دانستنی

افزایش بازدید سایت با ۱۱ روش رایگان

افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین کارهایی است که بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید انجام بدهید. برای افزایش بازدید سایت راه و روش های زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی کردم شما را با اصلی ترین و کاربردی ترین روش های افزایش بازدید سایت و بالا بردن بازدید سایت در اینترنت به صورت کاملاً رایگان آشنا کنم.

در واقع اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و برای کسب و کارتان سایت راه اندازی کردید برای این که بتوانید فروش سایت تان را افزایش بدهید و در اصطلاح کاری کنید که مخاطبان و کاربران سایتتان را راحت تر پیدا کنند باید به فکر افزایش بازدید سایت باشید.

 

اگر کلمه کلیدی ” افزایش بازدید سایت ” را در اینترنت جستجو کرده باشید سایت های زیادی هستند که مقالات زیادی در این مورد نوشته شده است. اما به دلیل اینکه روش اصولی را آموزش ندادند من تصمیم دارم در این مقاله از صفر تا صد شما را با تمام روش های افزایش بازدید سایت به صورت رایگان و حتی پول آشنا کنم.

 

شاید از خودتان بپرسید که چرا باید به فکر افزایش بازدید سایت مان باشیم؟ افزایش بازدید سایت باعث افزایش مخاطبان و کاربران تان می شود در نهایت وقتی کاربران تان افزایش پیدا کند فروش سایت تان افزایش پیدا می‌کند. البته به این نکته توجه کنید که هدف اصلی شما نباید فقط بالا بردن بازدید سایت تان باشد. بهتر است تمرکز اصلی تان را بر روی بازار هدف تات بگذارید تا مخاطبان و کاربران هدفتان شما را راحت تر پیدا کنند.

 

اصلا فرقی نمی کند که چه محصول و خدماتی را در اینترنت می فروشید. محصولات دانلودی می‌فروشید و یا محصولات فیزیکی! تا وقتی نتوانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران سایت شما را پیدا کنند نمی‌توانید در اینترنت فروش داشته باشید. به هر حال اگر می‌خواهید فروش تان را افزایش بدهید باید به فکر افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان و کاربران هدف تان باشید.

 

هر چقدر هم که وبسایتتان عالی باشد اما نتوانید مخاطبان هدف تان را جذب و کسب و کارتان کنید هیچ سودی نخواهد کرد!

یکی از دلایل اصل اینکه بسیاری از افراد بعد از راه اندازی کسب و کار آنلاین شان موفق نمی شوند و در نهایت شکست می خورند این است که نمی دانند چطور باید مخاطبان هدف شان را جذب سایتشان کند و در اصطلاح نمی دانند چطور باید بازدید کنندگان سایت شما را افزایش بدهند.

 

پس در اولین قدم برای اینکه بتوانیم محصولاتمان را در اینترنت بفروشید و مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کسب و کار و سایت تان کنید باید به فکر افزایش بازدید سایت تان باشید. اگر در اینترنت کمی جستجو کنید وب سایت هایی را مشاهده خواهید کرد که محصولات و خدمات با کیفیت را ارائه می‌کنند اما مشکل آنها این است که نمی توانند بازدیدکنندگان و ترافیک سایت شما را افزایش بدهند و مدیران این وب سایت ها در بالا بردن ترافیک سایتشان مشکل دارند!

 

در این مقاله که یکی از کامل ترین و جامع ترین مقاله ها برای افزایش بازدید سایت در گوگل است سعی کردم شما را با روش های کاربردی و کاملا رایگان آشنا کردیم. البته به دلیل اینکه کاملترین مقاله افزایش بازدید سایت را در وب فارسی قرار داده باشیم سعی کردیم در کنار روش‌های رایگان روش های پولی را هم به شما معرفی کنیم. البته اصلا نیازی به هزینه اضافی ندارید و با توجه به تکنیک های رایگانی که در اختیار من قرار خواهیم داد می توانید مخاطبان و کاربران نامحدودی را از اینترنت وارد سایتتان کنید و در نهایت با انجام بازاریابی اینترنتی بر روی آنها، آنها را به مشتری تبدیل کنید.

 

در این مقاله سعی کردم روش هایی را به شما معرفی کنم که بتوانید مخاطبان و کاربران واقعی را جذب کسب و کارتان کنید. تمام نکات و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم نتیجه چندین سال تجربه ما در زمینه افزایش بازدید سایت است. فقط به این نکته توجه کنید که اگر میخواهید با استفاده از این روش ها مخاطبان و کاربران هدف را جذب سایت تان کنید باید تمام روش های گفته شده را در کسب و کار و سایت تان به صورت دائم پیاده کنید.

 

اگر شما به فکر افزایش بازدید سایت تان هستید و می‌خواهید مخاطبان و کاربران زیادی را وارد سایت تان کنید و ان ها را به مشتری تبدیل کنید.اگر تمام روش های گفته شده در این مقاله را در کسب و کار و سایتتان پیاده سازی کنید به شما قول خواهیم داد که با خواندن این مقاله و عملی کردن آن چه را که در این مقاله به شما آموزش داده ایم در هزینه های شما برای افزایش بازدید سایت تان صرفه جویی خواهد شد.

روش های افزایش بازدید سایت رایگان

افزایش بازدید سایت رایگان

خب در این قسمت رسیدیم به مبحث اصلی روش های افزایش بازدید سایت به صورت کاملا رایگان که می خواهیم به شما آموزش بدهیم چطور به صورت کاملاً رایگان می توانید مخاطبان و کاربران هدفتان را جذب کسب و کارتان کنید. فقط برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه و فیدبک را بگیرید پیشنهاد می کنم حتما این نکات گفته شده در این مقاله را در سایت تان رعایت کنید.

۱- تولید محتوای پربازدید برای سایت

اولین روش در افزایش بازدید سایت نوشتن مقالات پربازدید برای سایتتان است. در اولین قدم باید شما برای موضوعات اصلی کسب و کارتان که طرفدار زیادی دارد شروع به تولید محتوای حرفه ای کنید و مقالات جامع تولید کنید.

بسیاری از دوستان بعد از اینکه سایت شان را راه اندازی کردند فکر می‌کنند که فقط باید در حوزه مربوط به کسب و کارشان محتوا و مقاله تولید کنند. شما به این نکته توجه کنید که حتماً در بحث تولید محتوا و نوشتن مقاله باید در حوزه‌های اصلی و پرمخاطب کسب و کارتان باشد.

حتما به این نکته توجه کنید که در بحث تولید محتوای پربازدید برای سایتتان باید بر روی عبارات و کلمات کلیدی اصلی تان که سرچ زیادی میخورد تمرکز کنید. مقاله های پربازدید که برای سایتتان مینویسید باید برای کلمات کلیدی اصلی سایت تا نوشته شود. در اولین قدم قبل از نوشتن مقاله پربازدید بر سایتتان باید عبارات و کلمات کلیدی اصلی که جستجوی زیادی در گوگل می شود را پیدا کنید.

راه و روش های زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی پر جستجو هدف تان وجود دارد. بهترین راه برای انتخاب کلمات کلیدی برای تولید محتوای پر بازدید استفاده از ابزارهایی مثل google keyword planner، kwfinder و google trends است.

با استفاده از این ابزارها باید کلمات کلیدی که سرچ زیادی می‌شود را انتخاب کنید و شروع به تولید محتوای هدفمند و جامع کنید. اگر بتوانید روی کلمات کلیدی اصلی‌تان محتوای جامعه تولید کنید و به نتایج اول گوگل برسید می توانید بازدید سایت تان را چندین و چند برابر کنید.

به عنوان مثال در حوزه کاری ما کلماتی مثل ” کار در منزل“، ” کسب درآمد اینترنتی” و… زیاد توسط مخاطبان و کاربران جستجو می شود. شما هم باید دست به کار شوید و اصلی ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی تان را که مخاطبان و کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند را برای سایت تان انتخاب کنید. البته برای تولید محتوای پربازدید برای سایتتان پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را رعایت کنید.

نکات مهم در نوشتن مقالات پربازدید سایت

شاید تصور کنید که فقط با نوشتن یک مقاله به راحتی می توانید در کلمات کلیدی اصلی سایتتان به نتایج اول گوگل برسید. برای رسیدن به نتایج اول گوگل حتماً باید محتوایی که تولید میکنید جامع تر و کامل تر از رقیبانتان باشد. این کار باعث افزایش بازدید سایت تان می شود. البته علاوه بر کامل و جامع بودن محتوای که تولید می کنید باید به یک سری نکات که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد توجه کنید.

 

۱- به درستی کلمات کلیدی اصلی سایتتان را انتخاب کنید. همانطور که در مبحث بالا گفتم سعی کنید کاربردی ترین و اصلی ترین کلمات کلیدی هدف تان را انتخاب کنید. البته به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید راحت تر روی کلمه کلیدی اصلی‌تان رتبه بگیرید باید روی کلمات راحت تر یا lsi کلمه کلیدی اصلیتان رتبه بگیرید. به عنوان مثال:

اگر بخواهیم روی کلمه کلیدی ” بازاریابی اینترنتی” رتبه بگیریم باید علاوه بر اینکه روی این کلمه کلیدی کار می کنیم روی یکسری کلمات کلیدی فرعی مثل ” آموزش بازاریابی اینترنتی“، ” بازاریابی اینترنتی چیست”، ” چگونه بازاریابی اینترنتی کنیم” و… به نتایج اول گوگل برسیم. البته این تکنیک یکی از تکنیک های طلایی برای رسیدن به نتایج اول گوگل در کلمات کلیدی سخت و دشوار است.

 

۲- برای افزایش بازدید سایت تان حتماً محتوا رقیبانتان را کامل بررسی کنید. به این نکته توجه کنید که حتماً مقاله ای که برای سایتتان می نویسید و می خواهید روی کلمه کلیدی اصلی تان را بگیرید باید محتوای آن کامل تر و جامع تر از رقیبان تان باشد. پس به صورت کامل محتوای رقیبانتان را بررسی کنید و سعی کنید محتوایی که تولید میکنید جامع تر از رقیبانتان باشد. به عنوان مثال اگر مقاله رقیبتان ۳۰۰۰ کلمه بود سعی کنید محتوای شما ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه از محتوای رقیبتان بیشتر باشد.

 

۳- تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را در محتوا و مقاله که تولید می کنید به صورت کامل رعایت کنید. برای اینکه بتوانید در کلمات کلیدی سخت روتو بگیرید و به نتایج گوگل برسید باید تمام فاکتورهای سئو مثل استفاده درست از عنوان ها، رعایت چگالی کلمات کلیدی، بهینه سازی تگ ها و دسته ها، استفاده از هاست مناسب و… را کامل رعایت کنید. برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی سخت رعایت کردن اصول سئو بسیار مهم است.

 

۴- محتوایی که تولید کرده ایم را کامل به اشتراک بگذارید! اشتراک گذاری محتوا داخل شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگران باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل میشود. در اصطلاح برای اینکه بتوانید محتوای تولید کنیم که باعث افزایش بازدید سایت تان بشود باید برای محتوایی که تولید کرده و شروع به ساخت کلیک کنید.

 

۲- نوشتن مقالات جامع و آسمان خراش

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید واقعی سایت نوشتن مقالات جامع است. تولید محتوای جامع یا آسمان خراش یکی از قدرتمندترین تکنیک ها در بهینه سازی سایت و سئو سایت است. به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید راحت تر در نتایج اول گوگل دیده شوید باید محتوای جامع و طولانی برای سایتتان تولید کنید.

هرچقدر مقاله شما جامع تر و طولانی تر باشد راحت تر می توانید به نتایج اول گوگل برسید. تکنیک تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر یک تکنیک فوق العاده قدرتمند در سئو و بهینه سازی سایت است که توسط یکی از سئو کاران حرفه ایی به نام برایان دین از سایت backlinko.com معرفی شده است.

در واقع در تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر محتوایی که تولید می کنید باید جامع تر و کامل تر از رقیبانتان باشد. تولید محتوای جامع تر و کامل تر از رقبا باعث افزایش بازدید سایت می شود و می توانید مخاطبان و کاربران نامحدود را جذب کسب و کارتان کنید. برای تولید مقالات جامع و یا آسمان خراش رعایت نکات زیر باعث افزایش بازدید سایت تان می شود و می توانید راحت تر به نتایج اول گوگل برسید.

نکات مهم در نوشتن مقالات آسمان خراش

برای این که بتوانید با استفاده از تولید محتوای آسمان خراش در نتایج اول گوگل دیده شوید نکات زیر را کامل رعایت کنید:
۱- برای تولید محتوای آسمان خراش از کلمات کلیدی اصلی تان استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که برای کلمات کلیدی اصلی‌تان در گوگل جستجوی زیادی می‌شود محتوای آسمان خراش تولید کنید.

۲- حتماً در محتوایی که تولید می کنید کلمات کلیدی هم خانواده با کلمات کلیدی اصلی تان را در محتوای آن تکرار کنید. به عنوان مثال اگر هدفتان تولید محتوا در زمینه ” کار در منزل” است کلمات کلیدی که گوگل مثل ” کسب و کار خانگی“، ” کار در خانه” و… داخل محتوای تان تکرار کنید. این کار باعث می شود علاوه بر اینکه روی کلمه کلیدی اصلی‌تان رتبه می گیرید روی کلمات فرعی هم رتبه بگیرید و این کار باعث افزایش بازدید سایت تان می شود.

۳- استفاده از تگهای h3 و h2 و استفاده از توضیحات در زیر تگ ها. برای اینکه بتوانید یک محتوای آسمان خراش حرفه ایی تولید کنید برای هر تگ h2 و h3 در حد دو یا سه پاراگراف توضیحات بنویسید.

۴- استفاده از تصاویر و ویدیو در محتوای که تولید میکنید. برای تولید محتوا آسمان خراش سعی کنید از تصاویر و ویدیوهای هم ارتباط با موضوعی محتوا تولید گردید استفاده کنید. این کار باعث ماندگاری مخاطبان و کاربران تان می شود.

۵- استفاده از لینک های داخلی و خارجی در محتوایی که تولید میکنید. برای تولید محتوای آسمان خراش در محتوای که تولید می کنید باید از لینک های داخلی استفاده کنید یعنی به منابع مرتبط لینک بدهید. البته علاوه بر لینک داخلی باید به منابع خارجی معتبر هم لینک بدهید. به عنوان مثال در همین مقاله آموزش افزایش بازدید سایت به تمام منابع معتبر لینک خارجی داریم که این باعث افزایش رتبه این مقاله می شود و می توانیم راحت تر به نتایج اول گوگل برسیم.

۶- سعی کنید تعداد کامل های مقاله تان را افزایش بدهید. افزایش تعداد کامنت ها مربوط به محتوای که تولید کردید باعث بهبود افزایش بازدید سایت تان می شود.

۷- محتوایی که تولید می کنید باید تمام موضوعات رقیبانتان را پوشش بدهد. از قبل از تولید محتوای آسمان خراش محتوای رقیبانتان به صورت کامل بررسی کنید و سعی کنید محتوایی که تولید می کنید تمام محتوای رقیبانتان را به صورت کامل پوشش بدهد.

اگر بتوانید تمام نکاتی که در این بخش به شما آموزش داده ایم را درون محتوا طور کامل رعایت کنید و محتوایی که تولید می کنید کامل‌تر و جامع‌تر از رقبا باشد و تمام موضوعات رقیبانتان را پوشش بدهد شما یک محتوای آسمان خراش و در اصطلاح اسکای اسکریپر برای سایتتان تولید کردید. با تولید محتوا آسمان خراش خیلی راحت تر می توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید و شانس شما برای رسیدن به رتبه اول گوگل بسیار زیاد است.

‏۳-بهینه سازی سایت برای گوگل (SEO)

یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم برای افزایش بازدید سایت رایگان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل است. سئو یا SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. برای این که کاری کنید تا مخاطبان و کاربران زیادی وارد سایتتان بشوند باید سایتتان را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید.

به نظر من بهترین روش و کاربردی ترین روش برای افزایش بازدید واقعی سایت این است که سایت تان را سئو کنید. وقتی سایت تان را سئو کنید باعث می شود مخاطبان و کاربران هدفتان راحت تر وارد سایت تان شوند و شما را راحت تر پیدا کنند. اگر سایتتان را بهینه سازی کنید می توانید خیلی راحت تر مخاطبان و کاربرانی که به محصول و خدمات تا نیاز دارند را جذب کسب و کارتان کنید.

البته در دو روش قبلی برای افزایش بازدید سایت باید تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل رعایت کنید. البته در این بخش قصد دارم شما رو مفصل تر با سئو وب سایت داشتن کنیم.

البته بهینه سازی سایت و سئو به سه مرحله تقسیم می شود. مرحله اول انتخاب کلمات کلیدی، مرحله دوم بهینه سازی و سئو داخلی سایت یا on page seo و مرحله سوم سئو و بهینه سازی خارجی سایت یا off page seo.

 

۱- مرحله اول در سئو و بهینه سازی سایت انتخاب کلمات کلیدی است، البته در مباحث بالا در مورد راه و روش های انتخاب کلمات کلیدی صحبت کردیم. اما اگر بخواهم به شما بگویم که دقیقاً کلمات کلیدی در سئو سایت چه چیزی هستند، منظور از کلمات کلیدی عباراتی هستند که مخاطبان و کاربران تان با توجه به نیاز هایشان در گوگل و بقیه موتورهای جستجوگر جستجو می کنند. به این کلمات که مخاطبان جستجو می‌کنند کلمات کلیدی می گویند.

 

۲- مرحله دوم در سئو , بهینه سازی داخلی سایت یا on page seo است. منظور از بهینه سازی داخلی سایت به مجموعه کارهایی که باید داخل سایت انجام بدهید تا سایت تان برای موتورهای جستجوگر بخصوص گوگل بهینه سازی شود را بهینه سازی داخلی سایت می گویند. بعد از این‌که کلمات کلیدی انتخاب کردید باید اصول سئو داخلی را کامل رعایت کنید با استفاده از این اصول که رعایت میکنید گوگل به شما رتبه بهتری بدهد و در نتایج اول گوگل دیده شوید. مهمترین فاکتورهای استعداد داخلی عبارتند از: انتخاب هاست با کیفیت، تولید محتوای جامع و هدفمند، بهینه سازی دسته ها و تگ ها، بهینه سازی تصاویر سایت، بهینه سازی سرعت سایت، رابطه کاربری عالی و….

 

۳- مرحله سوم در سئو و بهینه سازی سایت خارجی یا off page seo نام دارد. منظور از سئو خارجی یعنی به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت تان انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و بقیه موتورهای جستجوگر بهینه سازی شود مثل ریپورتاژ آگهی و ساخت بک لینک با کیفیت. پس برای افزایش بازدید سایت مبحث بهینه سازی سایت را بسیار جدی بگیرید و سعی کنید تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل در سایتتان رعایت کنید و تمام تلاشتان را کنید تا در نتایج اول گوگل دیده شوید. سئو و بهینه سازی سایت یک روش کاملاً رایگان برای افزایش بازدید سایت است اگر اصول آن را کامل یاد بگیرید میتوانید ترافیک نامحدودی را وارد سایت تان کنید.

۴-افزایش بازدید سایت از طریق شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش‌های بسیار کاربردی برای افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام و تلگرام است. اگر بتوانید به صورت اصولی از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید و محتوای باکیفیتی در اختیار کاربرانتان قرار بدهید می توانید مخاطبان و کاربران زیادی را به سایتتان هدایت کنید.

همانطور که میدانید با افزایش گوشی های هوشمند استفاده از شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام محبوب شده است. محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار زیاد است و افراد زیادی توانسته اند فقط از طریق همین شبکه اجتماعی به درآمدهای زیادی در ماه برسند.

 

با توجه به امکانات جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام اینستاگرام محبوبیت زیادی کسب کرده است و همین موضوع باعث شده که افراد بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند. البته هدف اصلی ما برای افزایش بازدید سایت از روشهای کلیشه‌ای مثل کپی کردن محتوای سایتتان در شبکه‌های اجتماعی نیست. علاوه بر اینکه باید برای سایتتان محتوای حرفه‌ای تولید کنید باید در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام هم شروع به محتوای با کیفیت با تصاویر با کیفیت و جذاب کنید.

 

یعنی علاوه بر اینکه برای سایتتان محتوا تولید می‌کنید باید برای شبکه های اجتماعی تان هم محتوای با کیفیت تولید کنید. البته اگر بتوانید محتوای با کیفیت را در اینستاگرام تولید کنید بر روی برندسازی سایت تاثیر خواهد گذاشت. وقتی شروع به تولید محتوا ویدیو کنید و محتوا تا کاربر پسند باشد مطمئن باشید افراد زیادی شما را دنبال خواهند کرد و این کار باعث می شود علاوه بر اینکه به شما اعتماد کنند روی فروش سایتتان هم تاثیر مستقیم بگذارد.

 

در اینستاگرام و تلگرام می توانید یک کانال و پیج راه اندازی کنید و شروع به تولید محتوای ویدیویی کنید و داخل پیج کانال تان منتشر کنید. سعی کنید در محتواهایی که تولید می کنید از تصاویر و کپشن های جذاب استفاده کنید تا مخاطبان تان جذب کسب و کارتان شود . برای اینکه بتوانید از طریق شبکه‌های اجتماعی بازدیدکنندگان تا را افزایش بدهید می توانید از آنها بخواهید که وارد سایت تان شوند.

پس از شبکه‌های اجتماعی را بسیار جدی بگیرید و برای افزایش بازدید سایت تان از این شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام استفاده کنید و هدف اصلی آن تولید محتوای با کیفیت باشد.

 

۵- تولید ویدیو برای افزایش بازدید سایت

تولید ویدیو یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت است. همانطور که میدانید ویدیو یکی از محبوب ترین و بهترین فرمت های رایج در اینترنت است که اثر‌گذاری آن نسبت به بقیه فرمت ها بیشتر است. یعنی شما با تولید ویدیو می توانید اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان و کاربران تان بگذارید.

اما وقتی اسم تولید ویدیو برای سایت می آید خیلی از دوستان فکر می کنند که تولید و ساخت ویدیو بسیار کار سخت و دشواری است در صورتی که اصلا اینطور نیست! اگر اصول ویدیو مارکتینگ را کامل یاد بگیرید و پیاده سازی کنید مطمئن باشید می توانید ویدیوهای حرفه‌ای تولید کنید که مخاطبان و کاربران تان را شگفت زده کنید.

 

خیلی از دوستان فکر می کنند که برای تولید ویدیو حتماً باید جلوی دوربین حاضر شوند و شروع به حرف زدن و سخنرانی کنند ولی اصلا اینطور نیست! برای ساخت ویدیو و فیلم اصلا نیازی نیست که جلوی دوربین صحبت کنید ، برای افزایش بازدید سایت نیاز به تولید ویدیو های برندسازی و تبلیغاتی ندارید.

ساده ترین روش برای ساخت فیلم برای سایتتان بازآفرینی مقالات تان به فیلم است. یعنی شما می توانید در هر زمینه ای که شروع به نوشتن مقاله کردید آنها را به ویدیو تبدیل کنید و در سایت های اشتراک ویدیو منتشر کنید تا بتوانید مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت تان را افزایش دهید.

 

برای این کار کافیست که یکی از مقالات سایتتان را که قبلاً نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار داخل پاورپوینت با اسلایدهای زیبایی طراحی کنید. سپس می توانید با استفاده از نرم افزارهایی که از صفحه دسکتاپ شما فیلم می گیرند همان مقاله ای که نوشته اید را در ویدیو صحبت کنید. به همین سادگی می توانید فیلم های بسیار حرفه‌ای و با کیفیتی برای افزایش بازدید سایت تان بسازید.

برای ضبط ویدیو به تنها ابزار که نیاز دارید یک میکروفون برای ضبط صدای شما است. ‌افزارهای زیادی هستند که به شما این امکان را می‌دهند از هفته دسکتاپ کامپیوترتان فیلم بگیرید. برای فیلمبرداری از صفحه کامپیوتر تان می توانید از نرم افزارهای کمتازیا استودیو استفاده کنید.

 

بعد از اینکه ویدیو تنها ساختید برای این که کاری کنید که مخاطبان و بازدیدکنندگان وبسایت آن افزایش پیدا کنند، باید ویدیو تان را در سرویس های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا، جعبه و… آپلود کنید.

بهترین سرویس اشتراک ویدیو در دنیا یوتیوب است که روزانه هزاران نفر از این سرویس اشتراک ویدیو استفاده می کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتماً در شبکه های اشتراک ویدیو شروع به تولید محتوای ویدئو کنید. این کار نه تنها باعث افزایش بازدید سایت تان می شود راحت‌تر می‌شود که مخاطبان و کاربران خیلی راحت به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند و این کار باعث افزایش فروش و درآمدتان میشود.

تولید ویدیو در کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم است اگر بتوانید در هر زمینه که فعالیت میکنید شروع به تولید ویدیو ای با کیفیت کنید مطمئن باشید افراد زیادی را به سایتتان هدایت می کنید.

 

۶-افزایش بازدید سایت با انتشار پست مهمان

همانطور که میدانید محتوا در دنیای اینترنت حرف اول را میزند. در زمینه تولید محتوا باید محتواهای با کیفیتی را برای سایتتان تولید کنید. تولید محتوای با کیفیت ممکن است سخت باشد. هدفتان از تولید محتوا باید برطرف کردن نیاز مخاطبان و کاربران تان باشد.

برای افزایش بازدید سایت یک سری وب سایت ها هستند که می توانید محتوای تان را به صورت رایگان در آنها قرار بدهید و و این اجازه را به شما می دهند که به سایتتان لینک بدهید. با توجه به اینکه وب سایت های زیادی هستند که امکان تولید محتوا را برای مخاطبان و کاربران شان قرار دادند می توانید با تولید محتوا در چنین وب‌سایت‌های مخاطبان زیادی را وارد سایتتان کنید.

مطمئن هستم اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنید اسم پست مهمان را شنیده باشید. انتشار پست مهمان یکی از روشها برای افزایش بازدید سایت است. شاید بپرسید که منظور از پست مهمان چیست و چطور می توانیم محتواهایمان را به صورت پست مهمان برای چنین بسایت هایی بفرستیم؟

سایت های محتوایی زیادی وجود دارند که این امکان را به شما می دهند به عنوان نویسنده برای آن ها شروع به تولید محتوا کنید و سایت تان را در محتوایی که تولید می کنید تبلیغ کنید. وقتی محتوایتان در چنین وب سایت هایی منتشر می کنید محتوای تان به عنوان پست مهمان ایجاد می‌شود و با تبلیغ کردن سایت تان می توانید افرادی که محتوای تان را خواندند را به سایتتان هدایت کنید.

چنین وب سایت هایی که امکان انتشار پست مهمان را دارند بسیار زیاد هستند که می‌توانید با یک جستجوی ساده آنها را پیدا کنید. بهترین سایت ها برای انتشار پست مهمان سایت ” اخبار رسمی” و ” ویرگول” است. علاوه بر این که می‌توانید مخاطبان و کاربران زیادی را جذب سایت تان کنید می توانید بک لینک های با کیفیت از این سایت ها دریافت کنید این کار باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله گفتیم راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت در گوگل وجود دارد. تمام روش هایی که به شما آموزش داده ایم بر پایه تولید محتوا است. پس بهترین و تاثیر گذار ترین راه برای افزایش ترافیک سایت تان در گوگل می توانید استفاده کنید این است که سعی کنید محتوای با کیفیت برای سایتتان، شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدیو استفاده کنید.

همانطور که گفتم هدف اصلی من از نوشتن مقاله این است که به شما راه های افزایش رایگان بازدید سایت را به شما آموزش بدهم. این مقاله یکی از کاملترین مقاله در وب فارسی است و به شما قول می دهم که هر ماه نکات جدید و کاربردی به این مقاله اضافه کنند.

اگر تمام مطالب گفته شده در این مقاله را به صورت کامل در سایت تان رعایت کنید و محتوای با کیفیت تولید کنید نتیجه فوق‌العاده خواهد گرفت. افزایش بازدید سایت با درآمدی که کسب می کنید رابطه مستقیم دارد. یعنی هر چقدر بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش بدهید درآمدتان افزایش پیدا میکند. البته همانطور که به فکر افزایش ترافیک سایت تان هستید به شما پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه روز به روز کاربران زیادی وارد سایت تامین شوند حتماً اطلاعات تماس آنها از جمله ایمیلشان را دریافت کنید.

ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است! اگر از ابزار ایمیل مارکتینگ استفاده نمی کنید یک موقعیت و یک فرصت عالی را از دست میدهید. تمام روش های گفته شده در این مقاله به تنهایی می‌توانند بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش بدهند. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

مطمئن باشید اگر هر آنچه که در این مقاله را به شما آموزش دادیم بدون چون و چرا در کسب و کار وسایلتان پیاده سازی کنید میتوانید بازدید سایت تان را به صورت قابل توجهی افزایش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *