دانستنی

بهترین و سودآورترین مشاغل خانگی | کسب درآمد در منزل

بهترین و سودآورترین مشاغل خانگی | کسب درآمد در منزل

بهترین و سودآورترین مشاغل خانگی | کسب درآمد در منزل

در دهه اخیر و در دنیای کسب و کار، افرادی که مشاغل خانگی را به شغل‌های عادی و بیرون رو ترجیح می‌دهند، افزایش چشمگیری داشته‌اند. در دسترس بودن، نداشتن مشکلات عبور و مرور شهری، نداشتن فشار محل کار و… از جمله دلایلی هستند که شغل های خانگی را برای داشتن شغل دوم (و برای برخی شغل اصلی) مناسب کردند. کسب درآمد در منزل به خصوص برای بانوان و مادران شاغل که روحیه استقلال‌طلبی دارند و یا مجبورند که کار کنند، نوعی معامله دو سر بُرد به حساب می‌آید. در این مقاله همراه پلازامگ باشید تا به موضوع کسب درآمد در خانه و پردرآمدترین شغل های خانگی ایران و جهان بپردازیم.

بهترین و سودآورترین مشاغل خانگی | کسب درآمد در منزل

بازاریاب

شغل خانگی / شغل در خانه

بازاریابی یکی از شغل های خانگی پردرآمد است. می‌توان شغل بازاریابی را نقل و ‌نبات هر حرفه دانست. برای معرفی و فروش یک محصول لازم است که یک بازاریاب، بستر مناسب برای فروش محصول را شناسایی و مشتریان آن را پیدا کند. بازاریابی یکی از مشاغل خانگی موفق نیز محسوب می‌شود، به عنوان مثال بازاریابی تلفنی جزو بهترین شغل های خانگی برای زنان به حساب می‌آید. با پشتکار و علاقه این شغل می‌تواند به یکی از سودآورترین مشاغل خانگی تبدیل شود.

کارشناس تولید محتوا

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

شغل در منزل / سودآورترین مشاغل خانگی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در منزل، کارشناسی تولید محتوا است. این شغل درواقع همان نویسندگی است، ولی به شیوه نوین. کارشناس تولید محتوا یکی از بهترین شغل های خانگی برای افراد خلاق به حساب می‌آید. لازمه‌های داشتن این شغل ذوق نویسندگی، کمی تسلط به زبان انگلیسی و اصول اولیه سئو است. کسب درآمد در منزل به واسطه نوشتن می‌تواند برای بسیاری از مردم جذاب و رؤیایی باشد.

مترجم

مشاغل خانگی موفق / انواع شغل های خانگی

اگر به دو زبان مسلط هستید و یا به عنوان رشته تحصیلی دانشگاهی یک زبان خارجی را انتخاب کرده‌اید، مترجمی می‌تواند یکی از مشاغل خانگی موفق برای شما به حساب بیاید. مترجمی تنها به ترجمه کتاب محدود نمی‌شود، بلکه می‌توانید با ترجمه مقاله‌ها و محتواهای وب‌سایت‌های دیگر نیز به کسب درآمد در خانه مشغول شوید. می‌توان مترجمی را یکی از پردرآمدترین شغل های خانگی ایران به حساب آورد.

طراح گرافیک

پردرآمدترین شغل های خانگی / انواع شغل های خانگی پردرآمد

طراح گرافیک یا گرافیست یکی دیگر از شغل‌هایی است که نیاز به خلاقیت دارد و جزو مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آید. در این شغل علاوه بر آشنایی با اصول اولیه رشته گرافیک مانند نقاشی و طراحی، لازم است با نرم‌افزارهای مرتبط با آن نیز آشنایی داشته باشید؛ مانند فتوشاپ، کورل، ادیوس، ایلوستریتور و غیره. بسته به میزان حرفه‌ای بودن و ساعات کاری‌تان، گرافیست بودن می‌تواند جزو پردرآمدترین شغل های خانگی به حساب آمده و می‌توان با استفاده از آن به کسب درآمد در منزل و یا خارج از منزل مشغول شد.

ادمین شبکه های اجتماعی

بهترین شغل های خانگی برای زنان / معرفی شغل های خانگی

امروزه همه ما حداقل با چند نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی آشنا هستیم؛ نرم‌افزارهایی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیس‌بوک و غیره. شما می‌توانید از فرصت این آشنایی استفاده کرده و ادمین شبکه‌های اجتماعی شوید. کافی است که طبق روال و به صورت منظم پست‌هایی را در طول روز ارسال کرده و به پیام‌های مخاطبان جواب دهید. این شغل جزو ایده های جدید برای کار در منزل به حساب می‌آید و می‌توان از آن به عنوان شغل خانگی نیز یاد کرد.

پشتیبان وبسایت

بهترین شغل های خانگی / پردرآمدترین شغل های خانگی ایران

پشتیبان وب‌سایت از دیگر مشاغل خانگی وابسته به کامپیوتر و اینترنت است. داشتن آشنایی با اینترنت و کامپیوتر و همچنین مهارت‌هایی مانند طراحی سایت، اصول سئو و بهینه‌سازی سایت از الزامات این کار به حساب می‌آیند. اگر هم با این مهارت‌ها آشنا نیستید، ناراحت نباشید؛ می‌توانید با گذراندن دوره‌های کوتاه مدت، آشنایی نسبی با مهارت‌ها و فضای این کار پیدا کرده و سپس اقدام به درآمدزایی از این حرفه بکنید. پشتیبان وب‌سایت یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در خانه است.

پشتیبان آموزشی

لیست شغل های خانگی

برخی از آموزشگاه‌ها برای پیگیری درس‌های دانش‌آموزان از پشتیبان‌ها استفاده می‌کنند. کار پشتیبان صرفاً پیگیری وضعیت درسی دانش‌آموزان و رسیدگی به برنامه درسی‌شان است. امروزه پشتیبان‌ها را می‌توان به صورت دورکاری نیز استخدام کرد. بنابراین این شغل را می‌توان در رده مشاغل خانگی قرار داد که منجر به کسب درآمد در منزل می‌شود.

مشاور

ایده شغل های خانگی / کار در منزل چی خوبه

مشاوره انواع مختلفی دارد. بسته به حرفه‌ای که دارید می‌توانید به عنوان مشاور در آن زمینه فعالیت کنید. در حال حاضر متداول‌ترین نوع مشاوره تلفنی، روانشناسی است و از آنجایی که این کار به صورت تلفنی انجام می‌شود، می‌تواند در لیست شغل های خانگی قرار بگیرد. همانند دیگر شغل‌ها، بسته به میزان حرفه‌ای بودن و ساعات کاری‌تان، مشاوره را می‌توان جزو سودآورترین مشاغل خانگی دانست.

برنامه نویس

کار در منزل برای بانوان

ازجمله مشاغل خانگی که نه قرنطینه به آن آسیبی می‌رساند و نه گسترش دولت الکترونیک، برنامه‌نویسی است. کار برنامه‌نویس نوشتن و ایجاد برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کامپیوتر یا تلفن‌های همراه هوشمند است. واضح است که قبل از درخواست این شغل به عنوان منبعی برای کسب درآمد در خانه، باید آموزش‌های مرتبط با آن را گذرانده باشید. می‌توانید این آموزش‌ها را از طریق آموزشگاه و یا رشته تحصیلی در دانشگاه فرابگیرید. جالب است بدانید که بیش از ۲۰% برنامه‌نویسان دنیا خانم هستند؛ بنابراین این شغل یکی از بهترین شغل های خانگی برای زنان به حساب می‌آید.

طراح وبسایت

ایده های جدید برای کار در منزل

این شغل تا حدی مانند پشتیبان سایت است، اما به لحاظ کیفی، کمی تخصصی‌تر محسوب می‌شود. اغلب طراحان وب‌سایت در دانشگاه رشته تحصیلی مهندسی نرم‌افزار را انتخاب کرده‌اند. این حرف به این معنا است که آن‌ها با اصول اولیه برنامه‌نویسی، مبانی ریاضیات مهندسی، طراحی سایت، اصول سئو و غیره به صورت تخصصی‌تری آشنایی دارند. همانند دیگر مشاغل خانگی، بسته به میزان حرفه‌ای بودن و ساعات کاری‌تان، طراحی وب‌سایت می‌تواند برای کسب درآمد در منزل روش خوبی باشد.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

اموزش کار در منزل برای خانم ها

این عنوان شغلی درواقع به معنای بازاریابی اینترنتی است و هدف آن پیدا کردن مشتریان و فروش بیشتر محصولات است. ازجمله مهارت‌های لازم برای به دست آوردن این شغل شامل آشنایی با اصول اولیه سئو، محتوا نویسی، بازاریابی، آشنایی با اینترنت و روش‌های تبلیغات در آن و غیره است. می‌توان این دیجیتال مارکتینگ را ازجمله مشاغل خانگی دانست که در آن مجموع حرفه‌های گرد هم آمده‌اند.

اپراتور مرکز تماس

کسب درآمد در خانه

یکی از سودآورترین مشاغل خانگی برای زنان و حتی آقایان پاسخگویی تلفنی است. در اغلب اوقات داشتن فن بیان خوب و مشتری مداری کافی است که شما صاحب این عنوان شغلی شوید. امروزه با گسترش دولت الکترونیک دیگر لازم نیست که برای پاسخگویی تلفنی حتماً به مرکز تماس مراجعه کنید و در آنجا انتظار تلفن را داشته باشید. می‌توانید با هماهنگی‌های لازم خط تلفن ثابت منزلتان را به اپراتور وصل کنید و در منزل به تلفن‌ها پاسخ دهید. لازم به ذکر است که همانند دیگر مشاغل خانگی، بسته به میزان حرفه‌ای بودن و ساعات کاری‌تان، کسب درآمد در منزل خوبی خواهید داشت.

آموزگار

سودآورترین مشاغل خانگی

با گسترش دولت الکترونیک در جهان و همین‌طور ایران، بیشتر مردم به فکر کسب درآمد در منزل افتادند. به همین علت عنوان‌های شغلی که قبلاً فقط به صورت حضوری امکان بهره‌برداری از آن‌ها وجود داشت را به صورت مجازی وارد عرصه کرده‌اند، ازجمله آموزش. بسته به حرفه‌ای که دارید می‌توانید آن را به صورت مجازی به دیگران آموزش دهید و آموزگاری را به عنوان مشاغل خانگی در لیست کارهایتان داشته باشید.

می‌توانید کلاس‌هایتان را به صورت زنده و آنلاین یا به صورت ویدیوهای تدوین‌شده در سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب بارگذاری کنید و نسبت به بازدیدهایی که در سایت می‌گیرید، مبلغی دریافت کنید.

نویسنده

مشاغل خانگی موفق

نویسندگی ازجمله مشاغل خانگی است که همیشه به آن نیاز خواهد بود. خلاقیت در نوشتن، چه در کتاب و چه در وب‌سایت چیزی نیست که یک روبات یا هوش مصنوعی بتواند از پس آن بربیاید. کسب درآمد در خانه به واسطه نویسندگی هم می‌تواند رؤیایی و هم می‌تواند منجر به خستگی ذهنی شود؛ زیرا کلماتی که در ذهن شما هستند، تعطیلی نمی‌شناسد و ۲۴ ساعته در حال تراوش خواهند بود.

دستیار مجازی

انواع شغل های خانگی

دستیار مجازی یا به عنوان دیگر منشی مجازی یکی از ایده های جدید برای کار در منزل است. در این عنوان شغلی شما هر آنچه را که یک منشی انجام می‌دهد، ازجمله هماهنگی جلسات، پاسخگویی به تلفن‌ها و غیره را به صورت دورکاری و مجازی انجام می‌دهید. این شغل از دسته مشاغل خانگی است که معمولاً ساعت شناور نداشته و در ساعات اداری صورت می‌گیرد. کسب درآمد در منزل به این شیوه نیز جالب خواهد بود.

پردرآمدترین شغل های خانگی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *