دانستنی

بهترین سایت های فریلنسری با ارزدیجیتال

فریلنسر کیست ؟

فریلنسر درواقع شخصی است که بر اساس مهارت‌های خود به صورت فردی پروژه دریافت و کسب درآمد می‌کند. درواقع Freelancer بدون محدودیت در زمان و مکان‌های اداری فعالیت می‌کند و فقط باید پروژه تعریف شده را در زمان مشخص تحویل دهد.

درآمد فریلنسر چقدر است؟

درآمد فریلنسر ها بستگی به مهارت آن ها دارد ولی اکثر فریلنسر ها از درآمد خوبی برخوردار هستند و این درآمد در اکثر مواقع بیشتر از حقوق یک کارمند است.

با فریلنسری به دلار در بیار به ریال خرج کن!

در شرایط کنونی کشور مان که ارزش دلار در مقابل ریال بسیار بالاتر رفته بهترین راه این است که فریلنسر ها خدمات خود را صادر کنند یعنی در ازای دلار کار کنند .

چنتا از سایت های معروف وجود دارد که می توانید خدمات خود را در آن ها ارایه دهید مانند سایت فریلنسر ، فایور و … ولی متاسفانه این سایت ها ایرانی ها را تحریم کرده اند و شما نمی توانید خدمات فریلنسری در آن ها ارایه دهید.

 

دنیای زیبای ارزدیجیتال

دنیای زیبای ارزدیجیتال در اینجا هم به کمک ما آمده به طوری که چندین سایت در این زمینه بوجود آمده اند که بدون اهمیت به هویت ما به ما نیز خدمات می دهند و به راحتی می توانید در این سایت ها خدمات فریلنسری خود را ارایه بدهید و هزینه ی خدمات خود را با ارزدیجیتال دریافت کنید.

 

سایت هایی که ارزدیجیتال می پردازند!!!

۱-سایت BlockLancer

برای ارایه ی خدمات فریلنسری خود به راحتی می توانید از این سایت استفاده کنید .

برای ثبت نام در این سایت به هیچ مدارک نیاز ندارید و فقط با یک کیف پول می توانید درآمد حاصل از خدمات فریلنسری خود را دریافت کنید.

 

۲-سایت CryptoGrind

 

crypto grind

یکی از بهترین سایت هایی است که در حوزه ی فریلنسینگ درحال فعالیت است. شما می توانید از طریق کار کردن در این سایت خیلی راحت بیت کوین بدست بیاورید.

در این سایت شغل های بسیار زیادی وجود دارد از نوشتن محتوا یا بسیاری از کارهایی که شما می توانید در دیگر سایت های فریلنسری پیدا کنید.

 

۳- سایت BitGigs

 

این سایت یکی دیگر از سایت های فریلنسینگ است که دارای تنوع زیادی در خدمات است.

در این سایت شما می توانید خدمات بسیار متنوعی در حوزه هایی مثل گرافیک ، توسعه ی نرم افزار و …. ارایه بدهید.

 

۴- CryptoJobs

crypto job

همان طور که از نام این سایت پیدا است دقیقا مانند یک سایت کاریابی اما با پرداخت ارز دیجیتال در قبال خدمات است. در این سایت تعداد بسیار زیادی مشاغل وجود دارد که برخی از آنها نیاز به حضور دارد و برخی نیز از طریق دور کاری می توان انجام داد. در این سایت شما می توانید در زمینه های مختلفی که در آن تخصص دارید به دنبال کار باشد چون تنوع دسته های کاری بسیار زیاد است. در این سایت در واقع شما دارد به صورت آنلاین استخدام می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *