دانستنی

با بهترین سایت های دورکاری آشنا شوید!

سایت های درکاری ، پلتفرم هایی هستند که مانند یک منبع از حرفه ها و شغل های مختلف برای افراد جویای کار یا فریلنسرها، عمل می کنند. به این ترتیب که فعالیت های شغلی مختلف را در تابلوی اعلانات خود قرار داده اند و فریلنسرها با توجه به مهارت و حرفه ی خود از بین آن ها انتخاب می کنند و پس از اتمام آن کار، پولی را از کارفرما دریافت می کنند. در حقیقت سایت های دورکاری یک اپراتور واسطه بین کارگذار و کارفرما هستند و علاقه مندان به کسب درآمد از دورکاری می توانند پول خوبی به دست آورند. در این مقاله چند نمونه از بهترین سایت های دورکاری را برای شما معرفی کرده ایم.

بهترین سایت های دورکاری را بشناسید

اگر قصد دارید به کسب درآمد از طریق دورکاری بپردازید، خوب است سایت های خوبی را که در این زمینه مشغول فعالیت هستند بشناسید. پس این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

سایت های دورکاری

Appen

در وب سایت دورکاری Appen ، تصاویر ، متن ، گفتار ، صوت ، فیلم و سایر داده های مورد استفاده برای ساخت و بهبود مستمر خلاقانه ترین سیستم های هوش مصنوعی جهان توسط فریلنسرها جمع آوری و برچسب گذاری می شود.

این شرکت دارای جمعیت جهانی بیش از ۱ میلیون فریلنسر ماهر است که به بیش از ۱۸۰ زبان و گویش صحبت می کنند، در بیش از ۷۰۰۰۰ مکان و ۱۳۰ کشور جهان.

شما نیز می توانید در این سایت به فعالیت بپردازید و درآمد خوبی کسب کنید.

Ebesucher

شما قطعا با سایت های اتوسورف Autosurf آشنا هستید. این سایت ها دارای قابلیت بازدید خودکار هستند و بازدیدکنندگان پس از کسب امتیاز ، می توانند درآمد خود را از  Ebesucher دریافت کنند. فریلنسرهایی که قصد دارند در Ebesucher به عنوان یکی از بهترین سایت های دورکاری کسب درآمد کنند، تنها باید از سایت هایی که مد نظر این شرکت است بازدید کنند . دستمزد خود را دریافت کنند.

WorkingNotWorking

این وب سایت، یکی از بهترین سایت های دورکاری می باشد که به عنوان یک واسطه میان نویسندگان، طراحان، فیلم سازان و هنرمندان با شرکت هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

برای فعالیت در این وب سایت لازم است که ابتدا عضویت سالانه و پداخت هزینه آن انجام شود.

Lessonface

در این پلتفرم که یکی از بهترین سایت های دورکاری به حساب می آید، شما می توانید از طریق تدریس موسیقی به علاقه مندان کسب درآمد کنید. Lessonface در واقع دانشجویان را به اساتید موسیقی پیوند می زند و در این سایت آن ها می توانند به راحتی به اساتید ارتباط برقرار کنند و با استاد مورد نظر خود موسیقی را به صورت آنلاین بیاموزند.

یکی از قابلیت های خوب سایت Lessonface این است که دانشجویان بازخوردهای خود را نسبت به اساتید مختلف قرار می دهند و دانشجو در نهایت با دیدن نظرسنجی ها، می تواند از اساتید برتر سایت برای آموزش کمک بگیرد.

سایت های دورکاری

Design by Humans

 Design by Humans نیز یکی دیگر از بهترین سایت های دورکاری است که در آن کسب درآمد از طریق تولید تی شرت و لباس با طرح و نقش های سفارشی توسط مشتریان انجام می شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید تی شرتی را با عکس یکی از افراد مشهور که از هوادارانش هستید بپوشید یا اینکه لوگوی شرکت خود را روی لباستان هک کنید.

وب سایت Design by Humans محلی است که این دست سفارشات را می پذیرد و راهیست برای کسب درآمد از طریق تولید و فروش تی شرت های سفارشی.

Artstation

این سایت یکی از بهترین سایت های دورکاری برای هنرمندان خلاق و نقاشان حرفه ای است که در زمینه نقاشی دیجیتال فعالیت دارند.

همانطور که می دانید، اخیرا علاقه مندان به سمت و سوی نقاشی دیجیتال به جای استفاده از ابزارهای سنتی نقاشی از جمله رنگ و روغن، بوم و … روی آورده اند.

چنانچه شما نیز در این زمینه از مهارت های لازم برخوردار هستید می توانید در این سایت آثار خود را به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.

به این ترتیب علاقه مندان به کسب درآمد از طریق فریلنسری می توانند با توجه به مهارت و علاقه مندی های خود از طریق این سایت های دروکاری کسب درآمد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *