دانستنی

۷ روش پولساز برای کسب درآمد دلاری

۷ روش پولساز برای کسب درآمد دلاری

همه میدونن که درآمد دلاری خوبه، ولی چیزی که شاید خیلی ها ندونن اینه که چه راه هایی برای کسب درآمد ارزی از اینترنت وجود داره و کدومش بهتره؟ تو این مطلب ۷ روش کاربردی و تست شده از داخل ایران رو بهتون معرفی می‌کنیم که برای سال ۱۴۰۰ بیشترین بازدهی رو دارند.

بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری از اینترنت در سال ۱۴۰۰

وقتی صحبت از کسب درآمد دلاری میشه راه های متنوعی به چشم میخوره؛ از درآمد دلاری با یوتیوب و ادسنس تا فریلنسری و انجام پروژه های بین المللی و کار با مشتری خارجی. سوالی که خیلی از مخاطبین ارزیشو از ما می‌پرسن اینه که کدوم راه بهتره؟ از کدوم راه بیشتر میتونم درآمد دلاری کسب کنم؟ و جواب ثابت همیشگی ما اینه که بستگی به خودتون و توانایی ها و علایق تون داره. همه‌ی این روش ها در جایگاه خودشون خوب و پولساز هستند. در ادامه با ۷ روش کاملا کاربردی برای درآمد دلاری در سال ۲۰۲۱ آشنا میشیم.

درسته که در ایران افزایش قیمت‌های عجیبی داشتیم و زندگی سخت‌تر از قبل شده، اما نه برای کسی که در حال کسب درآمد دلاری اینترنت و خرج کردن به ریال داخل ایرانه. ایران برای کسایی که درآمد دلاری دارن دست کمی از بهشت نداره.

فریلنسری دلاری

شاید ضرب المثل نوکر خودت باش و ارباب خودت رو شنیده باشید! این مثل وقتی به کار میره که کسی شغل آزاد انتخاب میکنه و در استخدام شرکتی نیست. خب با ظهور کرونا و ترویج فرهنگ دورکاری انتخاب شغل های آزاد و انجام کار بدون حضور در شرکت بیشتر از همیشه رواج پیدا کرده، شما با یه لپ تاپ داخل خونه تون میشینید و پروژه های کاری تون رو انجام میدید. حالا که موضوع دورکاری هست چه فرقی میکنه شما از شهر خودتون کار یه مشتری تو یزد و تبریز رو انجام بدید یا تو لندن و ملبورن؟

اگر مهارتی دارید که میتونید از داخل ایران به درآمد ریالی برسید حتما امکان رسیدن به درآمد دلاری از خارج ایران هم برای شما میسر و ممکنه! تو این مسیر دو تا چالش اصلی پیش روی شماست: اول اینکه چطوری به مشتری های بین المللی دست پیدا کنم؟ چطوری پروژه بگیرم و مشتری خارجی بهم اعتماد کنه؟ و دوم اینکه با وجود تحریم های بانکی و محدودیت های بین المللی چطور پولم رو دریافت و داخل ایران نقد کنم

پس عملا شما به یک سری آموزش برای بازاریابی و یک سری خدمات برای احراز هویت و نقد کردن درآمد نیاز دارید. این دقیقا همین کاری است که ما تو ارزیشو میکنیم. هم آموزش مبتنی بر تجربه داریم و بهتون ۰ تا ۱۰۰ مسیر پروژه یابی بین المللی و کار تو سایت های فریلنسری رو بهتون یاد میدیم و هم با کمک چند شرکت برتر خدمات مورد نیاز شما از جمله حساب پی پال و سیم کارت خارجی رو فراهم کردیم. پس اگر گرافیست، برنامه نویس، تدوینگر، مترجم و … هستید فرصت بی نظیری پیش روی شماست. به ریال خرج کنید و به دلار دربیارید!

تقریبا امکانات یک برنامه نویس آمریکایی با یک برنامه نویس ایرانی یکسانه. تنها تفاوتشون اینه که اونا درآمد دلاری دارن ولی ما نداریم. راستی، در صفحه کسب درآمد دلاری فریلنسری می‌تونید انواع خدمات مالی ارزیشو برای فریلنسرها رو ببینید.

درآمد دلاری

درآمد دلاری یوتیوب

می‌دونید یوتیوب دومین سایت پر بازدید جهانه؟ تا حالا فکر کردید مدل درآمدی این سایت چیه؟ این همه ویدئو خوب و رایگان که داخل یوتیوب پخش میشن از کجا تامین میشن؟ آیا یوتیوب یه استدیو بزرگ ساخت فیلم داره؟ نه اصلا! یوتیوب صرفا یه محیطی رو فراهم کرده که سازنده های ویدئو از سراسر جهان بیان و اونجا ویدئوهاشون رو آپلود کنن، خب انگیزه این سازنده های ویدئو چی میتونه باشه؟ درآمد تبلیغات!

یوتیوب از شرکت ها و برند ها تبلیغات میگیره و روی ویدئوها قرار میده و از این پول بخشی رو خودش برمیده و بخشی رو هم به سازنده ویدئو میده (حدود ۵۵ درصد). پس اگر شما تولید کننده محتوای ویدئویی هستید میتونید تو سود یوتیوب از تبلیغات شریک بشید و عملا همکار یوتیوب باشید و به درآمد ارزی برسید.

اما آیا میشه از داخل ایران هم تو یوتیوب فعالیت کرد و درآمد دلاری داشت؟ بله! خیلی خوب و شیرین. مثل خیلی از کانال هایی که از داخل ایران به درآمد دلاری از یوتیوب رسیدند. اینکه چه موضوعی رو انتخاب کنیم؟ چطوری محتوا تولید کنیم و چطوری با توجه به ابزارهای سئو یوتیوب به انتشار بهتر و دیده شدن ویدئوهامون سرعت بدیم موضوعیه که ما تو ارزیشو در کتابچه راهنمای یوتیوبرها و دوره جامع ویدئوی درامد دلاری از یوتیوب بهش پرداختیم. اما همونطور ک گفتیم ماموریت ارزیشو فقط آموزش و تولید محتوا نیست، بلکه در کنار این محتوا نقد کردن درآمد یوتیوب از داخل ایران رو هم قرار دادیم که با کمترین کارمزد و بهترین شرایط یوتیوبرها بتونن درآمدشون رو نقد کنن.

اگر می‌خواهید در یوتیوب تولید محتوا کنید به یک نکته مهم توجه کنید. در حال حاضر انسان‌ها و کاربرها غرق در محتوای دیجیتال هستن. پس اگر میخواهید با جلب مخاطب بیشتر در یوتیوب درآمد دلاری داشته باشید به فکر ایجاد تمایز باشید. شاید راز موفقیت شما همین تمایز باشد.

درآمد دلاری ادسنس

تبلیغات آنلاین با حضور گوگل متحول شد و غول جستجوی دنیا خیلی سریع تبدیل به بزرگ ترین شرکت تبلیغاتی جهان شد. گوگل ابتدا با تبلیغات سرچ شروع به کار کرد و بعدا تبلیغات بنری داخل سایت ها را هم با قدرت تمام به دست گرفت. اگر شما یک سایت دارید و بازدید کننده و مخاطب دارید می‌توانید همکار گوگل باشید و جایگاه های بنر و تبلیغ خود را در اختیار گوگل قرار دهید تا گوگل برای شما بفروشد، سهم خود را بردارد و سهم شما را هم از طریق سایت ادسنس بپردازد.

گوگل ادسنس یکی از روش های متداول درآمد زایی آنلاین در تمام دنیاست ولی چون ایران سایت های فارسی را در این برنامه مشارکت نمی‌دهد این فرصت از چشم تولید کننده های محتوای فارسی و وبمستر های ایرانی پنهان مانده است ولی در صورتی که امکان ایجاد یک سایت به زبانی غیر از فارسی را دارید، مثلا انگلیسی یا عربی و … می‌توانید با گوگل شریک شوید! شما به تولید محتوا و جذب مخاطب بپردازید و فروش و بازاریابی را به گوگل بسپارید.

درآمد دلاری از تدریس زبان

اگر مدرس زبان هستید می‌توانید با حضور در سایت های بین المللی تدریس زبان درآمد دلاری داشته باشید. این سایت ها معمولا تنوع و گستردگی زیادی برای زبان ها و کشور های مختلف دارند، حتی در بعضی سایت ها امکان تدریس زبان فارسی هم وجود دارد.

روال کار به این شکل است که شما در این سایت ها ثبت نام می‌کنید و پروفایل و نمونه ویدئوهای تدریس خود را قرار می‌دهید و دانشجو ها شما را انتخاب کرده و با رزرو کلاس آنلاین و تدریس به آنها می‌توانید به درآمد دلاری برسید.

فروش دوره آموزشی و کسب درآمد دلاری

موضوع آموزش و دوره های آنلاین آموزشی یکی از ترند های سال ۲۰۲۱ است و سایت هایی مثل یودمی‌ بستر مناسبی برای فروش دوره های آموزشی و کسب درآمد ارزی (درآمد دلار) مطمئن از آن است. در صورتی که مهارتی دارید و در تدریس آن کار آزموده هستید سایت ها فروش کورس آموزشی را در نظر داشته باشید. فروش دوره به صورت بین المللی می‌تواند زمینه ساز درآمد دلاری به شکل پسیو و مستمر باشد.

بازارهای مالی خارجی

برای کسب درآمد دلاری در ایران می‌توان به ترید و معامله هم فکر کرد. بورس های خارجی، فارکس و به تازگی ارزهای دیجیتال یکی از زمینه های بسیار جذاب برای کسب درآمد دلاری از اینترنت هستند که البته باید با آموزش کامل و احتیاط به آن ورود کرد. در سال ۲۰۲۱ هیچ بازاری به اندازه ی بیت کوین و سایر ارزهای دیجتال بازدهی نداشته است و حضور در آن اگر با آگاهی و حرفه ای صورت گیرد چشم انداز بسیار روشنی دارد.

فروش محصول دیجیتال

اگر برنامه نویس هستید انجام پروژه های فریلنسری تنها راه شما برای رسیدن به درآمد دلاری نیست بلکه می‌توانید با ساخت و فروش قالب سایت، پلاگین ها و کد های فنی در سایت هایی مثل انواتو به درآمد دلاری برسید. فروش یک محصول دیجیتال مثل کد فنی، طرح گرافیکی، یک موسیقی و … می‌تواند برای شما به یک منبع درآمد دلاری عالی تبدیل شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد سایت های برتر این حوزه و امکان فعالیت حرفه ای در هر یک از این سایت ها می‌توانید از مطالب اختصاصی ارزیشو در این زمینه استفاده کنید.

کسب و کار آنلاین

جمع بندی

چطور میشه از داخل ایران به درآمد دلاری رسید؟ دو تا مسئله هست: اول اینکه یاد بگیریم چطوری و فرصت ها رو بشناسیم و دوم خدمات مورد نیازش رو برای دریافت درآمد ارزی از داخل ایران تامین کنیم. خب، ماموریت ارزیشو دقیقا همینه: آموزش + خدمات . ما در مورد هر روشی که بشه ازش درآمد دلاری داشت تولید محتوا می کنیم و با همکاری شرکت های برتر، دسترسی به خدمات ارزی مورد نیاز رو برای کسب درآمد دلاری تسهیل می کنیم.

شاید به تعداد آدم های زمین راه برای رسیدن به درآمد دلاری وجود نداشته باشد. ولی همینطور که در این مطلب با هم بررسی کردیم راه های متنوعی برای کسب درآمد ارزی وجود دارد. زیرشاخه ی هر یک از این روش ها مدل ها و راه های فرعی مختلف دیگری هم وجود دارد که وقتی به آن ورود کنید کم کم برای شما روشن خواهد شد.

ما در ارزیشو در تمام بخش های این مسیر همراه شما هستیم. ارزیشو پاتوق تمام افرادی است که درآمد ارزی یا دلاری دارند و یا می‌خواهند داشته باشند! بهترین راه برای کسب درآمد دلاری راهی است که شما در آن مزیت رقابتی بیشتری دارید. پس وقت را تلف نکنید و همین الان وارد سایت درآمد دلاری ارزیشو https://arzisho.com/ شوید و راه‌های دریافت و نقد کردن درآمد دلاری را بیاموزید.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *