دانستنی

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

فضا و محبوبیتی که اینترنت ایجاد کرده، سبب سوق دادن اکثر کسب و کار ها به این فضا شده است.

اینستاگرام یکی از برنامه های اجتماعی در فضای مجازیست که می توان در کنار استفاده روزانه از آن، درآمد نیز کسب کرد.

رسیدن به درآمد و سود در هر کسب و کاری نیازمند آموزش است که اینستاگرام نیز از این امر مستثنی نیست و باید با ریزه کاری های آن آشنا بود تا بتوان در این فضای بسیار گسترده و پرطرفدار، فعالیت کرد و به درآمد رسید.

اگر بتوانید آموزش های کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید، راه را برای یک کسب وکار گسترده و پرسود باز کرده اید پس حتما این برنامه محبوب را مدنظر داشته باشید و برای راه اندازی کسب و کار در این فضا اقدام کنید.

برای آشنایی بیشتر شما در این مقاله آموزش رایگان کسب درآمد از طریق اینستاگرام را مورد مطالعه قرار داده ایم، پس ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

تغییر ذهنیت خود نسبت به اینستاگرام

اگر باور ندارید که اینستاگرام پول ساز نیست و فقط می توان به عنوان یک برنامه سرگرم کننده به آن نگاه کرد، باید حتما این چنین ذهنیتی را تغییر داد زیرا با باز کردن برنامه اینستاگرام با صفحات زیادی روبه رو می شوید که نسبت به فروش خدمات یا محصول اقدام می کنند.

قطعا اگر چنین افرادی به سود و درآمد نرسند اوقات خود را برای انجام فروش در اینستاگرام تلف نمی کنند.

به طور یقین باید گفت که اینستاگرام یک فضای کاری پرسود است که هر کس به نسبت خود از این فضا می تواند استفاده کند.

قدم به قدم برای کسب درآمد از اینستاگرام

اکثر افراد فعال در اینستاگرام به این باور رسیده اند که می توانند از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنند، اما همه ی آن ها نیز می دانند که یک شبه نمی توان به سود زیادی دست یافت و راه رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام را مانند دیگر کارها و مشاغل، باید قدم به قدم و مرحله به مرحله انجام داد.

گام های لازم برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام شامل موارد زیر است.

  • اولین قدم برای کسب درآمد بعد از راه اندازی یک پیج تجاری و فروشگاهی در اینستاگرام، کشاندن افرادی که از برنامه اینستاگرام استفاده می کنند، به سمت خود است. در واقع باید پیج خود را به طریق های مختلفی به افراد فعال در اینستاگرام معرفی کنید تا بعد از آشنایی با پیج، به فالوور شما تبدیل شوند.
  • دومین مرحله را می توان این گونه ذکر کرد که باید فالوور پیج خود را به کسی که به محصولات و پیج شما علاقه دارد، تبدیل کرد. در واقع شما با معرفی خدمات و محصولات خود به بهترین شکل برای فالوورها، باید آن ها را به محصولات علاقه مند کنید و در آن ها احساس نیاز را ایجاد و آن ها را به خرید تشویق کنید.
  • مرحله آخر که تقریبا مهم ترین قسمت ماجراست، اقدام به خرید فالوورها و افراد علاقه مند به محصولات شما است. در واقع این قسمت نتیجه فعالیت ها و تلاش های شما برای فروش را نشان می دهد و میزان موفقیت فروش در گرو انجام این مرحله است. زیرا ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید اما هیچ خریدی از شما انجام ندهند که سودی نیز برای شما به همراه نخواهند داشت.

در اینستاگرام باید عجول نباشید و در ابتدا به درآمدهای کم نیز قانع باشید اما با گذشت زمان و بالا رفتن فالوورها و در نتیجه افزایش مشتری های شما، درآمدهای میلیونی در انتظارتان خواهد بود به شرط آن که آموزش ها را به بهترین شکل انجام دهید.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

شما می توانید ایده های جدید و تازه ای را برای کسب و کار اینترنتی خود در نظر داشته باشید که اینستاگرام این امکان را به شما می دهد و فضا را برای شما باز گذاشته است، اما در این قسمت به برخی از روش های کسب درآمد از اینستاگرام اشاره شده است که می تواند برای شما مفید باشد.

  • استفاده از تبلیغ

تبلیغ برای رونق هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است و شما می توانید یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کنید و با تولید محتواهای جذاب علمی، آموزشی، طنز و … مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید و تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید.

با افزایش  فالوورهای شما، دیگر پیج ها به سراغتان خواهند آمد که در پست یا استوری های خود برای آن ها تبلیغ و هزینه را دریافت کنید.

  • فروش محصول و خدمات خود

این روش در اینستاگرام بسیار طرفدار دارد و شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین که خدمات یا محصولاتی چون لباس، ساعت، گل، لوازم آرایشی، دکوراتیو، آموزش، وسایل هنری و … را ارائه می دهد، از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

شما اگر بتوانید آموزش ها را به طور کامل فرابگیرید، اینستاگرام برای انجام این کار بسیار مفید است زیرا مخاطبان و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند که می توانند به مشتری شما تبدیل شوند.

  • برندسازی

برندسازی نیز نوعی تبلیغ است که به شما این امکان را می دهد از صاحبان کسب و کارها مبلغی را دریافت و محصول تولید شده آن ها را در پیج خود تبلیغ کنید.

در این روش هم شما درآمد به دست می آورید و هم مشتری های زیادی را به سمت خرید از آن برند سوق می دهید.

برای این کار می توانید از طریق پست، استوری، لایو و … برند را تبلیغ کنید که هر کدام هزینه متفاوتی دارد.

  • فروش فالوور، لایک

راه های زیادی برای بالا بردن فالوور وجود دارد که با گذراندن آموزش های آن می توانید به کسب درآمد از این طریق نیز بپردازید و فالوورها، لایک و … پیج خود را به دیگران بفروشید که درآمد بالایی نیز دارد.

راه های بالا بردن درآمد از اینستاگرام

راه های زیادی برای بالا بردن درآمد از این برنامه محبوب وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • بیان کردن ویژگی های محصول خود با صداقت هر چه تمام تر
  • گرفتن عکس های خلاقانه و باکیفیت
  • استفاده از هشتگ های معروف و استفاده از هشتگ های مخصوص به خود
  • انجام تبلیغات
  • فراموش نکردن استوری
  • قرار دادن محتواهای جذاب
  • استفاده از کپشن های زیبا
  • استفاده از اطلاعات درست و مناسب در بیو و پروفایل پیج
  • برگزاری تخفیفات هفته ای، ماهانه و فصلی
  • کپی کردن ممنوع
  • داشتن اطلاعات کافی از حوزه کاری خود
  • هدفمند کار کردن
  • ارتباط با مشتری فراموش نشود.
  • برگزاری چالش ها و مسابقات

جمع بندی

برای موفقیت در هر کاری باید از آموزش های آن بهره مند شد، اینستاگرام نیز آموزش های متعددی در زمینه های مختلف دارد که می توانید ان ها را به طور کامل و جامع بگذرانید.

این مقاله یک نگاه کلی برای شما رائه داد تا با فضای کاری اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. این آموزش ها را به کار بگیرید و از درآمد بی نظیر اینستاگرام بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *