حساب بانکی کاربران هم واریز می کنند .

تبدیل دلار به تومان بسیار راحت است . شاید برخی تصور کنند که اگر کسب درآمد دلاری داشته باشند تبدیل دلار به تومان ممکن است سخت باشد. ولی این کار در کمترین زمان ممکن انجام می شود .

راههای کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

همان طور که اشاره شد کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی معتبر در ایران امکان پذیر است به شرطی که در انتخاب وب سایت دقت لازم را داشته باشید . سایت های خارجی زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید ، در این فهرست سعی شده تا ، شیوه های قابل اعتماد درآمد دلاری معرفی شود. فرضا درآمد از گوگل ادسنس یکی از روش های کسب درآمد دلاری است ، اما این روش در ایران جواب نمی دهد و افراد کمی هستند که از این روش درآمد زایی استفاده می کنند.

البته دقت کنید که با توجه به تحریم ها،  ممکن است کسب درآمد دلاری از طریق  بعضی از ایده هایی که معرفی می شود ، کار سخت و دشواری باشد. با این حال افراد زیادی توانسته اند در ایران به  درآمد دلاری بسیار بالایی برسند. مهم ترین شیوه های معتبر و قابل اجرا کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی در ایران عبارتند از :

۱-  فروش ایبوک در سایت آمازون

یکی از راههای کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران فروش کتاب های الکترونیکی یا ایبوک در وب سایت فروشگاهی آمازون است. فروشگاه اینترنتی آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است که این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند کتاب های الکترونیکی خود را در آن بفروشند.

توجه کنید که ، یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت فروش اطلاعات و آموزش به کاربران سراسر جهان است. شاید تصور کنید حتماً باید کتاب الکترونیکی به زبان انگلیسی باشد در حالی که چنین نیست . علاوه بر کتاب‌های الکترونیکی انگلیسی حتی می توانید کتاب های فارسی را به ایرانی های مقیم خارج از کشور  بفروشید.

اگر بتوانید کتاب ها و آثار خود را به زبان انگلیسی تولید کنید مطمئن باشید می توانید فروش خود از کتاب‌های الکترونیکی را صد ها برابر و حتی بیشتر کنید. البته برای تبدیل متن های فارسی به انگلیسی می توانید از خدمات مترجمی استفاده کنید. اگر در سایت آمازون جستجو کنید می بینید که کتاب های الکترونیکی زیادی به زبان فارسی در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد مثل کتاب تاجر دیروز… تاجر امروز.

۲- کسب درآمد از باینری آپشن

بسیاری کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن را بهترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد دلاری می دانند. باینری آپشن یک بازار جدید مالی است و یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت به حساب می آید. کار با این سیستم ها بسیار ساده و راحت است . سیستم های باینری آپشن دقیقاً مشابه بورس است. اگر واقعاً به بورس علاقه دارید و می خواهید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید این روش مناسب است.

وب سایت های زیادی مثل الیمپ ترید، آلپاری و… وجود دارند که می توانید با عضویت در آنها وارد معاملات باینری آپشن شوید و کسب درآمد دلاری را شروع کنید. کسب درآمد دلاری از باینری آپشن بر مبنای دو گزینه خرید و فروش است. وقتی شرکتها در حال خرید و فروش سهام خود هستند باید پیش‌بینی کنید که این شرکت ها به سود می رسند یا نه. اگر پیش بینی درست باشد با توجه به مبلغی که تعیین گردید سود به حسابتان واریز می شود.

جهت فعالیت در بازار های باینری آپشن باید اصول و یک سری تکنیک ها را بلد باشید. البته یادگیری این اصول و تکنیک ها کار سخت و دشواری نیست. این روش معتبر ترین و ساده ترین روش برای کسب درآمد دلاری است . برای کسب درآمد دلاری از سیستم باینری آپشن فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و کافیست وارد این سایت شوید و پس از عضویت فعالیت خودتان را شروع کنید. به طور کلی ، کار زیاد سخت و دشواری نیست

حکم شرعی کسب پول از باینری آپشن

در معاملات باینری آپشن هیچ کالایی رد و بدل نمی‌شود و سیستم معامله صرفا بر پایه یک سری معاملات صوری ارزی است؛ به این معنا که معامله‌گران صرفا با حدس زدن افزایش یا کاهش قیمت سهام، سود یا زیان می‌کنند و هیچ دخل و تصرفی در سهام شرکت‌ها و همچنین در رشد یا ضعف اقتصاد ندارند. با توجه به این مقدمات، می‌توان باینری آپشن را نوعی بازی دانست. از طرف دیگر، این معاملات بر مبنای برد و باخت است و بازنده در ازای باخت متحمل ضرر‌هایی می‌شود. پس می‌توان گفت که باینری آپشن از مصادیق قمار محسوب می‌شود و درآمد حاصل از آن حلال نیست.

نظر مراجع تقلید درباره باینری آپشن

نظر آیت الله خامنه‌ای

سوال: نوعی روش برای کسب درآمد در فضای مجازی به وجود آمده است که به روش باینری آپشن شناخته می‌شود؛ معامله‌گران این سیستم باید مطابق با تحلیل و سابقه آشنایی خود با بورس کالاها، قیمت برخی سهام‌ها را در آینده نزدیک حدس بزنند. اگر این حدس‌ها صحیح باشد، تا حدود ۹۰ درصد سود می‌کنند، ولی اگر این حدس اشتباه از آب در بیاید، معامله‌گر مقداری پول از دست می‌دهد. کسب درآمد از این طریق، چه حکمی دارد؟

نظر آیت الله مکارم شیرازی

سوال: در این روزها، گونه‌ای از معامله در فضای مجازی رواج پیدا کرده است که معامله‌گران بر مبنای حدسی که درباره افزایش یا کاهش قیمت سهم‌ها می‌زنند، ضرر یا سود خواهند کرد. این شیوه معامله به سبب اینکه براساس تحلیل‌های آماری و سابقه آشنایی با بازار بورس شکل می‌گیرد، تفاوت بزرگی با قمار دارد. آیا کسب درآمد از این طریق جایز است؟

پاسخ: با در نظر گرفتن این مسئله که ارز یا کالای معامله شده در چنین بازاری، قابلیت تحویل دادن به مشتری را ندارد، معامله صورت شرعی نمی‌پذیرد و جایز نیست.

نظر آیت الله شبیری زنجانی

آیت الله شبیری زنجانی معتقد هستند که معاملات باینری آپشن جایز نیستند و معاملاتی که با این عنوان انجام می‌شوند، صورت شرعی ندارند. البته ایشان در این باره، یک نکته حائز اهمیت بیان می‌کنند: اگر پول حاصل شده از این معاملات از طرف یک شخص کافر باشد، تصرف در آن اشکالی ندارد؛ یعنی معامله باینری آپشن و پول حاصل از آن حرام است مگر اینکه طرف معامله شما یک کافر باشد. در این صورت می‌توانید پول حاصل از معامله را دریافت کنید.

نظر آیت الله سیستانی

آیت الله سیستانی نیز معتقد هستند که قمار و معاملات نظیر قمار حرام هستند، ولی اگر طرف بازنده یک شخص کافر باشد، تصرف در پول کافر اشکالی ندارد. البته بهتر است که این عمل انجام نشود.

۳- کسب درآمد دلاری از فروش آموزش

یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران فروش آموزش های فارسی به فارسی زبانان مقیم در سایر کشور های خارجی است. با تولید دوره های آموزشی می توانید آنها را به تمام دنیا بفروشید. وب سایت های خارجی زیادی هستند که این امکان را می دهند تا دوره های خودتان را درون این سایت ها قرار داده و به کاربران سراسر دنیا بفروشید. یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها سایت یودمی udemy و سایت لیندا linda می باشد.

کاربران اینترنتی زیادی در ایران هستند که مهارت و تخصص خودشان را به دوره‌های آموزشی تبدیل می‌کنند و درون این سایت ها به راحتی می فروشند. در هر زمینه ای که مهارت و تخصص دارید می توانید مهارت خود را به دوره‌های آموزشی تبدیل کنید. به عنوان مثال ممکن است در زمینه بازاریابی و فروش مهارت داشته باشید ، می توانید با تولید دوره های آموزش بازاریابی اینترنتی آن را در سایت یودمی و لیندا بفروشید.

اگر کتاب های زیادی در زمینه موفقیت مطالعه کرده اید می توانید آن را به دوره های صوتی و تصویری تبدیل کنید و در این سایت ها برای فروش قرار بدهید. مطمئن باشید اگر چنین کاری را انجام دهید افراد زیادی استقبال خواهند کرد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی طراحی کنید و در سایت های معتبر دنیا مثل یودمی برای فروش قرار دهید. مسلما اگر دوره‌هایی به زبان های بین المللی بسازید ، بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید ، می توانید آموزش هایی به زبان فارسی تولید کنید .

۴- کسب درآمد به دلار از همکاری در فروش

یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از اینترنت سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. همکاری در فروش یکی از مدل های قدیمی کسب درآمد اینترنتی در ایران و جهان است که بسیاری از افراد با راه اندازی آن توانستند به درآمدهای خوبی دست یابند .

افیلیت مارکتینگ مدلی از کسب و کار است که محصولات و کالای دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید.  سایت های زیادی در دنیا هستند که سیستم همکاری در فروش دارند مثل علی بابا، آمازون ، کلیک بانک و… که کاربران اینترنتی می توانند با آنها همکاری کنند . با استفاده از سیستم همکاری در فروش این سایت ها و فروش محصولاتشان می توانید به درآمد های مناسبی در ماه برسید .

کاربران ایرانی زیادی هستند که با راه اندازی یک سایت و وبلاگ و قرار دادن محصولات فروشگاه اینترنتی آمازون در سایت و وبلاگ شان توانستند به درآمد اینترنتی بالای ۲۰ هزار دلار برسند. برای اینکه بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش درآمد دلاری داشته باشید باید یک وبسایت خارجی راه اندازی کنید و مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کنید.

همان طور که می دانید برای جذب مخاطبان و کاربران باید محتوای عالی و تخصصی تولید کنید . مسلماً برای این که بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش به دلار کسب درآمد کنید باید داخل سایتتان محتوای انگلیسی قرار بدهید تا مخاطبان شما را پیدا کنند.

۵- کسب درآمد دلاری با فریلنسری

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

یکی دیگر از بهترین و پردرآمدترین مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی پرطرفدار در منزل ، فریلنسری یا آزاد کاری است. اگر در زمینه ای تخصص و مهارت خاصی دارید می توانید از طریق آزاد کاری در خانه کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. بسیاری از افرادی که در زمینه‌های خاصی تخصص دارند توانستند از طریق فریلنسری در منزل به درآمد های خوبی برسند.

در ایران وب سایت های زیادی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما در بازار جهان وب سایت هایی مثل peopleperhour.com و freelancer.com وجود دارد که می توانید از آنها کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت داشته باشید. تنها کافی است وارد این سایت شوید و در این سایت ثبت نام کنید و مشخص کنید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید.

شیوه کسب درآمد با فریلنسری

شغل آزادکاری یا دورکاری در اینترنت وابستگی تمام به میزان مهارت و تخصص افراد دارد یعنی هرچه مهارتشان بهتر و بالاتر باشد و مورد نیاز بازار باشد ، می توانند امید کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. هر تخصصی مثل سئو و بهینه سازی سایت، طراحی و ساخت سایت، برنامه نویسی وب، برنامه نویسی ویندوز و اندروید، تولید محتوا و…. دارید ، می توانید از طریق این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید.

نکته مهم اینکه باید به زبان انگلیسی کامل مسلط باشید. چون اگر بخواهید پروژه ای را از کارفرمایان دریافت کنید و انجام دهید باید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید. هر چقدر بتوانید در این سایت ها فعالیت کنید و پروژه های زیادی را انجام بدهید رزومه و نمونه کارهای شما قوی تر می شود و روز به روز پیشنهادهای کاری بیشتری به شما داده می شود.

این روش نسبت به سایر روش ها کمی سخت تر و دشوارتر به نظر می رسد . اما اگر در یک زمینه خاص دارای مهارت و تخصص بالا هستید این روش یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران است .

اگر قصد کسب درآمد دلاری از این روش را دارید ، بهتر است حتما یک تیم تخصصی چند نفره همدل و همراه تشکیل دهید. تشکیل تیم موجب می شود پروژه و کارها را زودتر انجام دهید و درآمدتان افزایش یابد. افراد زیادی توانسته اند با تشکیل تیم از طریق فریلنسری در ایران به درآمد های چندین هزار دلاری در ماه برسند.

۶- کسب درآمد دلاری از طریق والاگری

یکی دیگر از محبوب ترین روش های کسب و کار اینترنتی در دنیا والا گری است. والاگری مخفف دو کلمه ویدیو و بلاگر است. یکی از روشهای وبلاگ‌ نویسان برای کسب درآمد اینترنتی ، ویدیویی بلاگری نام دارد . در این روش به جای تولید محتوای متنی و نوشتاری، محتوای ویدیویی و تصویری تولید می کنند .

افراد زیادی هستند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این مدل به درآمد اینترنتی بالایی در ماه رسیده اند. نمونه این مدل ، کسب درآمد افرادی است که در اینستاگرام ویدیو های طنز و خنده دار تولید می کنند.

اگر قصد کسب درآمد دلاری با این مدل را دارید ، باید در یوتیوب فعالیت کنید . برای افزایش کسب درآمد دلاری باید ویدیو های جذاب و آموزشی در یوتیوب انتشار دهید. اگر ویدیو هایی که داخل یوتیوب منتشر می کنید جذاب و کاربر پسند باشد، یوتیوب به ازای تعداد لایک ها، دنبال کنندگان کانال یوتیوب تان و لایک های ویدیو ، پول پرداخت می کند.

با تولید محتوای جذاب و همکاری با سایت یوتیوب می‌توانید به درآمدهای زیادی در ماه و حتی در روز برسید. در ایران افراد زیادی هستند که توانستند از طریق یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشند. نمونه این کار افرادی که ویدیو های آموزشی انگیزشی داخل یوتیوب قرار می‌دهند و یا افراد گیمری که از بازی کردنشان فیلم می گیرند و داخل یوتیوب می گذارند.

۷- کسب درآمد از فروش قالب و افزونه های وردپرسی

یکی دیگر از پولسازترین روش های کسب درآمد دلاری، کسب درآمد از فروش قالب و افزونه های وردپرسی در مارکت های جهانی است. بزرگترین مارکت های جهانی themeforest ، envato و codecanyon نام دارد. این سایت ها منبع بزرگی از افزونه ها و قالب های وردپرس هستند که فروشندگان زیادی در دنیا حتی در ایران در این سایت ها محصولات وردپرسی خود را برای فروش قرار می دهند.

مشکل بزرگ این است که این مارکت پلیس ها ایران را تحریم کرده اند ، اگر قصد فعالیت دارید باید مواظب باشید. هرگز نباید متوجه شوند که ایرانی هستید وگرنه اکانت تان را بلاک می کنند و دیگر نمی توانید در آن ها فعالیت کنید.

اگر بتوانید این مارکت پلیس ها را دور بزنید و محصولات وردپرسی خود را برای فروش قرار دهید مطمئن باشید به درآمد بالایی می رسید.  بهترین و ساده ترین راه برای این مدل کسب درآمد دلاری این است که قالب ها و افزونه های وردپرسی طراحی کنید و به زبان انگلیسی ترجمه کرده و برای فروش در این مارکت پلیس های وردپرسی قرار بدهید .

برای ارائه خدمات پشتیبانی محصولات خودتان در این سایت ها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. البته مترجم های آنلاین این مشکل را حل کرده اند. چون پشتیبانی محصولات در این مارکت پلیس ها به صورت تیکتینگ هستند و فرصت مناسب برای ترجمه تیکه ها و پاسخ دادن به آن ها را دارید.

۸- کسب درآمد به دلار از طریق ایردراپ

یکی از ساده ترین مدل های کسب درآمد دلاری کسب درآمد به مدل ایردراپ است. برای کسب درآمد دلاری از این روش در ابتدا به هیچ حساب بانکی نیاز ندارید و خیلی ساده و راحت می توانید کسب درآمد دلاری خود را شروع کنید.

شرکت های زیادی در دنیا هستند که بر پایه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند. با همکاری با این شرکت ها می توانید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید. اگر بخواهید با این شرکت‌ها همکاری کنید باید طبق دستورالعمل هایی که آنها ارائه می دهند ، برایشان کار کنید.

کسب درآمد دلاری از این روش به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد. با توجه به دستورالعملی که این شرکت ها به شما نشان می‌دهند کار می کنید و پورسانت دریافت می کنید.

معرفی ایردراپ Airdrop

پیش از ظهور اینترنت، کسب و کارها مجبور بودند مبالغ زیادی را صرف تبلیغات محصولات و خدمات خود از طریق رسانه سنتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ ها کنند. فروش درب منزل و توزیع فیزیکی بروشورها و آگهی‌ ها نیز راهبردی رایج در بازاریابی بود. ظهور اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی موجب شد تا کسب و کارها بتوانند به طور موثرتر و با هزینه بسیار کمتری به مخاطبان هدف خود برسند.

در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، شکل نوین و جدیدی از بازاریابی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این پدیده جدید ایردراپ Airdrop نامیده می‌ شود. ایردراپ به فرایندی گفته می شود که مقدار زیادی توکن و یا کوین دیجیتال به صورت کاملا رایگان به کیف پول الکترونیکی افراد واریز می شود، یکی از مهمترین علت های این امر تبلیغ برای ارزهای دیجیتال نوپاست.

از آنجایی که این توکن ها به طور رایگان واریز می شوند، پس افراد بیشتری با ارزهای نوظهور آشنا می شوند و احتمال دارد تعدادی از اینها به دنبال جستجوی درباره توکن جدید، کارکرد و هدف آن بروند و در نتیجه احتمال جلب سرمایه بالا برود. به طور کلی باید گفت ایردراپ استراتژی بازاریابی است که عرضه کنندگان رمزارزها برای به دست آوردن توجه سرمایه گذاران از آن استفاده می کنند.

۹- درآمد دلاری با فروش آنلاین عکس و تصویر

یکی دیگر از ساده ترین و بی دردسرترین روش های کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی در ایران فروش آنلاین عکس و تصاویر است. سایت های زیادی مثل shutterstock.com، dribbble.com و unsplash.com هستند که اگر تصاویر جذاب و زیبای طراحی کنید می توانید به آن ها بفروشید و کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید.

اگر گرافیست حرفه ای هستید و کار با نرم افزارهای گرافیکی را به‌خوبی می دانید ، می‌توانید در این سایت ها کارهای خود را به نمایش بگذارید و از طریق فروش اینترنتی این تصاویر به درآمد اینترنتی برسید . اگر عکاس تجاری، تبلیغاتی و یا حتی طبیعت هستید می توانید عکس و تصاویر تان را در سایت هایی مثل unsplash برای فروش قرار بدهید.

اگر در زمینه عکس های وکتور حرفه ای هستید و می توانید چنین تصاویری را طراحی کنید، در سایت هایی مثل dribble می توانید آنها را بفروشید. همچنین اگر در زمینه طراحی و ساخت لوگو یا شعار مهارت دارید می توانید از سایت teespring.com برای درآمد زایی استفاده کنید. این سایت هر چیزی را که طراحی می کنید ، می خرد و از طرح ها و لوگو های شما برای چاپ روی تیشرت، قاب موبایل، لیوان، کیف و… استفاده می کنند.

یکی از لذت بخش ترین مدل های کسب درآمد دلاری از اینترنت این است که آثار و کارهایتان را در معرض دید مردم قرار دهید و از طریق فروش آن کسب درآمد کنید و کسب درآمد اینترنتی از فروش عکس یکی از این شیوه هاست .

۱۰- کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال

کسب درآمد اینترنتی از طریق ارزهای دیجیتال یکی دیگر از ایده های پولساز برای درآمدزایی دلاری در ایران است. ارزهای دیجیتال به ارزهایی که به صورت دیجیتالی و غیر کاغذی بوده و به صورت فیزیکی وجود خارجی ندارند ، گفته می شود .

ارز دیجیتال یا رمز ارز Cryptocurrency شکل خاصی از پول های دیجیتالی است که بر پایه علم رمز ارزنگاری ایجاد شده است. با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران هستند، کسب درآمد از طریق رمز ارزها و ارز های دیجیتال می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

بحث درباره ارزهای دیجیتال مفصل و طولانی است و در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم شما را به صورت اجمالی با نحوه درآمدزایی ارزهای دیجیتال آشنا  کنم. توجه کنید علاوه بر این که می توانید از طریق رمز ارزها درآمد دلاری داشته باشید می‌توانید  به عنوان سرمایه گذاری هم از این مدل استفاده کنید.

در این روش کسب درآمد از طریق ترید کردن باید اصول ترید کردن را به صورت کامل یاد بگیرید. برای اینکه از این روش درآمد زایی استفاده کنید نیاز به سرمایه کمی برای شروع دارید . اما توجه کنید این روش یکی از پر ریسک ترین و در عین حال ، پردرآمدترین روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است.  در این روش از طریق تحلیل تکنیکال هایی که انجام می دهید یک نوع ارز دیجیتال را خریداری می کنید و در زمان مناسبی آن را می فروشید.

زمانی که قیمت ارز دیجیتال موردنظرتان کاهش پیدا کرد شروع به خریدن می کنید و وقتی قیمت ارز دیجیتال افزایش پیدا کرد آن ارز را می فروشید . اگر تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را کامل یاد بگیرید می‌توانید از این روش درآمد دلاری استفاده کنید. باز تاکید می شود که روش ترید کردن یکی از پر ریسک ترین روش های کسب درآمد دلاری در ایران محسوب می شود .

یکی از روشهای بسیار کم ریسک کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی ، کسب درآمد به روش هودل یا نگهداری ارز دیجیتال است. در این روش محبوب ترین ارز دیجیتال را خریداری کرده و برای مدت طولانی نگه می دارید . با توجه به اینکه قیمت ارزهای دیجیتال رو به افزایش است در بلند مدت می توانید از این مدل کسب درآمد استفاده کنید.

البته هر ارز دیجیتالی را نباید بخرید بلکه باید ارزهای اصلی در بازار ارز های دیجیتال را خریداری کنید و برای دراز مدت نگهداری کنید. بهترین ارز دیجیتال برای نگهداری ، بیت کوین bitcoin ، اتریوم، زدکش است. البته بیشتر افراد از این شیوه به عنوان روشی برای سرمایه گذاری استفاده می کنند .

در این روش برای شروع باید از تجهیزات ماینینگ استفاده کنید. برای استفاده از این روش نیاز به سرمایه جهت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین دارید . با استفاده از تجهیزات ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال شروع به کسب درآمد می کنید. بسیاری از افراد در ایران از این روش برای کسب درآمد استفاده می کنند.

انتخاب بهترین ایده کسب درآمد دلاری از اینترنت

شاید برایتان این سوال مطرح شود که بهترین ایده و روش برای کسب درآمد دلاری در ایران کدامند ؟ در نگاه کلی ، تمام ایده هایی که در این مقاله سایت پول یابی معرفی شدند امکان کسب درآمد دلاری از اینترنت به صورت عملی را دارند و هر کسی می تواند با توجه به مهارت و تخصص خود آن ایده را اجرایی کند.

اما اگر در داخل ایران زندگی می کنید به دلیل تحریم و مشکلات مبادلات مالی و بانکی ممکن است در هنگام راه اندازی یکسری از ایده ها دچار سختی هایی شوید . به عنوان مثال کسب درآمد دلاری از آمازون ممکن است کمی سخت و دشوار باشد چون نیاز به احراز هویت دارد .

بر اساس تجربه و همچنین عملکرد افراد فعال در زمینه درآمد دلاری از سایت های خارجی به نظر می رسد مناسب ترین ایده برای ایرانیان ، کسب درآمد از باینری آپشن باشد . این مدل یکی از پر درآمدترین روش های کسب و کار خانگی است که می توانید در خانه درآمد دلاری داشته باشید. اگر مصمم به کسب درآمد دلاری  هستید ولی نمی دانید که چه ایده ای را انتخاب کنید ، می توانید به شیوه باینری آپشن فکر کنید.

توجه کنید که حتی برای کسب درآمد دلاری از باینری آپشن باید یک سری تکنیک های خاص را بلد باشید اگر هیچ تکنیک و مهارتی بلد نیستید این کار را انجام دهید چون ممکن است ضرر کنید. البته بقیه ایده ها و راههای معرفی شده هم ایده های پولساز خوبی می باشند ، اما اگر بخواهید از برخی از این ایده ها کسب درآمد اینترنتی کنید ممکن است به دلیل تحریم نسبت به سایر موارد ، کمی سخت تر باشد.

توجه به دشواری های کسب درآمد دلاری

یکی از مهم ترین سوالاتی که قبل از شروع کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی باید از خودتان بپرسید این است که آیا واقعا این همه دردسر ، ارزشش را دارد؟ جواب این سوال بستگی به نظر و دیدگاه هر فرد نسبت به کسب و کار اینترنتی دارد . چون روش های خیلی بی دردسر تر از این شیوه ها برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر کسی می تواند از آن ها استفاده کنید.

اما اگر در تولید محصولات و خدمات دارای مهارت و تخصص بالایی هستید و همچنین دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید که می تواند برخی مسائل مربوط به آدرس و مبادلات مالی را حل کند ، برایتان ریسک کمتری به همراه دارد.

برای کسب درآمد از سایت های خارجی باید برخی سختی ها و ریسک ها را لحاظ کرد. به عنوان مثال زمانی که در سایت کد کنیون محصولی قرار می دهید باید به فکر پشتیبانی مشتریان هم باشید. یعنی باید به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشید تا بتوانید مشکلات احتمالی مشتریان را رفع کنید و یا حداقل ار اصطلاحات سایتهای کسب درآمد خارجی سر در بیاورید .

حتی تایید محصولات در سایت کد کنیون یا تم فارست به این سادگی ها نیست. محصولات به ویژه افزونه های وردپرسی که تولید می کنید باید بدون نقص و با کیفیت باشد تا از سوی مدیران این سایت ها تایید شوند.

سخن پایانی درآمد دلاری از سایت های خارجی

در این مقاله سایت پول یابی سعی شد تا بهترین روش های کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی معرفی شود . این روش ها اصلی ترین روش هایی هستند که می توانید با هر کدام از آنها درآمد دلاری مناسبی را تجربه کنید و تلاش شد تا روش های معرفی شده کاملا واقعی و قابل اجرا باشند . می توانید بر اساس علاقه و نوع مهارت و تخصص خود یکی یا چند روش را انتخاب کنید.

اگر فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصص خاصی ندارید می توانید از مهارت و تخصص دیگران استفاده کنید . فرضا اگر قصد دارید از وب سایت آمازون کسب درآمد دلاری داشته باشید و کتاب های الکترونیکی تولید کنید اما هیچ مهارت و تخصصی برای انتشار کتاب به زبان انگلیسی ندارید می توانید از مترجم های خوب استفاده کنید.

نکته آخر کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی اینکه ، این شیوه های درآمدزایی علیرغم پولساز بودن به دلیل قیمت بالای دلار ، مسائل و سختی های خاص خود را دارد . کشورمان تحت تحریم بین المللی است و انجام تبادلات بانکی و مالی به سختی انجام می شود. لذا کسب درآمد از طریق وب سایت های خارجی ریسک بالایی دارد و شاید در برخی موارد امکان پذیر هم نباشد . با لحاظ کردن تمام جوانب ، در صورت تسلط به زبان انگلیسی ، می توانید امید موفقیت در وب سایت های خارجی را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *