دانستنی

باینری آپشن چیست ؟ {کسب درآمد دلاری در ایران ۱۰۰%تضمینی}

باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت است. راه و روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری از اینترنت وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد قصد کسب درآمد به دلار دارند و میخواهند در ایران درآمد دلاری داشته باشند پیشنهاد می کنم از از روش باینری آپشن استفاده کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد نمی دانند باینری آپشن چیست تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه آموزش باینری آپشن و باینری آپشن چیست داخل سایت آکادمی سبز قرار بدهم.

 

باینری آپشن یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی است. باینری آپشن یک بازار جدید مالی برای درآمدزایی از اینترنت است. با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که قصد دارند در ایران کسب درآمد به دلار داشته باشند بهترین گزینه وارد شدن به بازار باینری آپشن است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید از طریق باینری آپشن در ایران کسب درآمد دلاری داشته باشید پیشنهاد می کنم این مقاله باینری آپشن چیست را تا انتها مطالعه کنید.در این مقاله قصد دارم به صورت کامل به شما یاد بدهم که چطور می توانید در ایران از باینری آپشن درآمدزایی کسب کنید.

 

راه و روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری در ایران مثل کسب درآمد از آمازون، یوتیوب و… وجود دارد. اما با توجه به تحریم ها درآمدزایی از این روشها بسیار سخت شده است. اما باز هم بسیاری از افراد در ایران از این روش ها درآمد زایی کسب می کنند. با توجه به سختی شرایط و تحریم ها ساده ترین راه برای کسب درآمد دلاری فعالیت در باینری آپشن است.

شما خیلی ساده و در کمترین زمان ممکن می توانید از طریق باینری آپشن کسب درآمد داشته باشید. قبل از اینکه به سراغ کسب درآمد از باینری آپشن برویم بهتر است شما را با باینری آپشن آشنا کنیم.

 

باینری آپشن چیست ؟

باینری آپشن چیست

همان طور که گفتیم باینری آپشن یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد دلاری از اینترنت است. باینری آپشن یک بازار مالی است که شما با پیش بینی کردن معاملات کسب درآمد میکنید. اما برای این که بتوانید معاملات را درست پیش بینی کنید باید استراتژی قوی داشته باشید. البته در مورد استراتژی باینری آپشن در ادامه بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

باینری آپشن در ابتدا ممکن است کمی مشابه بازار بورس و فارکس باشد ولی تفاوت های زیادی با این روش معاملات در باینری آپشن و بورس وجود دارد.

 

در کسب درآمد از باینری آپشن شما با توجه به پیش بینی معاملات درآمدزایی کسب می کنید. شما باید معاملات را درست پیش بینی کنید. اگر معاملات را به درست پیش بینی کنید سود پیش بینی شما به حسابتان واریز می شود اما اگر پیش بینی تان درست نباشد تمام مبلغی را که برای پیش بینی معاملات قرار داده اید را از دست می دهید.

مهمترین فاکتور برای ورود به معاملات باینری آپشن داشتن استراتژی قوی باینری آپشن است. اگر شما استراتژی قوی داشته باشید مطمئن باشید می توانید با موفقیت از سیستم باینری آپشن درآمد زایی کسب کنید.

البته علاوه بر استراتژی قوی باید برای هر استراتژی باینری آپشن زمان بگذارید و روزانه تمرین کنید. داشتن تمرین روزانه بسیار مهم است. برای هر استراتژی که یاد می گیرید باید دو الی سه هفته زمان بگذارید و تمرین کنید.

 

مبنای موفقیت در باینری آپشن چیست؟

موفقیت در باینری آپشن بر دو گزینه بله یا خیر است. در باینری آپشن (Binary Option) زمان و یا تاریخ بسیار اهمیت دارد. شما با توجه به زمانی که تعریف می کنید معاملات را پیش بینی می کنید. اگر در زمانی که تعریف کردید معامله را به درستی پیش‌بینی کنید سود آن به حسابتان واریز می شود.اما اگر در زمان پیش بینی معاملات معاملات تان را اشتباه پیش بینی کنید مبلغی که قرار داده اید بسته می شود.
پیش بینی معاملات باینری آپشن در بازه زمانی یک دقیقه تا حتی یک ماه هم انجام میشود. یعنی شما می توانید سهام یک شرکت را در یک دقیقه بررسی کنید و پیش بینی کنید که آیا سهام شرکت در حال رشد است یا نه.

موفقیت در باینری آپشن

برای پیش بینی معاملات در سیستم های باینری آپشن می توانید از دو گزینه خرید( دکمه سبز رنگ) یا فروش ( دکمه قرمز رنگ) استفاده کنید.

اگر سهام یک شرکت را در یک دقیقه پیش بینی کردید که در حال رشد است و با توجه به پیش بینی شما بر روی دکمه سبز رنگ کلیک می کنید و اگر پیش بینی تان درست بود سود به حسابتان واریز می شود. اما اگر سهام یک شرکت در حال نزول بود با توجه به پیش بینی تان بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک می کنید.

مهمترین فاکتورها برای موفقیت در باینری آپشن چیست ؟

معیار های مهم در موفقیت در باینری آپشن چیست

برای موفقیت در معاملات باینری آپشن دو فاکتور بسیار مهم وجود دارد. اولین فاکتور داشتن استراتژی قوی و قدرتمند است. برای این که بتوانید وارد معاملات باینری آپشن شوید و معاملات را به درستی پیش‌بینی کنید باید استراتژی قدرتمندی داشته باشید.

بسیاری از افرادی که وارد بازار معاملات باینری آپشن می شوند به دلیل نداشتن استراتژی قوی تمام سرمایه شان را از دست می دهد. اگر شما هم هم قصد کسب درآمد دلاری از باینری آپشن را دارید پیشنهاد می کنم به دنبال استراتژی قوی و قدرتمند باشید. البته اگر میخواهید به صورت جدی وارد سیستم باینری آپشن بشوید ما داخل دوره کسب درآمد دلاری چندین استراتژی قدرتمند و قوی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از این استراتژی ها می توانید بدون هیچ ترس و نگرانی وارد معاملات باینری آپشن شوید.

 

البته داشتن استراتژی قوی به تنهایی باعث موفقیت شما در باینری آپشن نمی شود. برای اینکه بتوانید موفقیت خودتان را در این سیستم ها تضمینی کنید باید تمرین روزانه داشته باشید. یعنی هر استراتژی را که یاد گرفتید هر روز به مدت دو الی سه هفته تمرین کنید.

بسیاری از افرادی که سرمایه خودشان را در سیستمهای باینری آپشن از دست می‌دهند این است که فکر می کنند تنها با یک استراتژی می توانند موفق شوند. هر چقدر هم که استراتژی تان قوی باشد اما تمرینی نداشته باشید شکست خواهید خورد. بسیاری از شرکت کنندگان دوره کسب درآمد دلاری از باینری آپشن با توجه به تمارین و زمانی که برای استراتژی ها گذاشتند توانستند به درآمد های روزانه بسیار زیادی در روز برسند.

اگر شما هم بخواهید مثل چنین شرکت‌کنندگان درآمدها افزایش پیدا کند علاوه بر داشتن استراتژی قوی باید روزانه تایم ای را برای تمرین کردن بگذارید.

پس مهم ترین فاکتور ها برای موفقیت در سیستم های باینری آپشن داشتن استراتژی قوی همراه با تمرین است. پس تمرین کردن و داشتن استراتژی قوی را جدی بگیرید.

استراتژی باینری آپشن

آموزش باینری آپشن

در این قسمت از مقاله باینری آپشن چیست قصد دارم در مورد استراتژی باینری آپشن با شما صحبت کنم. همانطور که در بخش بالا گفتم داشتن استراتژی باینری آپشن برای پیش بینی معاملات باینری آپشن بسیار مهم است. اگر به این دلیل وارد معاملات باینری آپشن میشوید که بدون استراتژی می توانید درآمد زایی داشته باشید سخت در اشتباهید. بسیاری از افرادی که سرمایه شان را از دست داده اند بدون هیچ استراتژی باینری آپشن و تخصصی وارد معاملات باینری آپشن شدند و بدون هیچ آگاهی تمام سرمایه شان را از دست دادند. خود من هم در اوایل که وارد معاملات باینری آپشن شدم سرمایه زیادی را از دست دادند.

 

اما با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادم و استراتژی هایی که پیاده سازی کردم توانستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل سرمایه ای که از دست دادم را برگردانم. استراتژی هایی که به شما معرفی کردیم بسیار قدرتمند هستند و خود ما هم از این استراتژی ها در معاملات آن استفاده می کنیم. البته باز هم این نکته را بگویم که داشتن استراتژی به تنهایی کارساز نیست و حتماً باید علاوه بر داشتن استراتژی باینری آپشن تمرین هم داشته باشید.

سرمایه لازم در باینری آپشن

سرمایه لازم برای ورود به معاملات باینری آپشن

در این بخش از مقاله باینری آپشن چیست قصد دارم در مورد سرمایه لازم برای ورود به بازار باینری آپشن صحبت کنم. بسیاری از افراد فکر می کنند برای اینکه بتوانند وارد بازار باینری آپشن بشوند باید سرمایه زیادی داشته باشند. اما واقعاً این طور نیست!

در ابتدای راه شما به هیچ سرمایه ای نیاز ندارید. اگر شما هم قصد ورود به بازار باینری آپشن را دارید اصلا نیازی نیست همان ابتدای راه به سرمایه اولیه فکر کنید. فقط باید به دنبال یادگیری استراتژی باینری آپشن باشید و بعد از اینکه استراتژی را یاد گرفتید باید تمرین کنید. بعد از اینکه تمرین کردید و در استراتژی مورد نظرتان حرفه ای شدید می توانید حساب تان را شارژ کنید.

 

توصیه می کنم به هیچ وجه در همان ابتدای راه به فکر شارژ کردن حساب تان نباشید چون ممکن است که تمام سرمایه تان را از دست بدهید.

سرمایه لازم برای ورود به معاملات باینری آپشن بستگی به نوع بروکری که انتخاب میکنید دارد. اما چون بهترین بروکر الیمپ ترید است برای شما آموزش الیمپ ترید را قرار دادیم.

الیمپ ترید بهترین بروکر برای ورود به معاملات باینری آپشن است چون امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.البته بسیاری از افراد فکر می کنند به دلیل تحریمات امکان استفاده از بروکر الیمپ ترید وجود ندارد اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید از الیمپ ترید استفاده کنید.

اما سرمایه لازم در باینری آپشن برای شروع کار ۲۵ دلار است. قبلاً می توانستید با ۱۰ دلار کارتان را شروع کنید. اما چون وب مانی الیمپ ترید را تحریم کرده است امکان شارژ الیمپ ترید توسط وب مانی وجود ندارد. به همین دلیل برای شارژ حساب الیمپ ترید از از کیف پول بلاک چین استفاده میکنیم. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چطور می توانید حساب الیمپ ترید تان را توسط کیف پول بلاک چینتان شارژ کنید.

ورود به دنیای باینری آپشن

 

ورود به معاملات باینری آپشن

در این بخش قصد دارم مرحله به مرحله ورود به دنیای باینری آپشن را به شما آموزش بدهم.

۱- اولین مرحله باید یک بروکر مناسب انتخاب کنید. البته در قسمت بعد بیشتر در مورد بروکرهای صحبت کردیم. پس در مرحله اول باید یک بروکر مناسب انتخاب کنید و چون الیمپ ترید بهترین و کامل ترین بروکر برای معاملات است پیشنهاد می کنیم از الیمپ ترید استفاده کنید. در بخش آموزش الیمپ ترید به صورت کامل شما را با این بروکر آشنا کردیم.

 

۲- بعد از انتخاب بروکر مورد نیازتان( که پیشنهاد میکنیم الیمپ ترید را انتخاب کنید) باید در آن ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت الیمپ ترید کار سخت و دشواری نیست و خیلی ساده می‌توانید در ایران هم از سایت الیمپ ترید استفاده کنید.

 

۳- انتخاب استراتژی قوی، سومین مرحله که یک مرحله بسیار مهم برای ورود به بازار باینری آپشن است انتخاب استراتژی باینری آپشن است. در این مرحله باید به دنبال استراتژی قوی باشید. استراتژی که درصد موفقیت شما را افزایش می دهد.

 

۴- تمرین کردن،  یکی از مهم ترین مرحله برای ورود به بازار باینری تمرین کردن است. یعنی اگر شما بخواهید موفقیت خودتان را تضمینی کنید باید تمرین کنید. برای هر استراتژی که یاد می گیرید باید ۲ الی ۳ هفته تمرین کنید. باید ساعات ترید زدن را مشخص کنید. باید مشخص کنید که بهترین زمان برای پیش بینی معاملات ت چه ساعاتی است. باید کامل مشخص کنید که در چه روزهایی وارد معاملات بشویم و… تمام اینها با تمرین کردن به دست می آید. پس برای همین است که پیشنهاد می کنم هر روز تمرین کنید. نداشتن تمرین مناسب باعث شکست و از دست دادن سرمایه تان می شود. پس تمرین کردن را بسیار جدی بگیرید.

 

۵- بعد از این که خوب تمرین کردید و در استراتژی مورد نظرتان آن حرفه ای شدید باید کیف پول بروکر تان را شارژ کنید. شارژ کردن کیف پول اصلاً کار سختی نیست خیلی ساده می‌توانید حساب الیمپ ترید تان را شارژ کنید. این کیف پول اکثر بروکر ها به دلار است باید حسابتان را به دلار شارژ کنید. شاید تصور کنید شارژ کردن حساب به دلار ممکن است کار سخت و دشواری باشد. اما اصلاً اینطور نیست.

برای شارژ کیف پول الیمپ ترید تان به یک حساب صرافی آنلاین و کیف پول بیت کوین نیاز دارید. در ابتدا باید یک کیف پول بیت کوین در بلاک چین تشکیل بدهید. در ادامه به صورت کاملا عملی ساخت کیف پول در بلاک چین را به شما آموزش دادیم . بعد از این که کیف پول بلاک چین تان را ساختید باید داخل یکی از صرافی های آنلاین حساب تشکیل بدهید.

 

ساخت حساب در صرافی های آنلاین بسیار ساده است و در کمتر از چند دقیقه با یک ثبت نام ساده می توانید حساب تان را ایجاد کنید. وب سایت های زیادی هستند که خدمات صرافی آنلاین ارائه می دهند که می توانید با یک جستجوی ساده آنها را پیدا کنید. فقط به این نکته توجه کنید صرافی که انتخاب می کنید باید خدمات خرید و تهیه بیت کوین داشته باشد. چون شما از طریق صرافی های آنلاین کیف پول بیت کوینی که میسازید را شارژ می کنید.

 

نکته: برای شارژ کیف پول الیمپ ترید تان باید یک کیف پول در بلاک چین ایجاد کنید. بعد از ساخت کیف پول در بلاک چین باید یک حساب صرافی آنلاین بسازید. در ابتدا باید کیف پول بلاک چین تان را از طریق صرافی های آنلاین شارژ کنید و سپس پس از حساب الیمپ ترید تان را شارژ کنید. برای برداشت درآمد که کسب کرده اید هم به همین صورت یعنی هر چقدر درآمد دلاری کسب کردید را از کیف پول الیمپ ترید به حساب بیت کوین تا واریز می کنید و سپس از حساب بیت کوین تان به حساب صرافی آنلاین تان پول را جابجا می کنید و صرافی های آنلاین با کارمزد های بسیار کمی که از شما میگیرند مقدار بیت کوینتان را از شما میخرند و پول را به تومان تبدیل می کنند و مبلغ را به حساب بانکی تان می ریزند.

 

بهترین بروکر چیست؟

بهترین بروکر برای ورود به معاملات بروکر الیمپ تریدر است. بروکر های زیادی مثل iq option ، alpari و… وجود دارند. اما چون الیمپ ترید یکی از معتبرترین بروکرها است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد پیشنهاد می کنیم از این بروکر برای ورود به معاملات استفاده کنید.

 

 آموزش الیمپ ترید

آموزش الیمپ ترید

در این قسمت قصد دارم به آموزش الیمپ ترید بپردازم. برای ورود به معاملات باید در ابتدا در سایت الیمپ ترید ثبت نام کنید. شاید تصور کنید با توجه به تحریم ها فعالیت در سایت الیمپ ترید غیر ممکن باشد. با توجه به اینکه سایت الیمپ ترید دسترسی بسیاری از کشورها را برای ثبت نام بسته است اما باز هم می توانید بدون هیچ دردسری ثبت نام کنید. در ادامه من مرحله به مرحله به شما آموزش خواهم داد که چطور می توانید بدون هیچ مشکلی در سایت الیمپ ترید ثبت نام کنید و فعالیت تان را شروع کنید.

آموزش الیمپ ترید ( ثبت نام در الیمپ ترید)

۱- اولین مرحله برای ثبت نام در الیمپ ترید این است که وارد آدرس https://olymptrade.com/ بشوید. البته برای ثبت نام در الیمپ ترید باید با یک آی پی غیر ایرانی وارد سایت الیمپ ترید شوید.

۲- بعد از اینکه وارد سایت الیمپ ترید شدید ممکن است با پیغام این که “ثبت نام در کشور شما ممنوع است” طبق تصویر زیر مواجه شوید.

۳- اگر با چنین پیغامی مواجه شدید باید با آی پی سنگاپور وارد سایت الیمپ ترید شویم. بعد از اینکه با آی پی سنگاپور وارد شدید قسمت ثبت نام برای شما به نمایش نشان داده می شود. برای ثبت نام در الیمپ ترید طبق تصویر زیر مشخصات را دقیق وارد کنید.

آموزش الیمپ ترید

با توجه به تصویر بالا برای اینکه ثبت نام تان را قطعی کنید باید نام و ایمیل تان را دقیق وارد کنید. برای ثبت شماره موبایلتان اگر کد ایران را نداشت طبق تصویر شماره موبایلتان را وارد کنید. بعد از ثبت نام بعد از ورود به پروفایل تان می توانید شماره تلفن موبایل تان را با کد ایران وارد کنید. به این نکته توجه کنید طبق تصویر بالا حتماً Dollar را انتخاب کنید.

بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید ثبت نام شما به پایان می رسد و میتوانید وارد حساب کاربری تان در الیمپ ترید بشوید.

۴- بعد از ثبت نام طبق تصویر زیر وارد چنین محیطی شوید و میتوانید کارتان را همین حالا شروع کنید.
آموزش الیمپ ترید محیط الیمپ ترید

نکته: در هنگام ثبت نام به این نکته توجه کنید که با هر سیستم فقط یک بار در سایت الیمپ ترید حساب ایجاد کنید.

 

ایجاد حساب بیت کوین در بلاک چین

در این قسمت از مقاله باینری آپشن چیست قصد دارم نحوه ساخت و ایجاد کیف پول بیت کوین در بلاک چین را به شما آموزش بدهم. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از من سوال می پرسند که چطور می توانیم در بلاک چین کیف پول بیت کوین ایجاد کنیم به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دادم.

۱- برای ساخت حساب کیف پول در بلاک چین وارد آدرسhttps://www.blockchain.com/ می شوید.

ثبت نام در بلاک چین

۲- طبق تصویر زیر بر روی گزینه sign up کلیک می کنید و مشخصات تان را وارد می کنید. به همین سادگی کیف پول بیت کوین شما در بلاک چین ساخته شد. اما قبل از اینکه وارد حساب بلاک چین شوید باید ایمیلی که برای شما ارسال شده است را تایید کنید. بعد از تایید ایمیل می توانید وارد حساب بلاک چین تان بشوید.

ثبت نام در بلاک چین

۳- بعد از این که حساب بیت کوین تان را تشکیل دادید برای شارژ حساب الیمپ ترید تان در ابتدا باید حساب بیت کوین را شارژ کنید و سپس پس بعد از شارژ کیف پول بیت کوین در بلاک چین به صورت مستقیم کیف پول بیت کوین تان را شارژ کنید. کار بسیار ساده است و در کمتر از چند دقیقه می توانید این کار را انجام بدهید.

ساخت کیف پول در بلاک چین

 

به همین سادگی کیف پول بیت کوین خود را ایجاد میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *