دانستنی

آموزش ساخت بک لینک PBN از ۰ تا ۱۰۰

بک لینک PBN یک روش بسیار قدرتمند لینک بیلدینگ است. از یکی از قدرتمند ترین روش های ساخت بک لینک ساخت بک لینک PBN است. شما با استفاده از ساخت بک لینک pbn میتوانید مقالات سایتتان را در کلمات کلیدی سخت به صفحه اول گوگل بخصوص رتبه یک گوگل برسانید.

اگر بتوانید به صورت اصولی برای سایتتان بک لینک PBN بسازید می توانید در اکثر کلمات کلیدی سخت به نتایج اول گوگل برسید. در این مقاله سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله آموزش ساخت بک لینک PBN را برای شما آماده کنیم. در ادامه داخل یک ویدیو کامل و جامع شما را با آموزش ساخت بک لینک PBN از ۰ تا ۱۰۰ آشنا کردیم.

 

شاید برایتان این سوال پیش بیاید آیا گوگل می تواند لینک های PBN را شناسایی کند یا نه؟

همانطور که می دانید بک لینک PBN یکی از روش های کلاه سیاه و کلاه خاکستری لینک سازی در سئو است. اگر بتوانید اصولی برای سایتتان بک لینک PBN بسازید گوگل هرگز متوجه این موضوع نمی شود البته در ادامه شما را به صورت کامل با روش های ساخت بک لینک پی بی ان کلاه سیاه و کلاه خاکستری بیشتر آشنا میکنیم.

البته قبل از اینکه به سراغ آموزش ساخت بک لینک PBN برویم باید تمام اصول سئو داخلی (on page seo) و اصول سئو خارجی (off page seo) را رعایت کنید. اگر به دنبال این هستید که بدون رعایت کردن اصول سئو و فقط با ساخت بک لینک پی بی ان می‌توانید به نتایج اول گوگل برسید سخت در اشتباه هستید.

البته لینک هایی که به صورت pbn میسازید تأثیر خودش را خواهد گذاشت اما برای اینکه بتوانید جایگاهتان را در نتایج اول گوگل حفظ کنید باید اصول سئو را به صورت کامل رعایت کنید. در این مقاله سعی کردم از ۰ تا ۱۰۰ شما را با آموزش ساخت بک لینک pbn آشنا کنم.

 

بک لینک PBN چیست؟

بک لینک PBN یا Private Blog Network به روش از ساخت بک لینک گفته می شود که در طی آن مجموعه ای از وبلاگ ها و سایت ها با هدف ایجاد ساخت بک لینک برای سایت اصلی ایجاد می شود. در لینک سازی پی بی ان شما به وبلاگ ها و سایت های نیاز دارید که دارای اعتبار بالایی از دید گوگل باشند.

در واقع بک لینک پی بی ان یک یا چند بک لینک در شبکه چند لایه است که اعتبار بالایی را به سایت شما منتقل می کند. یعنی لینک سازی PBN شما قدرت لینک هایی که برای سایت تان میسازید را چندین و چند برابر می کنید.

همانطور که می دانید با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ساخت بک لینک به تنهایی تاثیر زیادی بر روی بهبود رتبه سایت شما نمی گذارد. برای این که بتوانید تاثیر لینک هایی که ساخته اید را چندین و چند برابر کنید باید از روش لینک سازی PBN استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند برای لینک سازی pbn حتماً باید چندین سایت با اعتبار بالا داشته باشند. ولی اصلاً اینطور نیست. اصلا نیاز نیست که برای ساخت بک لینک های قدرتمند پی بی ان هزینه اضافه کنید. خودتان می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه اضافی برای سایتتان بک لینک پی بی ان بسازید.

 

 آموزش ساخت بک لینک PBN

 آموزش ساخت بک لینک PBN

در این قسمت قصد دارم به صورت قدم به قدم ساخت بک لینک پی بی ان را به شما آموزش بدهم.

قدم اول برای ساخت بک لینک pbn شما به چندین وبلاگ با اعتبار بالا نیاز دارید. برای این کار می توانید از سرویس های وبلاگدهی ایرانی و خارجی استفاده کنید. با وجود سرویس های وبلاگدهی برای لینک سازی پی بی ان نیاز به ایجاد و ساخت سایت ندارید.

 

قدم دوم تولید محتوا غیر کپی برای وبلاگ هایتان است . در مرحله بعدی بعد از این که وبلاگ های تان را ساختید باید با تولید محتوای غیر کپی برای وبلاگ هایتان اعتبار آنها را افزایش بدهید. برای تولید محتوای غیر کپی اصلاً نیازی نیست خودتان شروع به تولید محتوا کنید. شما می توانید با استفاده از مترجم گوگل محتوا های خارجی را به فارسی تبدیل کنید و داخل وبلاگ های تان منتشر کنید. این کار باعث میشود قدرت لینک هایی که به سایتتان میدهید افزایش پیدا کند.

 

قدم سوم تولید محتوای حرفه ای برای سایتتان است. سومین مرحله در ساخت بک لینک pbn شما برای صفحه یا مقاله سایت تان که میخواهید در نتایج اول گوگل دیده شود محتوای حرفه ای تولید کنید. منظور از محتوای حرفه ای یعنی تمام اصول سئو محتوا را رعایت کنید. در این مرحله با توجه به اصول سئو باید محتوای حرفه ای تولید کنید. تولید محتوا حرفه ای بسیار مهم است. محتوایی که تولید میکنید باید بر اساس اصول سئو باشد.

 

قدم چهارم ساخت بک لینک pbn برای سایتتان ، چهارمین مرحله که یکی از مراحل مهم است باید برای سایتتان داخل وبلاگ هایی که ساختید بک لینک بسازید. بعد از این که برای سایتتان لینک ساختید باید برای لینک هایی که ساختید هم شروع به لینک سازی کنید.

 

ساختار لینک سازی pbn به صورت چند لایه ای می باشد. یعنی در لایه اول شما لینک های با کیفیت برای سایت تان می سازید و در لایه دوم م برای تقویت لینک های لایه اول شروع به لینک سازی می کنید. هرچقدر این روند را ادامه دهید قدرت لینک های لایه اول بیشتر می شود.

فقط به این نکته توجه کنید که حتماً لازم نیست لینک های لایه اول تان از سیستم های وبلاگدهی باشد. شما می توانید برای سایتتان در سوشال بوکمارک ها ، پروفایل ها و… لینک بسازید و سپس قدرت لینک های ساخته شده تان را افزایش بدهید.

 

 آیا بک لینک پی بی ان باعث پنالتی شدن سایت میشود؟

 

بسیاری از افراد فکر می کنند ساخت بک لینک PBN باعث پنالتی شدن سایت میشود. اما اصلاً اینطور نیست! اگر به صورت اصولی برای سایتتان بک لینک پی بی ان بسازید هرگز گوگل سایت تان را پنالتی نمی کند. اما اگر از روش کلاه سیاه استفاده کنید و بدون هیچ اصولی شروع به لینک سازی کنید مطمئن باشید گوگل متوجه می شود و ممکن است که سایتتان را در آن کلمه کلیدی پنالتی کند.

روشی که ما به شما آموزش داده ایم روش اصولی و حرفه ای ساخت بک لینک pbn است. با توجه به روش که ما به شما آموزش داده ایم گوگل هرگز متوجه نمی شود شما در حال لینک سازی پی بی ان برای سایتتان هستید.

 

انواع روش های ساخت بک لینک PBN

همان طور که گفتیم لینک سازی پی بی ان به دو روش لینک سازی کلاه سیاه و لینک سازی کلاه خاکستری تقسیم می شود.

در روش لینک سازی کلاه سیاه پی بی ان شما وبلاگ های تان را به صورت زنجیره ای به هم متصل می کنید. این روش هم یکی از روش های بسیار قدرتمند ساخت بک لینک pbn است. اما این روش را به هیچ وجه به شما توصیه نمی کنم چون در این روش گوگل خیلی زود متوجه می شود و ممکن است شما را پنالتی کند. دقیقا مشابه تصویر زیر:

انواع روش های ساخت بک لینک PBN

اما در روش لینک سازی کلاه خاکستری pbn شما به صورت هرمی برای سایتتان شروع بهینه سازی می کند. همانطور که قبلا هم گفتم در لایه اول شروع به ساخت لینک برای سایتتان میکنید و در لایه دوم شروع می‌کنید و قدرت لینک های لایه اول را افزایش می دهد . در لایه سوم هم می توانید قدرت لینک های لایه دوم را افزایش بدهید. هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد تاثیر لینک هایی که به سایت شما داده می شود بیشتر می شود.دقیقا مشابه تصویر زیر:

ساخت بک لینک pbn

البته داخل دوره لینک سازی گسترده PBN شما را با قویترین  روش ساخت بک لینک pbn به صورت کاملا عملی آشنا کردم.

 

 قدرت بک لینک های پی بی ان

همانطور که میدانید با توجه به الگوریتم های جدید گوگل اثرگذاری بک لینک هایی که برای سایتتان می سازید نسبت به گذشته کمتر شده است. در سئو جدید دیگر تعداد بک لینک مهم نیست و کیفیت بک لینک بسیار مهم است.

اگر به روشهای قدیمی برای سایتتان بک لینک می سازید نمی توانید مثل گذشته نتیجه بگیرید. قدرت بک لینک های PBN نسبت به بک لینک های معمولی بسیار زیاد است . اگر واقعاً به دنبال این هستید که با استفاده از ساخت بک لینک بهترین نتیجه را دریافت کنید باید از روش‌های جدید لینک بیلدینگ استفاده کنید.

 

ممکن است شما با هزاران بک لینک نتوانید به رتبه اول گوگل برسید و فقط با چند بک لینک PBN قدرتمند به راحتی بعد از ۲ الی ۳ ماه رتبه اول گوگل را کسب کنید. برای اینکه بفهمید قدرت بک لینک های PBN چقدر است ما یک آزمایش انجام دادیم و توانستیم داخل یک کلمه بسیار سخت بعد از یک ماه و نیم رتبه اول گوگل را کسب کنیم.

اگر کلمه کلیدی “کسب و کار خانگی” را جستجو کنید اولین سایت سایت آکادمی سبز است. البته استراتژی رسیدن به رتبه یک گوگل در کلمه کلیدی ” کسب و کار خانگی ” را به صورت کاملا عملی داخل دوره ی اسرار لینک بیلدینگ حرفه ای آموزش دادیم.

پس باید به شما بگویم که قدرت بک لینک های PBN چندین برابر بک لینک های معمولی میباشد. البته برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید خیلی اصولی برای سایتتان بک لینک PBN بسازید.

 

البته روشی که به شما آموزش خواهیم داد یکی از روش های بسیار قدرتمند است که خودمان توانسته ایم با استفاده از این روش روی کلمات کلیدی سخت حوزه کاری خود مثل “کسب و کار خانگی“، “کسب و کار در منزل“، “کسب درآمد از اینترنت“، “کسب درآمد اینترنتی“و… به صفحه اول گوگل بخصوص رتبه اول گوگل برسیم. با یادگیری این روش شما به صورت کاملا رایگان میتوانید بک لینک های بسیار قدرتمندتری نسبت به رقیبانتان بسازید.

البته با استفاده از این روش توانستیم سایت مدیر افکار را در کلمات کلیدی “جذب ثروت“، “جذب پول“، “قانون جذب ثروت“، “قانون جذب پول“، “جذب عشق“، “آموزش قانون جذب“، “قانون جذب” و… به صفحه اول گوگل بخصوص رتبه اول گوگل رساندیم.

قیمت بک لینک PBN چقدر است؟

وب سایت های زیادی هستند که خدمات ساخت بک لینک PBN ارائه می دهد. اگر عبارت ” خرید بک لینک PBN” را جستجو کنید میبینید که قیمت بک لینک های پی بی ان از ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان است. برای همین است که پیشنهاد می کنم خودتان ساخت بک لینک پی بی ان را یاد بگیرید و برای سایتتان شروع به لینک سازی کنید.

اگر اصولی بک لینک پی بی ان بسازید دیگر نیازی به هزینه های اضافی ندارید و به صورت کاملا رایگان میتوانید برای سایتتان بک لینک پی بی ان بسازید. اگر به تصویر زیر نگاه کنید میبینید که قیمت ۸۰ بک لینک پی بی ان ۴ میلیون تومان است.

قیمت بک لینک PBN چقدر است؟

 

 

چرا باید خودمان برای سایتمان بک لینک PBN بسازیم ؟

با توجه به اینکه بسیاری از سایت ها هستند و خدمات ساخت بک لینک PBN ارائه می دهند ما به شما پیشنهاد می کنیم خودتان برای مطالب سایت تان شروع لینک سازی پی بی ان کنید. چون اگر اصول لینک سازی پی بی ان را یاد بگیرید می توانید خودتان بدون هیچ هزینه اضافی برای مطالب سایت تان شروع به ساخت کلیک کنید. اما اگر بخواهید از وب سایت هایی که خدمات ساخت بک لینک پی بی ان می دهند استفاده کنید باید برای هر صفحه از سایتتان هزینه کنید و ممکن است به صرفه نباشد.

 

قیمت بک لینک PBN چقدر است؟

وب سایت های زیادی هستند که خدمات ساخت بک لینک PBN ارائه می دهد. اگر عبارت ” خرید بک لینک PBN” را جستجو کنید میبینید که قیمت بک لینک های پی بی ان از ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان است. برای همین است که پیشنهاد می کنم خودتان ساخت بک لینک پی بی ان را یاد بگیرید و برای سایتتان شروع به لینک سازی کنید. اگر اصولی بک لینک پی بی ان بسازید دیگر نیازی به هزینه های اضافی ندارید و به صورت کاملا رایگان میتوانید برای سایتتان بک لینک پی بی ان بسازید.

جمع بندی

لینک سازی PBN یکی از روشهای بسیار قدرتمند در لینک بیلدینگ سایت است که اگر اصولی برای سایتتان بک لینک های PBN بسازید نتایجش را بعد از ۳۰ روز خواهید دید. در این مطلب من قصد دارم شما را از ۰ تا ۱۰۰ با ساخت بک لینک PBN آشنا کنم.

اگر صاحب سایت هستید و میخواهید سایتتان را به نتایج اول گوگل بیاورید این روش را به شما توصیه میکنم. وقتی به رتبه اول گوگل میرسید باعث میشود ورودی سایتتان چندین برابر افزایش پیدا کند، درآمدتان افزایش پیدا میکند و فروش سایتتان به راحتی چندین و چند برابر میشود.

برای رسیدن به رتبه اول گوگل باید نسبت به بقیه سایت ها بهتر باشید. برای بهتر بودن باید محتوای باکیفیت تر از رقبا تولید کنید و از روشهای حرفه ای لینک بیلدینگ مثل روش PBN استفاده کنید. با رعایت کردن این دو فاکتور مطمئن باشید در هر کلمه کلیدی میتوانید به رتبه اول گوگل برسید.

البته به این نکته توجه کنید که حتما اصول لینک سازی PBN را کامل یاد بگیرید و سپس شروع به ساخت بک لینک کنید. اگر اصولی بک لینک PBN نسازید و گوگل سایت شما را شناسایی کند ممکن است سایت شما را در کلمه کلیدی مدنظرتان پنالتی کند و از نتایجش حذف کند پس باید اصول ساخت بک لینک پی بی ان را یاد بگیرید تا گوگل سایت شما را شناسایی نکند. البته اگر واقعا میخواهید با آموزش ساخت بک لینک PBN آشنا شوید پیشنهاد میکنم روی بنر زیر کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *