دانستنی

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۱

بهترین سایت های فریلنسری خارجی که به ایرانی ها کار میدهند ؟! سایت های فریلنسری خارجی فرصت‌های شغلی ویژه‌ای برای کارجویان فراهم می‌کنند. با این حال اگر فریلنسر هستید و به دنبال کار می گردید ، احتمالاً می دانید که این کار چقدر طاقت فرسا است. فریلنسینگ یکی از بهترین انواع اشتغال است؛ چون شما آزادید در هر کجا و هر زمانی که بخواهید کار خودتان را انجام دهید. به عبارت دیگر شما خودتان مدیر خودتان هستید.

اما وقتی صحبت از گرفتن پروژه می‌شود، اغلب فریلنسرها استرس می‌گیرند و دغدغه‌ی پیدا کردن یک پروژه‌ی مناسب را دارند. با این حال ، وب سایت های مستقلی وجود دارد که به متخصصانی مانند شما برای پیدا کردن کار کمک می‌کنند. شما هم در ایران و هم در خارج از ایران می‌توانید کار مورد علاقه‌ی خود را از طریق سایت‌ فریلنسری خارجی و ایرانی پیدا کنید. در این مقاله ، بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان را لیست خواهیم کرد و در مورد تمامی راه‌های کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی اطلاعاتی به شما می‌دهیم.

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی چطور کار می‌کنند؟

قبل از اینکه درباره‌ی نحوه‌ی کار سایت‌های فریلنسری خارجی و ایرانی صحبت کنیم، بد نیست توضیحی درباره فریلنسینگ بدهیم. در واقع فریلنس به کسی گفته می‌شود که کار یا پروژه‌ای را به صورت کوتاه مدت برای یک شرکت یا ارگانی خاص تقبل کرده و انجام می‌دهد و در ازای انجام آن دستمزدی را دریافت می‌کند. در واقع فریلنس قراردادی برای کار بلندمدت با هیچ شرکتی ندارد و قرارداد کاری خود را برای هر پروژه کوتاه مدت تنظیم می‌کند. بنابراین فریلنسینگ یعنی آزادی عمل در فضای خانه و خارج از محیط کاری بدون پایبندی به چارچوب‌های سازمانی. یک فریلنسر انعطاف‌پذیری زیادی در کار دارد و می‌تواند در هر کجا و هر زمانی که بخواهد کار خود را انجام دهد. حال نقش سایت فریلنسری خارجی و ایرانی چیست؟

این سایت‌ها به فریلنسر کمک می‌کنند تا پروژه‌های مطابق با مهارت‌های خود پیدا کرده و انجام دهد. یک سایت فریلنسری مجموعه‌ای از کارفرماها و فریلنسرهاست که در آن به دنبال همکار مناسب هستند. معمولا سایت‌ های فریلنسری فریلنسرها را به پروژه‌های مرتبط کارفرماها لینک می‌دهند و در ازای هر پروژه‌ای که در سایت انجام شود، پورسانتی چند درصدی از هر دو طرف قرارداد اخذ می‌کنند. پیدا کردن بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان فرصت‌های شغلی پردرآمدی فراهم می‌کنند و می‌تواند دستمزدهای خوبی برای کار خود بگیرند. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی بهترین سایت های فریلنسینگ خارجی می‌پردازیم.

چه مشاغلی در سایت های فریلنسری بیشترین تقاضا را دارند؟

همان‌طور که گفتیم در دنیای امروز نیاز نیست که شما حتما برای کار کردن در محیط کاری حضور داشته باشید. کافی است یک مهارت را یاد بگیرید تا بتوانید از طریق بهترین سایت های فریلنسری برای خودتان پروژه‌های مختلف گرفته و به کسب درآمد از فریلنسری بپردازید. اگر هنوز مسیر حرفه‌ای و شغلی خود را انتخاب نکرده‌اید و دنبال راهی برای رسیدن به درآمد‌های بالا از فریلنسینگ هستید، بد نیست به لیست زیر نگاهی بیندازید. در این لیست ما به شما پرتقاضاترین تخصص‌ها در سایت‌ های فریلنسینگ خارجی برای ایرانیان را عنوان کرده‌ایم.

  • حسابداری
  • مشاوره
  • طراحی گرافیک
  • عکاسی
  • برنامه نویسی وب
  • طراحی سایت
  • سئو
  • نویسندگی و تولید محتوا

بنابراین یک ایرانی که در حوزه‌های بالا نظیر طراحی گرافیک یا برنامه نویسی وب فعالیت دارد، می‌تواند با کار در سایت های خارجی به درآمد بالایی برسد. در مقاله درآمد برنامه نویسی وب شما می‌توانید درآمد یک طراح وب در ایران را با یک طراح وب در خارج از کشور مقایسه کنید.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی چیست؟

سایت های فریلنسری خارجی سایت هایی هستند که هم جویندگان کار و هم کارفرمایان پیشنهادات خود را در آن منتشر می کنند. فریلنسر بودن راهی عالی برای استفاده از تخصص خود برای کسب درآمد آنلاین است. در واقع کسب درآمد از سایت فریلنسری خارجی یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از فریلنسری است. علاوه بر اینکه درآمد شما به صورت دلار خواهد بود، شما این اختیار را دارید که فقط برای پروژه هایی که دوست دارید یا در آنها مهارت دارید ، اقدام کنید. نیازی به گفتن نیست احتمالا می دانید، استفاده از سایت های فریلنسری خارجی به شما کمک می کند تا کار خود را سریعا شروع کنید و کسب درآمد کنید. سایت فریلنسری خارجی به شما کمک می کنند تا به راحتی اولین متقاضیان را پیدا کنید و سریعا به کسب درآمد از تخصص خود بپردازید. علاوه بر این، شما دائماً با قبول پروژه های مختلف از کارفرمایان مختلف، مهارت های خود را بهبود می بخشید. در نهایت، به لطف فریلنسری در سایت های خارجی نمونه کارهای شما رشد می کند و پیشنهادات شغلی بیشتری برای شما وجود دارد.

۱۷مورد از بهترین سایت های خارجی برای کار

در اینجا ۱۷ تا از بهترین سایت های خارجی برای کار را به شما معرفی کرده‌ایم تا شما بتوانید به کسب درآمد از سایت فریلنسری خارجی بپردازید.

fiverr

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

یکی از سایت های خارجی برای فریلنسر است که کاربران به عنوان یک فریلنسر می توانند پروژه های آماده را به مردم نمایش دهند. بنابراین مشتریان می توانند به راحتی شخصی را انتخاب کنند که به آن علاقه دارند. شما می‌توانید در این سایت در زمینه‌های طراحی وب، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا، ادیت فیلم و عکس و… فعالیت کنید. علاوه بر این ، Fiverr  دوره های آموزشی رایگان را به شما ارائه می دهد تا مهارت های خود را توسعه دهید و به شما یاد دهد چگونه مشتریان خود را افزایش دهید. همچنین در fiverr شما یاد می‌گیرید که چطور یک پورتفولیوی خوب برای خودتان بسازید.

در fiverr امکان جستجوی پیشرفته برای کاربران و فریلنسرها فراهم شده تا بتوانند با کلمات کلیدی مختلفی جستجوی خود را انجام دهند و پروژ‌ه‌های مناسب را برای خودشان پیدا کنند. معمولا نقطه‌ی شروع قیمت پروژه‌های فریلنسرها در این سایت فریلنسری ۵ دلار است. یک کارفرما می‌تواند در این سایت به بیش از هزاران فریلنسر حرفه‌ای دسترسی داشته باشد که ایده‌های خلاقانه و نو دارند. شاید ورود به fiverr برای افراد مبتدی و آغاز کار کمی سخت باشد؛ ولی به مرور می‌توانید برای خودتان شهرت کافی به دست آورده و مشتری جمع کنید. متاسفانه این سایت برای آی پی ایران بسته شده و شما برای ورود به سایت نیاز به vpn دارید. بهتر است از یک vpn با آی پی ثابت استفاده کنید.

مزایای fiverr:

  • دسته بندی متنوع کارها و پروژه‌ها
  • ثبت نام رایگان در سایت
  • دوره‌های آنلاین برای فریلنسرها

معایب fiverr:

  • هزینه‌های کمیسیون بالا
  • روند پرداخت طولانی

upwork

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

Upwork  می تواند یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای یافتن شغل باشد ، فارغ از اینکه چه نوع فریلنسری باشید. کسانی که در زمینه توسعه وب ، طراحی گرافیک ، پشتیبانی از مشتری و حتی نوشتن مستقل فعالیت دارند، متوجه خواهند شد که Upwork چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آگهی های استخدام دائماً به روز می شود و این یک نکته مثبت در مورد این سایت است. از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ ، انواع مختلفی از شرکت ها به دنبال استخدام وبلاگ نویسان ، طراحان فریلنسر و نویسندگان فریلنسر از طریق Upwork هستند.

این فریلنسری در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۲ میلیون فریلنسر در آن مشغول به کار هستند. جستجوی پیشرفته این سایت شما را در پیدا کردن سریع پروژه‌های مرتبط با کارتان کمک می‌کند و با استفاده از پرداخت امن سایت، شما دغدغه‌ای  بابت ارتباط با کارفرما و دریافت پولتان نخواهید داشت. متاسفانه این سایت نیز برای آی پی ایران بسته شده؛ اگرچه می‌توانید با یک vpn  و آی پی ثابت این مشکل را برطرف کنید.

مزایای آپ ورک:

  • حفاظت از پرداخت‌ها
  • مشتریان معتبر
  • پروژه‌های مبتنی بر بودجه

معایب آپ ورک:

  • فرآیند انتخاب طولانی
  • هزینه‌ی بالای خدمات

Designhill

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

Designhill  یکی دیگر از سایت های خارجی برای فریلنسر است که چندین روش برای معرفی فریلنسر به کارفرمایانی که به دنبال طراحان فریلنسر هستند ارائه می دهد. آنها می توانند خدمات شما را از طریق یک باکس جستجو در بالای صفحه این سایت جستجو کنند. اگر کسی هستید که در مورد کار پیدا کردن در سایت های فریلنسر غر می زند و نگران حقوق خود هستید ، ما شما را درک می کنیم.

اما همه آگهی های طراحی کلاهبرداری نیستند و Designhill نشان می دهد که آنها می توانند یک کار قانونی باشند و بدون مشکل حقوق شما را بدهند. Designhill می تواند چیزهای زیادی را ارائه دهد ، چه شما یک طراح گرافیک باشید ، چه یک طراح وب و یا انواع دیگر طراحان باشید. علاوه بر این ، Designhill با ایجاد فرصتی برای طراحی تی شرت های خود ، چاپ آنها و فروش در فروشگاه آنلاین خود ، از سازندگان خود حمایت می کند. Designhill چون از کلاد آمازون استفاده می‌کند برای ایرانیان بسته است و برای ورود به آن نیاز به وی پی ان دارید.

مزایای Designhill

  • ساخته شده در فروشگاه آنلاین
  • بدون هزینه‌ی خدمات
  • پشتیبانی از چت زنده

معایب Designhill

  • انتخابی خوبی برای افراد غیرطراح است

Toptal

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

Toptal خود را به عنوان مکانی برای یافتن ۳٪ استعدادهای برتر فریلنسر معرفی می کند. روند غربالگری آنها بسیار دقیق است به طوری که از هزاران اگهی که هر ماه دریافت می کنند ، آنها فقط تعداد کمی را می پذیرند. این کار آنها را از بسیاری دیگر از وب سایت های مستقل متمایز می کند. اگر شما هم مهارت خوبی در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم افزار و وب، طراحی یا امور مالی دارید، می‌توانید بخشی از این شبکه‌ی گسترده باشید.

برای عضویت در Toptal  شما باید در آزمون‌های مهارت سنجی سایت شرکت کرده و کلیه‌ی الزامات عضو شدن را تامین کنید. اگر کسی بتواند به عضویت تاپتال به عنوان یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی درآید، می‌تواند با شرکت‌ها و افراد مهمی همکاری کند. این سایت یک مکان عالی برای کسب و کارهایی است که به دنبال استعدادهای خوب برای برون سپاری پروژه‌های خود هستند. سایت Toptal  برای ایران باز است، ولی بهتر است با آی پی غیرایرانی در آن فعالیت کنید تا مشکلی در آینده برایتان ایجاد نشود.

مزایای Toptal  :

  • حضور شرکت‌ها بزرگ و برتر در این مجموعه
  • صورتحساب و پرداخت آزاد

معایب Toptal  :

  • فرآیند غربالگری زمان‌بر و سنگین
  • پروژه‌های سنگین

LinkedIn and LinkedIn ProFinder

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

رشته شما هرچه باشد ، به خصوص اگر یکم کمی خلاق باشید ، باید حساب LinkedIn داشته باشید. شما می توانید برای هر طرحی که ساخته اید نمونه هایی از کار خود را ارسال کنید ، و آن را به رزومه تبدیل کنید. و با توانایی جستجوی مهارت های خود در این سیستم عامل ، مجبور خواهید بود که مقداری ترافیک به حساب خود منتقل کرده و با افرادی که ممکن است به دنبال طراحی شما باشند ارتباط برقرار کنید. ویژگی هوشمند دیگری که LinkedIn منتشر کرده است LinkedIn ProFinder  است که به مشاغل کمک می کند افراد واجد شرایط را برای کار در آنها پیدا کنند. یک دلیل وجود دارد که لینکدین یکی از بهترین سایت های شغلی است: آنها همچنان آنچه را که متقاضیان کار به دنبال آن هستند ارائه می دهند. خوشبختانه ایرانیان به راحتی می‌توانند از لینکدین استفاده کنند و شرکت‌های ایرانی زیادی نیز در آن حضور دارند.

مزایای لینکدین:

  • فرصت‌های شغلی شبکه‌ای
  • به‌روزرسانی اخبار
  • مقرون به صرفه بودن

معایب لینکدین:

  • محتوای هرزنامه از کاربران مخرب

We Work Remotely

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

سایت We Work Remotely گفته است که افتخار می کنیم که ماهانه حدود ۲.۵ میلیون کاربر وارد سایت می کنیم. این سایت فریلنسر برای ایرانی ها یک گزینه‌ی مناسب محسوب می‌شود؛ چرا که این حجم ورودی بسیار عظیم است. آنها آگهی های استخدام زیادی با پیشنهادات طراحی دارند. افراد یا شرکت هایی که به دنبال طراح هستند باید برای پیوستن به این سایت ، مبلغی معادل ۲۹۹ دلار هزینه می کنند، که به عنوان یک پروسه غربالگری عمل می کند. و پیشنهادات کاری بسیار بی کیفیت را از بین می برد. اگر به دنبال شغل پاره وقت یا شغل تمام وقت باشید تا بتواند برای شما درآمد ایجاد کند ،مطمعن باشید We Work Remotely مشاغل فریلنسری و متناسب با مهارت های شما دارد. سایت We Work Remotely برای آی پی ایران باز است و می‌توانید در آن فعالیت کنید.

مزایای We Work Remotely

  • بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی برنامه نویسی در هفته
  • بیش از ۵۰ فرصت شغلی در زمینه‌های دیگر
  • رایگان

معایب We Work Remotely

  • رابط کاربری نامناسب
  • ویژگی‌های شغلی گیج‌کننده
  • پیدا کردن آخرین فرصت‌های شغلی گاهی سخت می‌شود.

Behance

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

هنگام جستجوی طرح های خلاقانه ، بدون شک با سایت Behance روبرو شده اید. این شامل نمونه کارهای بسیار خوبی از جمله تصاویر ، انیمیشن ها ، طراحی وب و موارد دیگر. وقتی حساب کاربری Behance خود را با نمونه های حرفه ای خود پر می کنید ، کار شما به مخاطبان هم کار شما نمایش داده می شود. و اگر کار شما در پروژه ارائه شده جایگاه مطلوبی را کسب کند ، در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. Behanceهمچنین به عنوان یک شبکه اجتماعی برای ارتباط با طراحان دیگر فعالیت می کند. سایت بیهنس نیز برای ایرانیان باز است؛ با این حال بهتر است برای فعالیت در آن از آی پی ثابت غیرایرانی استفاده کنید.

مزایای Behance:

  • طیف گسترده‌ای از مخاطبان
  • فرصت‌های شغلی شبکه‌ای
  • محتوای شخصی

معایب Behance:

  • محیط رقابتی
  • اندازه‌ی فایل محدود برای تصاویر

Simply Hired

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

یکی از بهترین مشخصه‌های این سایت در مقایسه با سایر سایت های فریلنسری خارجی این است که می توانید در مشاغل محلی جستجو کنید و مشاغلی که به محل زندگی شما نزدیک هستند دسترسی پیدا کنید که به نوع خود روشی جالب است. همچنین لیستی از بهترین حقوق و ابزاری برای برآورد هزینه پروژه های شما وجود دارد. این ابزار برای بررسی یک کار خاص که می خواهید انجام دهید مفید است و می تواند در قیمت دهی پروژه شما کمک کوچکی بکند. همچنین شما می توانید رزومه ای از داخل این وب سایت برای خود بسازید و از بخش وبلاگ این سایت می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید و تخصص خود را ارتقا دهید. این سایت نیز برای ایرانیان بسته شده و باید از vpn برای ورود به آن استفاده کنید.

مزایای Simply Hired

  • هشدارهای ایمیل
  • راهنماهای کاربردی
  • ابزارهای شغلی رایگان

معایب Simply Hired

  • هرزنامه از سایت‌های سوم شخص غیرمطمئن

PeoplePerHour

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

این وب سایت یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی است که بیش از ۱.۵ میلیون فریلنسر دارد که از این خدمات استفاده کرده اند. هر کارمند دارای یک امتیاز است که به پیشرفت فریلنسر و تلاش برای بهتر شدن کمک می کند. شما همیشه باید کار خود را بهبود ببخشید و هزینه معقولی تعیین کنید تا احتمال انتخاب شما برای هر پروژه بیشتر شود. PeoplePerHour به پیدا کردن کار و پرداخت سریع معروف است و نام این سایت هم از همین ویژگی او گرفته شده است.

نحوه‌ی فریلنسینگ در این سایت نیز کاملا شبیه به Fiverr است با این تفاوت که شما هیچ محدودیتی برای انتخاب مشتری و قرارداد ندارید. بنابراین با کمک این سایت می‌توانید مشتریان جدیدی به دست آورده و کار بیشتری انجام دهید. قابلیت پیگیری روند اجرای پروژه و گفتگوی راحت با فریلنسر یکی از دلایلی است که به شهرت و اعتبار این سایت افزوده است. این سایت برای ایرانیان بسته شده و باید از آی پی غیرایرانی برای ورود به آن استفاده کنید. بهتر است آی پی ثابت داشته باشید تا شناسایی نشوید.

مزایای PeoplePerHour

  • صورت‌حساب خودکار
  • لیست‌های مبتنی بر مکان
  • پرداخت امن

معایب PeoplePerHour

  • پیشنهادات رایگان هر ماه به ۱۵ عدد محدود است

Aquent

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

Aquent  به عنوان یک شرکت آگهی و استخدام جوایز و مقام های زیادی را از آن خود کرده است. Aquent  گفته بود که عمدتاً کسی را که بیش از ۲ سال سابقه کار دارد ، می پذیرد و این مورد بسیار جالب است که فقط از متخصصان استفاده می کند. پس اگر واقعا فکر می کنید متخصص واقعی هستید می توانید از این سایت استفاده کنید و پروژه های خوبی را شروع و کسب درآمد کنید. اگر نمی دانید که دستمزد خود را برای پروژه ها چقدر و چگونه تعیین بکنید این وبسایت یک بخش راهنما دارد که می تواند به شما برای تعیین هزینه پروژه ها کمک بکند. آکونت برای ایرانیان باز است و می‌توانید در آن کار کنید.

مزایای Aquent

  • فضای کاری ایده‌آل
  • زمان شناور برای تحویل پروژه
  • ارتباط مناسب با کمپانی‌ها و کارفرماها

معایب Aquent

  • حقوق و دستمزد تعیین شده منطبق با بازار نیست.

Crowded

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

کرودد یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی است که کاربران را بر اساس قیمت ، تجربه و مهارت افراد درجه بندی می کند. سیستم این وبسایت بسیار جالب است و شما نیاز نیست برای هر پروژه درخواست دهید. فقط کافی است مراحل را یک بار طی کنید و منتظر تماس باقی کارفرما ها بمانید. یعنی خود کارفرما ها با شما تماس میگیرند و نیاز نیست شما به دنبال دریافت پروژه باشید. در این سایت فریلنسرها می‌توانند با کارکنان مستقل همکاری کنند. در این سایت تعداد بیشماری کارفرما و فریلنسر وجود دارند که می‌توانند بدون محدودیت برای فرصت‌های شغلی مختلف با هم همکاری کنند. فریلنسرها می‌توانند یکی از بزرگ‌ترین لیست‌های مشاغل مناسب برای خودشان را در یک جا ببینند و معمولا این جایگاه‌های شغلی سریعا پر می‌شوند.  سایت Crowded برای ایرانیان فعال است و شما می‌توانید در آن پروژه بگیرید؛ با این حال بهتر است از vpn آی پی ثابت استفاده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

مزایای Crowded

  • خدمات مشتریان عالی
  • مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ و کوچک
  • ایجاد انجمن‌های گروهی
  • مناسب برای افراد بدون توانایی کدنویسی

معایب Crowded

  • رابط کاربری هنوز هم می‌تواند بهتر و مجهزتر شود.

The Creative Group

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

TCG ، یکی از سایت های فریلنسری خارجی است که به شما امکان می دهد موقعیت های شغلی را ببینید و جستجو کنید. هنگامی که فرصتی متناسب با علاقه شما ایجاد شد ، می توانید درخواست یک کار را بدهید و منتظر تماس کارفرما بمانید. این سایت بخشی از یک سازمان بزرگتر تحت عنوان The Creative Group است که هدفش ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد خلاق و باانگیزه در زمینه‌هایی نظیر طراحی و توسعه وب، هنر، بازاریابی، تولید محتوا، عکاسی و طراحی گرافیکی است. شما می‌توانید به راحتی با فیلترگذاری روی نتایج جستجوی سایت، موقعیت‌های شغلی با قرارداد دائم و استخدام را پیدا کرده و شغلی عالی و ثابت برای خودتان پیدا کنید. این سایت برای ایرانیان تحریم شده و برای استفاده از آن نیاز به آی پی غیرایرانی ثابت دارید.

مزایای‌ The Creative Group

  • فرصت‌های شغلی بی‌شمار
  • همکاری با شرکت‌های معتبر

معایب The Creative Group

  • تعامل سخت با کارفرما
  • پشتیبانی ضعیف

۹۹Designs

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

این وب سایت فریلنسری با هدف تمرکز بر مشاغل طراحی – همه چیز از لوگو گرفته تا جلد کتاب است. همچنین به مشتریان این امکان را می دهد تا مسابقه ای را شروع کنند که در آن همه از ۹۹Designs  می توانند شرکت کنند. یکی از موارد ضروری برای کار در این سایت فریلنسری خارجی این است که شما باید قبل از هر چیز نمونه کارهای خود را داخل سایت بارگزاری کنید و یک پورتفولیوی قوی برای خود بسازید. به عنوان یک فروشنده، شما برای گرفتن پروژه‌ها پیشنهاد نخواهید داد؛ اما، در عوض باید کارهای خود را ارائه دهید تا کارفرماها با ایده‌های ذهنی شما آشنا شوند.

کارفرمایان با مشاهده‌ی نمونه‌های موجود در سایت بهترین طرح‌ها را انتخاب می‌کنند و از فریلنسرها خریداری می‌کنند. اینکه زمان خود را صرف کاری می‌کنید که پرداخت آنی ندارد، شاید کمی برایتان دلسرد کننده باشد؛ ولی با یک پرزنت خوب می‌توانید مشتریان خوبی به دست آورید. سایت ۹۹Designs نیز برای ایرانیان قابل دسترس است؛ ولی بهتر است از آی پی ایران برای آن استفاده نکنید.

مزایای ۹۹Designs

  • محیط اختصاصی
  • پرداخت امن
  • جامعه‌ی فعال

معایب ۹۹Designs

  • هزینه‌های بالای خدمات
  • سطح طراحان می‌تواند محدود باشد.

Nexxt

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

Nexxt  از دیگر سایت های خارجی برای فریلنسر است که جستجوی شغل را براساس ۴ معیار: تمرکز شغلی ، تمرکز محل زندگی ، تمرکز بر تنوع و تمرکز جهانی دسته بندی می کند. با استفاده از این دسته ها ، این وب سایت فریلنسری همچنین به شما امکان می دهد مشاغل مختلف و متناسب با مسیر شغلی خود را انتخاب و امتحان کنید. می‌توان گفت Nexxt یک پلتفرم عالی برای ایجاد ارتباط میان فریلنسرها و کسب و کارهای حرفه‌ای است. دو ویژگی این پلتفرم آن را از سایر وب سایت های فریلنسری خارجی متمایز می‌کند: جستجوی راحت مشاغل که به شما امکان می‌دهد به راحتی بر اساس مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود بهترین گزینه‌ها را پیدا کنید. و دیگری امکانات ارتباط سریع و آسان با کارفرما که روند ارزیابی و پیشرفت پروژه را تسهیل می‌کند. سایت Nexxt برای ایرانیان باز است و شما می‌توانید از فرصت‌های شغلی موجود در این سایت استفاده کنید.

مزایای Nexxt

  • امکان ارتباط راحت و سریع با کارفرما و کمپانی‌ها
  • جستجوی راحت مشاغل

معایب Nexxt

  • ایمیل‌های اسپم
  • هویت‌های جعلی زیاد
  • رابط کاربری ضعیف

Writer Access

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

اگر می خواهید یک نویسنده فریلنسر شوید ، Writer Access  بهترین سایت فریلنسر برای ایرانی ها  در زمینه‌ی نویسندگی است. این شامل همه شغل های مربوط به نوشتن ، از جمله مقالات آنلاین، اسناد فنی و موارد دیگر است. این وب سایت به صورت فریلنسری ابزارهای بسیاری مانند تجزیه و تحلیل محتوا ، بهینه سازی کلمات کلیدی و برنامه ریزی محتوا را برای انجام کار موثرتر ارائه می دهد. می‌توان گفت Writer Access یکی از بهترین سایت های فریلنسری برای ایرانیان است که علاقمند به نوشتن هستند.

در واقع این سایت یک انجمن بزرگ برای پیوند میان نویسندگان، سردبیران، استراتژیست‌های محتوا و کپی‌رایترهاست. برای کار در این سایت شما نیاز به تسلط بر نگارش انگلیسی دارید؛ چون اغلب محتواها به این زبان هستند. سایت Writer Access برای ایرانیان تحریم است و شما باید با یک آی پی ثابت غیرایرانی در آن فعالیت کنید.

مزایای Writer Access

  • رایگان بودن
  • راحتی استفاده
  • کیفیت پشتیبانی

معایب Writer Access

  • زمانبندی نامناسب برای برخی پروژه‌ها
  • توافق بودجه سخت

TaskRabbit

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

همه مشاغل فریلنسری دیجیتال نیستند.TaskRabbit یکی از سایت های فریلنسری خارجی است که روی خانه تمرکز دارد. جابجایی و بسته بندی اثاثیه ، لوله کشی یا هر چیز دیگری – می توانید آن را در TaskRabbit بیابید. اما این مورد ممکن است در ایران به درد شما نخورد چون نمی توانید به صورت ریموت با کشورد های دیگر کار کنید. اما اگر ساکن خارج از ایران هستید این سایت یکی از بهترین ها است و می توانید شغل های زیادی را پیدا کنید.

شما می‌توانید از این پلتفرم برای جستجوی انواع مشاغل از جمله مشاغل مربوط به خانه، خانه داری، تحویل مواد غذایی یا حتی دکوراسیون اقدام کنید و حتی مشتریانی را برای خدمات خود بیابید. از امتیازات این سایت می‌توان به ارتباطی امن و موثر میان کارگذار و کارکنان اشاره کرد. سایت TaskRabbit برای ایرانیان باز است؛ ولی در کشور ایران به خاطر محلی بودن خدماتشان کاربردی ندارد.

مزایای TaskRabbit

  • نرخ‌های سفارشی ساعتی
  • بدون هزینه خدمات

معایب TaskRabbit

  • فقط در مناطق خاصی موجود است

Skyword

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

یکی از راه‌های فریلنسری در سایت های خارجی عضویت در سایت اسکای ورد است. در اینجا می توانید بسیاری از افراد حرفه ای و متخصص را برای بازاریابی محتوا پیدا کنید. می توانید برای کار به عنوان یک استراتژیست محتوا، مدیر تحریریه و غیره ثبت نام کنید. بعلاوه ، این فقط به شرکتهای آمریکایی یا فقط انگلیسی خدمت نمی کند ، زیرا Skyword توسط مشتریان از ۲۷ کشور با ۱۳ زبان مختلف پشتیبانی می شود. اگر شما به زبانی به جز انگلیسی تسلط دارید و می‌توانید محتوای حرفه‌ای به آن زبان تولید کنید، این سایت مناسب شماست. مسلما فرصت‌های شغلی برای تولید محتوای غیرانگلیسی راحت‌تر به دست می‌آید، چرا که تقاضا برای گرفتن آن کمتر است. خوشبختانه اسکای ورد برای ایرانیان باز است و می‌توانید از آی پی ایرانی نیز از آن استفاده کنید.

مزایای Skyword

  • تیم پشتیبانی قوی
  • ارتباطات راحت و سریع
  • ارزش مالی خوب پروژه‌ها

معایب Skyword

  • رابط کاربری گیج کننده
  • پاسخگویی زمان‌بر
  • فرصت‌های شغلی کمتر نسبت به سایر سایت‌ها

Freelancer

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

این وب سایت مستقل با ۳۲ میلیون کاربر ثبت شده بزرگترین بازار جذب سرمایه است. برای مطابقت با این تعداد ، هزاران شغل برای انتخاب به عنوان فریلنسر وجود دارد. شما می توانید به صورت رایگان و هر روز صدها درخواست برای پروژه های مختلف ارسال کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید با شرکت در مسابقات مختلفی که در این سایت برگزار می‌شود، مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید. در سایت فریلنسر بیش از یک میلیون پروژه قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی فرصت‌های شغلی خوبی به دست آورید.

می‌توان گفت سایت فریلنسر برای ایرانی ها یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی وب است که توسعه دهندگان وب می‌توانند در آن پروژه‌های خوبی بگیرند و از این طریق به کسب درآمد از سایت های خارجی بپردازند. سایت فریلنسر برای ایرانیان باز است؛ ولی محدودیت‌هایی را برای فعالیت با آی پی ایرانی در نظر گرفته؛ بنابراین بهتر است با vpn ثابت در این سایت کار کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

مزایای فریلنسر:

  • ردیابی پیشرفته
  • چت زنده
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان در هفت روز هفته

معایب فریلنسر:

  • رابط کاربری پیچیده
  • متقاضیان اسپم
  • مشتریان جعلی

کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی

کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی برنامه نویسی یک انتخاب ایده‌آل برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است که می‌توانند از آن‌ استفاده کنند. با در نظر گرفتن این نکته که یک برنامه نویس در خارج از ایران درآمد بیشتری دارد، می‌توان گفت کسب درآمد از فریلنسری از طریق سایت های خارجی برای کار برنامه نویسی یک انتخاب خوب برای رسیدن به درآمد بالاست. اگر درآمد یک برنامه نویس فرانت اند در ایران را با درآمد برنامه نویس در آمریکا را مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که یک برنامه نویس با کار در سایت‌های خارجی می‌تواند چندین برابر حقوق نسبت به ایران دریافت کند. همان‌طور که جلوتر اشاره کرد، برنامه نویسی وب یکی از شاخه‌های پرتقاضا در سایت‌ های خارجی برای کار است. شما می‌توانید با تقویت مهارت‌هایی مثل جاوااسکریپت،  html و css و با کمی توانایی صحبت به زبان انگلیسی به یک درآمد عالی از این راه برسید.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

نتیجه گیری

فریلنسر بودن به این معنی است که شما در انتخاب شغل بعدی خود دارای انعطاف پذیری بیشتری هستید ، در عین حال آزادی و زمان و مکان انجام آن را دارید. برای کمک به شما در درک مسیر شغلی جدید خود ، بهترین وب سایت های فریلنسری را برای شما لیست کرده ایم. در اینجا یک مرور مختصر از بهترین ها وجود دارد:

  • Upwork بهترین وب سایت فریلسنری است که ابزارهایی برای حمایت از پیشرفت شغلی شما دارد.
  • اگر یک طراح هستید باید سایت Designhill را بررسی کنید.
  • Skyword یک بستر جهانی بازیابی گروهی است که برای کارمندان فریلنسر و بازاریابی مناسب است.
  • TaskRabbit فرصت های فراتر از مشاغل دیجیتال را با مشاغل آزاد در خانه فراهم می کند.
  • WriterAccess امکان استفاده از آن را برای هرکسی که عاشق نوشتن است آسان می کند.
  • فریلنسر بزرگترین شبکه مشاغل از راه دور را ارائه می دهد.
  • اگر از قبل فریلسنر باتجربه ای هستید ، به Aquent بپیوندید زیرا این پلتفرم مخصوص افراد حرفه ای طراحی شده است.
  • Nexxt بستر متنوع تر و فراگیرتری را برای هرکسی با تجربه متفاوت فراهم می کند تا شروع به جستجوی کار آزاد کند.
  • با Fiverr می توانید به دنبال کار باشید ، در حالی که می توانید مهارت های خود را با دوره های آنلاین رایگان ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *