دانستنی

تعرفه مدیریت حساب ، قیمت و هزینه ادمین اینسـتاگرام

اینستاگرام با گذشت زمان تغییرات زیادی کرده است و روز به روز شاهد آپدیت های جدید آن هستیم؛ همچنین این پلتفرم به عنوان بستری برای تبلیغات و معرفی خدمات یا محصولات برندهای بزرگ می باشد. اینستاگرام ظرف مدت کمتر از ۱۰ سال، از یک پلتفرم انتشار عکس به یک مرکز برای تجارت های بزرگ تبدیل شده است و صاحبان کسب و کارها در کنار طراحی سایت، ادمین هایی را برای مدیریت اینستاگرام خود استخدام کرده اند. با توجه به فعالیت روز افزون مردم در این رسانه بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی، این پلتفرم از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان یک businessman یا businesswoman می توانید مدیریت شبکه های اجتماعی خود را به افراد حرفه ای در این زمینه واگذار کنید تا آنها با توجه به حوزه کاری و انتظارات شما، تعرفه مدیریت حساب اینستاگرام را به شما اعلام کنند.

اهمیت مدیریت حساب اینستاگرام

اگر می خواهید از طریق پلتفرم اینستاگرام اقدام به کسب درآمد کنید، یا باید با روش های افزایش درآمد از این طریق آشنا باشید یا اینکه کار خود را به یک تیم یا فرد متخصص در این زمینه بسپارید. یکی از مزایای فعالیت و حضور پررنگ در اینستاگرام، ارتباط بدون محدودیت مکانی با مخاطبان می باشد و شما از این طریق می توانید مشتریان بین المللی داشته باشید. مدیریت حساب اینستاگرام به قدری اهمیت دارد که می تواند معرفی کننده نام برند شما و ماندگاری آن در ذهن مخاطب باشد. هدف اصلی از مدیریت حساب اینستاگرام، برندسازی و مارکتینگ بوده  که با استخدام ادمین های حرفه ای اینستاگرام یا یادگیری روش های بازاریابی در اینستا، می توانید به درآمد های بالا در این زمینه برسید.

تعرفه خدمات مدیریت اینستاگرام

برای اینکه حضورتان در اینستاگرام متمایز باشد، باید محتوای با کیفیت تولید کنید. فروش در اینستاگرام  و داشتن دنبال کنندگان زیاد و فعال، نیازمند داشتن یک برنامه ریزی اصولی و منظم می باشد. هر بیزینسی باید متناسب با اهدافی که در نظر دارد، یک استراتژی فروش طراحی کند تا بتواند در این عرصه موفق باشد. تیم هایی که برای مدیریت حساب شما تشکیل می شود، خدمات مختلفی را برای بهبود سطح کیفیت حساب انجام می دهند که از جمله خدمات مدیریت حساب اینستاگرام عبارتند از:

  • تولید محتوای اختصاصی: با تولید محتوا در انواع متفاوت، می توانید کاربران زیادی را به صفحه خود جذب کنید و از طریق  آنها اقدام به تبلیغات کنید؛ برای مثال یکی از انواع محتواها استفاده از خدمات سفارش پادکست می باشد که می توانید از آن برای بهبود حساب اینستاگرام خود استفاده کنید تا تردیدی که در استفاده از خدمات شما وجود دارد را برطرف کند و به کاربران نشان دهد که برای آنها ارزش قائل هستید.
  • تولید محتوای ویدیویی: یکی از انواع محتواها، استفاده از ویدئو بوده که تاثیر بیشتری در مخاطبان دارد. ویدیوها می توانند مفاهیمی که ممکن است درک آن برای کاربران سخت باشد را آسان تر کند؛ همچنین تولید محتوای تصویری تاثیر به سزایی در افزایش جذابیت و مخاطبان شما خواهد داشت.
  • پاسخگویی به کاربران: یکی از روش هایی که می توانید برای ارتباط با کاربران خود استفاده کنید، پاسخ دادن به سوالات آنها در دایرکت یا کامنت می باشد؛ همچنین سخت ترین کارها در مدیریت حساب اینستاگرام، صرف زمان زیاد برای پاسخ دادن به سوالات گوناگون کاربران می باشد که برای افزایش تعامل با مخاطبان، بهتر است در کمترین زمان ممکن به سوالات آنها پاسخ دهید.
  • هشتگ گذاری مناسب: از جمله کارهایی که موجب افزایش نرخ بازدید از صفحات شما می شود، اطلاع از نحوه هشتگ گذاری می باشد. هشتگ گذاری یکی از کارهایی است که می تواند به پیدا کردن مخاطبان هدف شما کمک کند.
  • برنامه ریزی برای ارسال پست: از جمله وظایف ادمین های اینستاگرام، برنامه ریزی برای ارسال پست است. اینکه شما چه زمانی پست یا استوری ها را منتشر کنید که مخاطبان بیشتری از آن بازدید کنند، همگی جزء وظایف ادمین های اینستاگرام است.
  •  طراحی گرافیکی منحصر به فرد: هنگامی که شما مدیریت حساب اینستاگرام خود را به تیم های حرفه ای در این زمینه بسپارید، وظیفه آنها این است که برای منحصر به فرد بودن پیج شما، اقدام به طراحی قالب های گرافیکی خاص کنند.

اینکه شما مدیریت اینستاگرام را به یک تیم برون سپاری کنید یا اینکه خودتان اینکار را انجام دهید، نیازمند صرف هزینه برای افزایش مشتریان و تولید محتوای با کیفیت هستید و باید به این نکته توجه کنید که انجام تک تک کارهایی که ادمین های حرفه  ای انجام می دهند جزء تعرفه مدیریت حساب اینستاگرام محسوب می شود پس بهتر است قبل از اقدام به انجام هر کاری ابتدا اهداف خود را مشخص کنید.

مدیریت حساب اینستاگرام با هزینه مقرون به صرفه

روزانه افراد زیادی از حساب های اینستاگرامی مختلف بازدید کرده و تقریبا اکثر آنها تعدادی از پیج های بیزینسی را دنبال می کنند؛ به همین دلیل راه اندازی یک پیج تجاری و داشتن برنامه ریزی اصولی برای فعالیت، در کنار طراحی سایت متناسب با کسب و کارتان، می تواند به ارتقاء کسب و کار شما کمک کند. برای استفاده از خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی بهتر است قبل از شروع به کار، از نمونه کارها، سابقه شرکت و رضایت مشتریان آنها مطلع شوید.

چگونه ادمین حساب اینستاگرام را پیدا کنیم؟

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از کاربران و صاحبان کسب و کارها را به خود مشغول کند، پیدا کردن ادمین های حرفه ای برای اینستاگرام است که این مسئله نیز می تواند در تعرفه مدیریت اینستاگرام تاثیر گذار باشد؛ به همین دلیل ابتدا به معرفی شغل ادمینی اینستاگرام می پردازیم سپس ویژگی های یک ادمین حرفه ای را به شما بازگو خواهیم کرد.

واژه ادمین از کلمه Administrator گرفته شده است که به معنای مدیریت می باشد و ادمین های اینستا نیز وظیفه مدیریت اینستاگرام طبق اصول و استانداردها را دارند. از جمله ویژگی های یک ادمین اینستاگرام این است که اطلاعات کافی و بروز از آپدیت و قابلیت های جدید اینستا داشته باشد تا با استفاده از آنها بتواند حساب شما را به یک محیط جذاب و کاربر پسند تبدیل کند. از جمله وظایف ادمین های اینستاگرام عبارتند از:

  • آشنایی با نرم افزارهای مدیریت اینستاگرام
  • آشنایی با روش های مختلف تبلیغات
  • امنیت حساب اینستا و فالوورها
  • افزایش لایک و کامنت ها
  • خلاقیت در تولید محتوا

نکات کلیدی در مدیریت حساب اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم، برای افزایش فروش و فالوور در اینستاگرام باید برای نوع فعالیت خود برنامه ریزی اصولی داشته باشیم و سعی کنیم که به صورت منحصر به فرد به فعالیت خود ادامه دهیم؛ حال نکاتی که برای مدیریت حساب اینستاگرام باید به آنها توجه کنیم را در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

تعیین تقویم محتوا

از جمله مهمترین نکات در مدیریت حساب اینستاگرام فعالیت مستمر و منظم می باشد؛ بدین معنی که برای انتشار پست و استوری باید برنامه ریزی دقیقی برای خود در نظر بگیرید که این کار با داشتن یک تقویم محتوایی امکان پذیر است. تقویم محتوایی این امکان را به شما می دهد که در ابتدای هر ماه موضوعات متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید.

شناخت و آنالیز کاربران برای مدیریت حساب اینستاگرام

هنگامی که یک حساب کاری را راه اندازی می کنید، باید متناسب با حوزه کاری خود و نیاز کاربران اقدام به تولید محتوا کنید. شما در ابتدا باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و از حساب شما چه انتظاراتی دارند، سپس باید اقدام به تولید محتوا کنید. آنالیز فعالیت کاربران در صفحه شما موجب می شود تا علاقه کاربران را شناسایی کرده و متناسب با بررسی و تحلیل رفتار آنها اقدام به انتشار محتوا کنید.

توجه به الگوریتم ها در مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام به دلیل رقابتی که با برنامه های مشابه دارد، دائما در حال بروزرسانی می باشد. آگاهی از قابلیت های جدید اینستاگرام باعث می شود تا هنگام انتشار پست ها از این قابلیت ها استفاده کنید و پست ها و استوری های جذابی را طراحی کنید.

تفاوت هزینه مدیریت اینستاگرام در شرکت های متفاوت

تعرفه مدیریت حساب اینستاگرام در شرکت های متفاوت متغیر است؛ بدین صورت که در بعضی از شرکت ها فقط تولید محتوای مورد نظر شما در قالب ویدیو یا عکس ساخته و منتشر می شود که مسلما هزینه مدیریت اینستاگرام در مقایسه با شرکتی که از صفر تا صد پروژه شما را بر عهده می گیرد، می تواند متفاوت باشد. به صورت کلی قیمت مدیریت حساب اینستاگرام به مهارت، سابقه شرکت و نوع خدمات بستگی دارد و برای برآورد تعرفه مدیریت حساب اینستاگرام، باید اول بدانید که چه می خواهید و اهداف خود را مشخص کنید.

جمع بندی

برای تبلیغات و مدیریت شبکه های اجتماعی، شرکت های متفاوتی وجود دارند که این خدمات را انجام  میدهند. در ایران شرکت های خوبی برای انجام خدمات مختلف در زمینه دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که از جمله فعالیت های آنها مدیریت حساب های اینستاگرامی می باشد؛ یکی از شرکت هایی که با حضور کارکنان مجرب می تواند در رونق و رشد کسب و کار شما موثر باشد “دیجیتال مارکتینگ سرو” بوده که با وجود سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله مدیریت حساب اینستاگرام و مدیریت شبکه های اجتماعی sarvagency.com می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *