دانستنی

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان و قدم به قدم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز تا به الان مقالات زیادی راجب کسب درآمد از اینترنت رایگان درون سایت آکادمی سبز منتشر شده است ولی بازهم افراد زیادی از من در مورد نحوه ی کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز سوالات زیادی پرسیده اند .اینکه اگر ممکن است یک آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان و از ۰ تا ۱۰۰ قرار بدهید و ما را به صورت کامل با راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کنید . پس تا انتها همراه ما باشید .

 

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان از ۰ تا ۱۰۰

 

 

خیلی از شما از من میپرسید که چگونه میتوانیم یک ایده ی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود پیدا کنیم ؟یا اینکه در کل چگونه در اینترنت به درآمدزایی برسیم؟

 

شاید مقالاتی که تا به الان راجب کسب و کار اینترنتی و روش های کسب درآمد از اینترنت درون سایت آکادمی سبز منتشر کردم نیاز شما را حل نکرده باشد به همین دلیل تصمیم گرفتم یک آموزش کامل کسب درامد از اینترنت از ۰ تا ۱۰۰ برای شما قرار بدهم .

 

در این مقاله به صورت کامل به شما توضیح میدهم که چگونه میتوانید یک کسب درامد اینترنتی بدون سرمایه ی ممکن برای خودتان راه اندازی کنید . امیدوارم دوستانی که هنوز نمیدانند چگونه یک کسب و کار اینترنتی در منزل را راه اندازی کنند بعد از خواندن این مقاله مشکلاتشان حل بشود و هر چه زودتر کسب و کار اینترنتی خودشان را راه اندازی کنند.

 

راه های کسب درآمد از اینترنت در منزل‌

 

در این قسمت تصمیم دارم شما را با راه های کسب درآمد از اینترنت در منزل آشنا کنم همان طور که گفتم کسب درآمد از اینترنت راه و روش هاس گوناگونی دارد که در این بخش به صورت کامل راجب آن پرداخته ایم .

 

۱_فروش کالا و محصولات فیزیکی

در این روش از کسب درآمد اینترنتی شما اگر خدمات و محصولات فیزیکی دارید به صورت اینترنتی ان ها را میفروشی شما خیلی راحت میتوانید محصولات فیزیکی خودتان و یا دیگران را در اینترنت بفروشید . به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی بامیلو و دیجیکالا که کالا و محصولات دیگران را به صورت اینترنتی میفروشند و به ازای هر فروش مبلغی را از صاحبان کالا دریافت میکنند .

شما خیلی ساده میتوانید یا محصولات و کالای فیزیکی خودتان و دیگران را بفروشید که برای فروش اینترنتی به یک وبسایت نیاز دارید.

 

۲_ارائه خدمات خود

در این روش از کسب درامد اینترنتی شما به صورت مسقیم و یا واسط میتوانید خدمات خود را به مشتریان خود ارائه بدهید مثل طراحی سایت , خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت , خدمات هاستینگ و… اگر خدماتی را ارائه میدهید توصیه میکنم این روش کسب درآمد از اینترنت را انتخاب کنید و ادامه بدهید .

 

۳_تولید محصولات آموزشی

و اما یکی از پولسازترین و کم دردسر ترین راه های کسب درآمد از اینترنت که هدف اصلی ما هم استفاده از این روش کسب و کار اینترنتی است تولید محتوا و محصولات اموزشی میباشد .

این مدل فروش اطلاعات یکی از پولسازترین مشاغل اینترنتی در جهان میباشد . اگر شما در زمینه ای تخصص و مهارت دارید خیلی راحت میتوانید آن را به پول تبدیل کنید شما میتوانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم محتوای خود را به پول تبدیل کنید .

 

به صورت مستقیم دقیقا مثل سایت آکادمی سبز محصولات اموزشی و دانلودی تولید کنید و برای فروش درون سایت خود قرار بدهید و یا مثل وبسایت های فروش فالوور و لایک اینستاگرام و یا حتی مثل سایت های فروش قالب و افزونه های وردپرس و جوملا و…

 

و به صورت غیر مستقیم مثل سایت زومیت با تولید محتوا ترافیک جذب کنید و از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت هاو وبسایت ها درآمد بالایی کسب کنید . بهترین و پولساز ترین راه کسب درامد از اینترنت فروش اصلاعات خودتان میباشد که شما میتوانید یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه  و هزینه ی اضافی برای خدتان راه اندازی کنید چون اصلا به هیچ هزینه سنگینی مثل طراحی سایت , تبلیغات , سئو و بهینه سازی وبسایت و… نیاز ندارید.

 

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان و کامل

 

در این قسمت قصد دارم به صورت کامل و قدم به قدم اموزش کسب درامد از اینترنت را رایگان و از ۰ تا ۱۰۰ به شما یاد بدهم که چگونه میتوانید با کمترین سرمایه ممکن یک کار اینترنتی در منزل راه اندازی کنید .کلیه مراحل را به صورت گام به گام به شما یاد میدهم .

 

گام اول : شناسایی مهارت , تخصص و علاقه خود‎

در اولین قدم شما باید تخصص و مهارت و علاقه های خود را شناسایی کنید . باید برسی کنید که چه تخصص و مهارت هایی دارید به عنوان مثال اگر در زمینه قانون جذب و موفقیت علاقه دارید این یک توانایی خوب محصوب میشود .

اگر شما فن بیان خوبی داشته باشید این میتواند یک مهارت و تخصص حساب بشود , اگر شما فتوشاپ , ورد , پاورپوینت و… بلد باشید در کسب و کارتان به شما خیلی کمک خواهد کرد.

پس اولین کار برای ان که شما بتوانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید شناخت توانایی و مهارت های شما میباشد . باتوجه به مهارت های خود میتوانید حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید .

 

گام دوم : انتخاب حوزه فعالیت

گام دوم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت انتخاب حوزه فعالیت میباشد . شما باید حوزه فعالیت خود را با توجه به تخصص و مهارت های خود راه اندازی کنید .

منظور از حوزه فعالیت این نیست که شما بیاید و یک ایده ی ناب را انتخاب کنید . دقت کنید که اصلا قرار نیست شما کسب و کار خود را با ایده هایی استارت بزنید که قبلا توسط دیگران شروع نشده باشد .

انتخاب حوزه فعالیت شما میتواند با توجه به تخصص و مهارت های شما باشد به عنوان مثال اگر شما در زمینه ی برنامه نویسی تخصص دارید خیلی راحت میتوانید تخصص خود را به یک وبسایت اموزشی تبدیل کنید و از طریق تولید محتوای اموزشی به درآمد اینترنتی بالایی در ماه دست پیدا کنید .

خیلی از افراد هم تخصصی ندارند و به دنبال حوزه ی پر طرفداری هستند . در این حالت شما باید یک حوزه ی پرطرفدار را انتخاب کنید و سعی کنید در آن متخصص بشوید .

برای آنکه شما بتوانید یک حوزه فعالیت مناسب را انتخاب کنید باید به طور کامل برسی کنید و ببینید که کدام حوزه فعالیت مناسب تر است . برای برسی حوزه فعالیت ها میتوانید از ابزار های گوگل استفاده کنید .

به عنوان مثال شخصی در زمینه ی قانون جذب و فن بیان تخصص دارد شما خیلی راحت میتوانید با ابزار گوگل ترند برسی کنید که که کدام حوزه فعالیت مناسب تر است.

 

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان و از 0 تا 100

گوگل ترند به شما روند دیده شدن یک کلید واژه را نشان میدهد به عنوان مثال در طول یک بازهی زمانی چقدر صعودی و نزولی بوده است.

 

گام سوم : برسی سایت رقبا

 

برسی سایت رقبا یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از شروع کسب و کارتان باید انجام بدهید برای اینکار شما عبارت حوزه فعالیت خودتان را سرچ میکنید و ۱۰ نتیجه ی اول را به صورت کامل برسی میکنید .

 

شاید از خودتان بپرسید که چگونه باید سایت رقبای خودتان را برسی کنیم؟

 

شما باید تک تک محتوا و مقالات سایت رقبا , خدمات , محصولات و… سایت رقبایتان را به صورت کامل  برسی کنید . شما باید به صورت کامل وبسایت رقبای خودتان را برسی کنید  . محتوای سایت رقبای را برسی کنید و ببینید که از چند کلمه تشکیل شده است , تبلیغ نویسی صفحات محصول رقبا را برسی کنید , باید میزان ترافیک سایت رقبا را برسی کنید برای این کار میتوانید ابزار الکساتولبار و یا خود سایت الکسا استفاده  کنید .

 

شما باید برسی کنید که سایت رقبای شما کی کار خود را شروع کرده است تا متوجه بشوید در زمان فعالیتش تا به الان چقدر پیشرفت داشته است . برای اینکار شما میتوانید از سایت who.is  استفاده کنید و تاریخچه دامنه را دنبال کنید .

 

حتما محتوای سایت رقبای خودتان را برسی کنید . محتوا بهترین چیز است که با برسی آن میتوانید بفهمید رقبای شما چقدر حرفه ای هستند . اگر محتوا سایت رقیبتان ضعیف باشد شما میتوانید با تمرکز بیشتر بر روی رقیبتان  غلبه کنید و این یک فرصت طلایی تا از رقیبتان جلو بزنید.

 

همچنین صفحه ی محصول و خدمات هم به همین شکل میباشد شما باید صفحه محصولات و خدمات رقبا را به صورت کامل برسی کنید , در کسب و کار اینترنتی صفحات محصول و خدمات بسیار مهم است باید صفحات محصول شما جذاب تر و کامل تر از رقبایتان باشد .

 

تبلیغ نویسی صفحه محصول رقیبتان به شما نشان میدهد که چقدر در کارش حرفه ای و ضعیف میباشد , شما باید به صورت کامل تبلیغ نویسی صفحه محصولات آنها را برسی کنید . با همین برسی وبسایت رقیبتان خیلی راحت میتوانید از خیلی چیز ها با خبر بشوید .

 

برسی سئو وبسایت رقیبتان خیلی خیلی مهم است , یکی دیگر از کار های مهم در هنگام برسی وبسایت رقیبتان این است که از نظر سئو سایت رقیبتان را تحلیل کنید . شما با ابزار های moz , ahrefs و… میتوانید به صورت کامل سئو سایت رقیبتان را تحلیل کنید . باید ببینید که در چه سایت هایی لینک ساخته است و شما نیز در جاهایی که رقیبتان شروع به لینک سازی کرده شما هم لینک سازی کنید .

بحث برسی رقبا بسیار مهم است که باید آن را جدی بگیرید.

 

گام چهارم : طراحی و ساخت سایت

 

 

یکی از مهم ترین مراحل کسب درآمد از اینترنت طراحی سایت میباشد ولی خیلی از افراد فکر میکنند که برای طراحی سایت باید هزینه های چند میلیونی را به شرکت های طراحی سایت بپردازند تا انها برای شما یک سایت راه اندازی کنند و یا برای طراحی سایت باید کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشیم که این یک اشتباه بسیار بزرگ میباشد .

 

شما برای طراحی سایت اصلا به هیچ عنوان به علم کدنویسی و برنامه نویسی نیاز ندارید , شما اصلا نیاز نیست برای طراحی سایت خود هزینه پرداخت کنید پس بخاطر همین خودتان باید دستبکار شوید و یک وبسایت برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید تا بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید . خودتان به راحتی میتوانید برای کسب و کار انلاین خود یک وبسایت راه اندازی کنید .

 

اولین کار در طراحی سایت تهیه ی یک هاست و دامین میباشد . نام دامین را باید با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنید . انتخاب نام دامین با شما میباشد . در انتخاب نام دامنه ی خود دقت داشته باشید و برای انتخاب هاست از شرکت های هاستینگ معتبر استفاده کنید .

در انتخاب هاست خود بسیار دقت داشته باشید , به این نکات در انتخاب هاست مناسب استفاده کنید :

 

 

  1. برای انتخاب هاست حتما از شرکت های معتبر استفاده کنید .
  2. به هیچ عنوان از هاست های رایگان و ارزان در کسب و کار اینترنتی خود استفاده نکنید.
  3. سعی کنید از هاست های با کیفیت که سرعت بالایی دارند استفاده کنید .
  4. خیلی مهم است که آپ تایم سایت شما همیشه بالا باشد و در دسترس کاربران شما باشد .

 

پس همان طور که گفتم در  انتخاب هاست خیلی دقت داشته باشید .

برای طراحی سایت هم بهتر است از cms  وردپرس استفاده کنید . اگر بخواهم راجب وردپرس در این مقاله صحبت کنم ممکن است خیلی طولانی بشود ولی همین را بدانید که بهترین سایت ساز رایگان در جهان وردپرس میباشد بخاطر اینکه هم ساده است و هم کار کردن با آن آسان میباشد .

 

 

شما با وردپرس میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات موجود برای خود راه اندازی کنید , با قالب و افزونه هایی که برای وردپرس ارائه شده است شما میتوانید یک وبسایت حرفه ای با ظاهر و امکانات مورد نظر برای خود راه اندازی کنید به عنوان مثال میتوانید یک وبسایت فروشگاهی با امکانات کامل و درگاه پرداخت آنلاین و… راه اندازی و طراحی کنید .

 

چرا بهتر است خودمان طراح سایتمان باشیم ؟

 

اول اینکه اگر بخواهید طراحی سایتتان را به شرکت های طراحی سایت بپردازید باید هزینه ی بسیار سنگینی را بدهید .

هزینه ی طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت از ۱ میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان میباشد , همچنین اگر مشکلی در سایتتان بوجود بیاید و یا بخواهید روی وبسایتتان تغییری را بدهید باید بازهم به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید و باز هم هزینه ی سنگینی بپردازید .

 

اما اگر خودتان طراح سایت خود باشید بدونه نیاز به ۰ تومان هزینه ی اضافی میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات حرفه ای برای خود راه اندازی کنید و هر زمانی که بخواهید میتوانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید .

شما اگر بخواهید یک کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید باید خودتان مشکلاتتان را حل کنید , شما باید به یک وبمستر حرفه ای تبدیل بشوید و خودتان مشکلات سایت و کسب و کارتان را حل کنید .

 

چگونه خودمان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

 

شاید شما تصور کنید برای آنکه یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنیم ولی اصلا چنین نیست ,  شما خیلی راحت توسط وردپرس و نصب افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات راه اندازی کنید.

 

افزونه ووکامرس کاملا رایگان است و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت خود آن را به یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات و تجهیزات تبدیل کنید ,  توسط افزونه ووکامرس همه چیز کاملا اتوماتیک انجام می شود و اصلا نیاز به کار خاصی نیست .

 

از سفارش محصولات در سایت تا تحویل دادن آن به مشتری کاملا اتوماتیک صورت می گیرد همه مراحل از خرید تا تحویل همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک و به سادگی انجام میشود.

 

همچنین اگر شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید اصلاً نیاز نیست مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یک وب سایت کاملاً تخصصی داشته باشید شما  باز هم می توانید با وردپرس یک وب سایت فروشگاهی کاملا حرفه ای با تمام امکانات برای خودتان راه اندازی کنید .

 

با نصب قالب پوسته های فروشگاهی شما می توانید فروشگاه خود را به هر شکل و ظاهری  که دوست دارید تبدیل کنید . قالب و پوسته های کاملا حرفه ای برای فروشگاه های اینترنتی ارائه شده است که شما می توانید با هزینه بسیار کم یک قالب کاملا حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی خودتان تهیه کنید و آن را بر روی سایتتان نصب کنید

 

چگونه برای وبسایت خود درگاه پرداخت آنلاین بگیریم ؟

 

یکی از مهمترین کارهایی که برای کسب درآمد و دریافت وجه از کاربران باید انجام بدهید دریافت درگاه پرداخت برای وب سایت تان است .  اما آیا دریافت درگاه پرداخت کار سختی می باشد ؟

 

خیر اصلا چنین نیست ,   شما خیلی راحت می‌توانید از درگاه های واسط استفاده کنید ,  برای دریافت درگاه پرداخت اصلا به درگاه های بانکی مستقیم نیاز نیست ,  شما با استفاده از سایت های واسط پرداخت الکترونیکی می توانید بدون مراجعه به بانک و در کمتر از چند دقیقه یک درگاه پرداخت با تمام امکانات دریافت کنید .

وب سایت هایی که چنین خدمات را ارائه میدهند تعدادشان زیاد می باشد و همه آنها قابل اطمینان هستند .  بهترین وب سایت های که شما می توانید از آنها درگاه پرداخت واسط بگیرید زرین پال , آرین پال و… می باشد .

 

برای نصب درگاه پرداخت برای سایت خود اصلا به کدنویسی نیاز نیست شما می توانید با نصب پلاگین های درگاه پرداخت آنلاین در کمتر از یک دقیقه می توانید برای وب سایت خود یک درگاه پرداخت تهیه کنید و کار خود را شروع کنید

 

 

گام پنجم : جذب ترافیک

 

تا زمانی که وب سایت شما ترافیک و بازدید کننده ی خوبی نداشته باشد نمی توانید آن را به درآمدزایی برسانید ,   با وجود روش های زیادی که برای جذب ترافیک رایگان وجود دارد خیلی از کاربران فکر می‌کنند که باید هزینه ی چند میلیونی برای جذب ترافیک بدهند ولی اصلاً چنین نیست .

 

شما اصلا در ابتدای کار نیاز نیست هزینه های بسیار زیادی را برای جذب ترافیک پرداخت کنید ما در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه برای خود را اندازی کنید و آن را به درآمد اینترنتی بالایی در ماه برسانید پس اصلا نیاز نیست هزینه های زیادی بابت جذب ترافیک پرداخت کنید.

 

۱_جذب ترافیک یا سئو سایت :

 

 همانطور که گفتیم روش های زیادی برای جذب ترافیک وجود دارد که یکی از بهترین روش های ممکن سئو وب سایت می باشد .  شما باید وب سایت تان را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید ,  زمانی که سایت شما در کلمه و عبارات کلیدی  صفحه اول باشد مطمئن باشید روزانه ترافیک زیادی وارد وب سایت شما  می‌شود .

 

 ترافیک از موتور های جستجوگر به خصوص گوگل دریافت می کنید کاملا هدفمند می باشد به عنوان مثال افرادی که عبارت آموزش کسب و کار اینترنتی را سرچ می کنند به دنبال یادگیری و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت می باشند  , کاملا مشخص است هر کسی در گوگل به دنبال چیزی باشد احتمال خیلی زیادی دارد که پس از آنکه وارد  سایتی شد از آن وب سایت خرید کند .

 

 ۲_تولید محتوا و بازاریابی محتوا :

 

 در این بخش از آموزش کسب درآمد از اینترنت به شما  یاد می دهیم که چگونه با بازاریابی محتوا و تولید محتوا مخاطبان هدفمندی را  که از شما خرید می‌کنند  را جذب  سایت تان کنید .

 

یکی از بهترین روش‌ها که شما می توانید بدون ۰ تومان هزینه کسب و کار خود را تبلیغ کنید و یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت تولید محتوا و بازاریابی محتوا می باشد .
  بازاریابی محتوا به شما کمک می‌کند که با نوشتن و انتشار یک مقاله جامع و حرفه ای و رعایت اصول بازاریابی محتوا مخاطبان زیاد و نامحدودی را برای سایتتان جذب کنید.

 

 بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوای هدفمند برای وب سایت خود , در بازاریابی محتوا شما باید به دنبال کشف نیاز در مخاطب خود باشید باید نیاز و مشکلات مخاطبان را  شناسایی کنید و راه حل را به مخاطبان و کاربران خود نشان دهید وقتی شما میتوانید نیازهای مخاطبان را برطرف کنید کاربران جذب کسب و کارتان می شود .

 

شما با بازاریابی محتوا می توانید کاربران نامحدودی را روزانه وارد  وب سایت تان کنید .  همانطور که گفتم یکی از مهمترین کارها برای کسب درآمد از اینترنت بازاریابی محتوا و تولید محتوا می باشد .

 

 در بازاریابی محتوا اصلاً نیازی نیست که به مشتری التماس کنید که از وبسایت شما خرید کند آنها خودشان می دانند که باید ازسایت شما خرید کنند .

 

 پس شما اگر یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید توصیه می کنم حتما برای وبسایت خود شروع به تولید محتوا و بازاریابی محتوا کنید.

 

۳_استفاده از شبکه های اجتماعی :

 

یکی دیگر از بهترین روشها برای جذب مشتری و جذب ترافیک هدفمند فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد.  مطمئن باشید بیشترین مخاطبان شما امروز در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام , تلگرام , فیس بوک و … فعالیت می‌کند .
به همین دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی موبایلی و شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر میشود  که این باعث می‌شود خیلی از برندهای بزرگ بازار از شبکه های اجتماعی برای جذب ترافیک و مشتری استفاده کند .

 

 به این نکته توجه کنید که برای جذب ترافیک هدفمند فقط از روش های شبکه اجتماعی استفاده نکنیم شما نباید هرگز از موتورهای جستجوگر مثل گوگل غافل شوید .  این را بدانید که بالای ۹۰ درصد از ترافیک ورودی سایت شما از شبکه های اجتماعی به خصوص گوگل می باشد که شما باید بیشتر هدف خود را بر روی بهینه سازی و سئو وب سایت خود بگذارید .

 

جمع بندی در ۱ دقیقه 

 

در این مقاله سعی کردم شما را با آموزش کسب درآمد از اینترنت آشنا کند که چگونه بتوانید از اینترنت کسب درآمد دائم و همیشگی داشته باشید.

 

کسب درآمد از اینترنت کار سخت و دشواری نیست شما باید اصول را بلد باشید تا بتوانید از این کار درآمد پایدار داشته باشید.

 

در این مقاله ی آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان مراحل را قدم به قدم و گام به گام به شما آموزش دادیم و شما را به طور کامل راهنمایی کردیم که چطور می توانید از اینترنت کسب درآمد دائمی داشته باشید .

 

برای به درآمد رساندن هر کسب کار اینترنتی نیاز به اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم دارید .  اصلا به این سادگی نیست که هر کس بعد از اینکه وارد وبسایت شما شد حتما از سایت شما خرید کند .

 

به این نکته توجه کنید  که کسب و کار اینترنتی کار سخت و دشوار نیست و شما می توانید در کمتر از یک الی دو ماه اگر اصول را کامل رعایت کرده باشید به درآمد پایدار و چند میلیونی در ماه برسید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *