دانستنی

۶ دلیل که به موجب آن‌ها وبسایت شما باید یک وبلاگ داشته باشد

۶ دلیل که به موجب آن‌ها وبسایت شما باید یک وبلاگ داشته باشد

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، شاید از خود می‌پرسید آیا داشتن یک وبلاگ برای وب‌سایت ارزش زمان و تلاشی که وقف آن می‌کنید را دارد. در مطالعه‌ای که در ۲۰۱۵-۲۰۱۴ توسط هاب‌اسپات انجام گرفت دریافتند شرکت‌هایی که وبلاگ دارند ۱۳ بار بیشتر شانس بازگشت مثبت نرخ سرمایه را دارند. بنابراین پاسخ به این سوال مثبت است.

اگر می‌خواهید رویت‌پذیری و اعتبار شرکت خود را برای مشتریان افزایش دهید، باید بطور مرتب محتوای باکیفیت در وب‌سایت خود انتشار دهید که برای آنها جالب و مفید باشد. وبلاگ محلی برای اینگونه مطالب است چه این بخش از وبسایت خود را وبلاگ بنامید یا خیر.در بسیاری از سایت‌ها، وبلاگ اسامی مختلفی دارد از جمله اخبار یا مقاله‌ها.

در این پست ۶ دلیل را بررسی می‌کنیم که چرا وب‌سایت کسب‌وکار کوچک شما باید یک وبلاگ داشته باشد.

۱- ترافیک را روانه‌ی وبسایت شما می‌کند.

علاوه بر بازگشت نرخ سرمایه، یک وبلاگ قادر است ترافیک بیشتری نسبت به وبسایت‌های بدون وبلاگ داشته باشد. چگونه وبلاگ‌ها چنین ترافیک اضافه‌ای را جذب می‌کنند؟

نتایج سئوی خوب توسط محتوای تازه و کلمات کلیدی مرتبط، حاصل می‌شود، بنابراین نه تنها به محتوای تازه نیاز دارید بلکه به مکانی برای انتشار آنها نیز نیاز دارید. یک وبلاگ، پلتفرمی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌تواند این کار را انجام دهد: افزودن محتوای تازه به وبسایت در نتایج موتور جستجو جایگاه بالاتری نسبت به وبسایت‌های دیگر به آن می‌دهد، که باعث می‌شود کلیک بیشتری بگیرد.

۲- ترافیک را به مشتری تبدیل می‌کند.

حال که وبسایت شما ترافیک بیشتری را به خود اختصاص داده است، شانس تبدیل آنها به مشتری را دارید. سعی کنید چیزهایی مانند کتاب الکترونیک رایگان، وبینار رایگان، یا مشاوره‌ی رایگان ارائه کنید تا مشتریان اطلاعات تماس خود را در اختیار شما بگذارند. وقتی اطلاعات تماس با آن‌ها را داشته باشید تیم فروش شما می‌توانند آن‌ها را پیگیری کنند.

۳- در صنعت خود قدرت و نفوذ پیدا خواهید کرد.

بهترین وبلاگ‌های کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به سؤالات رایج مشتریان احتمالی پاسخ دهد و گرایش‌های صنعت را مورد بحث قرار دهد. اگر مشتریان احتمالی به وبلاگ شما به عنوان محلی نگاه کنند که اطلاعات مفید درباره‌ی موضوعات مرتبط ارائه می‌دهد، احتمال روی آوردن آن‌ها به شما بیش از رقبای شماست. همچنین محتوای منحصربه فرد و جالب، فرصت هدایت افراد به وبسایت شما را از طریق لینک‌های درونی ایجاد می‌کند.

۴- با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار می‌کند.

قسمت نظرات و دیدگاه‌ها در وبلاگ شما محلی در وب‌سایت است که می‌توانید گفتگویی دوطرفه با مشتریان داشته باشید. تشویق به گفتگو در وبلاگ می‌تواند به آسانی پرسیدن سؤالاتی در پایان مطلب برای در جریان نگه داشتن گفتگو، و گذاشتن نظر توسط خوانندگان و برقراری ارتباط با آن‌ها است. با پاسخگویی به نظرات خوانندگان، شما فرصت اعتمادسازی و رسیدن به درک موضوعات مورد جستجوی مشتریان را پیدا خواهید کرد.

۵- تلاش‌ شما در رسانه‌های اجتماعی را تقویت می‌کند.

محتوای وبلاگ برای اشتراک‌گذاری در رسانه‎های اجتماعی عالی‌ست. زمانی که محتوایی که برای بازار هدف شما ارزشمند، جالب و مهیج باشد پست می‌کنید، احتمال اشتراک‌گذاری اجتماعی بیشتری دارید.

همچنین می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری را به وبلاگ خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان به راحتی مطالب را به اشتراک بگذارند. خوانندگان خود را به منبع اصلی تیم کسب‌وکار خود تبدیل کنید.

۶- نتایج طولانی مدت به همراه دارد.

شما پستی در وبلاگتان انتشار می‌دهید، آن را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنید و این پست توسط دیگران به اشتراک‌ گذاشته می‌شود. پس از آن ترافیکی که توسط آن پست روانه می‌شود کم و کمتر می‌شود. و این پایان کار است، درست است؟

خیر. این صفحه اکنون در رده‌بندی موتور جستجو قرار دارد. درست مانند سایر صفحات ثابت در وبسایت شما، وبلاگ نیز ممکن است بارها مورد بازدید قرار گیرد. در واقع، وبسایتی با محتوای وبلاگی فراوان می‌تواند به افزایش ترافیک کلی از جانب پست‌های قدیمی وبلاگ ادامه دهد.

از نقطه نظر عملی، افزودن یک وبلاگ به وبسایت یک کسب‌وکار کوچک کاری معقولانه است. با صرف اندکی هزینه و تلاش می‌توانید جایگاه خود را در رده‌بندی موتور جستجو ارتقا دهید، اعتبارسازی کنید، ترافیک وبسایت را افزایش دهید و روابط با مشتریان را رواج دهید. این کار می‌تواند باعث شود مخاطبان بیشتر از محصولات و خدمات شرکت شما استفاده کنند، علاوه براین کسب‌وکار شما را به سایرین توصیه کنند.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *