دانستنی

برترین سایت های فریلنسری

کسب درآمد فریلنسری با کدام سایت های خارجی ممکن است. فریلنسرها همانگونه که از نامشان مشخص است افرادی هستند که آزادانه به دور از هر مکان و زمانی به فعالیت های شغلی مورد علاقه ی خود می پردازند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

اگر شما هم فریلنسر بوده باشید از مزیا و معایب این نوع شغل حتما با خبر هستید. ما در اینجا یکی از مزایای این شغل را می خواهیم بررسی کنیم که بخاطر قابلیت نداشتن محدودیت مکانی فریلنسر بر اساس نوع کار خودشان می توانند به دلار درآمد داشته باشند. البته کسب درآمد دلاری بسیار لذت بخش است اما مانند هر کاری سختی های خود را نیز دارد بخصوص برای ما که در این دوره ی زمانی درگیر تحریم های ظالمانه شده ایم و نمیتوانیم به راحتی مبالغ درآمد دلاری خود را به داخل کشور منتقل کنیم و از آن لذت ببریم، اما با تمامی این شرایط هستند افرادی که از این سایت های فریلنسری کسب درآمد دارند و به خوبی راه های دور زدن تحریم های اینترنتی و مالی این سایت ها را بلد هستند. پس شدنی است اما مشکل…

ما در این مقاله میخواهیم تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی کنیم تا زمینه ساز این شود که با این سایت ها آشنا شوید و به فکر تحقیق ، عضویت و سپس فعالیت در این سایت ها بیافتید.

فریلنسر دات کام (FREELANCER.COM)

سایت اول سایت فریلسنر دات کام است . این سایت را میتوان به عنوان برترین سایت برای تجمع فریلنسر ها جهان نام گذاری کرد. در این سایت شما هر خدماتی که بخواهید در زمینه ی تولید محتوا ، برنامه نویسی ، طراحی و … به دست بیاورید به راحتی مورد پذیرش هزارن فریلنسر قرار می گیرد. شما هم میتوانید با بررسی بیشتر این سایت به عضویت این سایت درآمده و در کنار فریلنسر های این سایت سفارش کار از کارفرمایان خارجی دریافت کنید.

ثبتنام در این سایت طبق تجربه هایی که دوستان ارائه دادند چندان راحت نیست اما اگر هدفتان عضویت در این سایت است بهتر است به شما بگویم که این کار شدنی است فقط باید با دقت مراحل ثبتنام را انجام دهید و پس از آن کاملا دست به عصا در این سایت رفت و آمد کنید زیرا به ای پی های ایران حساس هستند و ممکن است پس از چندین بار رجوع به سایت حساب کاربری شما را بن کنند.

۹۹ دیزاین (۹۹designs)

یکی از بهترین سایت های برای طراحان گرافیکی ۲ بعدی ، ۳ بعدی و طراحان بسته بندی است. این سایت مانند سایت تم فارست که محبوبترین سایت برای وردپرس کاران است ، نزد طراحان بسیار محبوبت دارد.

تم فارست (themeforest.net)

این سایت هم برای افرادی که در وردپرس مهارت دارند مکان مناسبی برای کسب درآمد است. قابلیتی که در این سایت وجود دارد این است که میتوانید در این سایت به صورت ساعتی هم برای کارفرمای خود کار کنید و در ازای ساعت کار مزد دریافت کنید.

اگر در طراحی وردپرس مهارت دارید حتما به تم فارست سر بزنید ، کافیست در این سایت ثبت نام نموده و پس از ان به بخش HOW IT WORKS بروید تا این بخش به راحتی شما را راهنمایی کند

کانتنت مارت (ContentMart )

یک سایت دیگر برای فریلنسر های عزیز سایت کانتنت مارت است که بسیار در بین فریلنسر ها محبوب است. کانتنت مارت یکی از سایت های قدیمی در زمینه ی فریلنسری است که مانند سایت فریلنسر دات کام پل ارتباطی است میان شما و کارفرمایتان.

کانستنت کانتنت (Constant-Content)

کانستنت کانتننت سایتی است که بسیار کم در بین مردم ما شناخته شده است و کمتر کسی از حضور این سایت فریلنسری باخبر است. این سایت برای سفارش مقاله های عمومی و تخصصی پرتال کاملا حرفه ایی به حساب می آید که اگر به زبان خاصی تسلط دارید و میتوانید مقاله نویسی کنید پیشنهاد میکنم حتما به این سایت سر بزنید. روند این سایت هم برای ثبت نام سختگیرانه است اما اگر بتوانید از فیلتر آن عبور کنید و رد شوید به یکی از سایت هایی بدل خواهد شد که شما را از نظر مالی بی نیاز خواهد کرد ، زیرا همیشه در این سایت افرادی هستند که نیازمند نوشتن مقاله توسط شما باشند.

 

آپ ورک (Upwork)

یک سایت فریلنسری دیگر به اسم آپ ورک. از سایت های مطرح فریلنسری میتوان به آپ ورک اشاره کرد. سایتی بیسار ساده و معروف که به راحتی در آن میتوانید ثبت نام رایگان کنید و سفارش کار بگیرید. در این سایت شما درامد زیادی شاید به دست نیاورید اما اگر فعال باشید همیشه مشتری های خودتان را خواهید داشت.

 

کرایگس لیست (Craigslist)

یک سایت فریلنسری که اصلا درایران کاربرد ندارد و به راحتی میشود گفت یک ایرانی هم شاید در این سایت فعالیت نمیکند. دلیل اینکه این سایت در کشور ما محبوب نیست را دقیقا متوجه نشدیم اما این سایت یکی از سایتهای محبوب در جهان برای فریلنسرها است.

 

تاپ تول (TOPTAL.COM)

سایت تخصصی برای فعالان بازار اقتصادی در جهان که در آن صاحبان نتورکینگ و کسب و کار های مالی نیازهای فناوری خود را مرتفع میکنند. اگر شما هم به بازار مالی علاقه دارید و میتوانید در این حوزه و حوزه ی ای تی در کنار بزرگان بازار مالی باشید میتوانید در این سایت به فعالیت بپردازید.

سایت گورو (www.guru.com)

یکی از بهترین و بزرگترین سایت های فریلنسری سایت گورو است که تقریبا چیزی حدود ۳ میلیون فریلنسر در آن ثبت نام کرده و این سایت مرز ۱ میلیون سفارش کار را هم به خود دیده است.این عددها به خودی خود نشان می دهند که سایت گورو سایتی بزرگ از نظر فعالیت کاری است . یک مزیت خوبی که این سایت دارد این است که فعالیت در این سایت برای فریلنسر ها کاملا رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *