دانستنی

۸ آیتمی که روی میز کار خود نیاز دارید

۸ آیتمی که روی میز کار خود نیاز دارید

 

هرروزه بسیاری از وقت خود را پشت میز کارتان می‌گذرانید، بنابراین باید برای چیزهای غیرمنتظره بسیاری آماده باشید. در ادامه سعی کردیم فهرستی از آیتم‌های ضروری را که بسیاری از شما درحین کار به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد، تهیه کنیم. خواهید دید که اگر لوازم زیر را داشته باشید، میزتان به محل کار جذاب‌تری تبدیل خواهد شد.

۱- تنقلات سالم
خوردن تنقلات سالمی همچون بادام، آجیل، ماست و میوه هم شما را سیر نگه می‌دارد و هم مغذی است. درنتیجه، معده شما دست از اذیت کردن برداشته و عملکردتان بهبود می‌یابد.

۲- هدفون
اگر می‌خواهید تمام تمرکزتان را روی کار بگذارید و صدای محیط اطراف را نادیده بگیرید، هدفون بهترین گزینه است. همچنین، زمانیکه می‌خواهید استراحت کنید، می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به تماشای ویدئویی بپردازید که همه از آن صحبت می‌کنند.

۳- ژاکت نازک
بویژه در تابستان بخاطر روشن بودن کولر و تهویه‌کننده‌های هوا، ممکن است احساس سرما کنید. در دسترس داشتن یک ژاکت روی صندلی راحت و کاربردی است. همچنین اگر به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد می‌توانید از آن بعنوان پتو استفاده کنید.

۴- دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده‌ی دست
زمانی‌که سرما می‌خورید یا مجبور شوید پشت میز غذایتان را میل کنید اهمیت دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده‌ی دست را متوجه خواهید شد. خیلی مهم است که میکروب‌ها را بکشید و دستانتان را تمیز نگه دارید.

۵- آب
یک فرد سالم نیاز به مصرف روزانه ۸ تا ۹ لیوان آب دارد. زمانی‌که سرتان شلوغ است احتمالا نوشیدن آب را فراموش می‌کنید اما یک بطری یا یک لیوان آب روی میزتان این نیاز را به شما یادآوری خواهد کرد.

۶- کمک‌های اولیه
این ابزار شامل چسب زخم، قطره چشم، قطره بینی، ویتامین، مسکن و غیره است. می‌توانید بسته به نیازتان برخی از آنها را داشته باشید. بعنوان مثال، اگر لنز دارید باید قطره‌ی چشمی و یا اگر گلو درد دارید بهتر است قرص داشته باشید.

۷- دئودورانت (خوشبوکننده)
این وسیله علی الخصوص در ماه‌های بهار و تابستان مورد نیاز خواهد بود. همچنین اگر بلافاصله بعد از کار قصد بیرون رفتن دارید حتما به کارتان می‌آید.

۸- شارژر یدکی گوشی یا باتری اضافه
نگذارید باتری گوشی‌تان به صفر برسد. عمر باتری‌ها هردفعه که بطور کامل شارژشان خالی شود، کم خواهد شد. اگر می‌خواهید از گوشی‌تان به مدت طولانی استفاده کنید یک شارژر یدک در اداره داشته باشید و هنگامی‌که شارژ گوشی به ۱۰% رسید آن را شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *