دانستنی

تفاوت کندل چکش و مرد به دار آویخته

این روزها تب و تاب برگزاری مسابقات در اینستاگرام به اوج خود رسیده است و اکثر پیج‌ها از جمله پیج‌هایی که کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اند با برگزاری انواع مسابقات، سعی بر افزایش فالوور دارند که تا حدودی در این امر به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌اند. اما همانطور که می‌دانید در نظر گرفتن مسابقات اینستاگرامی نیاز به یک ابزار قرعه کشی اینستاگرام دارد تا از این رو تعیین برنده یا برندگان با مشکل روبرو نشود.

ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا شما عزیزان را با نحوه مسابقات اینستاگرامی و ابزارهایی که به جهت ساده‌تر برگزار کردن آن نیاز خواهید داشت، آشنا کنیم. بنابراین اگر صاحب یک پیج بخصوص هستید و قصد افزایش فالوور را دارید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به طور کامل با نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام آشنا شوید.

اهمیت قرعه کشی اینستا

اینستا به یکی از بسترهای پول‌سازی تبدیل شده است و اکثر کسب و کارها پیج‌های مرتبط با حوزه‌ی کاری‌شان را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند.

اما همانطور که می‌دانید هزینه‌های تبلیغات آنقدر سرسام آور است که حداقل شاید کسب و کارهای کوچک، به راحتی نتوانند به جذب فالوور یا مشتری بپردازند. از این رو با روی کار آمدن مسابقات و قرعه کشی اینستاگرام شرایط متفاوت شده است. در کنار این موارد با فراگیر شدن بیماری منحوس کوید۱۹ استفاده از اینستاگرام بیش از پیش شده است که این امر فرصت بهتری را در اختیار صاحبان پیج‌ها به جهت استفاده از ترفندهای مختلف مانند انجام مسابقات که در نهایت منجر به افزایش فالوور می‌شود، قرار داده است.

ضمناً در نظر داشته باشید که قرعه‌ کشی‌های اینستاگرامی نه تنها به نفع صاحبان پیج‌هاست بلکه در کنار ویژگی سرگرم کننده‌اش، احتمال برنده شدن کاربران را نیز افزایش می‌دهد.

همچنین قابل توجه است که کاربران اینستاگرام در قبال کار نه چندان سختی که انجام می‌دهند؛ مانند استوری کردن پست‌، کامنت گذاشتن، تگ کردن و مواردی از این دست، به راحتی می‌توانند از جوایز ارزنده‌ای که در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند. بنابراین مسابقات اینستاگرام که در اکثر موارد نیاز به هیچ گونه هزینه‌ای نیز ندارد، با انجام یک قرعه کشی اینستاگرام برندگان را مشخص و جایزه به این افراد تعلق خواهد گرفت.

انواع مسابقات اینستاگرام

همانطور که می‌دانید مسابقات اینستاگرامی ممکن است در حالت‌های مختلفی انجام شود که پر واضح است که برای قرعه کشی هر کدام، نیاز مبرم به یک ابزار قرعه کشی خواهد بود. حال ما در ادامه به انواع مسابقات اینستاگرام اشاره می‌کنیم:

  • مسابقات کامنت اینستاگرام

از محبوب‌ترین مسابقاتی که در این شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌شود و طرفداران زیادی دارد، مسابقات کامنت است.

در واقع مدیران پیج‌ها از کاربران می‌خواهند که برای شرکت در قرعه کشی اینستاگرام حداقل یک کامنت درج کنند و اصلاً هم نوع کامنت قرار داده شده اهمیتی ندارد.

حتی اگر فکر می‌کنید که سوالی مطرح می‌شود که باید جواب درست به آن داده شود، باید عرض کنیم که اینطور نیست و صرفاً درج یک کامنت بامعنا شما را در لیست قرعه کشی قرار خواهد داد. البته ممکن است بعضی از پیج‌ها فقط نفراتی را که به سوالات مطرح شده جواب درست داده باشند، در قرعه کشی شرکت دهند که این مورد بسته به عملکرد مدیران پیج‌ها خواهد داشت.

  •  مسابقات لایک اینستاگرام

لایک کردن پست‌های یک پیج از جمله مواردی است که کاربران را در لیست قرعه کشی اینستاگرام قرار می‌دهد. همانطور که قابل حدس است این کار زمان زیادی را از کاربران این شبکه اجتماعی تلف نمی‌کند که به همین دلیل مورد استقبال اکثر افراد قرار دارد.

حال اینکه چه تعداد لایک کردن پست، کاربران را در لیست قرعه کشی قرار خواهد داد، کاملاً به ادمین‌ پیج‌ها بستگی دارد. به طور کلی این عملکرد به راحتی می‌تواند تعداد لایک‌های یک پست را افزایش دهد و چه بسا بسیاری از کاربران از یکی از پست‌ها خوشش بیاید و اقدام به فالوو کردن پیج کند.

  •  مسابقات تگ کردن اینستاگرام

این روزها مرسوم‌ترین مسابقات اینستاگرام مربوط به تگ کردن دوستان و آشنایان در کامنت‌‌هاست. در واقع مدیران پیج‌ها از کاربران می‌خواهند که هر چه بتوانند تعداد افراد بیشتری را در کامنت تگ کنند، صاحب امتیاز بیشتری خواهند شد و شرایط بهتری را در قرعه کشی اینستاگرام خواهند داشت.

در واقع حتماً تا به حال برای شما هم این اتفاق افتاده است که یکی از دوستان‌تان، شما را پای یک پست مسابقه تگ کرده است و این دقیقاً همان چیزی است که در موردش صحبت می‌کنیم. بسیاری از افراد به این گونه مسابقات اعتمادی ندارند اما باید عرض کنیم که جوایز ارزنده‌ای به برندگان اهدا می‌شود که کاملاً واقعی خواهد بود.

  • مسابقات استوری اینستاگرام

نوع دیگری از انجام مسابقات اینستاگرام در استوری انجام می‌شود به این طریق که کاربران ملزم به استوری کردن پست‌ پیج‌ها خواهند بود که با تگ کردن نیز باید همراه باشد. در واقع استوری کردن پست باید به صورت ۲۴ ساعته انجام شود و در انتها نیز یک شات از استوری برای ادمین پیج ارسال خواهد شد تا در قرعه کشی اینستاگرام استوری شرکت داده شود.

حال اگر زمان مسابقات اجازه دهد تا شما به صورت روزانه به انتشار استوری پست مدنظر اقدام کنید، شانس بیشتری را برای برنده شدن خواهید داشت. گفتنی است که این نوع مسابقه اینستاگرامی به نسبت دیگر روش‌ها کمتر انجام می‌شود اما در صورت برگزاری، نتایج بهتری را به جهت جذب فالوور برای پیج مبدأ خواهد داشت.

  • مسابقات لایو اینستاگرام

لایو اینستاگرام که از جمله قابلیت‌هایی است که اخیراً به این شبکه اجتماعی اضافه شده، خیلی زود مورد توجه کاربران قرار گرفته است و مدیران پیج‌ها نیز از این امکان بهترین استفاده‌ها را در مسابقات اینستاگرامی در نظر گرفته‌اند.

در واقع برای این منظور نفراتی که به جمع لایو اینستاگرام بپیوندند و تا انتها لایو را ترک نکنند در قرعه کشی اینستاگرام لایو شرکت داده می‌شوند. البته این روش مسابقه اینستاگرامی کمتر انجام می‌شود و اگر هم انجام شود با جوایز ارزنده‌ای همراه خواهد بود چرا که کمتر کسی به حضور در لایو آن هم تا انتها رغبت نشان می‌دهد.

بهترین ابزار قرعه کشی اینستا

حال که با اهمیت مسابقات اینستاگرامی آشنا شده‌اید حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که برای انجام قرعه کشی چه باید کرد و بهتر است که از چه ابزاری استفاده شود.

ما در این بخش قصد داریم ربات قرعه کشی اینستاگرام بییب را به شما عزیزان معرفی کنیم که در حال حاضر از جمله بهترین ربات فارسی زبان ارائه دهنده‌ی خدمات قرعه‌ کشی اینستا است. بنابراین اگر در حال حاضر نیاز به چنین ابزاری دارید، ادامه‌ی مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

ویژگی‌های سامانه قرعه کشی اینستاگرام بییب

سامانه‌ی بییب امکان قرعه کشی در اینستاگرام را به دو شکل رندوم و یا بر اساس بیشترین امتیاز کسب شده انجام می‌دهد. قرعه کشی رندومی همانطور که از نامش پیداست کاملاً شانسی خواهد بود و برنده از بین افرادی که شانس برنده شدن دارند، انتخاب می‌شود. در نوع دیگر قرعه کشی، برنده کسی خواهد بود که بیشترین لایک، بیشترین کامنت و یا بیشترین تگ را انجام داده باشد.

از دیگر ویژگی‌های سامانه قرعه کشی بییب این است که بر خلاف اپلیکیشن‌های قرعه کشی کاملاً امن است و امکان انتقال هیچ‌گونه ویروس به گوشی‌تان وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه بعضی از برنامه‌های قرعه کشی اینستاگرام در ابتدای فعالیت اقدام به درخواست نام کاربری و رمز عبور از شما دارند که پر واضح است که ریسک هک شدن پیج‌تان افزایش می‌یابد.

در کنار این موارد کارشناسان باتجربه‌ی سامانه بییب در هنگام برگزاری مسابقات در کنار شما خواهند بود تا انجام مسابقات به بهترین شکل ممکن پیگیری شود.

ضمن اینکه زبان فارسی ربات قرعه کشی و کاربری آسان آن، کار با این نرم افزار حرفه‌ای قرعه کشی اینستا را بهبود بخشیده است. همچنین سایت قرعه کشی بییب امکان دریافت خروجی اکسل را نیز برای مدیران پیج‌ها فراهم کرده است تا بتوان راحت‌تر مسابقات را مدیریت کرد.

گفتنی است که سایت قرعه کشی اینستاگرام بییب توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است و در نظر گرفتن یک سرور عالی با توجه به سرعت نت ایران، سبب شده است تا مدیران پیج‌ها در هنگام کار کردن با آن با مشکلاتی اعم از عدم اتصال به سرور مواجه نشوند.

بررسی اصالت قرعه کشی‌ها

یکی از دغدغه‌های کاربرانی که در اینستاگرام در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند، واقعی یا عدم واقعی بودن قرعه کشی‌هاست.

در واقع بسیاری از افراد به دلایل مختلف گمان می‌کنند که مسابقات انجام شده در این شبکه اجتماعی صرفاً به جهت جذب مخاطب است و هیچ گونه جوایزی در کار نیست و همه‌ی آنچه که با عنوان قرعه کشی اینستاگرام انجام می‌شود، کاملاً صوری است. اما ربات قرعه کشی اینستا بییب امکان بررسی اصالت قرعه کشی را نیز در نظر گرفته است.

در واقع برای این منظور کافی است که با استفاده از کد اصالت مسابقات به بررسی صحت قرعه کشی بپردازید. این سیستم در سایت بییب در نظر گرفته شده که دست همه‌ی افراد را برای استفاده باز گذاشته است. شاید از چنین ویژگی بتوان بعنوان بهترین مزیت بکارگیری از سیستم ربات قرعه کشی سایت بییب یاد کرد.

مزیت‌های استفاده از ربات قرعه کشی بییب

همانطور که می‌توان حدس زد، استفاده از یک ربات قرعه کشی اینستاگرام به خوبی می‌تواند حجم کار مدیران پیج‌ها را به منظور برگزاری انواع مسابقات کاهش دهد که این مورد به اولین مزیت بکارگیری از برترین ابزار قرعه کشی اینستا یعنی بییب تبدیل شده است. با این حال از موارد زیر نیز می‌توان بعنوان دیگر مزایای استفاده از ربات بییب اشاره کرد:

  • کاربری بسیار آسان ربات در مقابل دیگر اپلیکیشن‌های قرعه کشی.
  • فارسی زبان بودن ربات که کار با این برنامه را بسیار راحت‌تر کرده است.
  • سرور بسیار قدرتمند و عدم مشکل در اتصال که دغدغه‌ی مدیران را از این بابت نیز کاهش داده است.
  • قیمت فوق العاده ارزان آن که البته در بعضی از روزها به صورت رایگان در اختیار کاربران جدید قرار داده می‌شود.
  • امکان استفاده از ربات بییب به جهت قرعه کشی‌های مسابقات کامنت، تگ و هر گونه مسابقه‌ی دیگر.
  • امکان دریافت خروجی اکسل به جهت بهبود کار و تعیین برنده.
  • پشتیبانی فوق العاده عالی توسط مشاوران و برنامه‌ نویسان سایت بییب در مواقع ضروری.
  • امکان تعیین برنده به دو صورت رندوم و بیشترین امتیاز به خواست و دلخواه ادمین پیج.
  • امکان دریافت سریع‌تر نتایج مسابقات به نسبت دیگر روش‌های قرعه کشی اینستاگرام.
  • عدم نیاز به خرید هاست و سرور به جهت نگهداری از ربات.
  • استفاده از ربات به صورت نامحدود با یک بار خرید.
  • امکان استفاده از ربات قرعه کشی برای دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام.
  • برنامه نویسی یکتا به صورتی که برای اولین بار در ایران توسط تیم تخصصی بییب در نظر گرفته شده است.

نحوه استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام

حال برای اینکه بتوانید از امکانات ربات قرعه کشی اینستا که در سایت بییب وجود دارد، بهره ببرید کافی است که ابتدا وارد سایت اصلی بییب شوید.

سپس با وارد کردن شماره همراه‌تان اقدام به عضویت در سایت کنید. پر واضح است که بعد از وارد کردن شماره همراه پیامکی حاوی یک کد چند رقمی برایتان ارسال خواهد شد که پس از ثبت کردن در فیلد مورد نظر و همچنین در نظر گرفتن یک رمز دلخواه، به راحتی عضو سامانه بییب خواهید شد و می‌توانید از امکانات این سایت بهره ببرید.

البته ناگفته نماند که برای استفاده کامل از ربات بییب باید اطلاعات‌تان در سایت را کامل کنید که به صورت یک پیغام در بالای صفحه سایت به شما عزیزان نمایش داده خواهد شد.

همچنین گفتنی است که اگر در هر مرحله از ثبت نام و یا استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام با مشکل روبرو شده‌اید، کافی است که با مشاوران همیشه فعال سایت بییب ارتباط بگیرید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

خدمات سایت بییب در مسابقات اینستاگرامی

در این مقاله سعی کردیم که به معرفی ربات قرعه کشی اینستاگرام بییب بپردازیم و از ویژگی‌های منحصربفرد آن بگوییم تا کار مدیران پیج‌ها در هنگام انجام مسابقات و قرعه کشی‌ها راحت‌تر شود.

حال اگر در حال حاضر شما عزیزان نیز قصد استفاده از چنین امکاناتی را دارید، کافی است که به سایت بییب مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات فوق العاده‌ی این سایت به جهت پرداختن دقیق به قرعه کشی‌ها استفاده نمایید. ضمناً هر گونه ابهام، سوال و یا دغدغه‌تان در خصوص نحوه تهیه اکانت بییب را می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *