دانستنی

آموزش باینری آپشن به زبان ساده از ۰ تا ۱۰۰

باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت است. بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد دلاری از اینترنت را دارند به فکر کسب درآمد از باینری آپشن دارند. در این مقاله آموزش باینری آپشن قصد دارم شما را از صفر تا صد با باینری آپشن آشنا کنم. این مقاله یکی از کاملترین مقاله های آموزش باینری آپشن است. این مقاله را از دست ندهید.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که قصد کسب درآمد از باینری آپشن را داشته باشید. باینری آپشن روشی است برای کسب درآمد اینترنتی در بازارهای مالی. برای این که بتوانید از باینری آپشن کسب درآمد موفقی داشته باشید باید یک سری اصول ها را رعایت کنید.

باینری آپشن راهی است برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت. البته برای اینکه بتوانید از طریق باینری آپشن کسب درآمد کنید و به درآمدهای عظیمی برسید باید با استراتژی های خوب کار کنید. یعنی اگر بخواهید وارد معاملات باینری آپشن شوید اما هیچ استراتژی نداشته باشید مطمئن باشید سود نخواهید کرد و ضرر هم میکنید.

 

از آنجا که بسیاری از افراد با من تماس می گیرند و قصد کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی را دارند من به آن‌ها باینری آپشن را معرفی خواهم کرد. خود من هم چندین سال است که از سیستم های باینری آپشن کسب درآمد می کنم. در این مقاله یکی از کامل ترین مقاله ها در زمینه آموزش باینری آپشن است قصد دارم شما را به صورت کامل با آموزش باینری آپشن آشنا کنم.

می خواهم به شما یاد بدهم که چطور می توانید وارد بازار باینری آپشن بشوید. اگر قصد دارید کسب درآمد دلاری در ایران داشته باشید پیشنهاد می کنم این روش را انتخاب کنید. این روش یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است. اما اگر بخواهید از این روش استفاده کنید باید حتماً تمرین داشته باشید.

 

همانطور که گفتم باینری آپشن یکی از مدل های کسب درآمد اینترنتی است که اگر استراتژی خوبی داشته باشید مطمئن باشید می توانید به درآمدهای چند ده دلار و حتی چند صد دلار در روز برسید.البته باز هم به این نکته توجه کنید برای این که بتوانید به سود زیادی دست پیدا کنید باید استراتژی خوبی داشته باشید در غیر این صورت ممکن است شکست بخورید و سرمایه تان را از دست بدهید. پس همراه من باشید تا شما را به صورت کامل با باینری آپشن به صورت کامل آشنا کنم.

‏‌ آموزش باینری آپشن

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً باینری آپشن چیست؟ باینری آپشن یا Binary Optionیک بازار مالی است که معامله گر ها در آن باید قیمت ها را پیش بینی کنند. اگر پیش بینی آن ها درست باشد نسبت به مبلغ که قرار دادید سود خواهید کرد اما اگر پیش بینی تان اشتباه باشد کل مبلغی که جهت پیش بینی قراردادند را از دست می دهند.

شاید تصور کنید که باینری آپشن در ابتدا مشابه فارکس و بورس به نظر برسد. ولی اصلاً این طور نیست و تفاوتهای زیادی بین باینری آپشن و بورس وجود دارد. کلمه باینری به معنی صفر و یک است. باینری در اینجا به این معناست که معامله گران پس از پایان زمان معامله خود یا موفق به گرفتن سرمایه خود می شوند یا اینکه سرمایه شان را از دست می دهند. شما با استفاده از سیستم های باینری آپشن باید معامله سرمایه گذاران را پیش بینی کنید.

بسیاری از دوستان فکر می‌کنند که معاملات باینری آپشن به صورت شانسی می باشد یعنی شما برای اینکه ترید خود را باز کنید نیاز به هیچ تحلیلی ندارید. ولی اصلاً اینطور نیست! دلیل اینکه بسیاری از افراد سرمایه خودشان را از دست می دهند این است که بدون هیچ اطلاعاتی و دانشی به سراغ سیستم های باینری آپشن می روند.

 

برای این که بتوانید در سیستم های باینری آپشن به سود زیادی برسید و پیش بینی معاملات تان را با موفقیت ببندید باید استراتژی خوب داشته باشید. داشتن استراتژی برای کسب درآمد از باینری آپشن بسیار مهم است. اگر استراتژی نداشته باشید نمی توانید در سیستم های باینری آپشن فعالیت کنید و ممکن است پولتان را از دست بدهید.

خود من هم در اوایل کار با سیستم های باینری آپشن ضررهای زیادی کردم. نمی توانستم به موفقیت های مالی در باینری آپشن دست پیدا کنم. با تمارین و مطالعاتی که در این زمینه انجام دادم بعد از چند ماه توانستم یک استراتژی خوب طراحی کنم. و ۹۵ درصد معاملاتی که پیش‌بینی می‌کنم را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شاه کلید اصلی برای موفقیت در سیستم های باینری آپشن داشتن استراتژی مناسب است. اگر استراتژی خوبی داشته باشید مطمئن باشید میتوانید به سود زیادی در روز برسد. البته برای موفقیت در این سیستم‌ها باید تمرین و پشتکار زیادی داشته باشد. اگر تمرین انجام ندهید نمی توانید موفق شوید.

 

در دوره کسب درآمد دلاری از باینری آپشن به صورت کامل استراتژی هایم را به شما آموزش دادم. البته برای استراتژی هایی که به شما یاد خواهم داد باید زمان بگذارید. برای هر استراتژی باید ۲ الی ۳ هفته زمان بگذارید و هر روز تمرین کنید.

اگر تمارین پی در پی داشته باشید مطمئن باشید بعد از یک ماه میتوانید به درآمدهای دلاری زیادی در روز برسید. استراتژی هایی که به شما معرفی خواهم کرد ۹۵ درصد درست است. یعنی ۹۵ درصد می توانیم معاملات را درست تشخیص بدهید. در این دوره آموزش باینری آپشن که برای شما طراحی کردم می توانید در هر بازاری وارد شوید و فعالیت کنید.

 آموزش باینری آپشن { ورود به بازار باینری آپشن }

در این قسمت از آموزش باینری آپشن قصد دارم شما را مرحله به مرحله با ورود به سیستم های باینری آپشن آشنا کنم. برای ورود به سیستم های باینری آپشن شما باید چندین دلار سرمایه داشته باشید.سرمایه مورد نیاز بین ۱۰ تا ۳۰ دلار است. البته بیشتر از این هم می توانید سرمایه گذاری کنید. اما اصلاً پیشنهاد نمی کند که در ابتدای راه بیشتر از این ها حساب تان را شارژ کنید.

مقدار سرمایه ای که تعیین می کنید را باید وارد حساب بروکرتان کنید. حساب بروکر هم همان سایتی است که شما با آن وارد سیستم های باینری آپشن میشوید و شروع به فعالیت می کنید.

 

فقط قبل از اینکه بخواهید وارد مباحث اصلی آموزش باینری آپشن بشوید مراحل کسب درآمد از باینری آپشن را به شما آموزش میدهم فقط به این نکته توجه کنید که در ابتدا اصلا نیازی به شارژ کردن حساب تان ندارید. یعنی به هیچ عنوان همان ابتدای راه حساب بروکر تان را شارژ نکنید. همانطور که گفتم بهتر است ۲ الی ۳ هفته تمرین کنید و سپس پس از حساب تان را شارژ کنید. تمرین کردن را بسیار جدی بگیرید! هر چقدر هم که استراتژی تان قوی باشد اما تمرین نکنید نمی‌توانید پیش بینی معاملات را با موفقیت انجام دهید. پس تمرین کردن را جدی بگیرید!

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بروکرها چه چیزهایی هستند؟

بروکرها سایت هایی هستند که یک سری امکانات را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید معاملات تان را پیش بینی کنید. بروکر های زیادی مثل olymptrade ، iqoption، alpari و… وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما بهترین بروکر برای شروع کار با سیستم های باینری آپشن الیمپ ترید است. درست است که الیمپ ترید کشور ایران را تحریم کرده است اما اگر با آی پی آی یک سری کشورهای آسیایی مثل سنگاپور، هلند و هند ثبت نام کنید هیچ مشکلی برایتان پیش نمی آید و میتوانید با موفقیت ثبت نام کنید.

آموزش معاملات باینری آپشن

در این قسمت از آموزش باینری آپشن قصد دارم به شما آموزش بدهم که چطور می توانید از سیستم های باینری آپشن کسب درآمد کنید. برای کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن باید گام به گام طبق مراحل زیر عمل کنید. پس همراه ما باشید تا شما را با مراحل ورود به دنیای باینری آپشن آشنا کنم.

۱- انتخاب بروکر مناسب

اولین مرحله برای کسب درآمد از باینری آپشن انتخاب بروکر مناسب است. بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد از باینری آپشن را دارند باید بروکر مناسب با توجه به امکانات و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد انتخاب کنید. وب سایت های زیادی مثل olymptrade، iqoption ، alpari و…هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات بروکر ها این است که هر کدام دارای پنل متناسب با خودش است. به عنوان مثال ابزارهای هرکدام از این بروکرها با هم متفاوت است. برای شروع پیشنهاد می کنم از سایت الیمپ ترید استفاده کنید که در ادامه نحوه ثبت نام در الیمپ ترید را به صورت کاملاً تصویری به شما آموزش خواهیم داد. برای این که بتوانید وارد میز معامله شوید و کسب درآمد کنید باید داخل یکی از بروکرها ثبت نام کنید.

 

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید

همان طور که گفتیم برای شروع و کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن باید یک بروکر مناسب انتخاب کنید. بهترین بروکر الیمپ ترید است که امکانات زیادی را برای تحلیل تکنیکال به شما می دهد. فقط یک مشکلی که وجود دارد این است که سایت الیمپ ترید کشور ایران را تحریم کرده است. البته در ادامه به صورت کاملاً تصویری به شما یاد خواهیم داد که چطور در ایران داخل سایت الیمپ ترید بدون هیچ مشکلی ثبت نام کنید.

۱- اولین مرحله برای ثبت نام در الیمپ ترید باید به آدرس https://olymptrade.com/platform بروید. برای ثبت نام باید حتما ازvpn استفاده کنید. در هنگام ثبت نام ممکن است با پیغام زیر مواجه شوید.

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید

۲- برای این که بتوانید در داخل ایران در سایت الیمپ ترید ثبت نام کنید باید با آی پی سنگاپور وارد شوید. برای این کار هم داخل وی پی ان تان کشور سنگاپور را انتخاب کنید و سپس وارد لینکی که در بالا گفتم بشوید. طبق تصویر زیر بر روی گزینه Registrationکلیک کنید و مشخصات تان را وارد کنید.

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید

فقط به این نکته توجه کنید که ممکن است برای ثبت شماره موبایل کد ایران را نداشته باشد. طبق تصویر زیر +۹۸ را وارد کنید و سپس پس شماره موبایلتان را بدون صفر بزنید. بعد از اینکه اطلاعات تان را دقیق وارد کردید وارد سایت الیمپ ترید میشوید.

 

در تصویر بالا محیط باینری آپشن را مشاهده میکنید که در تصویر بالا قسمت های مهم را برای شما مشخص کردیم.

 

olymptrade

فقط به این نکته هم توجه کنید که بیشتر از یک بار با سیستم شخصی تان ثبت نام نکنید چون ممکن است حساب های تان را ببندند و دیگر نتوانید ثبت نام کنید.

۳- بعد از اینکه حساب تان را ایجاد کردید با توجه به استراتژی مد نظرتان باید در دموی سایت الیمپ ترید تمرین کنید تا دست تان پر شود. به این نکته توجه کنید که حتماً باید حداقل ۲ یا ۳ هفته برای تمرین کردن زمان بگذارید. بعد از این که دست‌تان پر شد می توانید حساب تان را شارژ کنید و وارد پیش بینی معاملات بشوید.

۴- بعد از این که دو الی سه هفته تمرین کردید باید حساب تان را شارژ کنید تا بتوانید با پیش‌بینی معاملات سود کنید. اگر استراتژی داشته باشید و بتوانید درست پیش بینی کنید هر مقدار پولی که بابت پیش بینی معاملات قرار بدهید تا ۸۲ درصد سود می کنید. به عنوان مثال اگر وارد یک معامله ۱۰ دلاری شوید و درست پیش بینی کنید ۸ دلار و ۲۰ سنت سود می کنید.

 

۵- البته برای شارژ کیف پول الیمپ تان باید یک حساب در صرافی آنلاین بسازید. ساختن حساب در صرافی های آنلاین کار بسیار ساده ای است و در کمتر از از ۵ دقیقه می توانید حساب صرافی آنلاین تان را بسازید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید در صرافی آنلاین حساب داشته باشیم؟ برای اینکه بتوانید سود معاملات تان که دلار هست را به تومان تبدیل کنید باید از سایتهای صرافی آنلاین استفاده کنید. برای اینکه چنین سایت هایی را پیدا کنید باید عبارت صرافی آنلاین را داخل گوگل جستجو کنید و داخلی یکی از سایت هایی که به شما به نمایش نشان داده می شود ثبت نام کنید. کار با این سایت ها بسیار راحت است و در کمتر از چند دقیقه می توانید که ثابت آن را تشکیل بدهید.

 

۶- ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین‌:

برای این که بتوانید حساب الیمپ تان را شارژ کنید باید در بلاک چین کیف پول بیت کوین تشکیل دهید و مبلغ را به کیف پول بلاک چین انتقال دهید و سپس به الیمپ تان بریزید. ساخت کیف پول در بلاک چین هم کار بسیار ساده است و در کمتر از دو دقیقه می توانید حساب تان را ایجاد کنید. البته داخل دوره به صورت کاملا عملی نحوه ساخت حساب در صرافی های آنلاین و ایجاد کیف پول را آموزش داده ام.

 

‏معاملات باینری آپشن چگونه است؟

معاملات باینری آپشن چگونه است؟

تنها راه کسب درامد از سیستم های باینری آپشن این است که معاملات را پیش بینی کنید. شاید فکر کنید که پیش بینی معاملات شانسی است. یعنی به صورت شانسی وارد معامله شوید! ولی واقعاً اینطور نیست برای این که بتوانید معامله ها را درست پیش بینی کنید باید استراتژی داشته باشید. داشتن استراتژی یکی از مهم ترین قدم ها در سیستم های باینری آپشن است.

 

اما حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانیم سود کنی؟ موفقیت در باینری آپشن در دو گزینه خرید( دکمه سبز رنگ) و فروش( دکمه قرمز رنگ) است. شما با توجه به زمان معامله ای که تعریف می کنید باید پیش بینی کنید که فلان ارز مثلاً بیت کوین در حال خرید است یا فروش. اگر نمودار در حال صعود بود باید بر روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید. اگر نمودار در حالت نزولی بود باید بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید. اگر معامله تان با موفقیت بسته شود سود معامله به کیف پول تان اضافه می شود.

البته داخل دوره کسب درآمد دلاری از سیستم های باینری آپشن به صورت کامل شما را از صفر تا صد با الیمپ ترید و چندین استراتژی قوی آشنا کردیم. اگر می خواهید از سیستم های باینری آپشن کسب درآمد دلاری داشته باشید و کار با این سیستم ها را همراه با استراتژی ها یاد بگیرید پیشنهاد می کنم داخل این دوره شرکت کنید. البته مهمترین معیار برای موفقیت شما تمرین و پشتکار است. اگر فکر می کنید که بدون تمرین می‌توانید به درآمدهای زیادی در روز برسید سخت در اشتباهید اصلا پیشنهاد نمی کنم داخل این دوره شرکت کنید.

 

اما اگر واقعاً مصمم هستید و می خواهید و سیستم های باینری آپشن کسب درآمد کنید پیشنهاد می کنم حتماً داخل این دوره شرکت کنید. این دوره یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره ها در زمینه کسب درآمد دلاری است که به صورت کاملا عملی شما را با این سیستم همراه با چندین استراتژی قوی آشنا کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *