دانستنی

بهترین پیج های فروش لباس اینستاگرام ? بهترین پیج های لباس اینستاگرام

در این مطلب بهترین پیج های لباس اینستاگرام ، بهترین پیج های فروش لباس اینستاگرام ، بهترین پیج های اینستاگرام برای خرید لباس را بررسی خواهیم کرد.

در چند سال اخیر فروشگاه های آنلاین خرید لباس بسیاری زیادی با کسب درآمد اینترنتی شروع به فعالیت کرده اند امروزه خرید آنلاین به دلایل زیادی از قبیل افزایش قیمت بنزین، صرفه جویی در زمان و هزینه، سخت بودن مراجعه به برخی فروشگاه های سنتی و در دردسرهایی از این قبیل بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است.

فروشگاه های آنلاین لباس این امکان را به شما می دهند تا در هر زمان و هر مکانی خرید خود را به داخل کمد لباس اتاقتان بیاورید.

اگر سایز استاندارد خود را داشته باشید، احتمالا مشکلی پیش نمی‌آید.

جهت خرید روی عکس کلیک کنید

در هر حال چند سالی است که فروشگاه‌های اینترنتی لباس روی کار آمده اند و اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شده اند.

با توجه به این موضوع و علاقه شما به خرید اینترنتی، امروز می‌خواهم یک بررسی بی‌طرفانه روی چند مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس داشته باشیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بسیاری از دوستانی که قصد خرید لباس به صورت آنلاین را دارند و در جستجوی آدرس پیج های فروش لباس معتبر هستند در این مطلب لیست معتبرترین فروشگاه های آنلاین لباس به همراه آدرس اینستاگرام آنها را گردآوری کرده ایم تا شما بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

پس با ما همراه باشید .

بهترین پیج های لباس اینستاگرام

۱. فروشگاه آنلاین دیجی‌استایل

آدرس پیج : digistylecom@

دیجی استایل یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لباس است که احتمالا آن را می‌شناسید.

یکی از دلایلی که این فروشگاه با استقبال نسبتا خوبی روبرو شده است، تنوع قیمت محصولات آن است.

در این فروشگاه هم می توانید محصولات با قیمت مناسب پیدا کنید؛ هم محصولات برند با قیمت بالاتر. این فروشگاه در کنار عرضه لباس‌هایی با قیمت مناسب، لباس‌های برند هم دارد، که برای افراد علاقه‌مند به این نوع پوشاک مناسب است.

محصولات دیجی استایل در ۳ دسته مردانه، زنانه و بچه‌گانه دسته بندی شده‌اند.

در مورد شرایط بازگردانی کالا، این فروشگاه شرایط ۷ روز بازگردانی کالا را در اختیار مخاطبان خودش قرار داده و مخاطبان می‌توانند در صورتی که از خرید خودشان به هر دلیلی منصرف شدند، سریعا با واحد پشتیبانی دیجی استایل تماس گرفته و اقدام به بازگردانی محصول کنند.

تماس با پشتیبانی دیجی استایل به کمک یک شماره تماس ثابت امکان پذیر است.

۲. فروشگاه آنلاین بانی مد

آدرس پیج : banimodecom@

اولین ویژگی که در زمان ورود به فروشگاه بانی‌مد نظر مخاطب را جلب می‌کند، گستردگی بالای محصولات آن است.

دسته بندی‌های محصولات بانی‌مد عبارتند از: زنانه، مردانه، بچه‌گانه، زیبایی و سلامت، لوازم خانه، و مواد غذایی که البته هر کدام از این دسته بندی‌ها دوباره به دسته بندی‌های کوچک‌تری مثل کفش، کیف و… تقسیم بندی شده و خبر از وجود یک انبار بزرگ محصول می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت بانی‌مد، امکان بازپس‌گیری محصول تا ۷ روز بعد از خرید توسط مشتری است.

طبق قوانین نوشته شده در بانی مد، مخاطبان می‌توانند به دلایلی مثل: مورد پسند نبودن محصول، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، وجود نقص و ایراد در کالا و عدم مطابقت محصول، آن را به فروشگاه برگردانده و هزینه‌اش را دریافت کنند.

البته در صورتی که محصول دارای نقصی باشد، خریدار باید تا قبل از گذشت ۲۴ ساعت، مشکل کالا را به واحد پشتیبانی سایت اطلاع دهد.

علاوه بر اینها، بانی مد تنها دارنده شعبه‌های فروشگاه‌های جین وست در ایران است.

در مورد قیمت محصولات این فروشگاه اینترنتی؛ با توجه به بررسی که در دسته بندی‌های مختلف داشتیم، متوجه شدیم بانی‌مد یکی از فروشگاه‌های لباس‌ مارک است.

این یعنی اگر از آن دسته افرادی هستید که حاضرند برای یک جفت کفش حدود نیم تا چند میلیون تومان پول بدهند، بانی‌مد انتخاب مناسبی برای شماست.

اما اگر قصد خرید لباس‌های ارزان قیمت‌تر را دارید، بهتر است بیخیال این فروشگاه شوید.

در نهایت ساعات کاری بانی مد از ۹ صبح تا ۲ بامداد به صورت یک‌سره است.

همینطور این فروشگاه یک شماره ثابت و یک شماره درگاه پیامکی در اختیار مخاطبان خودش جهت انتقادات، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده.

۳. فروشگاه آنلاین سارابارا

آدرس پیج : sarabaracom@

فروشگاه اینترنتی لباس سارابار هم، یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که مدتی است جزو بهترین فروشگاه های پوشاک شناخته می‌شود.

قیمت محصولات سارابا اغلب به دلیل برند بودن آنها بالاست و برای ارزان‌ پسندان خیلی مناسب نیست.

محصولات سارابارا به اندازه فروشگاه های لباس بزرگی مثل دیجی استایل و بانی مد گسترده نیست و صرفا در ۲ دسته بندی مردانه و زنانه تقسیم شده‌اند.

یکی از نقاط مثبت سارابارا، بازگردانی بی‌قیدوشرط محصولات خریداری شده به مدت ۳ روز است.

این یعنی اگر بعد از خرید کالا متوجه شدید، که به هر دلیلی از آنها خوشتان نمی‌آید، می‌توانید آن را به سارابار پس فرستاده و در کمتر از ۷ روز هم پولتان را پس بگیرید.

(همانطور که خواندیم؛ دو فروشگاه معرفی شده قبلی هم این قابلیت را داشتند.)

۴. فروشگاه آنلاین وب پوش

آدرس پیج : webpoosh@

وب پوش یک فروشگاه لباس مردانه است، که هم شعب حضوری دارد؛ هم در اینستاگرام پیج دارد.

با این کار کانال‌های فروش خود را گسترده‌تر کرده؛ به این ترتیب مشتریان کمتری را از دست می دهد؛ چون قطعا همه مشتریان نه در گوگل هستند، نه در اینستاگرام حضور دارند.

یکی از نقاط قوت این فروشگاه، ست کردن لباس‌ها و محصولات دیگر مانند کفش و اکسسوری با آن است.

رنگ ها به خوبی با هم ست شده است.

این موضوع حتی به فروش محصولات بیشتر هم کمک می‌کند؛ چگونه؟

مشتری وقتی ترکیب مناسبی از پیراهن، شلوار، کفش، کمربند و کیف را می‌بیند، ترغیب می‌شود که همۀ آن‌ها را با هم بخرد.

علاوه بر آن، با این کار، جلوه محصولات هر کدام به تنهایی نیز بیشتر می‌شود.

۵. فروشگاه آنلاین شیکسون

آدرس پیج : shixon_com@

یک فروشگاه اینترنتی لباس با قیمت‌های ارزان!

وقتی وارد دسته بندی لباس مردانه این فروشگاه شوید، تصور می‌کنید در بهترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه هستید! اولین خصوصیت شیکسون که باعث جلب نظر مخاطب می‌شود، قیمت‌های مناسبی است که محصولات این فروشگاه دارد.

دومین ویژگی مثبت فروشگاه هم برخی خلاقیت‌های جالبی است که در آن اجرا شده.

مثلا وجود صفحاتی برای فروش محصولات تک‌سایز یا لباس‌های سِت.

علاوه بر تمامی اینها، شیکسون بیشترین مدت‌زمان برای بازگردانی کالاها را در نظر گرفته.

این فروشگاه به مشتریان اجازه می‌دهد کالای خریداری شده را تا ۱۰ روز بعد از خرید این مجموعه بازگردانده و هزینه آن را پس بگیرند.

دسته بندی‌های شیکسون عبارتند از: مردانه، زنانه، بچه گانه، عطر و ادکلن، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و… یکی از نقاط ضعف این فروشگاه اینترنتی لباس که متوجه آن شدیم، این است که ساعات کار آنها صرفا در ساعات اداره کاری است.

 

۶. فروشگاه آنلاین مدیسه

آدرس پیج : modiseh@

اگر نخواهیم بگوییم، که مدیسه یکی از چند بهترین فروشگا های آنلاین خرید لباس است، حداقل باید آن را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین‌های این حوزه بشناسیم.

این فروشگاه آنلاین متعلق به شرکت گلستان است که بیشتر آن را با چای گلستان می‌شناسیم.

البته به تازگی مدیسه دسته بندی عریض و طویلی از محصولات برای خودش ساخته و با توجه به همین موضوع، شاید دیگر نتوانیم صرفا اسم فروشگاه اینترنتی پوشاک را روی آن بگذاریم.

از جمله دسته بندی‌های فعلی این فروشگاه عبارتند از:زنانه، مردانه، بچه‌گانه، آرایشی، ورزشی و سفر، فرهنگی، مواد غذایی، کتاب، پت‌شاپ، و… با توجه به اینکه بحث ما بررسی فروشگاه های لباس است، بهتر است صرفا به بررسی همین دسته از محصولات فروشگاه مدیسه مشغول شویم.

مدیسه یکی از فروشگاه های لباس برند است و به همین دلیل نمی‌توانید در آن به دنبال لباس‌هایی با قیمت خیلی ارزان باشید. با این حال، لباس‌های با قیمت متوسط در مدیسه پیدا می‌شود.

مدیسه اصالت کالاهای خودش را تضمین کرده و همینطور برای لباس‌های فروخته شده ۷ روز ضمانت کالا در نظر گرفته اما طبق اطلاعات موجود این ضمانت شامل زمانی نمی‌شود که بخواهید بدون دلیل خاصی کالا را پس بفرستید.

در اصل کالا زمانی شامل این ضمانت ۷ روزه می‌شود که مشکلی مثل پارگی، مغایرت با خرید و… در آن دیده شود.

ساعت کاری مدیسه از ۸:۵ صبح الی ۱۰ شب است و برای تماس با پشتیبانی این وب سایت می‌توانید از شماره تماس ثابت کمک بگیرید.

جمع بندی :

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لباس ایران را به شما معرفی کنیم.

همانطور که یک تجربه خرید اینترنتی بد می تواند ما را نسبت به تمام فروشگاه های آنلاین بدبین کند، تجربه خرید اینترنتی خوب هم می تواند ما را مشتری ثابت آن فروشگاه اینترنتی کند.

پس قبل از هر خرید آنلاینی تحقیق و بررسی کنید و با شناخت و اعتماد کامل خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *