دانستنی

بهترین پیج های مذهبی اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام امروزه افراد را برای پیدا کردن منابع معتبر در هر زمینه ای بی نیاز کرده است.

به گونه ای که با داشتن یک گوشی هوشمند و برنامه اینستاگرام شما می توانید هرگونه اطلاعاتی در هر زمینه ای که نیاز دارید تنها با یک جستجو به نتایج دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

اینستاگرام فرصتی است که هرکس متناسب با نیاز و علاقه اش آن را دنبال می کند.

با گسترش فضای مجازی انبوهی از صفحاتی که کارکردهای متفاوتی دارند راه اندازی شد که برخی از آنها کارکرد مثبت و برخی دیگر کارکرد منفی دارند و هرکسی متناسب با ویژگی ها و اعتقاداتی که دارد در این فضا صفحات مورد علاقه خود را دنبال می کند.

یکی از موضوعات مهم در فضای مجازی موضوعات دینی و مذهبی می باشد که در دسترس بودن منبع موثق در این زمینه بسیار با اهمیت است.

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین نیازهای انسان اعتقادات و دیدگاه های دینی و مذهبی می باشد، از آنجا که هدف فضای مجازی و اینترنت برآورده کردن تمام نیاز و ابعاد زندگی انسان است نمی توانیم از اهمیت و کاربرد محتوای مذهبی قافل شویم.

همچنین تولید محتوا در این زمینه به دلیل اعتقادات متفاوت و گرایش های فراوان بسیار حساس می باشد زیرا  بسیار حوزه پرشاخه و پرچالشی است. در این مبحث قصد داریم بهترین پیج های مذهبی اینستاگرام که در زمینه تولید محتوا مذهبی و دینی فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم همچنین اگر قصد راه اندازی پیج مذهبی را دارید این مقاله را از دست ندهید .

شما می‌توانید از ما  خرید پیج اینستاگرام انجام دهید و بصورت آنی پیج خود را دریافت کنید.

بهترین پیج های مذهبی اینستاگرام

پیج بیداری شیعه

۱- پیج بیداری شیعه

آدرس : bidarishia@

در این پیج عکس و کلیپ های مذهبی، سخنان مراجع تقلید ،کلیپهای انگیزشی اسلامی ،اخبار جهانی شیعه، مطالب مذهبی در تبلیغ تشیع و آنچه باید از شیعه و دوران ظهور بدانید گردآوری شده است .

پیج شیعه پرسمان

۲- پیج شیعه پرسمان

آدرس : shia.ask@

محتوا این پیج شامل داستان های دینی و مطالب مذهبی است که به صورت جذاب و سرگرم کننده تهیه شده است به طوری که شما برای خواندن آن مشتاق می شوید .

پیج حقیقت شیعه

۳- پیج حقیقت شیعه

آدرس : hagigatshia14@

مطالب این پیج شامل عکس و کلیپ های مذهبی با موضوع اثبات حقانیت شیعه، ولادت در قرآن و حدیث، مهدویت و رد وهابیت ، پاسخ شبهات اهل سنت می باشد .

پیج مجمع جهانی شیعه شناسی

۴- پیج مجمع جهانی شیعه شناسی

آدرس : shiehshenasi@

این پیج شامل عکس نوشته های مذهبی، روایات و همچنین سخنان تاثیرگذار امامان، پیامبران و بزرگان روحانیت می باشد .

پیج خداگرافی

۵- پیج خداگرافی

آدرس : khoda_graphy@

مطالب این پیج شامل تصاویر با مضمون خدا و آیات قرآنی و همچنین جمله های عاشقانه با خدا است .توضیح آیات قرآن به کمک تصاویر به شما در درک بهتر مفاهیم و مطالب قرآنی بسیار کمک خواهد کرد.

پیج آیه گرافی

۶- پیج آیه گرافی

آدرس: ayahmedia@

این پیج هم نشینی قرآن و تصاویر است و مطالب آن شامل تصاویر قرآنی با موضوع همراهی خدا با انسان در تنهایی و خستگی و تمام حالات می باشد. نمایش آیات خداوند در قرآن با بهره گرفتن از هنر گرافیک ، تا چشم جسم و جان جوانان و علاقمندان به کلام الهی را منور کند.

پیج قرآن گرافی

۷- پیج قرآن گرافی

آدرس : quran.graphy@

مطالب این پیج شامل عکس نوشته های قرآنی است. پیجی برای آرامشی حقیقی، زندگی واقعی و برای با خدا بودن است .

پیج اسلام موحد

۸- پیج اسلام موحد

آدرس : islam_movahed@

این پیج تلاوت های قرآن را با ترجمه فارسی در اختیار شما قرار می دهد تا شما عزیزان معنی و مفهوم آیات قرآن را بهتر و به درستی درک کنید .

پیج عطر قرآن

۹- پیج عطر قرآن

آدرس : atrequran@

مطالب این پیج شامل تایپو گرافی قرآن ، حدیث و دعا ، کلیپ های زیبا قرآنی با ترجمه فارسی می باشد که به شما در درک بهتر آیات قرآن کمک می کند .

پیج کتاب الله

۱۰ – پیج کتاب الله

آدرس : ketabollah@

این پیج شامل کلیپ های قرآنی ،دینی و مذهبی می باشد که به شیوه ای جذاب و تاثیرگذار تهیه شده تا شما را برای دیدن این کلیپ ها و یادگیری مطالب قرآن مشتاق کند

محتوا پیج های مذهبی چه ویژگی باید داشته باشند 

یک راه ساده و مناسب برای افرادی که در امور دینی و مذهبی فعالیت می کنند و علاقه مند هستند تا دامنه فعالیت خود را گسترش دهند راه اندازی پیج مذهبی است.

آنها از طریق این پیج می توانند به دوستداران دین اسلام و مذهب شیعه خدماتی منحصر بفرد ارائه دهند.

ایجاد محتوا در زمینه مذهبی در بسیاری از موارد به علت نداشتن اطلاعات کافی منتشر کنندگان، با خرافه و شک و گمان عجین می شود پس نیاز است که در این زمینه بیشتر دقت گردد تا محتوایی معتبر و ارزشمند تولید شود.

فضای مجازی بهترین فرصت برای آشنایی با مسائل مذهبی و دینی است که وارد شدن و فعالیت در آن نیازمند داشتن اطلاعات کامل و برنامه ریزی دقیق است.

کسی که با قوانین وب بیشتر آشنا باشد، می تواند در تولید محتوا سهم بیشتری را از آن خود کند.

پس کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند وظیفه دارند محتوایی تولید کنند که ارزشمند و معتبر باشد، زیرا امروزه مخاطبان در صدد رسیدن به جواب هزاران سوال در مورد دین و مسائل مربوط به آن هستند.

در ادامه به نکات مهمی که جهت تولید محتوای مذهبی لازم است بدانید اشاره می کنیم:

شناخت درست مخاطب

شما باید مخاطب عمومی را به خوبی بشناسید و متناسب با نیاز او محتوا تولید کنید.

محتوای عمومی، در واقع همان مسائل دینی است که باید به صورت روان، گویا، قابل فهم و بدون پیچیدگی علمی برای مخاطب عمومی تولید گردد.

این محتواهای دینی باید در شأن و منزلت معارف دین باشد و با کاربران تناسب داشته باشد پس باید واقعی، کاربردی، دارای ارجاعات درست و معتبر باشد و همچنین روان و گویا بیان شود .

محتوا نخستین اولویت است

اگر محتوا مناسب نباشد مخاطب از آن استقبال نمی کند.

پس خیلی اهمیت دارد که محتوای با ارزش تولید کنیم پس قبل از راه انداختن یک پیج مذهبی و دینی باید مرکزی برای ایجاد محتوا داشته باشیم.

در مرحله اول لازم است که یک برنامه ریزی خوب و جهت گیری دقیق برای ایجاد و ارائه مطالب خوب و کاربردی، داشته باشیم تا محتوایی با ارزش و معتبر تولید کنیم.

ظاهری مناسب و دلنشین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پیج مذهبی باید داشته باشند، ظاهریی مناسب می‌باشد. اما چرا؟

وقتی فردی وارد پیج شما می‌شوند اولین عاملی که با آن رو به رو می‌شوند ظاهر پیج مذهبی می‌باشد.

از همین رو پیج شما باید از ظاهری مناسب و خاص برخوردار باشد تا مخاطبانتان را به خود جذب کند. استفاده از عکس‌هایی در ارتباط با دین و مراسم مذهبی به جذابیت پیج شما می‌افزاید و باعث جذب مخاطب بیشتری می‌شود.

راه اندازی پیج مذهبی برای مقاصد دینی و شرعی و امور مربوط به آن صورت می پذیرد. وقتی شما مراسم و آیین های مذهبی را در فضای مجازی نشان دهید باعث می شود مخاطبان به این گونه برنامه ها علاقه مند و جذب شوند.

پیج های مذهبی محل مناسبی برای آگاهی بخشی در مورد آداب و رسوم و مناسبت های مذهبی می باشد.

نمایش دادن تصاویر و ویدئوهای مذهبی و همچنین توضیح درباره پیشینه و دلیل برگزاری این چنین مراسمات به آسانی در فضای اینترنت قابل انجام است.

شما با خرید ویو اینستاگرام می‌توانید ویدئوهای پیج خودتان را برای افراد بیشتری نمایش دهید.

 

 کلام آخر

امروزه پیج های مذهبی در جهت رواج احکام دینی و اسلامی و همچنین جذب مخاطب و اطلاع رسانی رویدادهای مذهبی و غیره نقش زیادی داشته اند.

ما در این مقاله به معرفی بهترین پیج های مذهبی اینستاگرام پرداختیم تا شما عزیزان راحت تر بتوانید پیج های با محتوای دینی و مذهبی را شناسایی و دنبال کنید و از مطالب مفید آنها بهره مند شوید همچنین به شما در راه اندازی پیج مذهبی کمک کردیم امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *