دانستنی

دانلود بهترین قالب های پست اینستاگرام از جیب استور

به جرئت می توان گفت یکی از تاثیرگذارترین شاخص های ترند شدن یک پست در اینستاگرام استفاده از کاور و قالب اینستاگرام حرفه ای است. قالب ظاهر اصلی و رابط کاربری پیج اینستاگرام شما را مشخص می کند و انتخاب آن همیشه یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان کسب و کار اینستاگرامی است. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم بهترین و جذاب ترین قالب های اینستاگرام را که در سایت جیب استور منتشر شده به شما معرفی کنیم.

۱.     قالب اینستاگرام لاکچری طرح مشکی طلایی

قالب لاکچری یکی از جذاب ترین و زیباترین قالب های اینستاگرام در جیب استور است که علاوه رنگ بندی جذاب دارای طرح های بسیار متنوعی است.

همانطور که در توضیحات این قالب پست اینستاگرام آمده است:

قالب اینستاگرام لاکچری یک قالب شامل ۹ پست و استوری اینستاگرام در طرح و رنگ جذاب و بسیار هماهنگ است و علاوه بر آن چندین کاور هایلایت هماهنگ با رنگ قالب نیز در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید با استفاده از آن یک پیج بسیار لاکچری و شیک برای خودتان بسازید.

۲.     قالب اینستاگرام ترفند ها

این قالب یکی از پر فروشترین قالب های اینستای سایت جیب استور است که رنگ بندی شاد و جذاب آن باعث جلب توجه بسیار از افراد می شود و استفاده از آن برای پیج اینستاگرام ظاهر پیج شما را بسیار خاص و زیبا می کند. یکی از ویژگی های قالب ترفند ها ساخت آن در نرم افزار پاورپوینت است که باعث شده ویرایش و شخصی سازی آن بسیار راحت باشد و اکثر کاربران می توانند از آن استفاده کنند. قالب ترفندها جزو آن دسته از قالب هایی است که برای اکثر پیج ها قابل استفاده است و ظاهر پیج شما را بسیار حرفه ای می کند.

۳.     قالب اینستاگرام مدرن (یک پکیج کامل شامل پست و استوری و هایلایت)

یکی دیگر از بهترین قالب های پست اینستاگرام تم مدرن است که یک پکیج کامل از استوری، تمپلیت و هایلایت است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این قالب نیز در نرم افزار پاورپوینت طراحی شده است و برای راه اندازی یک پیج اینستا بسیار مناسب است.

۴.     قالب اینستاگرام مخصوص فروشگاه پوشاک

یکی از حوزه های بسیار پر رقابت در اینستاگرام حوزه پوشاک است که برای رقابت در این حوزه علاوه بر کیفیت، محصولات باید بسیار خوب معرفی شوند تا بتوانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند. قالب پست پوشاک یک قالب بسیار شیک در رنگ بندی شاد است که در نرم افزار پاورپوینت به صورت خلاقانه ای طراحی شده است و می توانید آن را از جیب استور دانلود کنید.

۵.     سوپر پکیج اینستاگرام (تنوعی بی نظیر از قالب های اینستاگرام)

پکیج قالب اینستاگرام یکی از محبوب ترین محصولات اینستاگرام سایت جیب استور است که بسیار به صرفه است و شامل ۱۲ قالب بسیار شیک است که می توانید برای هر پیجی از آن استفاده کنید. این پکیج برای افرادی که ادمین اینستاگرام هستند و یا در حال تولید محتوا در اینستا هستند بسیار مناسب است و می توانند با استفاده از آن پست ها و استوری های بسیار متنوعی را منتشر کنند.

حرفه ای ترین قالب های اینستاگرام در جیب استور

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم انتخاب قالب مناسب یکی از تاثیرگذارترین شاخص های جذب مخاطب در اینستاگرام است. انتخاب قالب و کاور مناسب برای پیج همیشه یک دغدغه جدی بوده است. در این مقاله ۵ تا از بهترین قالب های اینستاگرام را برای تولید پست و استوری معرفی کردیم و ویژگی هایی نیز از هر کدام عنوان کردیم. حال تصمیم با شماست که بنا بر نیازتان و هزینه ای که قرار است برای انتخاب قالب پیج تان در نظر بگیرید یک قالب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *