دانستنی

آموزش کسب درآمد اینترنتی دلاری

قیمت دلار روز به روز افزایش پیدا می‌کند. کسب درآمد دلاری در ایران هرچقدر هم که کم باشد همچنان به ریال می‌چربد. چون ارزش واقعی اجناسی که می‌خریم و هر چیزی که استفاده می‌کنیم عملا با دلار مشخص می‌شود. یعنی اگر یک درآمد معقول دلاری داشته باشیم چندان اثرات تورم را در زندگی‌مان احساس نخواهیم کرد.

کسب درآمد دلاری یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی می باشد. شاید شما قصد کسب درآمد دلاری از اینترنت را داشته باشید و بخواهید از طریق اینترنت درآمد دلاری را تجربه کنید. اما آیا کسب درآمد دلاری در اینترنت امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توان با روش‌هایی ساده از اینترنت به صورت دلاری کسب درآمد کرد؟ شاید تصور کنید که کسب درآمد دلاری در اینترنت در ایران غیر ممکن است و یا سخت و دشوار باشد. اما اصلاً این طور نیست. با توجه به ایده هایی که در ادامه به شما معرفی کردیم میتوانید در ایران کسب درآمد اینترنتی به دلار را تجربه کنید.

ابتدا به چند سوال متداول در این زمینه پاسخ می‌دهیم.

سوالات متداول کسب درآمد دلاری در ایران

آیا باید برای کسب درآمد دلاری حتما انگلیسی بلد باشیم؟

لزومی در کار نیست. اما اگر زبان انگلیسی بلد باشید این مسیر را راحت‌تر ادامه می‌دهید. همه‌ی ما تا حدی زبان انگلیسی بلد هستیم که بتوانیم با اینترنت کار کنیم. اما برای تعامل بهتر و همچنین یادگیری سریع‌تر الفبای کار بهتر است زبان انگلیسی‌مان را تقویت کنیم.

آیا حتما باید کارت اعتباری و یا شماره‌حساب دلاری داشته باشیم؟

به نوع کاری که قرار است انجام دهید بستگی دارد. اگر روش درآمدزایی شما از طریق ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین و اتریوم و … است بدون داشتن کارت اعتباری هم می‌توانید ادامه دهید. اما اگر می‌خواهید مستقیما به کسب درآمد دلاری از اینترنت بپردازید داشتن کارت اعتباری برای دریافت درآمد الزامی است.

آیا باید حتما سایت داشته باشم؟

کسب درآمد دلاری از سایت تنها یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. روش‌های دیگری هم وجود دارند که به سایت نیاز ندارند.

میزان درآمدی که می‌توانم کسب کنم چقدر است؟

همه چیز به خود شما بستگی دارد. اینکه چقدر وقت می‌گذارید. چقدر یاد می‌گیرید. چقدر خلاقیت به خرج می‌دهید و از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید. ما در اینجا ایده‌های مختلفی را معرفی می‌کنیم و شما متناسب با مهارت و پتانسیلی که دارید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و این کار را یاد بگیرید. دقیق و باانگیزه ادامه دهید تا در نهایت به درآمد دلخواه‌تان برسید.

چگونه از اینترنت درآمد دلاری داشته باشیم 

حالا سراغ ایده‌های کسب درآمد دلاری در ایران می‌رویم. تمام این ایده‌ها قابلیت عملی شدن دارند. پتانسیل و ظرفیت بالایی برای درآمدزایی دارند و افراد زیادی از این طریق به کسب دلار رایگان از اینترنت در ایران می‌پردازند.

۱-کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

بله. درست شنیدید. امکان کسب درآمد دلاری در ایران از اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر است. در حقیقت یک منبع طلا برای کسب و کارهاست. اما شما چطور می‌توانید از آن کسب درآمد کنید؟

  • روش اول: اینفلوئنسرینگ

اینفلوئنسرها جزو پردرآمدترین‌ها در دنیای اینترنت هستند. احتمالا چند اینفلوئنسر ایرانی هم می‌شناسید که برخی اوقات تبلیغات کسب و کارها را انجام می‌دهند. اما برخی از اینفلوئنسرهای ایرانی از همان ابتدا سعی می‌کنند تا به صورت بین‌المللی فعالیت داشته‌ باشند. یعنی مخاطبانی که جذب می‌کنند تنها ایرانی نیستند.

اگر شما هم بتوانید با مهارتی که دارید یک اینفلوئنسر در حوزه‌ی موردنظرتان باشید کسب و کارهای بین‌المللی با شما همکاری خواهند کرد. اشتباه نکنید. اینفلوئنسر قرار نیست حتما ۱ میلیون فالور یا بیشتر داشته باشد. اتفاقا برندها بیشتر با میکرواینفلوئنسرها همکاری می‌کنند. چون تاثیرگذاری بیشتری روی فالورهای کم‌شان دارند. اگر بتوانید بیش از ۵۰۰۰ فالور واقعی جمع کنید و فعالیت‌تان را در یک حوزه متمرکز کنید قطعا کسب و کارهای این حوزه برای تبلیغات و برندینگ سراغ شما خواهند آمد.

  • روش دوم: فروش محصولات برندهای خارجی

اکثر برندهای خارجی در ایران نمایندگی دارند. شما می‌توانید به عنوان Affiliate Marketer برای فروش محصولات این برندها همکاری کنید. این سیستم همکاری در فروش اینستاگرام است و کسب درآمد دلاری در اینستاگرام را راحت‌تر کرده است. چرا که اینستاگرام اخیرا Product Tag و سیستم پرداخت هم به پلتفرمش اضافه کرده است و می‌توانید مستقیما لینک بدهید. شما یک لینک از یک کسب و کار خواهید گرفت. لینکی که مختص خودتان است. به ازای هر کسی که روی لینک کلیک می‌کند و خریدش را تکمیل می‌کند شما پورسانت مربوط به آن را دریافت خواهید کرد.

برخلاف اینفلوئنسرینگ این سبک از مارکتینگ بیشتر بر توانایی شما در فروش تمرکز دارد. باید توانایی و تکنیک‌های فروش را یاد بگیرید و در یک حوزه خاص شروع به فعالیت کنید. تمام سایت‌هایی که سیستم همکاری در فروش دارند مقصد شما هستند. مثلا حتی می‌توانید با آمازون هم همکاری کنید. این روش کسب درآمد دلاری زودتر از اینفلوئنسرینگ به نتیجه می‌رسد. اما وقتی اینفلوئنسرها فالورهای زیادی پیدا می‌کنند معمولا درآمد بیشتری از تبلیغات کسب می‌کنند.

۲-کسب درآمد دلاری در ایران از سایت

اگر سایتی دارید و یا قصد دارید راه‌اندازی کنید کسب درآمد دلاری از سایت گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. روش‌های مختلف درآمدزایی از این طریق وجود دارد.

  • روش اول: همکاری در فروش

دقیقا مثل مدلی که برای اینستاگرام توضیح دادیم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ روی سایت هم جواب می‌دهد. حتی بهتر جواب می‌دهد. اگر بتوانید یک سایت به زبان انگلیسی راه‌اندازی کنید می‌توانید مستقیما با فروشگاه‌ها و برندها همکاری کنید و سیستمی برای همکاری در فروش داشته باشید و پورسانت بگیرید. چون سایت‌ها عمدتا اعتبار و درصد اطمینان بالاتری دارند درآمد شما نسبت به اینستاگرام بالاتر خواهد بود. در ضمن در اینستاگرام فقط فالورهای شما روی لینک‌ها کلیک می‌کنند. اما در مورد سایت می‌توانید مستقیما از گوگل یا منابع دیگر ترافیک جذب کنید و آن‌ها را به مشتری برای برندها تبدیل کنید.

  • روش دوم: فروش محصولات

اگر با یک تامین‌کننده خارج از ایران همکاری کنید و محصولات آن‌ها را بفروشید می‌توانید مستقیما از طریق فروشگاه‌ اینترنتی تان درآمد کسب کنید. بسیاری از متخصصین کسب و کار این مدل کسب درآمد دلاری از سایت را بهترین روش می‌دانند. همه چیز به مهارت شما در ارتقا سایت، جذب ترافیک و فروش محصولات خودتان بستگی دارد.

  • روش سوم: فروش فایل

فروش فایل یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در اینترنت است. دو مدل برای این کار به شما پیشنهاد می‌شود. اول اینکه خودتان یک سایت داشته باشید و فایل‌هایی نظیر پی‌دی‌اف، فیلم، صدا، پروژه دانشگاهی و … بفروشید. یا اینکه در سایت‌هایی مانند آمازون و یا شاتر استاک اکانت باز کنید و ایبوک و یا حتی عکس بفروشید. سایت‌های خارجی دوست دارند از عکس‌های یونیک و خاص در سایت‌شان استفاده کنند و شما از طریق این بستر و عکس‌های باکیفیتی که می‌گیرید می‌توانید مشتری جذب کنید. بعضی عکس‌ها در شاتر استاک بیشتر از ۱۰ دلار قیمت دارند.

۳-کسب درآمد به دلار از روش ایردراپ

اگر به حوزه ارز دیجیتال و رمزارزها علاقه دارید کسب درآمد دلاری در ایران به روش ایردراپ به راحتی انجام می‌شود. در این روش شما ارزهای دیجیتالی که به بازار عرضه می‌شوند را تبلیغ می‌کنید. معمولا وقتی یک رمزارز جدید وارد بازار می‌شود چندین هزار توکن رایگان که ارزش بالایی دارند در اختیار کاربران اولیه قرار می‌دهند. روزانه چندین ارز دیجیتال عرضه می‌شوند و شما می‌توانید این ارزها را دریافت کنید.

با تبلیغ این ارزها و به ازای هر کاربری که توسط شما وارد این سیستم می‌شود شما هم ارز دریافت خواهید کرد. بلاک‌چین امنیت بالایی دارد. به همین دلیل اگر قواعد آن را بلد باشید کسب درآمد دلاری به روش ایردراپ یک روش امن درآمدزایی است.

کسب درآمد دلاری به روش ایردراپ لزوما به کارت اعتباری نیاز ندارد. شما می‌توانید این ارزها را مستقیما به بیت‌کوین یا هر ارز دیگری تبدیل کنید و هر موقع که خواستید آن را نقد کنید. فقط باید قواعد بازار را بلد باشید و بدانید که کدام ارزها می‌توانند بیشترین میزان رشد را داشته باشد. کدام ارزها امنیت دارند و توسط کدام استارتاپ‌ها عرضه شد‌ه‌اند. ایردراپ روشی است که استارت‌آپ‌های نوپا برای جمع‌آوری بودجه و ایجاد آگاهی نسبت به رمزارزهای جدیدشان انجام می‌دهند. کاربرانی که به این استارتاپ‌ها در مراحل اولیه کمک می‌کنند می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

برای کسب درآمد به این روش به دانش زبان انگلیسی چندان نیازی ندارید و خود استارتاپ‌ها قواعد و نحوه کسب درآمد را به شما خواهند گفت.

۴-کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال 

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال یکی دیگر از ایده های پولساز برای درآمدزایی دلاری در ایران است. البته شاید بپرسید که منظور از ارز دیجیتال چیست؟  ارزهای دیجیتال به ارزهایی که به صورت دیجیتالی هستند و وجود خارجی ندارند را ارزهای دیجیتال میگویند.

 ارز دیجیتال یا رمز ارز (Cryptocurrency)  شکل خاصی از پول های دیجیتالی است که بر پایه علم رمز ارزنگاری ایجاد شده است.  با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران هستند، کسب درامد از رمز ارزها و ارز های دیجیتال می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.  البته در این مقاله قصد ندارم شما را با ارز های دیجیتال و رمز ارزها آشنا کنم. و هدف اصلی من این است که شما را با  نحوه درآمدزایی ارزهای دیجیتال آشنا  کنم.

 یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای افرادی که میخواهند در ایران درآمد دلاری داشته باشند، کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است. البته علاوه بر این که می توانید از طریق رمز ارزها درآمد دلاری داشته باشید می‌توانید  به عنوان سرمایه گذاری هم از این مدل استفاده کنید.

 به طور کلی ۳ روش درآمدزایی از طریق رمز ارزها وجود دارد که عبارت است از:

  • کسب درآمد به روش ترید کردن:

 در روش کسب درآمد از طریق ترید کردن شما باید اصول ترید کردن را به صورت کامل یاد بگیرید. برای اینکه از این روش درآمد زایی استفاده کنید شما نیاز به سرمایه کمی برای شروع دارید. اما به این نکته توجه کنید این روش یکی از پر ریسک ترین و پردرآمدترین این روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است.  در این روش شما از طریق تحلیل تکنیکال هایی که انجام می دهید یک نوع ارز دیجیتال را خریداری میکنید و در زمان مناسبی میفروشید.  وقتی قیمت ارز دیجیتال موردنظرتان کاهش پیدا کرد شروع به خریدن میکنید و وقتی قیمت افزایش پیدا کرد آن ارز را می فروشید. اگر تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را کامل یاد بگیرید  می‌توانید از این روش درامد دلاری استفاده کنید.  البته باید بگم که این روش یکی از پر ریسک ترین روش های کسب درآمد دلاری در ایران است.

  • کسب درآمد به روش هودل کردن:

 یکی دیگر از از روشهای بسیار کم ریسک کسب درآمد از ارزهای دیجیتال  کسب درآمد به روش هودل یا  نگهداری ارز دیجیتال است.  در این روش شما محبوب ترین ارز دیجیتال را خریداری می کنید و برای طولانی مدت نگه میدارید. با توجه به اینکه قیمت ارزهای دیجیتال رو به افزایش است در بلند مدت می توانید  از این مدل استفاده کنید.  به این نکته توجه کنید شما باید ارزهای اصلی  در بازار ارز های دیجیتال را خریداری کنید و  در دراز مدت نگهداری کنید.  بهترین ارز دیجیتال برای نگهداری  بیت کوین (bitcoin)، اتریوم، زدکش است. البته لبیشتر افراد از این روش به عنوان سرمایه گذاری استفاده میکنند.

  • کسب درآمد به روش مینینگ کردن:

در این روش شما شروع باید از تجهیزات ماینینگ استفاده کنید. برای استفاده از این روش شما نیاز به سرمایه برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین دارید. در این روش شما با استفاده از تجهیزات ماینینگ با اسختخراج ارزهای دیجیتال شروع به کسب درآمد میکنید. این روش هم یکی دیگر از روش هایی است که بسیاری از افراد در ایران استفاده میکنند.

۵-کسب درآمد دلاری از باینری آپشن

یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد دلاری کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن است. باینری آپشن یک بازار جدید مالی است و یکی از روشهای کسب درآمد از اینترنت به حساب می آید. کار با این سیستم ها بسیار ساده و راحت است. سیستم های باینری آپشن دقیقاً مشابه بورس است. اگر واقعاً به بورس علاقه دارید و می خواهید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید این روش مناسب شماست.

وب سایت های زیادی مثل الیمپ ترید، آلپاری و…هستند که می توانید با عضویت در آنها وارد معاملات باینری آپشن شوید و کسب درآمد دلاری تان را شروع کنید. کسب درآمد دلاری از باینری آپشن بر مبنای دو گزینه خرید و فروش است. وقتی شرکتها در حال خرید و فروش سهام خود هستند باید پیش‌بینی کنید که این شرکت ها به سود می رسند یا نه. اگر پیش بینی تان درست باشد با توجه به مبلغی که تعیین گردید سود به حسابتان واریز می شود.

برای اینکه بتوانید در بازار های باینری آپشن فعالیت کنید باید اصول و یک سری تکنیک ها را بلد باشید. البته یادگیری این اصول و تکنیک ها اصلا کار سخت و دشواری نیست.

۶-درآمدزایی دلاری با فروش آنلاین عکس و تصویر

یکی دیگر از ساده ترین و بی دردسرترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران فروش آنلاین عکس و تصاویر است. سایت های زیادی مثل shutterstock.com و dribbble.com هستند که اگر تصاویر جذاب و زیبای طراحی کنید می توانید به آن ها بفروشید و کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید.

اگر گرافیست حرفه ای هستید کار با نرم افزارهای گرافیکی را به‌خوبی بلدید می‌توانید در این سایت ها کارهای خود را به نمایش بگذارید و از طریق فروش اینترنتی این تصاویر به درآمد برسید.

اگر هم عکاس هستید و عکس های تجاری، تبلیغاتی و یا حتی از طبیعت عکاسی می کنید میتوانید عکس و تصاویر تان را در سایت هایی مثل unsplash برای فروش قرار بدهید.

اگر در زمینه عکس های وکتور حرفه ای هستید و می توانید چنین تصاویری را طراحی کنید می توانید از سایت هایی مثل dribble استفاده کنید و تصاویرتان را به صورت اینترنتی و آنلاین بفروشید.

اگر هم در زمینه طراحی و ساخت لوگو یا شعار مهارت دارید می توانید از سایت teespring.com برای درآمد زایی و کسب درآمد استفاده کنید. این سایت هر طرحی را که طراحی می کنید از شما میخرد و از طرح ها و لوگو های شما برای چاپ روی تیشرت، قاب موبایل، لیوان، کیف و… استفاده می کنند.

یکی از لذت بخش ترین مدل های کسب درامد دلاری از اینترنت این است که آثار و کارهایتان را در معرض دید مردم قرار بدهید و از طریق فروش آن کسب درآمد کنید. سایت های زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند که من ۴ تا از معروفترین این سایت ها را به شما معرفی کردم.

۷-کسب درآمد اینترنتی دلاری از فروش آموزش

یکی دیگر از روش های کسب درآمد دلاری در ایران فروش آموزش های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشور های خارجی است. شما با تولید دوره های آموزشی می توانید دوره های تان را به تمام دنیا بفروشید. وب سایت های خارجی زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند دوره های تان را درون آنها قرار بدهید و به سراسر دنیا بفروشید. که یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها سایت یودمی (udemy ) و لیندا ( linda ) می باشد.

افراد زیادی در ایران هستند مهارت و تخصص شان را به دوره‌های آموزشی تبدیل می‌کنند و درون این سایت قرار می دهند و به راحتی می فروشند. در چنین سایت هایی دوره های فارسی مدرس ایرانی به چشم می خورد که مورد استقبال ایرانی های مقیم خارج از کشور قرار گرفته است.

اگر شما در هر زمینه مهارت و تخصص دارید میتوانید مهارت تان را به دوره‌های آموزشی تبدیل کنید. به عنوان مثال ممکن است در زمینه بازاریابی و فروش مهارت داشته باشید می توانید با تولید یک دوره آموزشی بازاریابی آن را درون سایت یودمی و لیندا قرار بدهید و بفروشید.

اگر کتاب های زیادی در زمینه موفقیت مطالعه کرده اید می توانید آن را به دوره های صوتی و تصویری تبدیل کنید و در این سایت ها برای فروش قرار بدهید. مطمئن باشید اگر چنین کاری را انجام بدهید افراد زیادی از شما استقبال خواهند کرد.

اگر هم به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی طراحی کنید و در سایت های معتبر دنیا مثل یودمی برای فروش قرار بدهید. مسلما اگر دوره‌هایی به زبان های بین المللی بسازید بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید در میتوانید آموزش هایی با زبان فارسی بسازید.

سایر روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران از اینترنت

درآمد دلاری در دنیای اینترنت به این روش‌ها محدود نمی‌شود. صدها روش دیگر دارد که می‌توانید همین الان حتی بدون بودجه اقدام کنید و کارتان را شروع کنید. در ادامه چند روش دیگر به شما معرفی می‌شود.

سایت‌های تبلیغاتی کوتاه‌کننده لینک: این سایت‌ها لینک‌های شما را کوتاه می‌کنند و به ازای هر کاربری که روی آن‌ها کلیک می‌کنند یک تبلیغ به آن‌ها نمایش داده می‌شود. مثلا سایت st این کار را انجام می‌دهد. این را هم می‌توانید به روش‌های کسب درآمد دلاری از سایت و شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید.

یوتیوب: می‌دانستید یوتیوب به ازای بازدیدکننده‌ها به شما پول می‌دهد؟ اگر ویدیوهایی تولید کنید و در یوتیوب بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد یوتیوب مستقیما به شما پول می‌دهد. اصطلاحا به این سبک از کسب درآمد ولاگینگ یا ویدیوبلاگینگ گفته می‌شود.

مدیوم: مدیوم هم سیستم تولیدکنندگان محتوا دارد. اگر محتوا تولید می‌کنید می‌توانید در این بستر ثبت‌نام کنید و به ازای هر بار که محتوای شما خوانده می‌شود مبلغی را برای شما پرداخت می‌کند.

فروش قالب و افزونه وردپرس: کسب درآمد از فروش قالب و افزونه های وردپرسی در مارکت های جهانی است .بزرگترین مارکت های جهانی themeforest ، envato و codecanyon نام دارد .

این سایت ها منبع عظیمی از افزونه ها و قالب های وردپرس هستند که فروشندگان زیادی در دنیا حتی در ایران در این سایت ها محصولات وردپرسیشان را برای فروش قرار می دهند.

فقط یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است مارکت پلیس ها ایران را تحریم کرده اند. اگر میخواهید در این مارکت پلیس ها فعالیت کنید باید مواظب باشید. هرگز نباید متوجه شوند که شما ایرانی هستید وگرنه درجا اکانت تان را بلاک می کنند و دیگر نمی توانید در آن ها فعالیت کنید.

اگر بتوانید این مارکت پلیس ها را دور بزنید و محصولات وردپرسی تان را در این مارکت پلیس ها برای فروش قرار بدهید و مطمئن باشید به درآمد باورنکردنی خواهید رسید. همین الان افرادی در جهان هستند که از طریق فروش محصولات شان داخل این مارکت پلیس ها به درآمدهای بسیار زیادی در ماه رسیده اند. نمونه‌اش قالب محبوب و پرطرفدار آوادا که تاکنون فروش باور نکردنی داشته است.

بهترین و ساده ترین راه برای این مدل کسب درآمد دلاری این است که قالب ها و افزونه های وردپرس ای طراحی کنید و به زبان انگلیسی ترجمه کنید و در این مارکت پلیس های وردپرسی برای فروش قرار بدهید.

برای ارائه پشتیبانی محصولات تان در این سایت ها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. البته مترجم های آنلاین این مشکل را برای شما حل کرده است. چون پشتیبانی محصولات در این مارکت پلیس ها به صورت تیکتینگ هستند و شما فرصت مناسب برای ترجمه تیکه ها و پاسخ دادن به آن ها دارید.

فریلنسرینگ برای سایت‌های خارجی: یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل و کسب و کار در منزل فریلنسری یا آزاد کاری است. اگر در هر زمینه ای تخصص و مهارت خاصی دارید می توانید از طریق آزاد کاری در منزل کسب درآمد داشته باشید. بسیاری از افرادی که در زمینه‌های خاصی تخصص دارند توانستند از طریق فریلنسری در منزل به درآمد های زیادی در ماه برسند.

در ایران وب سایت های زیادی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما در بازار جهان سایت هایی وجود دارد که می توانید از آنها کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید. تنها کافی است وارد این سایت شوید و در این سایت ثبت نام کنید و مشخص کنید که در چه زمینه مهارت و تخصص دارید.

هر مهارت و تخصصی که داشته باشید مثل سئو و بهینه سازی سایت، طراحی و ساخت سایت، برنامه نویسی وب، برنامه نویسی ویندوز و اندروید، تولید محتوا و… می توانید از طریق این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید.

اما یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن این است که باید زبان انگلیسی را کامل بلد باشید. چون اگر بخواهید پروژه ای را از کارفرمایان دریافت کنید و انجام دهید باید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید. هر چقدر بتوانید در این سایت ها فعالیت کنید و پروژه های زیادی را انجام بدهید رزومه و نمونه کارهای شما قوی تر می شود و روز به روز پیشنهادهای کاری بیشتری به شما داده می شود.

این را هم بگویم که این روش نسبت به بقیه روش ها سخت تر و دشوارتر است. اما اگر واقعاً عاشق مهارت و تخصصتان هستید و در یک زمینه خاصی متخصص هستید این روش یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران است.

اگر قصد دارید از این روش درآمدزایی کنید پیشنهاد می کنم حتما یک تیم چند نفره تشکیل بدهید. داشتن تیم در این کار باعث می شود پروژه و کارهای تان را زودتر انجام بدهید و درآمدتان افزایش پیدا میکند. افراد زیادی توانسته اند با تشکیل تیم از طریق فریلنسری در ایران به درآمد های چندین هزار دلاری در ماه برسند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران را به شما معرفی کنیم. این روش ها اصلی ترین روش هایی هستند که می توانید با هر کدام از این ها درآمد دلاری را تجربه کنید.روش هایی که به شما معرفی کردم روش های کاملا واقعی هستند.

اگر قصد دارید روشی را انتخاب کنید باید ببینید که به کدام از این روش ها علاقه دارید. باید بررسی کنید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید. اگر فکر می کنید که هیچ مهارت و تخصصی ندارید می توانید از مهارت و تخصص دیگران استفاده کنید.

کسب درآمد به دلار از اینترنت در ایران راه‌های بسیار زیادی دارد. اگر دوست ندارید خودتان را به درآمد ریالی محدود کنید همین امروز می‌توانید متناسب با مهارت‌ها و استعدادهایی که دارید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید و کسب درآمد دلاری در ایران را آغاز کنید. در هر کدام از این روش‌ها با توجه به میزان وقت و انرژی که می‌گذارید می‌توانید متناسب با آن درآمد داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *