دانستنی

بهترین راه های کسب درآمد با موبایل!

۱. ایجاد وبلاگ

وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیاد و کسب درآمد با گوشی است. ساختار وبلاگ شما می تواند به گونه ای باشد که اطلاعات مورد نظر مردم را به ایشان ارائه دهد. اگر تخصص خاصی دارید یا اینکه قلم خوبی دارید یا حتی طنز پرداز هستید و می خواهید مهارت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ایجاد وبلاگ یکی از روش های تولید محتوا و کسب درآمد با گوشی است. شما می توانید از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید و بدون دانش برنامه نویسی و فقط از طریق قالب های وردپرس وبلاگ یک وبلاگ جذاب و پرمخاطب ایجاد کنید.

۲. فروش آنلاین محصولات

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

خیلی‌ها میپرسند که از چه روش‌هایی میتوان کسب درآمد از اینترنت داشت؟ اگر این سؤال هم برای شما پیش‌آمده، ما ۵ روش متداول که معمولاً اکثر کسب و کارها از این طریق کسب درآمد اینترنتی دارند را برای شما موردبررسی قرار میدهیم تا بتوانید با توجه به حوزه کاری خودتان، یکی از روش‌ها را انتخاب کنید و از طریق کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیاردی داشته باشید. روش‌های قدرتمندی که معرفی میکنیم، مورداستفاده کسب و کارهای بزرگ و افراد موفق بوده است که در حال درآمدزایی از همین روش‌های کاربردی هستند.

این مدل‌های درآمدزایی در همه کسب و کارها میتواند متفاوت باشد و ممکن است برخی از کسب و کارهای آنلاین فقط با ۱ یا ۲ روش از این راه‌هایی که برای شما بیان میکنیم توان کسب درآمد از اینترنت داشته باشند. موضوع کسب و کار اینترنتی شما اهمیت ویژه‌ای دارد و میتوانید از راه‌هایی که بزرگان حوزه خودتان به موفقیت رسیده‌اند، الگوبرداری کنید. ( زمانی که شما بهترین روش‌هایی که آن‌ها اجرا کرده‌اند و به اهداف خود رسیدند را شناسایی کنید، بهتر میتوانید با استراتژی دقیق‌تری شروع به کار کنید )

می توانید محصولات را به صورت آنلاین در بازار جهانی بفروشید. تنها در عرض چند ساعت می توانید فروشگاه اینترنتی از طریق Shopify و وردپرس ایجاد کنید که راهی بسیار آسان است. بوسیله پلتفرم های فروش آنلاین می توان هر آنچه را که برای داشتن فروشگاه تجارت الکترونیکی و در کمترین زمان لازم دارید، در اختیار داشته باشید.

محصولی که به صورت آنلاین می فروشید، لازم نیست توسط شما ساخته شود. و از طریق drop shipping مستقیماً به مشتری ارسال کنید. دراپ شاپینگ نوعی روش تامین کالاست که خرده فروش محصول را در انبار خود نگه نمی دارد و اگر سفارشی از طریق خریدار ثبت کند مستقیما از عمده فروش برای مشتری ارسال می شود. دراپ شاپینگ دقیقا برعکس توزیع مستقیم که در آن مشتری کالای خود را از فروشگاه تحویل می گیرد است. اساساً شما هیچ کالای موجودی ندارید و تمامی خدمات مشتری، حمل و نقل، و غیره توسط تولید کننده انجام می شود.

۳.کسب درآمد با موبایل در YouTube

هزاران نفر روزانه یک کانال YouTube باز می کنند و از طریق فیلم، مهارت های خود را در YouTube نشان می دهند. هنگامی که کانال آنها محبوب شد، شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات در فیلم های خود می کنند.  یوتیوب در ایران فیلتر است شما برای دآمدزایی از یوتیوب بایدحساب Google AdSense داشته باشید که اگر در ایران باشید شما دسترسی به این حساب نخواهید داشت. در اینصورت بهترین روش این است کهشما می توانید از دوستی که در خارج از ایران است بخواهید که یک کانال با نام خود ایجاد کند و ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران کانال ثبت کند. کانال یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد دلاری است و اگر کانال شما هزار عضو فعال داشته باشد و چهارهزار دقیقه از ویدئو های شما دیده شده باشد، یوتیوب به حساب شما پول واریز خواهد کرد. به ازای هر هزار بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می دهد.

  •  یک کانال YouTube راه اندازی کنید.
  • کانال خود را مطابق با شرایط YouTube Partner Program رشد دهید.
  • حساب ادسنس خود را راه اندازی کنید.
  •  فیلم بسازید (هر چیزی که مفید و یا جالب باشد حتی یک شوخ طبعی )
  •  ویدئو های خود را با عناوین جذاب در YouTube بارگزاری کنید.
  • برای بالارفتن تعداد فالورها صبور باشید.

 

choosearea

۴. همکاری در فروش

بازاریابی شرکت های وابسته (Affiliate marketing) یا همکاری در فروش به معنای تبلیغ محصولات ارائه شده توسط دیگران و بدست آوردن کارمزد هنگام فروش است. سایت های وابسته به شما یک لینک یا کد html (تبلیغات) می دهند. اگر کاربران بر روی لینک ها کلیک کنند و خرید یک محصول خاص را در مدت زمانی خاص (عموماً در ۲۴ ساعت) انجام دهند، سایت ها کاربرانی را که بر روی لینک کلیک کرده اند را تشخیص می دهد و سود حاصل محاسبه می شود.

از این طریق شما می توانید میزان بازدیدکنندگان را افزایش داده و خدمات آنها را ارتقا دهید و سپس وقتی افراد روی این پیوندها یا تبلیغات کلیک می کنند درآمد کسب کنید.

چند سایت خارجی:

  • آمازون
  • JVZOO
  • تلمارت
  • Bluehost
  • زمین سایت

اما در ایران می توانید از وبلاگ های خود برای تبلیغ کمپین های وابسته استفاده می کنند، البته افرادی که وبلاگ ندارند می توانند از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست، توییتر و… به تبلیغ محصولات مورد نیاز مردم پرداخته و درآمد کسب کنند.

شما میتوانید سیستم همکاری در فروش محصولات راست چین را ایجاد کنید و تنها با تبلیغ لینک مارکتینگ محصولات، از اولین خرید هر کاربر جدید (که قبلا در سایت راستچین اکانت نداشته باشد)، به راحتی ۱۰ درصد از قیمت محصول را صاحب شوید و با این کار به آسانی به درامدزایی بپردازید.

افزونه بازاریابی دیجی کالا هر قالب سایتی را به قالب همکاری در فروش digikala تبدیل می کند. با این افزونه همه لینک های صفحات، نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها و… با کنترل کامل به صورت اتوماتیک به لینک Affiliate تبدیل می شود و امکان همکاری در فروش دیجی کالا را برای شما فراهم می آورد.

۵.درآمد از طریق گوگل ادسنس

میلیون ها ناشر AdSense از سراسر جهان از این شغل آنلاین درآمد کسب می کنند. گوگل ادسنس سرویس رایگان تبلیغاتی است که می توانید به عنوان نمایش دهنده تبلیغات در آن فعالیت کنید. گوگل ادسنس از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. بدلیل فیلتر بودن گوگل ادسنس در ایران اگر دوست یا همکاری در خارج از کشور داشته باشید و بتوانید یک حساب مشترک و ایمیل داشته باشید می تونید از این روش درامد دلاری کسب کنید.

مراحل دقیق کسب درآمد از Google AdSense 

_ ایجاد یک وبلاگ .

_ انتشار منظم محتوا (می تواند شامل هر چیزی مانند سرگرمی، آشپزی، سیاست، سرگرمی، تجربیات خود، موارد فنی و غیره باشد).

_ پس از تأیید حساب AdSense، تبلیغات AdSense را در وبلاگ خود قرار دهید.

۶. فروش آنلاین عکس

اگر عکاسی سرگرمی شماست، می توانید آن را به یک تجارت پرسود تبدیل کنید. سایت هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto، Adobe Stock ،Fotomoto و …به شما این امکان را می دهند تا عکس های خود را بارگذاری کنید و بفروشید.

 

کسب درآمد با موبایل از طریق فروش عکس

نمودار درآمد Shutterstock را در تصویر زیر مشاهده کنید؛ این یکی از جذابترین نمودارهای درامدی است.

درآمد Shutterstock

۷. مربی زبان انگلیسی

شرکت های زیادی وجود دارند که مربی هایی را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در کشورهای خارجی استخدام می کنند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر یا موبایل با قابلیت فیلمبرداری و اتصال به اینترنت است. شما ساعت خود را انتخاب کرده و می توانید از هرجایی کار کنید. شما میتوانید در سایت های فریلنسری به معرفی خودتان بپردازید.

۸.فریلنسری

به یک فریلنسر یا آزادکار تبدیل شوید و از طریق دورکاری کسب درآمد کنید. یک فریلنسر با هر تخصص و مهارتی می تواند فعالیت کند. درآمد یک فریلنسر به میزان فعالیت و کیفیت کار آن در پروژه هایی که برای افراد دیگر انجام می دهد دارد.

چند سایت فریلنسرینگ در ایران:

  • پونیشا
  • انجام میدم
  •  منکارتو
  • پارسکدرز
  •  پارس فریلنسر
  • سان تایپ
  • تایپایران
  •  کاریشه
  • کارلنسر
  • تایپایران
  • ورکفا

چند سایت فریلنسرینگ برتر که البته بعضی از آن ها در ایران فیلتر هستند:

  • Fiverr
  • UpWork
  • TrueLancer
  • Aquent
  •  UpWork
  •  Freelancer

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

کسب درآمد با موبایل از طریق شبکه های اجتماعی

برای شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی باید اصول آن را بدانید مثلا برای ایجاد یک پیج ارائه خدمت یا فروش در اینستاگرام بهتر است ابتدا ایده خود را در ابعاد کوچکتر اجرا کنید و همه ی جوانب آن را بسنجید و کم کم ارتقا دهید. کسب درآمدهای آنلاین نیاز به زمانبندی و برنامه ریزی دارد. بنابراین شاید نیاز به ایجاد تیم کاری یا برون سپاری برخی کارها داشته باشید. در گام های بعدی باید مشتریان خود را پیدا کنید و با خدمت رسانی بهتر بازخوردهای خوب را بیشتر کنید.

در مقاله کسب در آمد از اینستاگرام بطور مفصل درباره روش های پولسازی با اینستاگرام صحبت کردیم. اینستاگرام را می توان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد نام برد. اگر محصولی دارید که فکر می کنید برای کاربران اینستاگرام جذاب باشد، با بالابردن تعداد مخاطبین و فالورها محصول خود را ارائه دهید و بفروش برسانید. با بالا بودن تعداد فالورها می توانید با تبلیغات هم کسب درآمد کنید. فروش فالور و لایک اینستاگرام و فروش عضو و بازدید پست تلگرام از راه های دیگر درآمدزایی هستند.

۲. بلاگری

اصل بلاگری تولیدمحتواست. شما می توانید محتوای آموزشی ،سرگرمی یا هر آنچه که فکر می کنید قابلیت ارائه به مخاطب دارد (!) را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. فقط کافیست خودتان باشید و مطالب کاربردی و مفید قرار دهید تا محبوبیت به سراغتان بیاید و با گرفتن تبلیغات به درآمد برسید.

۴. ادمین شبکه های اجتماعی

بسیاری از شرکت ها و اینفلوئنسرها به دنبال شخصی برای مدیریت شبکه های اجتماعی و پیج های کاری خود هستند تا به کامنت ها دایرکت ها پاسخ بدهند یا پست و استوری قرار دهند. ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج از شغل های نوظهور برای کسب درآمد با گوشی در خانه است که به مهارت خاصی نیاز ندارد. اگر توانایی تولید محتوا هم داشته باشید درآمدتان بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *