دانستنی

حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی که باید بدانید

حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی وجود دارد که خیلی از کاربران از آن خبر ندارند. حقایقی که ممکن است به اشتباه در ذهن بسیاری از افرادی که به راه اندازی کسب و کار اینترنتی علاقه دارند وجود داشته باشد.

در این مطلب قصد دارم شما را با حقایقی در مورد کسب و کارهای اینترنتی که باید از آن ها آگاهی و اطلاع داشته باشید آشنا کنم.

اگر تصمیم گرفتید که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. این مقاله می تواند کمک بزرگی به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند کند، پس تا انتها همراه ما باشید.

حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی:

 

خیلی از افراد علاقه زیادی به راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند، اما ممکن است یک سری از حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی به اشتباه درون ذهن شان ایجاد شده باشد. اگر این حقایق به اشتباه درون ذهنتان ایجاد شده باشد ممکن است مانع موفقیت شما شود، و یا در نهایت از راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان منصرف شوید.

خیلی از افراد هستند که کسب و کار اینترنتی شان را اصلاً راه اندازی نمی کنند و یا اینکه بعد از راه اندازی خیلی زود شکست می خورند و آن را رها می کنند.

دلیل شکست و راه‌اندازی نکردن کسب و کار اینترنتی خیلی از افراد این است که حقایق کسب و کار اینترنتی را نمی دانند. در ادامه شما را به صورت کامل با حقایق اصلی کسب و کار اینترنتی آشنا می کنیم.

 

۱/ رسیدن به درامد بالا در مدت زمان بسیار کوتاه:

یکی از حقیقت هایی که باید در مورد کسب و کار های آنلاین بدانید این است که شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق نمی‌توانید در زمان کوتاهی به درآمد بسیار بالایی برسید.

این مورد را خیلی شنیدم که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی زود پولدار میشوید. این افراد وقتی به وب سایت‌های بزرگ نگاه می کنند فکر می کنند به سرعت می توانند به درآمد بسیار بالایی در ماه برسند.

اما هرگز پشت پرده این کسب و کارها را نمی بینند، که چقدر مدیران این کسب و کارها برای اینکه به این درامد برسند زمان گذاشته اند. مثلاً نمی دانند که چقدر زمان گذاشتند تا این اعتبار را به دست بیاورد. یا اینکه چقدر بر روی اعتماد سازی کار کردند. و…

 

بدون آگهی در مورد این مورد فکر می کنند با راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی میتوانند به این درآمد و موفقیت برسند. خیلی از این افراد فکر می کنند که با طراحی یک وب سایت می‌توانند به درآمد بسیار بالایی در ماه برسند.

هر کسی که قصد دارد کسب و کار اینترنتی راه اندازی کند باید این افکار را از ذهنش بیرون کنند. درست است که کسب و کارهای اینترنتی پولسازترین کسب و کار ها می باشند. اما برای آنکه بتوانید به درآمدهای بسیار در ماه به دست پیدا کنید باید برای کسب و کارتان زمان بگذارید.

کسب و کارهای پولساز و موفقی که الان مشاهده میکنید زمان بسیار زیادی گذاشتن تا به اینجا رسیدند. اگر شما هم قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید و آن را به درآمد میلیونی برسانید باید هم تلاش بسیاری کنید و هم زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید.

 

پیشنهاد می کنم به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی شان را دارند که به هیچ وجه در ابتدای راه به فکر درآمدزایی نباشید.
در ابتدای راه باید فقط و فقط به فکر اعتماد سازی جذب مخاطبان و کاربران باشید. اگر اعتماد سازی را به خوبی انجام دهید درامد زایی هم خود به خود به وجود می آید.

اگر فکر می کنید که با راه اندازی یک وب سایت و شروع کسب و کار اینترنتی خود ماه بعد به درامد زایی می رسید پیشنهاد می کنم هیچ وقت کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی نکنید.

برای اینکه بتوانیم یک کسب و کار اینترنتی پولساز داشته باشید ممکن است چندین ماه زمان نیاز داشته باشید. اما اگر تمام اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بدانید در ۳ و یا ۴ ماه اول می توانید اولین درآمد اینترنتی خود را تجربه کنید.

پس یکی از حقایقی در مورد کسب و کارهای اینترنتی که باید بدانید این است که در زمان کوتاه درآمدزایی داشته باشید.

۲/ برای راه اندازی وبسایت هزینه بالایی نیاز است

دومین حقیقتی که در مورد کسب و کارهای اینترنتی باید بدانید، این است که برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در منزل نیاز نیست هزینه ای بسیار بالایی را بابت طراحی سایت پرداخت کنید.

هیچ وقت تمام افرادی که این طرز فکر را داشتند موفق نبودند. درست است که بسیاری از وب سایت ها به صورت کاملا اختصاصی طراحی شده اند و هزینه بسیار سنگینی بابت آنها پرداخت شده است ولی اصلا نیاز نیست برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود چنین هزینه ای را پرداخت کنید.

 

اگر واقعا قصد دارید که کار آنلاین راه اندازی کنید برای طراحی و ساخت سایت نیاز نیست چنین مبلغ سنگینی را پرداخت کنید.

شما با سرمایه بسیار کم میتوانید یک سایت کاملا تخصصی با تمام امکانات داشته باشید. برای طراحی و ساخت سایت می توانید از سیستم کاملا رایگان وردپرس استفاده کنید و هر طوری که دوست دارید سایت تان را طراحی و راه‌اندازی کنید.

 

محبوبیت این سایت ساز کاملاً رایگان باعث شده که برنامه نویسان زیادی روی آن کار کنند و افزونه و قالب های زیادی را برای آن طراحی کنند و آن ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیارتان قرار بدهند.

شما با استفاده از این قالب ها قادر خواهید بود که ظاهر سایتتان را همان طوری که دوست دارید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی طراحی کنید. شما با استفاده از افزونه ها می توانید امکانات متفاوت و دلخواه تان را بر روی سایتتان پیاده سازی کنید.

 

سایت ساز وردپرس علاوه بر این که کاملا رایگان است، کار کردن با آن بسیار ساده است و زبان فارسی را پشتیبانی می کند. با استفاده از این سایت ساز قادر خواهید بود که در کمتر از چند ساعت یک وب سایت کاملا حرفه ای راه اندازی کنید.

راه اندازی و طراحی سایت با وردپرس اصلا کار سخت و دشواری نیست. منابع زیادی در گوگل وجود دارد که می‌توانید با یک سرچ ساده آنها را پیدا کنید. با این وجود دیگر نیاز نیست بابت طراحی سایت تان هزینه کنید و خودتان طراح سایت تان باشید.

شما فقط باید هزینه خرید یک دامین و هاست را بدهید. برای تهیه هاست حتما از شرکت های معتبر استفاده کنید.

۳/ تبلیغات تنها راه موفقیت است:

خیلی از افراد فکر می کنند برای آنکه کسب و کار موفقیت داشته باشند باید بابت آن تبلیغات کنند. اما هرگز تبلیغات عامل اصلی موفقیت کسب و کارتان نیست.

هرگز با تبلیغات مخالف نیستم و تبلیغات را فقط یک عامل برای سرعت بخشیدن روند موفقیت کسب و کار میدانم. برای کسب و کارهای اینترنتی که تازه راه اندازی شده اند هرگز استفاده از تبلیغات را توصیه نمیکنم.

کسب و کارهای اینترنتی که سرمایه کمی دارند می‌توانند از روش‌های بازاریابی اینترنتی استفاده کنند. با استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی می توانید با کمترین سرمایه ممکن یا حتی بدون هیچ سرمایه ای کسب و کارتان را تبلیغ کنید.

 

خیلی از دوستان فکر می کنند که وب سایت های موفق و بزرگ ایرانی با استفاده از تبلیغات توانستن به این مرحله برسند. اصلا اینطور نیست، ۹۹ درصد این افراد که این طرز فکر را دارند کسب و کارشان را شروع نمی کنند چون فکر می کنند برای آن که کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشند باید سرمایه بسیار زیادی بابت تبلیغات بدهند.

برای راه اندازی کسب و کار آنلاین اصلا نیاز به تبلیغات نیست. شما با استفاده از بازاریابی اینترنتی مثل بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی سایت می توانید افراد زیادی را وارد سایت تان کنید.

پس یکی دیگر از حقایق در مورد کسب و کارهای اینترنتی این است، برای آن که کسب و کار موفقی داشته باشید اصل نیاز به تبلیغات نیست و شما با استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی می توانید افراد زیادی را وارد وب سایت تان کنید.

 

۴/ هرگز تا شکست نخورید به موفقیت نمی رسید:

من این جمله را اصلا قبول ندارم، و این جمله هرگز برای کسب و کارهای اینترنتی صدق نمی کند. خیلی از افراد فکر می کنند برای آن که کسب و کار موفقی داشته باشند باید شکست بخورند. این فقط یک باور اشتباه است.

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید اصلاً به شکست فکر نکنید. دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد کسب و کار آنلاین شان را راه اندازی نکردند، ترس از شکست می باشد. و فکر می کنند وقتی کسب و کارشان را راه اندازی کردند شکست می خورند. همین موضوع باعث شده که خیلی از افراد از راه اندازی کسب و کارشان مصرف شوند.

 

اگر اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بدانید هرگز شکست نخواهد خورد. وقتی بدانید که چطور کسب و کارتان را راه اندازی کنید، برای کسب و کارتان برنامه ریزی داشته باشید هرگز شکست نمی خورید.

اما با این وجود شکست در پشت هر کسب و کاری کمین کرده است و باید مراقب آن باشید. به هر حال اگر به صورت آگاهانه کسب و کارتان را راه اندازی کنید و تمام اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار تان پیاده کنید هیچ وقت شکست نمی خورید.

 

جمع بندی:

در این مقاله شما را با حقایقی در مورد کسب و کارهای اینترنتی آشنا کردند. حقایق اشتباه در مورد کسب و کار اینترنتی باعث می شود که خیلی از افراد در کسب و کار اینترنتی شکست بخورند یا هرگز کسب و کارشان را راه‌اندازی نکنند.

امیدوارم توانسته باشم به دوستانی که این تفکرات اشتباه را دارند کمک کرده باشند تا بتوانند کسب کار اینترنتی شان را هر چه زودتر راه اندازی کننده.

برای آنکه بتوانید کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشید باید تلاش کنید. خیلی از دوستان فکر می کنند با توجه به اینکه تمام فرایند کسب و کارهای اینترنتی کاملا اتوماتیک است پس نیاز نیست تلاشی کنیم.

تلاش یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید تا به موفقیت برسید. اصلی ترین و شاید هم تنها ترین راه در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی تلاش و صبر می باشد. اگر تلاش کنید و متوقف نشوید و به همان اندازه صبر داشته باشید هرگز شکست نخواهید خورد. اگر کسب و کار اینترنتی راه اندازی نکردید پیشنهاد می کنم مطلب آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *