دانستنی

اشتغال با کسب درآمد از اینترنت

اشتغال با کسب درآمد از اینترنت

با دیدن عنوان اشتغال با کسب درآمد از اینترنت الان کسی تعجب نخواهد کرد چرا که امروزه با نفوذ بالای اینترنت در ایران به یکی از راههای کسب درآمد بالا تبدیل شده است. به دلیل معضل بیکاری در کشور، توجه به اشتغال در اینترنت بیش از گذشته اهمیت پیدا می کند. با این حال هنوز کسب درآمد اینترنتی آن طور که شایسته است نسبت به سایر کشورهای رشد نکرده و افراد زیادی در ایران هنوز معتقدند که برای کسب درآمد باید راههای سخت و طاقت فرسا را انجام داد.

به دلیل وجود بیکاران فراوان در کشور فضای مجازی یکی از بهترین ها برای شغل یابی و ایجاد کار می باشد و اشتغال با کسب درآمد از اینترنت را باید برای مبارزه با بیکاری در نظر داشت . در سایت پول یابی قصد داریم تا روش های کاریابی و ایجاداشتغال را شرح دهیم با ما همراه باشید.

ایجاد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت

به برخی از موارد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت در بالا اشاره شد و اینکه به دلیل بیکاران زیاد در جامعه ایرانی باید حتما راههای جدید و نوین راه اندازی کسب و کار مورد توجه قرار گیرد و لزوما نباید به دنبال شیوه سنتی و قدیمی بود. فضای مجازی یا کسب و کار اینترنتی پتانسیل بسیار بالایی در ایجاد اشتغال داشته و نباید از این محیط سودآور غافل شد.

علاوه بر اینها اشتغال با کسب درآمد از اینترنت به دلیل رشد سریع، کم هزینه بودن، اقبال عمومی کاربران، آسان و در دسترس بودن، تنوع کار و ایجاد شغل، نداشتن محدودیت های فروشگاههای فیزیکی و …. راه آسنی برای درآمدزایی می باشد. بدون شک کسب درآمد اینترنتی بسیار ساده تر و پرسود تر از کارهای ستخت و فروشگاههای فیزیکی می باشد . در اینجا به راههای ایجاد اشتغال و روش های کسب درآمد از اینترنت می پردازیم :

شیوه های ایجاد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت

– ایجاد اشتغال با تلگرام

تلگرام با وجود به ایران به دلایلی مثل مثل امنیت بالا، سرعت خوب، امکانات مناسب و …. سایر رقبا و شبکه های اجتماعی را کنار زد و یکه تاز جذب کاربران ایرانی شد. تلگرام با بیش از ۴۵ میلیون کاربر فعال ایرانی، محیط بسیار عالی برای اشتغال با کسب درآمد از اینترنت می باشد.

راههای کسب درآمد از تلگرام بسیار زیاد است ولی از طریق ایجاد کانال و گروههای تلگرامی، ربات تلگرام، استیکرها ، گرفتن تبلیغات و ممبر فروشی گزینه های کسب درآمد از تلگرام می باشد.

با گرفتن ممبر ، کسب درآمد از تلگرام ساده ترین روش می باشد. با توجه به تحقیق سایت پول یابی، بیشتر افراد کسب درآمد از کانال تلگرام را ترجیح می دهند و این کار برای میسر است.

– ایجاد اشتغال با اینستاگرام

بعد از تلگرام، شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان اشترک دهنده عکس و فیلم و نوشتار ، در میان کاربران ایرانی بیشترین طرفدار را دارد و لذا اشتغال با کسب درآمد از اینترنت در این مکان هم تجربه خوبی می تواند باشد.

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام،  بع وسیله فروش مستقیم محصولات و کالاها، تبلیغات اینترنتی ، برند سازی محصولات، کسب درآمد با فروش صفحات و یا دنبال کننده ها امکان پذیر است. به اعتقاد برخی از کارشناسان حوزه کسب و کار اینترنتی، اشتغال با کسب درآمد از اینترنت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام حرفه ای ترین شغل در این راه می باشد.

– ایجاد شغل و کسب درآمد از فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک هم اگرچه در ایران مسدود است ولی یکی از موارد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت مدنظر همگان می باشد. از شیوه کسب درآمد تقریبا شبیه اینستاگرام بوده و به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان همواره طرفداران خاص خود را داشته است.

به اعتقاد کارشناسان کسب و کار حوزه اینترنت ، فیسبوک ، جالب ترین راه برای درآمد از اینترنت می باشد. مهم ترین شیوه های ایجاد کار و کسب درآمد از آن،به وسیله فروش مستقیم کالا و محصولات، ارائه خدمات دانلودی و فایل، تبلیغات  اینترنتی،معرفی و ایجاد برند، فروش صفحات پربازدید و  دنبال کننده ها است.

– کسب درآمد از گوگل ادسنس

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) محبوب ترین راه کسب درآمد اینترنتی در بین کاربران خارجی می باشد و متاسفانه به دلیل تحریم های مالی، ایرانیان نمی توانند به آسانی از آن کسب درآمد کنند لذا نیاز به تمهیداتی دارند تا کسب درآمد از آن داشته باشند.

برای کسب درآمد از گوگل ادسنس باید سایت و وبلاگ پر بازدید داشته باشید. این سایت و وبلاگ روزانه صدها بازدید کننده واقعی داشته باشد بیشتر اولویت گوگل ادسنس به سایت های با محتوای زبان انگلیسی می باشد لذا اگر سایتتان به زبان انگلیسی باشد عالی است.

با ثبت نام در گوگل ادسنس و ثبت سایت و وبلاگ، گوگل به شما ایمیلی میزند و تایید می کند تا تبلیغاتش را در سایت خودتان قرار دهید.به ازای هر کلیک بازدید کننده روی تبلیغات ، کسب درآمد خواهید داشت.

– شیوه کسب درآمد از یوتیوب

ایجاد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت به وسیله یوتیوب هم امکان پذیر است. این سایت مشهورترین مکان برای اشتراک ویدیو بوده، و افرادی زیادی فیلم و کلیپ های خود را برای نمایش عمومی به اشتراک می گذارند. بسیاری از افراد با اشتراک فیلم های خود کسب درآمد می کنند،اگر فیلمی شخصی و یا کلیپ جذاب و دیدنی داشته باشید، سایت یوتیوب از شما درخواست میکند که فیلمتان در سایت انتشار دهید و بابت آن به شما پول می دهد.

حالا سوال این است که خود سایت یوتیوب چگونه از کلیپ و فیلم ارسالی شما استفاده و کسب درآمد میکند؟ سایت یوتیوب برای کسب درآمد، به ابتدای فیلم شما تبلیغ دیگری اضافه می کند و از این طریق خود شما و یوتیوب همزمان کسب درآمد دارید.

– شیوه کسب درآمد از پاپ آپ

پاپ آپ (POPUP) یا صفحات و پنجره های بالاپر در زمان بازدید کاربران از سایت و وبلاگها یکی از شیوه های کسب درآمد از اینترنت می باشد. در این نوع تبلیغات، ممکن است سایت، محصول و یا خدماتی تبلیغ شود. سایتهای تیلیغات پاپ آپ زیادی وجود دارد که با دادن کدهای مخصوص به شما ، زمینه کسب درآمد را ایجاد می کنند . هر چه بازدید شما بیشتر باشد و کاربران بیشتری در سایتان کلیک کنند کسب درآمد پاپ آپ (POPUP) شما بیشتر می شود.

تبلیغات پاپ آپ به دلیل آزار کاربران و ناخواسته بودن از زشت ترین روش های کسب درآمد از اینترنت محسوب شده و موتورهای جستجو به ویژه گوگل دارندگان این نوع تبلیغات را مجازات می کند.

– روش کسب درآمد از بیت کوین

بیت کوین پول مجازی و یا دیجیتالی است که در سالهای اخیر با افزایش قیمت، مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است. نکته جالب اینکه بیت کوین امروزه یکی از روش های ایجاد اشتغال و کسب درآمد بالا هم محسوب می شود. و کاربران زیادی سعی در کسب درآم با آن هستند. با بیت کوین می توان بدون سرمایه گذاری، درآمد بالا داشت.

قدم اول و شروع برای کسب درآمد ، ثبت نام در سایت بیت کوین می باشد و این سایت یک شماره حساب اینترنتی با شما می دهد. پس از ثبت نام و گرفتن این شماره حساب می توانید در سایتهای کسب درآمد اینترنتی مثل سایتهای کلیکی ، همکاری در فروش و….ثبت نام کنید و درآمد حاصله را به شماره حساب خودتان در بیت کوین واریز کنید.

– اشتغال با کسب درآمد از اینترنت از طریق بازاریابی اینترنتی

یکی از قدیمی ترین روش های ایجاد اشتغال با کسب درآمد از اینترنت ، بازاریابی اینترنتی می باشد که از اوایل دهه ۹۰ به وجود آمد. در آن ایام سایت های اینترنتی اطلاعات خود را ساده و از راه فایل های متنی ارائه می دادند و بعدها گرافیک و تبلیغات تصویری اضافه شد. آخرین اقدام در این حوزه، تکمیل تجارت اینترنتی و استفاده از اینترنت برای فروش بیشتر و آسن تر بود.

بازاریابی اینترنتی مزایای فراوانی دارد که در دسترس بودن اطلاعات یکی از آنهاست، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجو به سادگی اطلاعاتی در مورد کالا کسب کرده و در صورت تمایل آن را خرید می کنند. برای فروش نیروی انسانی استخدام نمی کنند لذا در هزینه ها صرفه جویی کرده و سود بیشتر می برند.

– شیوه کسب درآمد کلیکی

روش کسب درآمد کلیکی PTC یا paid to click به معنای پرداخت به ازای کلیک کاربران است.  کسب درآمد کلیکی نیاز به علم و دانش خاصی نداشته و هر کس می تواند با یکی دو ساعت کار اقدام به کسب درآمد کند.

برای کسب درآم به ازای کلیک می توان در سایتهای کلیکی ایرانی و خارجی عضو شد و با کلیک کردن بر روی تبلیغات این نوع سایتها به کسب درآمد پرداخت . البته کسب درآمد کلیکی به نسبت سایر درآمدها کمتر بوده و نیاز به وقت و استمرار بیشتری دارد.

– کسب درآمد خانگی

ایجاد اشتغال در خانه یا کارآفرینی در منزل یکی از بهترین های کسب درآمد بالا محسوب می شود و در بسیاری از کشورها مورد توجه می باشد. کسب و کار خانگی به عنوان یک شغل متعهدانه ، جزو مشاغل پرسود محسوب می شود که هر فردی می تواند با نگاه کارآفرینی به ان نگاه کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام

شما می توانید به عنوان یک کارآفرین خود را نشان داده و با ایجاد یک کسب و کار کوچک در منزل خود شروع کنید. با رشد و توسعه کار خانگی ، سرمایه بیشتر جلب کرده و در نهایت اقدام به سرمایه گذاری کلان تر کنید.

– راه کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

کوتاه کننده لینک یکی از شیوه های کسب درآمد اینترنتی است با استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینکهای خود انجام می شوند اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید این لینک ها را می توانید در سایت و وبلاگ خود و یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید و اقدام به کسب درآمد کنید.

بازدید کننده لینک ها ، بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده ، تبلیغات را می بینند که بعد از چند لحظه می توانند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک برند و به این روش برای شما کسب درآمد می شود.

– کسب درآمد اینترنتی با همکاری در فروش

زمانی کسب درآمد از همکاری در فروش یکی از پرسودترین و پرطرفدارترین شیوه های کسب درآمد محسوب می شد . در این روش کاربران با فروش محصول و خدمات دیگران، کسب درآمد بالایی داشتند.

در این شیوه کسب و کار اینترنتیری، فروشگاههای بزرگ اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی از محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می دادند و هر چه کاربران می فرختند درصدی را به آنها می دادند.

– کسب درآمد با سرمایه گذاری در بورس

کسب درآمد از بورس اگرچه در ماههای اخیر به دلیل مسائل اقتصادی کمی از رونق افتاده ولی سرمایه گذاری در بورس همیشه یکی از بهترین راههای کسب درآمد محسوب رمی شود.

هر کسی می تواند با مطالعه بورس و شاخص های آن و کسب تجربه لازم به بورس وارد شود و با خرید و فروش سهام به صورت اینترنتی و سرمایه گذاری اندک، به کسب درآمد بالا بپردازد.

– کسب درآمد اینترنتی با بک لینک

بک لینک هم یکی از شیوه های کسب درآمد می باشد که هنوز پرطرفدار بوده و منبع درآمد بسیاری می باشد . بک لینک به لینکی که از سایت دیگر به سایت و وبلاگ شما می شود گفته می شود.

تاثیر بک لینک در چند زمینه می باشد که مهمترین آن بهبود رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل می باشد. اگر سایت و وبلاگ پربازدید با رتبه بالای الکسا دارید می توانید با فروش بک لینک اقدام به کسب درآمد مناسب کنید.

– شیوه کسب درآمد از بازی آنلاین

از اینترنت به هر روش و شیوه های می توان کسب درآمد داشت حتی با بازی کردن و سرگرمی های اینترنتی. بازیه های اندرویدی یکی از راههای کسب درآمد از اینترنت می باشد. کسانی را می شناسم که از طریق بازی کلش آف کلن درآمدهای میلیونی به جیب زدند چرا شما جزو این افراد نباشید؟

– کسب درآمد با فروش فایل

به نظر من بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت فروش فایل و محصولات دانلودی است که بسیار درآمد زا می باشد و خودم سالها از این طریق کسب درآمد کرده و هنوز هم دارم و خیلی هم راضی هستم. هر فایلی که ارزش داشته و قابل ارائه و فروش باشد را می توانید به فروش بگذارید.

کافیست برای فروش فایل از یک فروشگاه ساز رایگان استفاده کنید و محصولات دانلودی خود را در آن قرار دهید و اقدام به کسب درآمد بالا کنید بسیار ساده و پردرآمد.

Investors earning income. People carrying cash from sack with money, finance, profit vector illustration. Business concept for banner, website design or landing web page

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .

محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

سخن پایانی اشتغال با کسب درآمد از اینترنت

از شیوه های مختلف کسب و کار اینترنتی که معرفی کردم می خواهم اینگونه نتیجه بگیرم که اشتغال با کسب درآمد از اینترنت برای همه امکان پذیر است و هر کسی می تواند با کمی تلاش و خلاقیت و با حداقل سرمایه اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کند. البته مشاغل اینترنتی محدود به اینها نمی شود و  شیوه های کسب درآمد خیلی بیشتر از اینهاست .

می توان با ایجاد فروشگاه کارت شارژ اقدام به کسب درآمد کرد و یا اگر کار کردن با سایتهای خارجی مثل فیسبوک و یوتیوب مشکل است در سایتهای ایرانی مثل سایت جعبه و یا سایت شبکه ما، برای نمایش فیلم و کلیپ استفاده کنید و کسب درآمد کنید. راههای کسب درآمد زیاد است به شرطی که شما بخواهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *