دانستنی

بک لینک قوی

بک لینک قوی

بک لینک قوی چه تاثیری در رشد و سئوی وبسایت در موتورهای جستجو دارد ؟ چرا همه به دنبال بک لینک قوی و دائمی و یا رپورتاژ آگهی هستند؟ اگر کمی درباره سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مطالعه کرده باشید می دانید که هر لینک از یک سایت به سایتی دیگر، به‌عنوان یک رأی و امتیاز مثبت به آن شناخته می‌شود. در اصطلاع به این لینک‌ها که از یک سایت به سایت دیگر روانه می‌گردد، «بک لینک» می گویند. بک لینک ها به صورت رایگان و یا با خرید از سایتها و شرکت های تبلیغاتی تهیه می شود.

فواید بک لینک قوی

بک لینک قوی محبوب ربات های گوگل است . ربات‌های گوگل، همواره در حال رصد محتوا و لینک ها و ارجاعات سایت‌های مختلف در فضای اینترنت هستند. این ربات‌ها وقتی بکی از لینک‌ها را مشاهده می‌کند، امتیازی ویژه برای سایت مقصد و یا دارای لینک قائل می‌شوند. به همین علت است که در نتیجه‌ وجود بک لینک قوی به مرور رتبه یک وب‌ سایت در موتور جستجوی گوگل ارتقا می‌یابد. البته هر بک لینکی از سوی گوگل امتیاز دهی ندارد و چه بسا گاهی نتیجه معکوس خواهد داشت بک لینک هایی از طرف گوگل خاص و دارای امتیاز و اعتبار هستند که شرایط محتوای، دائمی بودن و تاثیرگذاری را داشته باشند.

مکان مناسب بک لینک قوی

بک لینک قوی به مرور اهمیت خودش را به مدیران سایتها نشان داد. زمانی که مدیران وبسایت ها به اهمیت بک لینک و تاثیرش در شد سایت واقف شدند به دنبال تهیه و یا خرید آن بودند و بسیاری برایشان سوال بود که بهترین جا و مکان برای خرید بک لینک قوی و دائمی کجا است؟ برای پاسخوگیی به این سوال باید بگویم هر بک لینک تبلیغاتی دارای اهمیت و اعتبار نیست مهم این است که بک لینک دائمی و یا همان رپورتاژ آگهی باشد قوی ترین و تاثیرگذارترین در شد سایت خواهد بود و دارای امتیازات زیر باشد:

– متن و محتوای بک لینک یا رپورتاژ آگهی باید جذاب ، پر محتوا و مخاطب پسند باشد

– رپورتاژ آگهی باید در سایتهای قوی خبری، سرگرمی ، تخصصی ، پربازدید و متناسب با موضوع کارتان، دارای سئو بالا،  باشد . هر سایت و وبلاگی مناسب نیست و تاثیر منفی دارد.

علاوه بر اینها در انتخاب عنوان مناسب و جذاب، و بهینه شده دقت شود.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

توصیه در خرید بک لینک قوی یا رپورتاژ آگهی

اگر به دنبال تهیه بک لینک دائمی یا رپورتاژ آگهی هستید در جایی هزینه کنید که به ارتقاء رتبه وب سایت تان در موتور جستجوی گوگل تاثیر بگذارد و تمامی بک لینک‌ها دارای پیج اتوریتی بالا باشد تا رشدتان را تسریع کند. این توجه موتورهای جستجو به رپورتاژ نباید شما را در خرید و سفارش آن دچار شتابزدگی کند.

شتابزدگی و بی نامه بودن تاثیر منفی خواهد گذاشت. بحث خرید و فروش بک لینک، بحثی بسیار مهم و پیچیده بوده و باید در انجام آن بسیار دقت کرد. چرا که موتور جستجوی گوگل امروزه بسیار هوشمند بوده و مشاهده شده که در مواردی سایت هایی که مرتکب خرید بک لینک انبوه و یا خارجی می شوند را مجازات می‌کند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم که به دنبال خرید بک لینک معتبر ،دائمی و قوی باشند و فریب تبلیغات برخی سودجویان در این زمینه را نخورند. چرا که با این کار ممکن است که گوگل این سایت ها را پنالتی یا مجازات کرده و اکثر پنالتی‌های گوگل متاسفانه به هیچ عنوان قابل بازیابی و جبران کامل نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *