دانستنی

بهترین سایت های ایرانی برای گرفتن پروژه

بهترین سایت های ایرانی برای گرفتن پروژه

یکی از سوال‌های زیادی که کاربران اینستاگرام به صورت مرتب از پیج کادر آموزش می‌پرسند این است که: چندتا از سایت های ایرانی برای گرفتن پروژه را به ما معرفی می‌کنید؟ ما هم تصمیم گرفتیم تا ۵ سایت ‌مختلف برای دورکاری را معرفی کنیم، تا بتوانید پروژه‌های مرتبط با تخصص خود را بگیرید و درآمد کسب کنید.

سایت های ایرانی برای گرفتن پروژه

همانطور که می‌دانید، تخصص گرافیک نیز مانند بقیه کارها نیازمند داشتن نمونه کار است، پس باید برای جمع کردن نمونه طراحی دست‌به‌کار شوید. اکثر دانشجویان پکیج آموزشی زیر و بم فتوشاپ، نیز با استفاده از سایت‌های مختلف دروکاری نمونه کارهای خوبی برای خود جمع کردند. در ادامه وب‌سایت‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

۲.سایت پونیشا

سایت پونیشا پلتفرمی برای فریلنسرها(کسانی که دورکاری انجام می‌دهند)، کارآفرین‌ها و کارمندان است. پونیشا از حدود ۵ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون افراد زیادی در این سایت پروژه‌های مختلف را انجام دادند. وب‌سایت پونیشا فقط برای پروژه‌های طراحی نیست، بلکه می‌توانید در رشته‌های مختلف از جمله برنامه‌نویسی، تایپ، ترجمه، تولید محتوا و … نیز کار انجام دهید.

در قسمت نمونه کارهای سایت، می‌توانید نمونه طراحی کارت ویزیت، پوستر و بنر تبلیغاتی، لوگو، ادیت عکس با فتوشاپ و … را ببینید.

۳. سایت دورکار کارلنسر

یکی دیگر از سایت‌های ایرانی برای گرفتن پروژه های مختلف، سایت کارلنسر است، در این وب‌سایت نیز می‌توانید پروژه‌های مختلف طراحی گرافیک، سئو، طراحی سایت و … را انجام دهید. در کارلنسر برای هر یک از فریلنسرهای حرفه‌ای، صفحه‌ای در نظر گرفته که اطلاعات، تخصص‌ها و تجربه کاری او نوشته شده است. در سایت کارلنسر نظرات مشتریان نیز قرار دارد.

سایت های ایرانی برای فریلنسرها

۴. وب ‌سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز نیز یکی از سایت‌ها برای پروژه آنلاین است. افرادی که دنبال انجام پروژه‌های مختلف هستند، می‌توانند از پارسکدرز کارهای مختلف در زمینه گرافیک، برنامه نویسی، آموزشی و … بگیرند و رزومه خود را با نمونه کارهای مختلف حرفه‌ای کنند. صاحبان کسب‌وکار پارس کدرز، امکانی را برای کاربران فراهم کردند تا کارفرمایان بعد از اتمام کار، مبلغی به عنوان پاداش برای فریلنسر در نظر بگیرند و به حساب‌شان واریز کنند.

۵. وب سایت انجام میدم

سایت انجام میدم بازاری آنلاین برای استخدام فریلنسرها و کسب درآمد است. کارهای مختلفی در زمینه تبلیغات و بازاریابی، تایپ، ترجمه، گرافیک و … را می‌توانید در انجام میدم به عنوان پروژه قبول کرده و انجام دهید. نمونه‌کارها به همراه قیمت بارگذاری شده است که می‌توانید کلیک کنید و ببینید. اگر روی گزینه طراحی حرفه‌ای گرافیک کلیک کنید، نمونه کارهای مربوط به طراحی لوگو، پوستر و کاتالوگ، کارت ویزیت و ست اداری، بنر، پست و استوری اینستاگرام و … را همراه با قیمت‌ هر کار می‌بینید.

یکی از ویژگی‌های مهمی که سایت انجام میدم دارد، گذاشتن قیمت هر کار است، که کاربر می‌تواند بررسی کرده و با نمونه کارها و قیمت‌ها آشنا شود.

 برای داشتن نمونه کار، از سایت‌های مختلف استفاده کنید

قطعاً داشتن نمونه کار حرفه‌ای در استخدام شما به عنوان طراح بسیار تاثیرگذار است. در این مطلب ۵ سایت برای گرفتن پروژه معرفی کردیم و ویژگی‌های هر کدام را گفتیم، تا بتوانید مشغول به کار شده و همچنین با بازارکار در رشته گرافیک بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *