دانستنی

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی کدامند؟

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی کدامند؟

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی، یک فرصت ویژه و طلایی را در اختیار کسانی قرار می دهد که به هر دلیلی شرایط کار در بیرون از خانه را ندارند و یا دانشجویانی که به دلیل حجم بالای درس و کلاس نمی توانند در جایی مشغول به کار شوند. هر فردی می تواند با پیدا کردن یک سایت فریلنسری مناسب بنا به حرفه و مهارتی که دارد به راحتی پروژه دریافت کرده و مشغول به کار شود.

تاریخچه واژه فریلنسر: یک رمان نویس مشهور به نام والتر اسکات در یکی از معروف ترین رمان هایش به نام آیوانهو بارها و بارها از کلمه فریلنسر استفاده کرد. در واقع این کلمه به معنی جنگجویان و بی رحمی است که در قرون وسطی زندگی می کردند و نسبت به خاندان اشرافی بی اعتنا بوده و هیچ تعهدی به آن ها نمی دادند. بسیاری دیگر از نویسندگان مشهور از این کلمه در کتاب های شان استفاده کردند، مانند توماس آن براون. پس از انتشار این کتاب ها لغتنامه انگلیسی آکسفور از کلمه فریلنسر در دسته بندی های صفت و قید استفاده کرد. در انگلستان از این لغت در زمینه های ادبی و علمی استفاده می کنند. بر اساس گفته های بسیاری از کارشناسان ادبی، واژه فریلنسر ریشه در حوزه های فرهنگی دارد. پس با تمامی این تفاسیر هر کسی که در زمینه نویسندگی، موسیقی، مهارت های نرم افزاری و طراحی و بازاریابی و تولید محتوا فعالیت می کند، جزء فریلنسرها به شمار رفته که در میان همه این مهارت ها، معمولا تولید محتوا و طراحی و ترجمه این واژه را بیشتر از سایر حرفه ها از آن خود کرده اند. به طور کلی فریلنسر با توجه به معنای که دارد، بیشتر به کسانی گفته می شود که نویسنده هستند و یا در حوزه های هنری فعالیت داشته و به یک حامی یا اسپانسر نیاز دارند تا از آثار شان حمایت کند. بسیاری از مردم فریلنسرها را با پیمانکارها اشتباه می گیرند که باید بگوییم این دو کاملا از هم جدا هستند، چراکه پیمانکارها معمولا از قبل زیر نظر یک سازمان یا شرکت قرار می گیرند اما فریلنسرنه و به همین دلیل است که به آن ها آزادکار هم می گویند.

بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,

فریلنسر کیست؟

فریلنسر (Freelancer) شخصی است که فارغ از تعهد نسبت به اداره، شرکت یا هر سازمانی در زمینه کسب و کار خود به صورت دورکاری و حرفه ای فعالیت های لازم را برای ارگان های مختلف انجام داده و بسته به پروژه هایی که قبول می کند می تواند کارفرمای خود را انتخاب نماید. برخلاف روش های سنتی که در سال های گذشته برای انجام کارها، ارائه سرویس ها و خدمات مختلف صورت می گرفت که شخص حتما باید در مکان خاصی مشغول به کار می شد و تابع یک کارفرما خاص بود، امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی به ملزم کردن شخص به پایبند بودن به روش های سنتی وجود ندارد. نحوه کار فریلنسرها در نوع خود جذاب و جالب است زیرا آن ها می توانند به راحتی در منزل خود بنشینند یا در حین مسافرت با قطار و هواپیما به راحتی به کسب درآمد بپردازند بدون این که سرما، گرما و هزینه خاصی را برای رفت و آمد متحمل شوند.

اگر شما یک فریلنسر (دور کاری) حرفه ای شوید سطح درآمدتان حتی از چندین کارمند در یک شرکت یا اداره نیز بیشتر خواهد شد. این گفته را کسانی در حوزه هک، بورس، ثبت اطلاعات و گزارش و کسانی که در تولید محتوا کار می کنند به سادگی متوجه شده و آن را درک می کنند. امروزه کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ ها به قدری در کار و تجارت الکترونیک خود پیشرفت کرده اند که این مدل از بیزینس را در دنیا به همگان ثابت نمودند و درآمد فوق العاده ای را از این طریق کسب می کنند. برای درک بیشتر این مسئله می توانید بازار بورس شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی و آی تی در ایران فعال هستند را با بازار بورس خودرو، دارو و مواد غذایی مقایسه کنید.

بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,

تعداد دورکاران یا همان فریلنسرها در بهترین سایت های فریلنسر ایرانی مدام در حال افزایش است. این که شما در چه رشته ای تحصیل کرده اید یا چه حرفه ای مهارت دارید مهم نیست اگر در زمینه هایی مانند تدریس زبان کره ای، طراحی نقشه، تایپ، ترجمه، فتوشاپ و یا هر حرفه دیگری فعالیت دارید به راحتی می توانید در منزل خود نشسته و به کسب درآمد بپردازید. اشخاص زیادی در نقاط مختلف دنیا هستند که به مهارت شما نیاز دارند. چون خیلی ها اصلا خبر ندارند که شما در چه کاری حرفه ای هستید و چه هزینه ای را دریافت می کنید پس لازم است محیطی فراهم باشد تا بتوانید به عنوان فریلنسر کار کنید.

در همین راستا چندی پیش یکی از دوستانی که در یکی از شهرستان های استان کرمان زندگی می کرد که در زمینه زبان انگلیسی تخصصی مهارت زیادی داشت و از همین طریق با استفاده از برنامه اسکایپ به تدریس اینترنتی زبان به دانش جویان لندن و منچستر مشغول شده بود، در همان مدت هزینه ای برابر با پنج سال تدریس در ایران را دریافت کرد آن هم به پوند انگلیس!

سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,

بهترین سایت های فریلنسر ایرانی چه اهدافی را دنبال می کنند؟

قبل از آن که این سایت ها برای فریلنسرها طراحی شود برقراری ارتباط میان کارفرما و دورکار مشکل بود. چرا که افراد متخصص نمی دانستند کدام شرکت ها به آن ها نیاز دارند و شرکت ها نیز نمی توانستند به راحتی نیروی مورد نیاز را جذب کنند.
با این حال نتیجه می گیریم سایت های فریلنسری برای برقراری ارتباطی سریع و ساده میان شرکت ها و دورکاها تاسیس شده اند، علاوه بر این مورد از لحاظ دریافت حقوق نیز فضای امنی برای طرفین پدید می آید.

چند نمونه از بهترین سایت های فریلنسری ایران

در این مقاله هدف مان این است که شما را با معنای دقیق فریلنسر و تمام جزییات آن آشنا کنیم تا بدانید چطور می توانید در این زمینه فعالیت کرده و موفق شوید. در انتها نیز به معرفی سایت های فریلنسری کشور خواهیم پرداخت.

فریلنسینگ به این معناست که شما در هر زمینه ای که تخصص کافی را داشته باشید می توانید به صورت دورکاری فعالیت کنید. فریلنسر شخصی است که رئیس خودش است و هزینه ها و نوع کارش را خودش تعیین می کند در واقع از کسی دستور نمی گیرد.

سایت فریلنسری ایران,سایت فریلنسری ایرانی,بهترین سایت فریلنسر ایرانی,

مزایایی دورکاری برای فریلنسرها:

  • شما رئیس خودتان هستید و هیچ کس برای انجام کار روی سر شما نمی ایستد و دستور نمی دهد.
  • برای کار کردن نیازی ندارید تا وارد مکان خاصی مانند اداره یا شرکت شوید بلکه می توانید در خانه خود مشغول به فعالیت شوید.
  • شما حق دارید کارفرما را خودتان انتخاب کنید.
  • باید حرفه ای باشید تا پیشنهادات بهتری داشته باشید.
  • ساعت کار دست خودتان است.
  • درآمد شما بستگی به پروژه ای دارد که خودتان انتخاب می کنید و تعداد ساعاتی که می خواهید کار کنید.
  • جدید ترین مهارت ها را می آموزید.
  • انعطاف پذیری بالا برای کار.
  • دیگر خبری از هزینه های رفت و آمد به محل کار نیست و شما می توانید خیلی راحت بر روی کانپه لم داده و کار کنید!
  • دیگر درگیر استرس ها و موانعی که در همه محیط های کاری وجود دارد نخواهید شد.

معایب دورکاری برای فریلنسرها:

  • تمامی کارهای یک پروژه از صفر تا صد بر عهده خودتان است.
  • در ابتدا شاید کمی سخت باشد که بخواهید فقط از همین طریق در آمد داشته باشید.
  • ممکن است تا چند روز هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشید.
  • بیمه ندارید و بازنشسته نمی شوید.
  • حقوق ثابتی نخواهید داشت!
  • ممکن است زندگی کاری و زندگی شخصی تان تا حدودی با یکدیگر درگیر شوند، زیرا شما مانند کارمندهای یک اداره نمی توانید در ساعات مشخصی بیرون از خانه کار کنید!
  • در آمدتان متغیر است.
  • احتمال اینکه گاهی اوقات احساس تنهایی و انزوا کنید وجود دارد، چراکه کمتر با اجتماع در ارتباط خواهید بود.
  • ممکن است که خانواده تان شما را درک نکنند! چراکه کار کردن در خانه برای شان جا نیفتاده و هر لحظه ای که شما مشغول کار هستید، یک چیزی می خواهند.
  • به دلیل اینکه شما مستقیما با کارفرمای خود در ارتباط نیستید، ممکن است گاهی اوقات در متن پیام ها و در حین صحبت در پشت تلفن با لحنی حرف بزنید که سوء تفاهم ایجاد کند!
بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,بهترین سایت های فریلنسری ایران,

چگونه می توان معایب دورکاری را کاهش داد؟

ممکن است پس از خواندن معایب دورکاری، از شروع چنین شغل هایی نا امید شوید! اما باید بگوییم که هر چیزی در این دنیا چاره ای دارد و شما هم می توانید با به کار گیری برخی از روش ها جلوی چنین مشکلاتی را بگیرید.

در وهله اول این کارفرمایان هستند که می توانند به فریلنسرهای خود کمک کنند. برای مثال می توانند ارتباطی خارج از سازمان کاری برای فریلسنرهای شان ایجاد کرده و به درد و دل ها و مشکلاتی که برای شان پیش آمده گوش دهند. با توجه به نام دورکاری، مصلما فاصله مسافتی میان کارمندن و کارفرماها بسیار زیاد است! اما اگر نزدیک باشند، می تواند خارج از محیط کاری یک قرار دوستانه گذاشت و به صورت دسته جمعی به پیک نیک بروند و یک روز کامل را با یکدیگر بگذرانند تا نه تنها با یک دیگر بهتر آشنا شوند، بلکه فریلنسرها هم از انزوا در بیایند. این روابط دوستانه و خارج از محیط کاری، اگر منطقی و محترمانه باشد و هیچ زیانی برای کسی نداشته باشد، باعث می شود که تمامی دورکاران خودشان را جزئی از یک جمع دوستانه و صمیمی بدانند. یکی از دانشکده های معروف آمریکایی تحقیقتات گسترده ای بر روی مزایا و معایب دورکاری انجام داده است و پس از آن اعلام کرد که، بهتر است کارفرمایان پیش از اینکه کارمندان دورکار شان را استخدام نمایند، کاملا از شرایط و موقعیت آن ها برای دورکاری اطلاع داشته باشند تا کارمندان کمتر دچار آسیب ها و معایب این شغل شوند.

مزایای دورکاری برای کارفرمایان:

  • به راحتی می توانند از میان صدها فریلنسر با پیشنهادهای مالی مختلف یک نفر را انتخاب کنند.
  • به دلیل رقابت زیاد فریلنسر ممکن است مبلغ پایینی به شما پیشنهاد دهد.
  • می توانید فقط برای یک پروژه خاص از فریلنسرها استفاده کنید و نیازی به حقوق ثابت ماهیانه نیست.
  • کار را به فریلنسر سپرده و روی مسائل مهم تر متمرکز می شوند.
  • دغدغه ای برای استخدام فریلسنر نخواهند داشت و به راحتی می توانند با انتشار یک آگهی در سایت های مرتبط، نیروهای زیای پیدا کنند.

معایب دورکاری برای کارفرمایان:

  • در عقد قرارداد باید دقت لازم اعمال شود و تعهد کافی از فریلنسر گرفته شود.
سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,

میزان درآمد فریلنسری

میزان درآمد سایت فریلنسر و یا افرادی که به صورت جداگانه کار دورکاری را انجام می دهند ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به قراردادی که بین بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و مشتری تنظیم می گردد نحوه پرداخت دستمزد می تواند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا پروژه ای باشد. بهترین سایت های فریلنسر ایران که رزومه و سابقه درخشانی دارند معمولا مهارت بیشتری دارند و پروژه های با کیفیت تری را ارائه می دهند، از این رو میزان دستمزد آن ها بالاتر است. یک فریلنسر برای آنکه بتواند درآمد مناسبی داشته باشد باید روزمه کاری مناسبی را به کارفرما ارائه دهد به طوری که فرد به میزان مهارت و تخصص او پی ببرد، زیرا در اکثر مواقع امکان دیدار حضوری وجود ندارد. علاوه بر این همکاری با شرکت های معتبر و مشهور نیز بر قیمت دستمزد فریلنسرها تاثیر گذار است.

مهمترین نکات برای موفقیت یک فریلنسر

به دلیل اینکه شما به عنوان یک دورکار یا فریلنسر به دور از حضور کارفرما کار می کنید، بهتر است که کارهای تان را در نهایت دقت انجام دهید، چراکه اگر کار شما توسط کارفرما تایید نشود، مجبور می شوید باز هم کار را از اول انجام دهید. با این کار توجه کارفرما را جلب می کنید و درآمدتان نیز بیشتر می شود. پروفایل مناسبی برای خود طراحی کرده و عکس خودتان را در آن بارگذاری کنید. همواره خوش قول و پایبند به تعهدات باشید. یک روزمه مناسب طراحی کرده و آن را در پروفایل تان قرار دهید. از سایت های معروف و معتبر استفاده کنید تا هم مبالغ بالاتری به شما پیشنهاد شود هم افراد بیشتری به شما کارشان را بسپارند.

شما در رشته ها و حرفه های مختلفی می توانید دورکاری کنید. در ایران برای حرفه های زیر بیشترین کار وجود دارد:

  • برنامه نویسی و طراحی و پیاده سازی سایت
  • برنامه نویسی موبایل
  • گرافیک و طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • مارکتینگ
  • ترجمه متون
  • مقاله و تحقیق
  • فتوشاپ
  • تایپ و ویراستار

سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,

پونیشا بهترین سایت فریلنسر ایرانی است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و نسبت به رقبایش شهرت بیشتری دارد. پونیشا تلاش بسیاری داشته که ابزار مناسبی برای کارجویان و کارفرمایان فراهم کند تا با هر بودجه ای که در توان شان است کار کنند. با وجود ۲۷۰ هزار فریلنسری که در این سایت ثبت نام کرده اند هیچ پروژه ای بدون متقاضی نخواهد بود.

سایت کاریابی پونیشا یک وب سایت دوطرفه هم برای کارفرماها و هم برای کارجوها می باشد. اگر به دنبال یک مجموعه متخصص که کارشان بسیار با کیفیت و متفاوت است می گردید، پونیشا یک بستر بسیار مناسب برای پیدا کردن این چنین تیم های حرفه ای می باشد. برنامه نویسی، طراحی سایت، موشن گرافی و طراحی گرافیکی، پشتیبانی تلفنی، بازاریابی و فروش، خدمات حسابداری و مشاوره، طراحی اپلیکیشن و دستیاری مجازی همچنین خدماتی مثل حفاظت و ایمنی از پیج های اینستاگرام از جمله خدماتی هستند که می‌ توانید در پونیشا بیابید. اگر به عنوان یک کارفرما به دنبال یک تیم حرفه‌ ای برای انجام پروژه های تان می گردید ابتدا پروژه خود را در قالب یک آگهی با مشخص کردن مبلغ مورد نظر در این سایت منتشر می کنید. شما باید کاملاً توقع خود را از کسی که قرار است این پروژه را برای تان به اتمام برساند را مشخص کنید حتی بازه زمانی که قرار است آن را تحویل بگیرید. سپس فریلنسرهایی که آگهی شما را در سایت پونیشا می ‌بینند با توجه به رزومه کاری خود و تخصص شان و همچنین طبقات و سفارشات شما پیشنهاداتی به شما ارسال می کنند و در صورت رضایت، همکاری تان با هم شروع می شود.

پونیشا تمام نگرانی های کاربران در زمینه پرداخت و دریافت دستمزد را برطرف نموده است چرا که سیستم پرداخت امن باعث شده تا هر دو طرف ماجرا به راحتی کار خود را انجام دهند و نگران پرداخت یا دریافت هزینه نباشند. در این سیستم کارفرما باید پروژه مورد نظر خود را در سایت به اشتراک بگذارد و بعد از آن که کارجو تایید شد، کارفرما باید مبالغی را که لازم است پرداخت نماید. پس از این مراحل، این پول در سیستم سایت پونیشا نگهداری می شود و بعد از اتمام پروژه توسط فریلنسر و تایید شدن آن، مبلغ مورد نظر را دریافت می کند.

سایت فریلنسری ایرانی,بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,

سایت فریلنسری پونیشا مانند هر وب سایت فریلنسری دیگری دارای معایب و مزایای می باشد که یکی از معایب آن این است که با توجه به اینکه اکثر فریلنسرها در این وب سایت فعالیت می‌کنند هیچ گونه مدیریتی برای ایجاد یک فضای رقابتی میان فریلنسرها وجود ندارد! متاسفانه یکی از مهمترین مشکلات افرادی که به صورت فریلنسرینگ کار می کنند، این است که هیچگاه درآمد ثابت و یکسان ندارند و در واقع درآمدشان بستگی به این دارد که چه پروژه هایی را با چه قیمت هایی قبول کنند. پس با این وجود می‌ توان گفت که اگر در وب سایت پونیشا به درستی همه چیز مدیریت نشود، فریلنسر هایی بدون توجه به تعرفه های شغلی، پیشنهاد های پایین تر می دهند و به همکارانشان در زمینه کاری ضربه های بسیاری وارد می کنند. اما موضوع را فراموش نکنید که همیشه ارزان بودن یک پروژه برابر با کیفیت آن نیست!

طراحی سایت پونیشا بهترین سایت فریلنسر ایران به گونه ای است که کار کردن با آن در ابتدای امر شاید کمی مشکل به نظر آید اما با اندکی صبر و حوصله و مطالعه راهنمای سایت و انجام یک پروژه تمامی مراحل کار دستتان می آید. صاحبان پونیشا معتقد هستند که سایتی که طراحی کرده اند مانند شرکتی می باشد که افراد زیادی را گرد یکدیگر جمع کرده و با ایجاد انگیزه درون آن ها باعث می شود دنیایی که در آن زندگی می کنیم به مکان مناسب تری تغییر کند. آن ها می گویند اشخاصی که به فریلنسری مشغول می شوند توانایی این را دارند که جهان بهتری را به وجود بیاورند. وجود سایت هایی مانند پونیشا باعث می شود همه کسانی که در زمینه های خاصی تخصص دارند بتوانند از حرفه و وقت شان بیشترین و مفیدترین استفاده را بکنند.

سایت فریلنسری پونیشا در حوزه کاری خود بسیار فعال است و پیدا کردن کار در آن به مراتب راحت خواهد بود. این سایت دارای بیش از ۱۱۷ هزار نمونه کار بوده و ده درصد کارمز از فریلنسرها دریافت می کند. کاربران خارج از کشور هم می توانند به راحتی حساب خود را از طریق پی پال، مسترکارد، ویزا شارژ کنند.

بهترین سایت های دورکاری ایرانی,بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، کانادا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، شاپرک، واتس آپ، اینستاگرام، دیجی کالا
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۴٫۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۶٫۵۱
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۸:۰۴
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: پونیشا، ponisha، فریلنسر، punisha، کد تخفیف پونیشا

امکانات سایت فریلنسری پونیشا

  • دسته بندی طراحان گرافیک
  • دسته بندی برنامه نویسان وب، برنامه نویسان موبایل
  • دسته بندی برنامه نویسندگان
  • دسته بندی دستیاران مجازی
  • نیروهای پشتیبانی مشتریان
  • دسته بندی حسابداران و مشاوران و…
  • پروژه چطور کار میکند؟
  • مسابقه چطور کار می کند؟
  • تعرفه ها

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فریلنسر” اولین سایت جستجو گوگل می باشد.

سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,

انجام میدم از بهترین سایت های فریلنسری ایران است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. این مجموعه دانش بنیان نیز همانند پونیشا ۱۰ درصد کارمزد دریافت می کند و عضویت در آن رایگان است، اما حق عضویتی از فریلنسر نمی گیرد. انجام میدم در واقع بستری مناسب برای همگان در سراسر نقاط کشور فراهم آورده تا در آن بتوانند تمامی توانایی ها و مهارت های خودشان را به راحتی به اشتراک بگذارند تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند.

شما از طریق این مجموعه می توانید تمامی حرفه ها و مهارت های شناخته شده خود را برای فروش ارائه دهید. انجام میدم مانند عملکردی مثل یک مغازه دارد که برای فروش خدمات ها یک ویترین مناسب تهیه کرده است. در واقع شما خدماتی که از قبل داشته اید را در یک پکیج به نام کاره با قیمتی که خودتان برای آن تعیین می کنید به فروش می رسانید و برای قراردادهای خود از امضاهای دیجیتالی پیشرفته ای استفاده می کنید.

سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,سایت فریلنسری ایرانی,

در وب سایت انجام میدم بیش از ۲۴۰ هزار پروژه توسط فریلنسر ها انجام شده است اکثرشان در مورد حرف های همچون تایپ، تولید محتوا، انواع بازی و بازاریابی بوده است. این سایت برای برخی خدماتی که ارائه می دهد ۲۰ درصد کامزد از فریلنسرهای خود دریافت می کند که در مقایسه با سایت های دیگر مبلغ بسیار زیادی خواهد بود.

انجام میدم پلتفرمی با یک ظاهر زیبا و یوزر فرندلی در حال فعالیت است که کار کردن در محیط آن بسیار ساده و آسان می باشد. اگر شما کاربر متعهد و خوش قولی باشید تخفیفی هم برای تان در نظر گرفته می شود. در صورت انجام و تحویل کار به صورت منظم و سریع، به جای ۱۰ درصد فقط ۵ الی ۸ درصد کارمزد یا حق کمیسیون از شما کم می شود.

بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، شاپرک، اینستاگرام، پونیشا، دیجی کالا
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۳٫۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۶٫۴۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۸:۲۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: انجام میدم، anjammidam، انجام می دم، anjam midam، سایت انجام میدم

امکانات سایت فریلنسری انجام میدم

  • دسته بندی تبلیغات و بازاریابی
  • دسته بندی تایپ ، ترجمه و نویسندگی
  • دسته بندی گرافیک
  • دسته بندی برنامه نویسی
  • دسته بندی دستیار مجازی
  • دسته بندی انیمیشن
  • دسته بندی موسیقی و صدا و …
  • تب کالکشن‌ های خدمات گلچین شده
  • تب کاره‌ های ویژه و برگزیده

بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,

پارسکدرز یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های فریلنسر ایران است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. در این سایت سیستم حرفه ای برای ایجاد و کسب درآمد طراحی شده و به راحتی می توانید در آن درخواست نیرو یا درخواست کار داشته باشید. اگر در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنید پاسکدرز گزینه مناسبی برای شماست.

شما علاوه بر فعالیت در پروژه ها حتی از طریق تبلیغ برای سایت پارسکدرز نیز می توانید کسب درآمد داشته باشید. به سیستم پرداخت مالی این سایت نیز می توانید اعتماد کرده و پول خود را در آن گرو بگذارید تا زمانی که کار را دریافت نمایید. در زمینه فعالیت های دورکاری و فریلنسری پارسکدرز یکی از قدیمی ها بوده و ۱۲ سال سابقه کار دارد. در این سایت کاربر پسند چیزی حدود بیش از ۵۸ هزار پروژه با موفقیت به اتمام رسیده اند و ۲۰۰ هزار فریلنسر در آن مشغول به کار هستند. اگر شما هم در زمینه های گرافیک، زبان، سئو، ترجمه، تولید محتوا و… تخصص دارید می توانید کار خود را از همین امروز در پارسکدرز شروع کنید.

سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,

مجریانی که در این سایت فعال هستند پروژهای شما را بررسی می کنند و پیشنهادات خود را برای تان ارسال می کنند تا پس از انتخاب، مشغول به کار شوید. شما در ابتدا نیازی به پرداخت هزینه ندارید تا زمانی که پروژه هایی که انجام دادید ۳۰ درصد از درخواست های شما را پوشش داده باشد. همچنین برای استفاده از سرویس های خاصی که در این سایت وجود دارد باید مبلغی را پرداخت نمایید.

سایت پارسکدرز رابط کاربری بسیار ساده و جالبی دارد که به سادگی می توانید در آن شروع به فعالیت کنید. پس از اتمام پروژه و تحویل آن حدودا ۸ الی ۱۰ درصد از دستمزد خود را به عنوان کارمزد باید به صاحبان این سایت پرداخت کنید. البته خیالتان بابت کار کردن با پارسکدرز راحت باشد زیرا این سایت از سیستم گروگذاری پول از دو طرف استفاده می کند. وقتی شما پروژه ای را از کارفرما دریافت کردید او موظف می شود تا هزینه آن را به حساب صاحبان سایت بریزد و وقتی کار شما به پایان رسید حق فریلنسری خود را از پارسکدرز دریافت خواهید کرد.

سایت فریلنسری ایران,سایت فریلنسری ایرانی,بهترین سایت فریلنسر ایرانی,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، افغانستان، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، پونیشا، شاپرک، آپارات، انجام میدم
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۴٫۵
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۶٫۵۰
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۶:۵۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: پارسکدرز، پارس کدرز، انجام پروژه، parscoders، پارسکدرز فریلنسر

امکانات سایت فریلنسری پارسکدرز

  • دسته بندی تایپ
  • دسته بندی ترجمه و ویرایش
  • دسته بندی طراحی وب
  • دسته بندی برنامه نویسی
  • دسته بندی گرافیک
  • دسته بندی سئو
  • دسته بندی آموزشی

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فریلنسر” دهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,بهترین سایت های فریلنسری ایران,

اولین سایتی که به طور تخصصی در زمینه تایپ در ایران فعالیت می کند تایپایران می باشد که آغاز فعالیت هایش از سال ۱۳۹۱ بوده است. تایپایران بهترین سایت فریلنسر تایپ ایران است. این سایت مشتریان زیادی دارد و حتی بسیاری از مراکز و کافینت ها کار تایپ خود را به آن می سپارند. وجود این سایت تخصصی در زمینه تایپ باعث شده که امکانات و قابلیت های خاصی برای مشتری فراهم شود و انجام پروژه ها به راحتی صورت گیرد، چرا که همکنون بیش از ۱۸۰ هزار کاربر در این سایت مشغول به فعالیت هستند و بیش از ۳۹۵ هزار پروژه را با موفقیت به اتمام رسانده اند.

در این سایت تایپ در نرم افزار word و پاورپوینت، فایل صوتی، فعالیت های آماری، اکسل و… کار می شود. مبالغ در نظر گرفته شده به عنوان بیعانه بسیار کم و کارمزد نیز ۱۵ درصد در تایپایران در نظر گرفته شده. مبلغی نیز برای اطمینان از حسن انجام کار به وسیله مجری دریافت می شود. در پایان کار نیز پس از گذراندن آزمون های اینترنتی گواهینامه برای شما ارائه می شود که برای بار اول بدون دریافت هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,

طراحی سایت تایپایران مدرن بوده و از جذابیت خاصی برخودار است. امکاناتی که این پلتفرم در اختیار فریلنسر گذاشته بسیار کامل و جامع می باشد که به وسیله آن ها می تواند پروژه ها را با بهترین نتیجه ممکن انجام داده و به کارفرما تحویل دهد. صاحبان این سایت می گویند تایپایران به عنوان قسمتی از مجموعه سایت های کارایران شروع به فعالیت کرده که هدفش صرف انجام پروژه های مرتبط با تایپ است و انجام آن ها به صورت دورکاری امکان پذیر می باشد. تایپایران تا این مقطع در به ثمر رسیدن اهدافش موفق بوده و توانسته به عنوان یک پلتفرم تخصصی در زمینه تایپ کارفرما و فریلنسرهای زیادی را به سمت خودش جذب کند.

شاید بسیاری از شما تصور می ‌کنید که کار تایپیستی تنها به صورت حضوری و یا با مراجعه به کافی نت انجام می شود، در صورتی که شما می توانید این کار را به صورت دورکاری و یا همان فریلنسر نیز انجام دهید. در واقع کار تایپیستی بسیار تخصصی بوده و افراد حرفه ای می تواند پروژه هایی با قیمت های مناسب برای خودشان در این سایت پیدا کنند. اکثر قابلیت های موجود در این سایت کاملا تخصصی بوده و حتی از کاربران آزمون هم گرفته می شود. در واقع هدف از برگزاری آزمون های آنلاین این است که سطح حرفه و تخصص فریلنسر و تایپیست ها مشخص گردد علاوه بر آن در زمینه کارآفرینی ایده های خلاقانه تری به وجود آمده و پروژه ها به صورت دقیق تری انجام گردد.

سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایلات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، کار ایران، شاپرک، واتس آپ، ترجمه ایران
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۰٫۰
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱۴
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲۰:۵۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: تایپ ایران، تایپ، تایپیران، تست سرعت تایپ، ایران تایپیست

امکانات سایت فریلنسری تایپایران

  • دسته بندی تایپ در ورد
  • دسته بندی پاورپوینت
  • دسته بندی ورود داده به اکسل
  • دسته بندی ویرایش و صفحه آرایی
  • دسته بندی تایپ از فایل صوتی
  • دسته بندی انجام تحقیق و مقاله
  • دسته بندی رسم چارت و نمودار
  • دسته بندی spss
  • تب آخرین رویدادهای سایت
  • تب آخرین مطالب وبلاگ

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تایپ” اولین سایت جستجو گوگل می باشد.

سایت فریلنسری ایرانی,بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,

کارلنسر بهترین سایت دورکاری ایرانی است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. در این پلتفرم تعداد زیادی از بهترین فریلنسرهای متخصص تولید محتوا گرد هم آورده شده‌اند که این فریلنسرها می‌توانند با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انجام پروژه‌های تولید محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی را بر عهده بگیرند. درخواست ثبت سفارش تولید محتوا در این سایت، رایگان است و ۲% از هزینه ی تولید محتوا نیز پس از انجام و تحویل پروژه، به حساب شما برمی‌گردد.

بهترین سایت های دورکاری ایرانی,بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,

سیستم قیمت گذاری پروژه های تولید محتوا در کارانسر به صورت مناقصه ای می باشد. هزینه ی تولید محتوا (بنا بر تعداد کلمات، نوع محتوا: متن، پست، عکس، ویدئو، صوت، کیفیت انجام کار و…) به صورت پیشنهادی توسط فریلنسرهای تولید محتوا و توافقی با کارفرما محاسبه شده که بسیار کمتر از هزینه انجام کار با شرکت های دیجیتال مارکتینگ و رسمی است. پس از درخواست تولید محتوا، بررسی پیشنهادها و توافق سر هزینه و زمان انجام کار، کارفرما، هزینه ی تولید محتوا را واریز کرده و سایت مبلغ را نزد خود نگه میدارد. پس از انجام ترجمه توسط فریلنسر مترجم و تایید نهایی کارفرما، مبلغ واریز شده برای مترجم آزاد شده و به حساب او واریز می‌شود.

خدمات تولید محتوای کارلنسر

  • تولید و ترجمه محتوای متنی (بلاگ، سایت، مقاله، رپورتاژ و…)
  • تولید محتوای شبکه های اجتماعی، طراحی پست و استوری
  • تولید محتوای بصری (عکس)، ویدئو، انیمیشن، صوت، پادکست و…

سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، پونیشا، پارسکدرز، اینستاگرام، انجام میدم
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۶٫۹
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۶٫۷
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۵:۵۷
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کارلنسر، کالنسر، karlancer، سفارش تولید محتوا، سفارش تولید محتوای سایت

امکانات سایت دورکاری کارلنسر

  • دسته بندی ثبت پروژه رایگان
  • دسته بندی پروژه ها
  • دسته بندی طراحی و گرافیک، تولید محتوا، ترجمه، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سئو، برنامه نویسی، منشی و دستیار مجازی، گویندگی و…
  • دسته بندی وبلاگ

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فریلنسر” بیست و یکمین سایت جستجو گوگل می باشد.

سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,سایت فریلنسری ایرانی,

سایت منکارتو از سایت های فریلنسر ایران است که فعایت های خود را از اوایل سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. این سایت تازه شروع به کار کرده و تعداد درخواست کار در آن زیاد نیست اما کم کم زیاد شده و سایت رونق میگیرد. هم اکنون هم برای کارفرمایان و هم کارجویان ثبت آگهی و پروژه رایگان بوده و برخلاف سایر سایت های دیگر منکارتو فقط ۵ درصد کارمزد از حقوق فریلنسرها کم می کند.

بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,

سایت فریلنسری منکارتو به ‌صورت تعرفه‌ ای و بسته های مختلف و متنوع پروژه‌ های خود را ارائه می دهد آن هم به صورت زیر:

  • ارسال رایگان پروژه ها برای کارفرمایان
  • ارسال رایگان پیشنهادها برای فریلنسرها
  • اهدای سهم پرداختی کارفرما ۰ درصد
  • اهدای سهم پرداختی فریلنسر ۷ درصد

بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، ویرگول، پارسکدرز، کاریشه، پونیشا
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۸٫۸
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲٫۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۳:۵۳
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: من کار تو، منکارتو، mqodosiموسسه حقوقی، mankarto، موسسه حقوقی mqodosi

امکانات سایت فریلنسری منکارتو

  • دسته بندی فریلنسرها (یافتن پروژه ها، ساخت پروفایل)
  • دسته بندی فریلنسرها کارفرمایان (ارسال پروژه، یافتن فریلنسرها)
  • تب یافتن بهترین فریلنسرها برای پروژه های شما
  • تب فهرست آخرین پروژه ها

سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,

سایت کاریشه یکی دیگر از سایت های فریلنسری ایران است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. روش کار این وب سایت کمی متفاوت از نمونه های مشابه است، چرا که نیازی نیست کارجو و کارفرما صرفا از طریق سایت با یکدیگر در ارتباط باشند. کاریشه نرم افزار کاربردی و یوزر فرندلی طراحی کرده که ارتباط برقرار کردن در آن بسیار ساده است. این برقرای ارتباط می تواند ارتباطی مستقیم میان فریلنسر و کارفرمای انتخابی خود ایجاد کند که در آن نیازی به پرداخت کارمزد به صاحبان کاریشه هم نیست.

اما کاریشه در مقایسه با سایر سایت های فریلنسر ایرانی که مشغول به ارائه خدمات فریلنسری هستند تفاوت های عمده ای دارد و مزیت هایی که برای آن ها برشمرده اند ممکن است در مورد این سایت صدق نکند.

سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,

در این سایت در قدم اول پروفایلی برای خود میسازید و مشخصات و توانایی های خود را در آن درج می کنید تا بتوانید پروژه ایجاد کرده و یا پروژه ای را برای انجام دادن در دست بگیرید. پس از اتمام کار و مراحل انجام شده برای دریافت هزینه، کاریشه ۸ درصد حق کمیسیون از کل مبلغ کم می کند که این کار بعد اتمام بخش های مختلف پروژه و سیستم پرداخت امنی که در سایت موجود است صورت می گیرد.

در این سایت مهم ترین و پرکاربردترین حوزه های کاری مانند برنامه نویسی، تایپ و ترجمه، گرافیک، آی تی، موسیقی، تعمیرات، ساختمان، بازاریابی، انتشارات و… گنجانده شده است. با استفاده از پلتفرم کاریشه فریلنسرها می توانند با توجه به تخصصی که در آن حرفه ای هستند اقدام به گرفتن پروژه کنند و کارفرمایان نیز به سادگی نیروی متخصص خود را بیابند.

کاریشه دارای اپلیکیشن در نسخه اندروید می باشد.

سایت فریلنسری ایرانی,بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، کانادا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، منکارتو، پونیشا، پارس فریلنسر، پارسکدرز
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۴۱٫۷
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳٫۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۳:۳۱
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کاریشه، karishe، فروشگاه اینترنتی آژوان، سایت دورکاری، حسام سفاری

امکانات سایت فریلنسر کاریشه

  • دسته بندی برنامه نویسی وب سایت
  • دسته بندی برنامه نویسی موبایل
  • دسته بندی ترجمه و تولید محتوا
  • دسته بندی طراحی UI و UX
  • دسته بندی طراحی تیزر و ساخت انیمیشن
  • دسته بندی طراحی لوگو و بنر
  • دسته بندی تایپ و ویرایش
  • دسته بندی انواع طراحی

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فریلنسر” بیست و سومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت های دورکاری ایرانی,بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,

ورکفا یکی دیگر از سایت های تعاملی است که در زمینه فریلنسری فعالیت دارد. پس اگر به عنوان کارفرما قصد دارید تا پروژه‌ های خود را در یک محیط مناسب و معتبر در قالب آگهی ثبت کنید پیشنهاد می کنیم حتماً سری به این وب سایت بزنید. پس از اینکه شما آگهی تان را ثبت کردید فریلنسرها پس از بررسی پروژه درخواستی تان پیشنهادشان را که مبتنی بر مبلغ و زمان اجرای آن می ‌باشد را به شما ارائه می‌ کنند.

سایت فریلنسر,سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,

برای اینکه از طریق ورکفا کسب درآمد داشته باشید می توانید از دو روش بسیار معمول و رایج است استفاده کنید که عبارتند از دو مورد زیر:

  1. انجام پروژه های ارائه شده: در این روش خود سایت برای تان تمامی پروژه هایی که بر اساس توانایی توانایی و حرفه تان دسته ‌بندی کرده اید را به شما نمایش خواهد داد و شما می توانید با انتخاب آن ها پیشنهادی به کارفرما ارسال کرده و در صورت رضایت استارت پروژه را بزنید و کسب درآمد داشته باشید.
  2. معرفی وب سایت به کاربران دیگر: همانطور که می دانید یکی از مهمترین فعالیتهای هر وب سایت این است که برای شناختن کسب و کارش به مردم و جامعه نیازمند تبلیغات گسترده است. از طرفی یکی از مهمترین اهداف اصلی ورکفا ایجاد اشتغال زایی و کارآفرینی برای افراد جامعه می باشد پس از کاربران خود می‌ خواهد که در ازای معرفی وب سایت به دوستان شان با روش های خاص توسط خودشان تعیین شده مبلغی به عنوان پورسانت دریافت کنند.

سایت فریلنسر چیست,سایت فریلنسری ایران,سایت فریلنسری ایرانی,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، پونیشا، پارسکدرز، انجام میدم، منکارتو
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۵٫۶
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۷٫۱
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۵:۳۶
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: ورکفا، محمود خاندانی، بازنویسی محتوا، علی حریرساز، سایت فریلنسر

امکانات سایت فریلنسر ورکفا

  • دسته بندی ایجاد پروژه
  • دسته بندی پروژه ها و فریلنسرها
  • وبلاگ ورکفا

این سایت با کلمه کلیدی “سایت فریلنسر” هفتمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت فریلنسر ایرانی,بهترین سایت فریلنسری ایران,بهترین سایت های دورکاری ایرانی,

سایت ترجمه ایران جزء مجموعه سایت های کارایران محسوب شده و بهترین سایت فریلنسر ترجمه ایران است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده. این سایت امکانات و مشخصاتی که دارد تقریبا شبیه به کارایران می باشد. این پلتفرم در مقایسه با کارایران تفاوت عمده ای دارد که به طور تخصصی روی پروژه هایی که مرتبط با ترجمه زبان های خارجی است کار می کند.

بهترین سایت های فریلنسری ایران,سایت دورکاری ایرانی,سایت فریلنسر,

این سایت جهت انجام کار ترجمه زبان های خارجی ایجاد شده و از سراسر ایران برای انجام پروژه های مختلف در آن می توانند ثبت نام کنند. برای انجام پروژه در سایت ترجمه ایران ابتدا باید از طریق آزمون های مختلف راستی آزمایی و اعتبار سنجی شوید تا برای اتمام پروژه ها به بهترین شکل ممکن قدم بردارید. سایت هایی که به صورت تخصصی در یک زمینه خاص خدمات ارائه می دهند معمولا قابلیت های ویژه ای را نیز در دسترس قرار می دهند. این سایت بیش از ۱۸ هزار کاربر و ۲۵ هزار پروژه موفق را در خود جای داده است.

سایت فریلنسر تایپ,سایت فریلنسر ترجمه,سایت فریلنسر چیست,

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: تایپایران، گوگل، کار ایران
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۰٫۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۵٫۵
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۶:۴۹
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: ترجمه ایران، گوگل، کارایران

امکانات سایت فریلنسر ترجمه ایران

  • دسته بندی ویژگی ها
  • دسته بندی قیمت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *